Essensen - BB @ 2009!


essensen
 Share

Recommended Posts

Fucking Jägerbombs!!

Den video er så pisse sjov :laugh:

Thanx - Har set en dansk hjemmeside, der forhandler det, men synes prisen er liiige tung nok, så ville lige høre, om der evt. var andre. Men ud fra dine erfaringer, tror jeg ikke jeg vil satse så mange penge, hvis ikke det lever op til, hvad det lover. Kan være jeg ryger på Expand igen. Det fungerede godt sidst jeg brugte det.

Det synes jeg lyder som en fornuftig ide. Expand har jeg i øvrigt også selv haft kigget på flere gange, så kunne være man snart skulle give det et forsøg - men det bliver ikke forløbig, da jeg snart får en omgang beta alanin og taurine ind ad døren - så skal der eksperimenteres lidt med det.

Nano Vapor ér for dyrt, virker ikke bedre end så mange andre NO produkter, og så smager det af bitter røv.

I agree! Men synes du virkelig det smager så dårligt? Jeg synes egentlig det smager ganske fint, men okay - når man først har været igennem en bøtte Horsepower synes man bitter røv smager godt :laugh:

Træning den 15. april - 2008

Jeg smuttede en time før fra skole i dag, da jeg ikke lige kunne overskue at høre vores underviser i sprog (pragmatik-delen) tåge rundt i et par timer. Hun er seriøst dårlig til at formidle teksterne og sidder ofte i sin egen lille verden, så man ikke får en skid ud af det. Jeg smuttede så forbi hovedbiblioteket for at få fat i 4 bøger jeg skal bruge til undervisning - de havde ikke én eneste... det er så typisk! Nu skal jeg så ud og bruge en formue på dem (det kunne være jeg skulle få mig et arbejde igen).

Træning blev overstået forholdsvist hurtigt i dag, da jeg har en del jeg skal nå at læse til i morgen, så det var bare lidt på rutinen. Jeg stødte på Cilius og AnderSL der supersættede som gale og havde godt med smæk på i deres træningspas - sådan skal det gøres :smile:

Jeg huskede for resten EQI i dag - go me!

Opvarmning:

Airsquats

Mobility drills

Airsquats

Dag 2:

DB lunges:

10 @ 10kgkg

2 x 10 @ 22kg

2 x 10 @ 20kg

- Hæderligt pump i Quads

EQI-quads:

leg extensions @ 50 sek

Weighted back extensions:

10 @ bw

10 @ +20kg

10 @ +20kg

10 @ +15kg

10 @ +15kg

A1: Incline DB pres:

11 @ 24kg

3 x 10 @ 36kg

10 @ 34kg

- Fint nok. Ved dog ikke lige om jeg skal forsøge med 38'erne i næste uge.

A2: Pull downs: – chin greb.

10 @ 54kg

3 x 10 @ 82kg

10 @ 75kg

EQI - chest:

flies 13kg @ 50 sek

Seated row: – smalt greb.

10 @ 60kg

4 x 10 @ 80kg

EQI - back:

chins - 10kg @ 50 sek

B.O. laterals:

10 @ 10kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

10 @ 13kg

Weighted Abs:

2 sæt uden vægt

5 sæt med

---------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I agree! Men synes du virkelig det smager så dårligt? Jeg synes egentlig det smager ganske fint, men okay - når man først har været igennem en bøtte Horsepower synes man bitter røv smager godt :laugh:

Ja jeg synes det smager ret dårligt.- dog ikke overgået af det protein jeg købte med Piña Colada smag.

Der imod synes jeg ikke at Horse Power smager dårligt, dog er mit fav. NO produkt stadig SuperCharge.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg synes det smager ret dårligt.- dog ikke overgået af det protein jeg købte med Piña Colada smag.

Der imod synes jeg ikke at Horse Power smager dårligt, dog er mit fav. NO produkt stadig SuperCharge.

Whut - du er jo en syg mand :cry: Horsepower smagte så meget af fæces, det var ubeskriveligt! SuperCharge har jeg gerne ville prøve længe faktisk, men det er også en den halvdyre ende af supps!

Link to comment
Share on other sites

Whut - du er jo en syg mand :cry: Horsepower smagte så meget af fæces, det var ubeskriveligt! SuperCharge har jeg gerne ville prøve længe faktisk, men det er også en den halvdyre ende af supps!

Hvad er det jeg har sagt om NO produkter???

Niet!

Perestrojka!!!

Link to comment
Share on other sites

Whut - du er jo en syg mand :cry: Horsepower smagte så meget af fæces, det var ubeskriveligt! SuperCharge har jeg gerne ville prøve længe faktisk, men det er også en den halvdyre ende af supps!

Faktisk er Supercharge et af de billigere da det er et produkt man kun skal tage på træningsdage, og der er 50 serveringer i en spand.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det jeg har sagt om NO produkter???

Niet!

Perestrojka!!!

I know - men alle de farverige produkter er sgu meget sjove at prøve af.

Faktisk er Supercharge et af de billigere da det er et produkt man kun skal tage på træningsdage, og der er 50 serveringer i en spand.

arh, smart - det vidste jeg ikke. Tror også det skal have et go på et tidspunkt - men foreløbigt skal der eksperimenteres med beta alanin og taurine!

Træning den 17. april - 2008

Igår var mit knæ - eller rettere; en scene lige over knæet, voldsomt irriteret. Fik lavet et eller andet om morgenen der gjorde det blussede op og så fortsatte det ellers hele dagen, selvom jeg ikke lavede andet end at cykle lidt og gå rundt. Det har ellers gået nogenlunde med at træne ben 4 gange om ugen so far, men det kan godt være det er i overkanten. Men nu har den irritation i scenen stået på virkelig længe, og der generer mere eller mindre dagligt, så jeg vil forsøge at behandle med ibuprofen (600mg) i 10 dage, samt fiskeolie og c-vitamin. Nogle indvendinger?

Dagens træning bar præg af, at jeg ville skåne knæet lidt, da jeg stadig godt kunne mærke det var irriteret igår, så jeg tog rackpulls i stedet for dødløft og skar i sæt og vægt i split squats. Jeg fik lokket en ven og én han træner med til at træne i FDK nørrebro, da jeg trænede i deres center sidst - så jeg kunne få lidt spots hist og her, så det var fint!

Morgenvægten sagde 69,7kg. Den stabiliserer sig nok på 70 i løbet af de næste par dage.

Opvarmning:

Airsquats

mobility drills

Airsquats

Dødløft:

10 @ 60kg

8 @ 90kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

5 @ 130kg

- ok.

One legged bulgarian squat:

8 @ 10kg

2 x 5 @ 12kg

- kun for lige at lave bevægelsen.

A1 Bænkpres 5x5 reps

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 95kg

5 @ 95kg - meget bedre end første sæt, for some reason.

5 @ 95kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

Klart bedre end sidste gang, men kunne stadig godt ønske lidt mere power. Bænkede i øvrigt i mellem en gut der nok vejede de første 20kg mere end mig, men ikke bænkede så forfærdeligt meget mere - meget sjovt. But I still can't bench shit!

A2: Weighted Chin ups: UH grip

8 x bw

5 @ +20kg

5 @ +20kg

5 @ + 17,5kg

5 @ + 17,5kg

5 @ + 17,5kg

- Fin omgang med gode vægte.

DB rows:

8 @ 36kg

7 @ 40kg

4 x 6 @ 40kg

- for let, forsøgte bare at køre så strict som muligt.

Seated incline laterals: – ansigt mod bænken.

8 @ 10kg

5 @ 13kg

5 @ 13kg

6 @ 12kg

Preacher bar curls:

10 @ 20kg

3 x 5 @ 45kg

+ stangen

CG bænkpres: (3 sek. eccentrisk fase)

8 @ 50kg

8 @ 72,5kg - ecc

8 @ 72,5kg - ecc

8 @ 70kg - ecc

8 @ 65kg

Seated calf raise: supersætter med donkey raises

8 sæt

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glemte EQI igen.. jeg er jo idiot!

Lige nu sidder jeg i Kalundborg hos mine forældre og da intet har åbent på helligdage her, og jeg først tager hjem i morgen aften, bliver dag 4 trænet på lørdag.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Men nu har den irritation i scenen stået på virkelig længe, og der generer mere eller mindre dagligt, så jeg vil forsøge at behandle med ibuprofen (600mg) i 10 dage, samt fiskeolie og c-vitamin. Nogle indvendinger?

Morgenvægten sagde 69,7kg. Den stabiliserer sig nok på 70 i løbet af de næste par dage.

Mht. ibuprofen - jeg har selv forsøgt at få inflammationer og irritationer til at lægge sig på den måde. Det har ikke duet på mig. Jeg er tilgengæld begyndt at spise fiskeolie dagligt - det virker umiddelbart ganske fint. Det er kun min albue, som har været virkeligt fucked, der stadig brokker sig lidt en gang imellem, men det er ikke noget vildere.

Desuden siger samtlige læger og kiroer jeg har snakket med, at ibuprofens effekt er overvurderet. Om de har bestemte grunde til at sige det ikke hjælper (evt. pga. bivirkninger) ved jeg så ikke.

Din vægt forbliver den samme (næsten). Ved godt du vil være strandklar og ikke har travlt med at tage på, men selvom du tog 5 kg. på over sommeren ville du stadig have en uber fed fysik! Sæt i værk!

A1 Bænkpres 5x5 reps

10 @ 50kg

8 @ 70kg

5 @ 95kg

5 @ 95kg - meget bedre end første sæt, for some reason.

5 @ 95kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

Klart bedre end sidste gang, men kunne stadig godt ønske lidt mere power. Bænkede i øvrigt i mellem en gut der nok vejede de første 20kg mere end mig, men ikke bænkede så forfærdeligt meget mere - meget sjovt.

A2: Weighted Chin ups: UH grip

8 x bw

5 @ +20kg

5 @ +20kg

5 @ + 17,5kg

5 @ + 17,5kg

5 @ + 17,5kg

- Fin omgang med gode vægte.

Solide serier. Specielt chin ups'ne. Min madpakke vejer stadig for meget, så jeg hænger lidt fast omkring 4 x 7/8 stykker @ BW med OH greb...

Sad guttens kg. på hans mave?

Og til sidst - har du ikke lavet den samme post 2 gange? (I den samme post... :tongue: )

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Mht. ibuprofen - jeg har selv forsøgt at få inflammationer og irritationer til at lægge sig på den måde. Det har ikke duet på mig. Jeg er tilgengæld begyndt at spise fiskeolie dagligt - det virker umiddelbart ganske fint. Det er kun min albue, som har været virkeligt fucked, der stadig brokker sig lidt en gang imellem, men det er ikke noget vildere.

Desuden siger samtlige læger og kiroer jeg har snakket med, at ibuprofens effekt er overvurderet. Om de har bestemte grunde til at sige det ikke hjælper (evt. pga. bivirkninger) ved jeg så ikke.

Hmm, okay - jeg vil nu alligevel give det et forsøg - jeg spiser nemlig allerede fiskeolie i forvejen, og har ikke rigtig noget at miste på det!

Din vægt forbliver den samme (næsten). Ved godt du vil være strandklar og ikke har travlt med at tage på, men selvom du tog 5 kg. på over sommeren ville du stadig have en uber fed fysik! Sæt i værk!

Ja, jeg har ikke gidet at ryge ud i et stort bulk, da jeg klart har det bedst med en forholdsvis lav fedtprocent - så gider ikke bulke 'hurtigt' da det bare vil lede til et uhensigtsmæssigt fedtgain, der alligevel skal skælles af igen. Jeg har gainet 3kg på det seneste uden at forhøje min fedtprocent væsentligt, så det er vel ok :wink:

Solide serier. Specielt chin ups'ne. Min madpakke vejer stadig for meget, så jeg hænger lidt fast omkring 4 x 7/8 stykker @ BW med OH greb...

Sad guttens kg. på hans mave?

Og til sidst - har du ikke lavet den samme post 2 gange? (I den samme post... :tongue: )

Chins går fint for tiden - men UH gør det nu også muligt at køre med lidt flere kg :smile: Nej, de sad ikke på maven - det var ikke sådan han var en tyk newbie, hehe. Men hans BF var bestemt ikke specielt lav.

Det har jeg også - tak for tippet !

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil blot meddele Dem om at jeg har meldt Dem til ledelse i FitDK for gendoping.

Deres talje kan ganske enkelt ikke opnåes naturligt!

Hvis De her tænker at der kan spille smålige begreber som "misundelse" ind, så tager de ganske rigtig fejl.

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

Deres talje kan ganske enkelt ikke opnåes naturligt!

Hvis De her tænker at der kan spille smålige begreber som "misundelse" ind, så tager de ganske rigtig fejl.

:nonono:

QFT - og rart at nogen endelig tør bringe det på banen. Og med de nye oplysninger om at du har gainet 3 kg, tyder det efterhånden på at der også er både muskat og Jägerbombs indblandet...

Link to comment
Share on other sites

Hmm, okay - jeg vil nu alligevel give det et forsøg - jeg spiser nemlig allerede fiskeolie i forvejen, og har ikke rigtig noget at miste på det!

Nej det er klart. Ibu kan dog give lidt maveproblemer, men det er til at klare synes jeg. De gange jeg har forsøgt mig fik jeg luft i maven og en aaanelse forstoppelse.

Ja, jeg har ikke gidet at ryge ud i et stort bulk, da jeg klart har det bedst med en forholdsvis lav fedtprocent - så gider ikke bulke 'hurtigt' da det bare vil lede til et uhensigtsmæssigt fedtgain, der alligevel skal skælles af igen. Jeg har gainet 3kg på det seneste uden at forhøje min fedtprocent væsentligt, så det er vel ok :wink:

Det er helt sikkert ganske ok! men synes bare du var omkring de 70 kg. i Power Studio også? (Jep jeg er doven og har ikke bladret tilbage i din log :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil blot meddele Dem om at jeg har meldt Dem til ledelse i FitDK for gendoping.

Deres talje kan ganske enkelt ikke opnåes naturligt!

Hvis De her tænker at der kan spille smålige begreber som "misundelse" ind, så tager de ganske rigtig fejl.

:nonono:

:laugh: Jeg blev faktisk selv nysgerrig efter du nævnte det og gik hjem og målte - men jeg må skuffende meddele at taljen måler bloated 75,5cm (jeg er jo tyk for tiden).

QFT - og rart at nogen endelig tør bringe det på banen. Og med de nye oplysninger om at du har gainet 3 kg, tyder det efterhånden på at der også er både muskat og Jägerbombs indblandet...

Du glemmer jeg også kører heftige doser af timian for tiden. At stacke timian, muskat og fuckin' jägerbombs, er det mest effektive jeg længe har kørt - try it!

Nej det er klart. Ibu kan dog give lidt maveproblemer, men det er til at klare synes jeg. De gange jeg har forsøgt mig fik jeg luft i maven og en aaanelse forstoppelse.

Jeg har godt fået a vide det kan give nogle maveproblemer - det håber jeg at undgå, men det finder jeg snart ud af!

Det er helt sikkert ganske ok! men synes bare du var omkring de 70 kg. i Power Studio også? (Jep jeg er doven og har ikke bladret tilbage i din log :blush: )

Jeg lå lidt lavere i PS, men det er, ganske rigtigt observeret, gået langsomt med at smide kg på - men det er gjort med 100% overlæg :smile: Men planen er at være mere loose med kosten efter sommer, hvor jeg forhåbentlig kan rebounde godt med det cut jeg gerne skulle opnå i løbet af de næste 2 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag den 19. april - 2008

Så har jeg endelig tid til at skrive loggen ind; jeg har haft travlt i den her weekend, dog på den gode måde. I fredags efter jeg kom hjem fra besøget hos mine forældre, trådte jeg ind ad døren og mødte min roomie som var igang med gøre sig klar til en bytur - han spurgte om jeg ikke skulle med... og det skulle jeg da selvfølgelig. Min roomie arbejder på et diskotek, så vi tog ind på det, og teamede op med hans chef samt en af hans venner. Siden de var bartender betød det at der konstant var serveret gratis sprut, og helst så stærkt som muligt. Senere tog vi videre på Park (en dj ved navn Jack Marone spillede i øvrigt der - virkelig fede mixes han laver), hvor der igen var gratis sprut i overflod - det var næsten skamfuldt at stå med et tomt glas eller uden noget i hånden - vi blev selvsagt alle sammen ret stegte :bigsmile: Samlede omkostninger for denne bytur: 10kr - ja tak!

Lørdag måtte jeg dog tage min straf for byturen, da jeg skulle tidligt op grundet et besøg fra min kusine, faster og onkel. Lejligheden var ret bombet, så med under 6 timers søvn i kroppen stod jeg op og gjorde hyblen ren efter bedste evne. Efter de var smuttet fik jeg smidt noget vapor ned og fik bevæget mig hen i FDK til en omgang smedning. Jeg har godt nok har jeg proklarmeret jeg ikke lider af tømmermænd efter drukture - og jeg holder stadig på dette - men highrep træning kombineret med druk dagen før og meget lidt søvn, kunne godt mærkes i mit hærgede korpus! Af samme grund doppede jeg også de 5 sek. eccentriske faser i leg extensions og leg curls da det ville have været den visse død (I'm a pussy - I know).

Opvarmning:

airsquats - jeg havde ikke tid til mobilitydrills.

Dag 4:

Leg extensions:

Opv:

18 @ 20kg

15 @ 30kg

---

15 @ 40kg

15 @ 40kg

15 @ 40kg

Leg curls:

12 @ 32kg

15 @ 42kg

15 @ 42kg

15 @ 42kg

DB ¾ Flyers:

12 @ 18kg - normal

15 @ 24kg

15 @ 24kg

15 @ 24kg

15 @ 20kg

- Det var hårdt, men godt pump.

Pulldowns: – neutralt greb.

12 @ 54kg

4 x 15 @ 75kg

Stående one arm cable row:

10 @ 12,5kg

3 x 15 @ 21kg

15 @ 17,5kg

Db skulderpres:

10 @ 20kg

6 @ 32kg

2 x 10 @ 28kg

Cable crunches: supersættet med noget andet mave

8 sæt

Biceps maskine:

4 sæt

SS:

Robe pushdowns:

5 sæt

Laterals:

12 @ 10kg

2 x 15 @ 14kg

15 @ 13kg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Havde lige 10 minutter til over efter træning og vurderede det var tid nok til at nå et bad. Jeg gik så ind og fik smidt sæbe på hele kroppen plus shampoo i håret...det er er så her en ufatteligt nederdrægtig og svagttænkende receptionist-kost fra FDK vælger at slukke for vandet. En anden gut der også var i bad havde lige nået at skulle sig af - men jeg stod der med sæbe over det hele og kunne ikke se en skid da jeg havde fået det i øjenene. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor dum jeg følte mig, da jeg måtte stå der og bede nogle af de resterende om hjælp og lige gå ud og snakke med den, tilsyneladende, evnesvage receptionist og få hende til at tænde for vandet igen. Jeg måtte stå i lange 5 minutter og vente på jeg fik vandet tilbage - og derefter takke en der havde været så flink at smutte ud og sige det.

Jeg ved godt jeg var sent på den osv - men at slukke for vandet uden at vide om der er nogle tilbage er direkte stupidt!

Nu skal jeg forsøge at få lavet nogle lektier, selvom jeg har en ide om det ikke bliver til det store.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeg blev faktisk selv nysgerrig efter du nævnte det og gik hjem og målte - men jeg må skuffende meddele at taljen måler bloated 75,5cm (jeg er jo tyk for tiden).

Hahaha! Det mindste jeg har mål min talje til da jeg var allertyndest - 76kg, samme højde - var 86cm! :4thumbup:

Tilgengæld er det største mine lår har målt 72cm, så jeg tog ikke helt fejl da jeg sagde din talje var på størrelse med mit lår (De er dog på usle 67cm nu). :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha! Det mindste jeg har mål min talje til da jeg var allertyndest - 76kg, samme højde - var 86cm! :4thumbup:

Tilgengæld er det største mine lår har målt 72cm, så jeg tog ikke helt fejl da jeg sagde din talje var på størrelse med mit lår (De er dog på usle 67cm nu). :wink:

Det er alligevel lidt vildt du på et tidspunkt næsten have lige så store lår som jeg har talje :bigsmile: Jeg må lige måle taljen igen når jeg bliver helt shredded til sommer - jeg ved ikke om den bliver mindre.

------------------------------

Træning søndag den 20. april

Cardio:

10 min crosstrainer

10 min pw ¨på løbebånd

12 min crosstrainer

= 32 min.

Trænede derefter lidt scarecrows og shrugs! Fint lige at få rørt sig lidt.

Jeg går i øvrigt og spekulerer på hvornår jeg skal påbegynde diæt. Vejret bliver jo bedre og bedre så har lyst til allerede at starte nu, men samtidig skal man jo heller ikke stå og være ripped i regnvejr, det skal lige times rigtigt. En uges bulk til og derefter diæt tror jeg er planen.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 21. april - 08

Jeg har besluttet mig at cutte fra dags dato. Denne beslutning beror på følgende faktorer:

1. Jeg har lysten og motivationen til det for tiden.

2. Better be safe than sorry. Jeg ved af erfaring at diæt/cut altid tager længere tid end man regner med. Der vil altid være dage hvor kosten ikke er i orden eller hvor man er forhindret i at gennemføre sin diæt ordentligt.

3. Jeg har 3-4kg jeg skal smide og så er jeg også i en ret god sommerform - men da min fedtprocent i forvejen ikke er alt for høj skal det ske langsomt (jeg påtænker 500-800 g. per uge) for at minimere muskeltab, og derfor skal jeg bruge en del tid, hvilket er endnu et argument for at begynde nu. Hvis det går for hurtigt kan jeg altid skiftevis bulke/cutte.

Træningen på diæt kommer til at bestå af 3 x fullbody om ugen. Det bliver en masse øvelser, 3-4 sæt, en masse supersets og mindst en ugentligt highrep dag. Det bliver trænet tungt for at vedligeholde muskelmasse. Cardio er jeg stadig lidt i tvivl omkring hvordan jeg skal lægge. Først havde jeg egentlig tænkt mig at snuppe 20-30 min steady cardio efter hver træning, men overvejer om jeg bare burde lægge det på min non-træningsdage i stedet (har dog planlagt cardio på ikke-træningsdage, men ikke alle, hvis jeg laver cardio efter træningspas). Hvad siger i ? Jeg er i øvrigt spændt på at se om mine knæ vil være med til den øgede mængde cardio.

Diæt kommer til at bestå af mange mindre måltider, hvor de mest kalorierige måltider kommer til at ligge pre- og postworkout - kulhydrater kommer også overvejende til at blive brugt der, men ellers begrænset eller i form af grøntsager/frugt.

Dagens træning teamede jeg op med Mikael (non-mol'er) og fik en gedigen træning i hus. Skal dog lige have effektiviseret mig lidt - var ikke så godt til at få supersættet øvelserne. Målet er at komme ned omkring 65-75 minutter for et træningspas. Programmet blev heller ikke kørt helt efter protokollen (det er i øvrigt et fb jeg har tyvstjålet fra Nissen, og skiftet et par få øvelser ud i), men freestylede lidt da jeg trænede med Mikael. Jeg poster dog hele det originale program i en seperat post så i kan se det.

Jeg glemte i øvrigt en kuglepind i dag, og nu kan jeg så ikke helt huske hvad det blev til af kg i de sidste par øvelser, men de er heller ikke så interessante.

Squat:

10 @ 60kg

8 @ 80kg

6 @ 90kg

8 @ 100kg

8 @ 100kg

10 @ 90kg

BB rows:

10 @ 60kg

10 @ 90kg

10 @ 100kg

10 @ 100kg

SS:

Bænkpres:

10 @ 50kg

8 @ 70kg

6 @ 80kg

3 @ 100kg

2 x 5 @ 95kg

2 x 6 @ 90kg

SL Deadlift::

10 @ 60kg

3 x 10 @ 80kg

SS:

DB skulderpres:

10 @ 20kg

2 x 10 @ 28kg

8 @ 28kg

Machine pulldown:

4 sæt

Push downs:

4 sæt

SS:

cable curls:

4 sæt

Abs:

5 sæt

SS:

Læg:

4 sæt

------------------------------------------------------------------------------------------

Det betyder så også jeg er færdig med T's program for nu - det har dog været et rigtigt fedt program, men en ret optimal sammensætning af øvelser, og jeg er sikker på jeg vil vænne tilbage til det igen på et tidspunkt. DEt var virkelig fedt du gad at sætte det sammen til mig T - skal du havde stor tak for :smile: Desuden har jeg også et andet nasty 3-dags fullbody liggende fra T der skal prøves af når jeg skal bulke igen - already lookin' forward to it :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende at følge diæten :smile:

Det blir hård kost at holde stien ren mht. bajer og sprut når du går på uni...hvis det da er meningen?

Fedt du vil følge med :smile: Det kan du have ret i det bliver, men almindeligvis kan jeg godt fravælge alkoholen når jeg har et mål for sigte. Men eftersom min fedtprocent ikke er skyhøj fra start af, tager jeg det lidt mere afslappet - så må de eventuelle drukture jeg tager tælle som refeed-dag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio er jeg stadig lidt i tvivl omkring hvordan jeg skal lægge. Først havde jeg egentlig tænkt mig at snuppe 20-30 min steady cardio efter hver træning, men overvejer om jeg bare burde lægge det på min non-træningsdage i stedet (har dog planlagt cardio på ikke-træningsdage, men ikke alle, hvis jeg laver cardio efter træningspas). Hvad siger i ? Jeg er i øvrigt spændt på at se om mine knæ vil være med til den øgede mængde cardio.

Mener det var T, der i en anden tråd anbefalede, at man lavede 20-30 minutters let cardio efter ens styrketræning. Det skulle øge fedt-forbrændingen. Lige efter cardio tog man så sin post-workout-shake.

Jeg er begyndt at power-walke efter styrketræning og selvom jeg også har haft problemer med mine knæ giver de ingen problemer nu på trods af den ekstra belastning. Synes heller ikke mine ben har sværere ved at restituere, det er snarere det omvendte. Tror det er som følge af den øgede blod-gennemstrømning.

EDIT: Der var den sgu - Linke linke

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Mener det var T, der i en anden tråd anbefalede, at man lavede 20-30 minutters let cardio efter ens styrketræning. Det skulle øge fedt-forbrændingen. Lige efter cardio tog man så sin post-workout-shake.

Jeg er begyndt at power-walke efter styrketræning og selvom jeg også har haft problemer med mine knæ giver de ingen problemer nu på trods af den ekstra belastning. Synes heller ikke mine ben har sværere ved at restituere, det er snarere det omvendte. Tror det er som følge af den øgede blod-gennemstrømning.

EDIT: Der var den sgu - Linke linke

Ja, det kender jeg godt til. Blandt andet der Thibaudeu også plæderer for, og som er en del af hans "Destroy the fat"-program, som jeg kørte på et tidspunkt. Kom bare til at snakke lidt om det med én, og vi diskuterede hvorvidt man måske lidt spolerede den der anabolske effekt fra træningspasset ved lægge cardio oven i!

Link to comment
Share on other sites

Kom bare til at snakke lidt om det med én, og vi diskuterede hvorvidt man måske lidt spolerede den der anabolske effekt fra træningspasset ved lægge cardio oven i!

Uh det skal jeg ikke kunne sige om det gør. Men synes ikke min træning halter eller er blevet mindre effektiv af den ekstra cardio. Det er selvfølgeligt rart at ramme rigtigt første gang, men du kan da afprøve det og se om det dur, og så ellers droppe det hvis det ikke gør.

Link to comment
Share on other sites

Uh det skal jeg ikke kunne sige om det gør. Men synes ikke min træning halter eller er blevet mindre effektiv af den ekstra cardio. Det er selvfølgeligt rart at ramme rigtigt første gang, men du kan da afprøve det og se om det dur, og så ellers droppe det hvis det ikke gør.

Jeg har skam prøvet det - og det fungerede glimrende :smile: Men det var dog kun efter sådan nogle "lactate-inducing"-træningspas hvor man laver cirkeltræning med meget høje reps, det netop skulle gør det fordelagtigt at lave noget steady cardio bagefter. Nu prøver jeg først cardio på mine off-dage, så må vi se hvordan det går - ligeledes skal mit knæ også være med på ideen om at blive brugt så meget - kan være jeg bliver tvunget til at lave cardio på mine træningsdage for at give det hvile på mine off-dage.

Træning den 23. april - 2008

Jeg ved godt man ikke kan bruge dag-til-dag vejning til det helt store - men det er næsten røget et kg fra igår til i dag, så noget tyder på jeg måske lige spiste lidt nok på min off-dag igår. Jeg var ellers ikke specielt sulten i løbet af dagen og spiste en del måltider - men kompenserer ved at spise lidt ekstra kcal i dag, så må vi se hvad vægten siger i morgen.

Dagens omgang var en gang highrep træning efter skole i dag. Jeg sørgede denne gang for at supersætte stort set alt, og fik dermed et rigtig godt tempo gennem træningen (det ville nok ikke være dårligt med lidt cardio efter sådan en omgang). Mødte dog min gamle partner i slutningen og så røg tempoet lidt da jeg fik snakket en del, men sådan er det jo. JEg kom lige midt i hvad der almindeligvis er prime-time i FDK nørrrebro, men tror vejret holdte en del væk - der var i hvert ok med plads, hvilket var rart. I øvrigt total disko-dag i dag - yeah :bigsmile:

Leg extensions:

15 @ 20kg

15 @ 30kg

12 @ 47,5kg

3 x 12 @ 50kg

Incline DB press:

10 @ 24kg

3 x 12 @ 34kg

12 @ 30kg

SS:

DB rows:

10 @ 36kg

4 x 12 @ 38kg

- strict

Siddende laterals:

12 @ 10kg

3 x 12 @ 12kg

SS:

OHG chins:

12 x bw

12 x bw

12 x bw

Cable crunches:

5 sæt

SS:

Front raises:

12 @ 10

3 x 12 @ 13kg

Incline db flyes:

12 @ 18kg

12 @ 20kg

2 x 12 @ 22kg

Face pulls:

4-5 sæt

Dips:

20 x bw

12 @ 20kg

2 x 12 @ 30kg

12 @ 20kg

35 x bw

- Lidt irritation i pecs, hvis det fortsætter droppes den med kg og bliver kun kørt high rep - gider ikke have problemer med pec-scener igen.

SS:

Barbell curls:

12 @ 31,5kg

3 x 12 @ 41,5kg

12 @ 26,5kg - drag curl

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kender jeg godt til. Blandt andet der Thibaudeu også plæderer for, og som er en del af hans "Destroy the fat"-program, som jeg kørte på et tidspunkt. Kom bare til at snakke lidt om det med én, og vi diskuterede hvorvidt man måske lidt spolerede den der anabolske effekt fra træningspasset ved lægge cardio oven i!

Hvorfor bekymre sig om den anabole effekt, når du kun skal tabe ca. 4-5 kg for at være hugget i granit? Hvorfor ikke bare få det overstået hurtigt? hvorfor overhovedet gå på diæt nu? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bekymre sig om den anabole effekt, når du kun skal tabe ca. 4-5 kg for at være hugget i granit? Hvorfor ikke bare få det overstået hurtigt? hvorfor overhovedet gå på diæt nu? :tongue:

hvorfor bekymre sig om den anabole effekt - for at beholde den sparsomme muskelmasse jeg har :bigsmile: Du spammede sgu da netop min msn igår om jeg skal passe meget på med mine kcal og deslige :tongue:

Nu ved jeg godt du joker lidt - men angående det med at gå på diæt nu, er jeg sikker på det er en fornuftig beslutning. Jeg vil gerne være i super form til denne sommer - 5-7 i fedt% - og det skal gøres nogenlunde langsomt for at jeg ikke smider for meget muskelmasse - og i den sammenhæng vil der altid komme weekender (drukture/arrangementer) der vil give tilbagegang. Ligeledes er mit knæ muligvis en hæmmende faktor (cardio bliver muligvis svært).

Link to comment
Share on other sites

Træning den 24. april - 2008

Forsøgte mig med 'fasted cardio' i dag - altså cardio før morgenmaden. Jeg tror ikke det er noget jeg gider fremover, selvom det egentlig gik fint efter jeg var kommet igang - jeg har en ide om det hurtigt kan komme til at koste muskelmasse, så jeg tror jeg laver en kombo af steady- og intervalcardio fremover! Mit højre knæ er nu også begyndt at brokke sig lidt fordi jeg ubevidst har brugt det meget i forhold til venstre, for at skåne det - fucking great :dry: Må jeg lige være opmærksom på.

Pre:

5-6 gram BCAA

15 min crosstrainer

20 min PW på løbebånd

7 min crosstrainer

= 42 min

7 sæt læg

Post:

30 gram protein

30 gram kulhydrat (malto + dextrose)

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share