Bambi1981


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hej Pia :cool:

For pokker.. 16,5km - jeg må lige slutte mig til kommentaren :crazy:

Jeg er fint tilfreds, når jeg har løbet otte, men så kommer man et smut forbi din log :w00t:

Har du egentlig nogensinde været i "dårlig" løbeform? Ikke som i at din kondition var dårlig, men bare generelt formen og teknikken.

Jeg har ikke været ude et par måneder - det eneste løb jeg har lavet er i forb. med fodbold og squash, men det er jo ikke det samme - acceleration og sprint.

Men da jeg var ude igår, mærkede jeg - på den korte distance - en betydelig fremgang. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om løb især fordi, det har virket lidt rodet. En mangel på teknik.

Det kan self. være, at der er kommet lidt overskud i forb. med bedre kondi - det virker jo logisk nok.

Tror du, at man altid kan blive bedre i et eller andet omfang - selvom man ikke har den vilde teknik.

Nåeh ja men spændende træning wie immer :4thumbup:

Knus Randi :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spinning

Jeg skulle egentlig have været til spinning oppe i centret i dag, men har døjet lidt med hovedpine de seneste dage, så derfor blev det kun til en lille tur her hjemme :bike:

Tid: 30 min.

Gennemsnitspuls: 147 slag/min.

Maxpuls: 164 slag/min.

Forbrænding: 227 kcal.

Jeg poster lige et par billeder af dagsformen. Det er ikke fordi jeg ønsker at være anonym, at jeg har "malet" mig sort i ansigtet, men så køn er man altså heller ikke, når man posere efter 30 minutter på cyklen :laugh::laugh:

post-11838-1163448185_thumb.jpg post-11838-1163448185_thumb.jpg

- Pia (Bambi) :wub:

post-11838-1163448241_thumb.jpg

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hej Randi

Da jeg startede med at løbe, var jeg slet ikke vant til at konditionstræne, så der var formen elendig. Jeg tror teknikken kommer med tiden. Jeg har i hvert fald lært en masse om min krop igennem løb. Jeg er blevet meget bedre til at kontrollere min vejrtrækning. Jeg ved også nogenlunde i hvilket pulsområde jeg skal ligge for at kunne holde i lang tid :bigsmile:

Squash skulle være en af de mest hårde, hvis ikke den hårdeste konditionsform, så jeg tror sagtens du kan komme op og løbe en pæn distance. Meget af det foregår også oppe i hovedet synes jeg :tongue:

Hej Feminita

Jeg plejer mest at løbe udenfor, men egentlig synes jeg ikke at jeg får mere ondt af at løbe indenfor. Efter den lange distance i går, kan jeg dog godt mærke det lidt i mine baglår :devil:

Knus til jer begge fra Pia :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg poster lige et par billeder af dagsformen. Det er ikke fordi jeg ønsker at være anonym, at jeg har "malet" mig sort i ansigtet, men så køn er man altså heller ikke, når man posere efter 30 minutter på cyklen :laugh::laugh:

post-11838-1163448185_thumb.jpg post-11838-1163448185_thumb.jpg

- Pia (Bambi) :wub:

Fuck nogle vilde overarme du har :blink: Det ser afsindig godt ud :cool:

Uh, jeg ser godt nok ærgelig og lille ud i forhold til dig :dry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Fuck nogle vilde overarme du har :blink: Det ser afsindig godt ud :cool:

Uh, jeg ser godt nok ærgelig og lille ud i forhold til dig :dry:

-Camilla

Tak Camilla. Det varmede at læse. Så er alle mine træningstimer jo ikke helt spildt :4thumbup:

Med hensyn til din form, så skal det nok komme. Tænk på at du i den seneste lange tid kun har fokuseret på Beril maraton :walking: Du skal bare give den gazzzz :superman:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Løb og styrketræning

Startede dagen med at sove for længe :sleeping: Så jeg nåede ikke op på skolen til de 2 timer jeg skulle have :blush: Kl. 11.00 mødtes jeg med to piger fra klassen på Café Jorden - Mums go mad :4mewantfood: Derefter stod den på træning :devil:

Løb på løbebånd

Vasketippet hold ikke i dag, mit pulsur skabte sig åndsvagt igen :annoyed:

Distance: 5,7 km.

Tid: 30 min.

Hastighed: 11,4 km/time - Løb mellem 10 og 13 km/time.

Styrketræning

Ben:

Squat i smith stativ:

3 sæt af 10 (35, 45 og 55 kg)

1 sæt af 8 (65 kg)

- Synes det var svært at komme ordentlig ned, specielt i sidste sæt :devil:

Lunges i smith stativ:

4 sæt af 10 (35, 45, 55 og 65 kg)

- Den bed virkelig i balderne :crazy:

Leg extension:

5 sæt af 10 (35, 40, 45, 50 og 55 kg)

Ryg:

High Cabel træk til bryst med bredt greb:

4 sæt af 10 (25, 30, 35 og 40 kg)

Dumbbell one arm row:

2 sæt af 10 (17,5 kg og 20 kg)

1 sæt af 6 (22,5 kg) - NY PR :w00t:

Yates Row:

3 sæt af 10 (35 kg)

Biceps:

Cabel biceps curl:

2 sæt af 10 (25 og 30 kg)

1 sæt af 6 (35 kg)

Dumbbell biceps curl:

3 sæt af 10 (8, 9 og 10 kg)

Rigtig go omgang træning :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Spinning

Jeg har haft de ondeste DOMS i mine små ben de sidste to dage :crazy: Det har været svært at gå på trapper og hvad toilettet angår, så ville det bestemt have været en fordel med sådan en her :tonguew::laugh:

Jeg håber mine lette omgang spinning har løsnet lidt op for spændingerne, skulle gerne være klar til en omgang styrke i morgen, og så skulle den jo gerne have gazzzz :devil:

:bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Tid: 1 time

Gennemsnitspuls: 141 slag/min

Maxpuls: 160 slag/min

Forbrænding: 434 kcal

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Løb og styrketræning

Startede dagen med at sove for længe :sleeping: Så jeg nåede ikke op på skolen til de 2 timer jeg skulle have :blush: Kl. 11.00 mødtes jeg med to piger fra klassen på Café Jorden - Mums go mad :4mewantfood: Derefter stod den på træning :devil:

Løb på løbebånd

Vasketippet hold ikke i dag, mit pulsur skabte sig åndsvagt igen :annoyed:

Distance: 5,7 km.

Tid: 30 min.

Hastighed: 11,4 km/time - Løb mellem 10 og 13 km/time.

Styrketræning

Ben:

Squat i smith stativ:

3 sæt af 10 (35, 45 og 55 kg)

1 sæt af 8 (65 kg)

- Synes det var svært at komme ordentlig ned, specielt i sidste sæt :devil:

Lunges i smith stativ:

4 sæt af 10 (35, 45, 55 og 65 kg)

- Den bed virkelig i balderne :crazy:

Leg extension:

5 sæt af 10 (35, 40, 45, 50 og 55 kg)

Ryg:

High Cabel træk til bryst med bredt greb:

4 sæt af 10 (25, 30, 35 og 40 kg)

Dumbbell one arm row:

2 sæt af 10 (17,5 kg og 20 kg)

1 sæt af 6 (22,5 kg) - NY PR :w00t:

Yates Row:

3 sæt af 10 (35 kg)

Biceps:

Cabel biceps curl:

2 sæt af 10 (25 og 30 kg)

1 sæt af 6 (35 kg)

Dumbbell biceps curl:

3 sæt af 10 (8, 9 og 10 kg)

Rigtig go omgang træning :tongue:

- Pia (Bambi) :wub:

Imponerende og spændende log.. det er dejligt at se at andre er lige så bidt af at træne som en selv...

men ville egentlig bare sige hej.. et stykke tid siden jeg har været forbi men det er loggen jo ikke blevet mindre imponerende af... :superman:

miss female

Link to comment
Share on other sites

Imponerende og spændende log.. det er dejligt at se at andre er lige så bidt af at træne som en selv...

men ville egentlig bare sige hej.. et stykke tid siden jeg har været forbi men det er loggen jo ikke blevet mindre imponerende af... :superman:

miss female

Hej med dig miss female :bigsmile:

Tak for din opbakning - jeg synes faktisk også selv at det begynder at gå i den rigtige retning. Det eneste der kniber er løbeturene. De foregår primært indenfor i denne tid :walking:

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig miss female :bigsmile:

Tak for din opbakning - jeg synes faktisk også selv at det begynder at gå i den rigtige retning. Det eneste der kniber er løbeturene. De foregår primært indenfor i denne tid :walking:

Ja det synes jeg er endnu mere imponerende end hvis du tog dem uden for.. fatter simpelthen ikke hvad du får tiden til at gå med.. ja udover at løbe... :blink: synes bare det er så kedeligt

Link to comment
Share on other sites

Ja det synes jeg er endnu mere imponerende end hvis du tog dem uden for.. fatter simpelthen ikke hvad du får tiden til at gå med.. ja udover at løbe... :blink: synes bare det er så kedeligt

:laugh: Det afhænger også meget af energien og frem for alt musikken :headphonedance: Er den ikke i orden så kan jeg heller ikke holde motivationen så længe.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det afhænger også meget af energien og frem for alt musikken :headphonedance: Er den ikke i orden så kan jeg heller ikke holde motivationen så længe.

for mig handler det mest om at der altid er en i centeret jeg kan :blahblah: med... og så går tiden med det... løbebåndet kravler jo ikke lige selv ind under mine fødder.. :blink: det er meget nemmere at undgår det :innocent: (især når det ikke lige er det man gider mest) -

Link to comment
Share on other sites

Hellow Miss Pia :smile:

Jeg tror nu fint, at du matcher min bentræning :w00t:

Du kører jo næsten det samme, som jeg gør i squatten.

Bruger du egentlig maskinerne - benpress, extentions osv?

Den med spinning bruger jeg også, når squatten har været helt modbydelig. Det virker faktisk godt, selvom man ikke kan give sig det vilde :smile:

Men ja, lækker træning wie immer.

Knus Randi :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hellow Miss Pia :smile:

Jeg tror nu fint, at du matcher min bentræning :w00t:

Du kører jo næsten det samme, som jeg gør i squatten.

Bruger du egentlig maskinerne - benpress, extentions osv?

Den med spinning bruger jeg også, når squatten har været helt modbydelig. Det virker faktisk godt, selvom man ikke kan give sig det vilde :smile:

Men ja, lækker træning wie immer.

Knus Randi :bigsmile:

:tongue: Jeg kommer slet ikke ordentlig ned i min squat, det er møg svært når der ikke er et frit squat stativ :nonono:

Jeg bruger primært leg-extension, den kører rigtig godt for mig :4thumbup:

Håber sådan at benene har det bedre i morgen. Skal op og styrketræne og vil gerne nå at løbe lidt inden. Har kun fået løbet 5,7 km i denne uge, så der er jo et stykke vej endnu op til de 30 km :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning og Løb

Dejlig nem dag i skolen. Forlæsning fra 9.00 - 10.45 - det var jo lige til at overskue :bigsmile:

Mine ben har haft det betydeligt bedre i dag, dog fortsat ømme, men slet ikke i forhold til de seneste to dage :crazy:

Løb på løbebånd :walking:

Startede stille og roligt ud på løbebåndet. Løb med en hastighed på 10 - 12 km/time.

Tid: 30 min

Distance: 5,5 km

Hastighed: 11 km/time

Gennemsnitspuls: 142 slag/min

Maxpuls: 156 slag/min

Forbrænding: 220 kcal

Styrketræning :showoff:

Bryst

Dumbbell brystpres: 2 sæt af 10 (15 og 17.5 kg) + 1 sæt af 4 (20 kg) - Spotteren hjalp mig med at få vægtene op, og støttede ganske let ved albuen under udførslen. Min venstre arm går hurtigere død end den højre :sneaky2: Men ellers er de 20 kg min nye PR :smilerock:

Brystpres i maskine: 2 sæt af 10 (30 og 35 kg) + 2 sæt af 8 (40 og 45 kg)

Dumbbell pullover: 5 sæt af 10 (7, 8, 9, 10 og 12.5 kg)

Skulder

Dumbbell skulderpres: 2 sæt af 10 (12.5 kg) + 1 sæt af 8 (12.5 kg)

Dumbbell Lateral Raise: 3 sæt af 10 (7, 8 og 9 kg)

Dumbbell Front Raise: 5 sæt af 10 (4, 5, 6, 7 og 8 kg) :dumbbell_lift:

Løb på løbebånd :walking:

Sluttede atter på løbebåndet. Denne gang uden pulsur. Jeg løb i et langsomt tempo. Hastigheden lå på 7,5 - 9,5 km/time. Derudover løb jeg let op ad bakke hele vejen.

Tid: 30 min

Distance: 4,3 km

Hastighed: 8,6 km/time

Der gik godt nok lige nogle timer med træningen i dag. Føler mig også temmelig smadret og sulten nu, til trods for at jeg lige har drukket en lille kakaomælk, spist en banan + en grovbolle med smøreost :blush: Når jeg er sammen med mine veninder, griner de altid og siger at vi skal lave ekstra mad fordi jeg er med :blush:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Løb og triceps

Energien og motivationen var ikke i top i dag :dry: Har haft lidt ondt i mit højre knæ og venstre akillesene de senste dage, så den planlagte løbetur blev noget afkortet :unhappy: Jeg har vasket mine udendørs løbesko, så jeg kan bruge dem indenfor. De er bedre end dem jeg ellers plejer at bruge, så jeg håber det kan hjælpe :4crutches:

Løb på løbebånd :walking:

Distance: 5 km

Tid: 30 min

Hastighed: 10 km/time - Løb mellem 9.5 - 11 km/time

Gennemsnitspuls: 140 slag/min

Maxpuls: 156 slag/min

Forbrænding: 215 kcal

Triceps

Kabel pull down med reb: 2 sæt af 10 (25 og 30 kg) 1 sæt af 4 (35 kg)

Kabel pull down med stang: 2 sæt af 10 (25 og 30 kg) 1 sæt af 7 (35 kg)

Dips: 3 sæt af 6 (egen vægt)

Fransk pandepres: 3 sæt af 10 (15, 17,5 og 20 kg) - Det overraskede mig hvor meget styrke jeg havde i denne øvelse, det er nemlig ved at være lidt tid siden jeg sidst har kørt den :4thumbup:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share