Gregers TF Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Gåtur hjem Var du for doven til at skifte slange eller havde du kun en? Så står du næsten til at få dummeslag for ikke at tage en slange fra en af os andre; det havde ikke taget mange sekunder at fiske den frem. Godt nok var du indenfor gåaftand men alligevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted August 30, 2010 Author Report Share Posted August 30, 2010 Ja, havde kun én slange med, og troede faktisk at siden det var en siver at jeg lige kunne klare den hjem hvis jeg bare pumpede lidt luft i - derfor jeg sendte jer andre videre Men så fandt jeg da ud af at Speedplay pedaler ikke er helt dårlige at gå i når man har coffee cups på, men ens fødder bliver nu stadig smadrede.Jeg var lidt rastløs i går aftes, så jeg endte med at lave 4x 10 armbøjninger, selvom kroppen var rigeligt træt i forvejen.Vægten her til morgen sagde 71,6 kg, så det lader til at jeg har fået taget lidt på. Synes også jeg kan mærke det på især mine arme og mavemuskler at der er kommet noget mere kød. I dag står den igen på styrketræning efter arbejde, og igen i dag gælder det om at komme helt i hegnet, da der ikke er nogen træning for mig i morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted August 30, 2010 Author Report Share Posted August 30, 2010 Jeg har bare været ualmindelig sulten i dag, så det har været positivt :4thumbup: Lader til at jeg har fået noget mere appetit efter jeg er begyndt at styrketræne.Dagens træning i FWOpvarmning:10 min crosstrainerPlanker2x 60 sekSideplanker2x 60 sekMavebøjninger3x 20 på mavebænk med skrå ryglæn.Lowerback2x 10 a 20 kgUpperback2x 10 a 20 kgDumbell bench press2x 10 a 10 kgLeg press2x 10 a 60 kgDumbell curl3x 10 a 12 kgTovtræk2x 10 a 10 kgDumbell lateral raises2x 10 a 6 kgArmbøjninger:3x 10Post-workout:10 min. på crosstrainerÅrsagen til den længere tid på crosstraineren til sidst var at de viste Vueltaen på skærmene, og det passede lige med de sidste 7 km :4thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted August 31, 2010 Author Report Share Posted August 31, 2010 Appetitten fortsatte i går aftes, og jeg prøvede at holde den fornuftig ved at spise rugbrød, figenstænger, og så en lille synd med nogle bbq fritter :4thumbup: Men langt bedre end den Ritter Sport jeg havde lyst til.Til gengæld var jeg også meget træt, og allerede da kl. var 21.30 var jeg igang med at børste tænder og tage nattøj på¨ Men nu har jeg også været lidt ond ved min krop de seneste par dage, så det er helt naturligt at den nu trænger til lidt hvile, hvilket den så også får i dag. Jeg har "desværre" fået lavet planer på en fantastisk efterårsdag hvor det havde været oplagt at komme ud og cykle - men når man får mulighed for at tage til Kbh efter arbejde med en helt igennem dejlig pige, så er der kun én vej frem I morgen kan det så være jeg snupper en tur på cyklen, for torsdag har jeg endnu en aftale, men nu må vi lige se hvordan det hele kommer til at gå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted August 31, 2010 Author Report Share Posted August 31, 2010 Dagen i dag var en dag hvor vi mistede en stor cykel personlighed, og i den grad en person som har sat sit præg på historien! Laurent Fignon er absolut ikke en rytter jeg har fulgt aktivt da jeg ikke var særlig gammel da han kørte, men når jeg har læst bøger og set film fra den gang har han altid ramt noget i mig. Om det var hans aparte udseende kontra de andre i feltet, eller det faktum at han gav igen til Bjarne Riis tilbage i 93 eller 94, skal jeg ikke kunne sige, men han virkede bare som en værdig mester. En ægte mester.Men rent historisk er det nok de færreste der kan huske at han vandt touren 2 år, har vundet Giroen, Milano San Remo, og Fleche Wallonne. Men vi kender alle historien om hestehalen og de famøse 8 sekunder. Ved ikke hvor mange der kan huske hvem der vandt(Greg Lemond), men alle ved hvem der blev nummer 2. Laurent Fignon, RIP! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 1, 2010 Author Report Share Posted September 1, 2010 Just f****** Great! Vågnede omkring kl. 5 med noget der mindede om kvalme og frøs som en giraf i en fryseboks. Da kl. nærmede sig halv syv stod jeg op, og prøvede at tvinge noget ud. Det gik selvfølgelig ikke, så det var først omkring halv otte at jeg blev svimmel, fik mega kvalme, og fik kastet op.Men musklerne gør ondt, jeg fryser, og har ingen appetit, så noget tyder på at jeg enten er blevet forkølet eller er løbet ind i en gang Roskilde syge. Jeg håber på det første, men frygter det sidste! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMotta Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 Bummer....Håber for dig at det forsvinder hurtigst muligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 1, 2010 Author Report Share Posted September 1, 2010 Bummer....Håber for dig at det forsvinder hurtigst muligt.Tak tak. Lader til at den værste kvalme nu er overstået efter 3-4 gange opkast, men der er stadig noget den anden vej. Pænt irriterende.Så nu er det hovedsaglig kun feber og og meget ømme muskler og led. Så med lidt held skal jeg bare være hjemme i morgen, og så bliver alt godt igen.Heldigvis har jeg fået skrevet under på købskontrakten, og det samme har sælger, så lige nu ser det ud til at jeg pr. 1/10 har en lejlighed i Lyngby Så skal der bruges lidt tid på at sætte den i stand, og så forhåbentlig flytte ultimo oktober, primo november. Lejligheden her blev opsagt i går, så jeg skal være ude d. 15 november. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 2, 2010 Author Report Share Posted September 2, 2010 Efter en meget tung nattesøvn, vågnede jeg heldigvis op uden feber og uden kvalme. Så nu er det bare musklerne og led der gør mega ondt. Så det bliver endnu en dag i sengen så jeg forhåbentlig er klar til at arbejde lidt igen i morgen.I tirsdags var jeg i Kbh med min nuværende x-kæreste. Var faktisk rigtig hyggeligt, problemet er bare at jeg stadig har en del følelser for hende, og at jeg ikke tror at de på samme måde er gengældt. Det lader i hvert fald ikke til at hun har lyst til at prøve igen, hvilket jeg ellers har håbet på. Jeg ved godt at jeg skal prøve at komme videre, hvilket jeg også gør, men drømmesituationen for mig lige nu er at finde sammen med hende igen, da jeg stadig elsker hende rigtig højt og tror på at vi nu kan få det til at fungere. Øv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 2, 2010 Author Report Share Posted September 2, 2010 Har i min sygdomskedsomhed stenet lidt youtube, og der faldt jeg over en gut som hedder Scott Herman. Han er en ung gut som træner godt igennem, har deltaget i Real World, og er vidst også noget modelværk. Det vigtigste er dog at han lægger en del træningsvideoer ud på Youtube, hvor han viser øvelserne, giver gode råd og faktisk også er begyndt at sammensætte nogle sessions. Nogle af de hardcore herinde vil nok sige at han er en idiot, poser etc, men synes sgu at han virker som en gut med karisma og en lyst til at lære fra sig.http://www.youtube.com/user/ScottHermanFitness#p/c/3F1029E6981A64AD/2/VmB1G1K7v94 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 Så er jeg tilbage på jobbet, men kan mærke at jeg ikke får trænet i dag. Kroppen er stadig smadret og jeg har ingen intentioner om at skulle gøre mere skade på den før den er helt på toppen igen.Til gengæld har jeg fundet ud af at det er en dum idé at være syg i længere tid. Man begynder hurtigt at føle sig ensom, for der er sgu ikke så mange at snakke med kl. 11 om formiddagen på nettet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 Bare i gang med bodybuildingen, så kommer du til at vælte i HQ-bitches.Ja ok, men med det billede gør mig sgu alligevel lidt usikker, for med det hår kan man jo satme score hvem som helst derude! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 Ja, selvom jeg havde sagt at jeg ikke ville, så endte jeg i FW til en omgang træning. Der var nogle irritationer, frustrationer og andet godt der skulle ud, og det var en god måde at få tankerne lidt væk.Opvarmning:10 min crosstrainerDumbell bench press4x 10 a 10 kgOppede lige øvelsen med lidt ekstra reps.Dumbell curl4x 10 a 12 kgTovtræk4x 10 a 10 kgMeget hårdt i sidste rep!Leg press1x 10 a 50 kg3x 10 a 60 kgStartede ud med de 50 fordi jeg havde fået lavet et eller andet med knæet i dag, så jeg var lidt nervøs. Men da der ikke var problemer, fik den lige 3 gange på 60 kg. Upperback3x 10 a 20 kgDumbell lateral raises3x 10 a 6 kgLowerback2x 10 a 25 kgPlanker2x 60 sekSideplanker2x 60 sekMavebøjninger2x 20 på mavebænk med skrå ryglæn.Var pænt træt da jeg nåede hertil, derfor var der kun kræfter til 2x 20.Dumbell bench press2x 10 a 12 kgSå kom der lidt mere vægt på. Gik faktisk ganske ok.Dumbell lateral raises1x 10 a 6 kgVar så hårdt, og jeg spændte så meget i kroppen at mine ben begyndte at ryste :4thumbup: Dumbell curl1x 10 a 14 kgPuha, 14 kg var alligevel en ordentlig mundfuld! Kunne næsten ikke løfte den venstre, men fik det da nogenlunde til at fungere.Post-workout:5 min. på crosstrainer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 4, 2010 Author Report Share Posted September 4, 2010 SimonHP: Har læst dine lovprisninger af COLOSSAL, men læste også om en der knap nok kunne komme igennem en halv :4thumbup: Kroppen blev fyldt op med en halv plade Ritter Sport, og en proteinshake.Dagen i dag blev brugt på først at tage et smut til Heino for lige at købe et nyt bagdæk. Ville egentlig have købt et sæt, men de har valgt at hæve prisen til 449,- og så var det pludselig noget billigere bare at købe et(249,-). Fra næste sæson regner jeg med at køre med Continental GP4000s dæk, da de lader til at være lige en anelse bedre end Vredesteins. Et smut til Hørsholm for at vinduesshoppe lidt, og hente det nye Cykelmotion Danmark blad. Og så ellers til FW i Fredensborg for at træne lidt.Opvarmning:10 min på crosstrainerPlanke:3x 60 sekunderSideplanke:3x 60 sekunderGik faktisk overraskende godt med de 3 reps denne gang. Var lidt hård til sidst, men ikke umulig. Jeg ved så ikke helt om jeg i stedet skal tage 2 reps og så med 75 sek i stedet for?Mavebøjninger på skrå bænk:3x 20Lowerback:3x 10 a 25 kgUppede lige med en enkelt rep til.Upperback:3x 10 a 20 kgIgen fik jeg lige sneget endnu en rep indTovtræk:3x 10 a 12,5 kgBed meget til sidst denne gangLegpress:3x 10 a 70 kgSÅDAN! Så kom jeg op på de 70 uden de store problemer. Knæene tog det pænt, benene tog det pænt, og det var fantastisk at blive banket lidt i benene. DB bench press:3x 10 a 12 kgDB curl:3x 10 a 12 kgLateral raises:2x 10 a 6 kgDet er stadig den øvelse jeg synes er allerhårdest! Jeg har ikke rykket mig synderligt i vægt, og synes ikke den er blevet nemmere Men det skal nok komme på et tidspunkt. Kroppen var trods alt også lidt træt i dag efter træningen i går.Og så blev jeg nysgerrig. Jeg stod helt alene i centret, og gik derfor lidt rundt og kiggede på de mange barbells, og prøvede at gennemskue hvad vægten var. Synes f.eks. det var underligt at selv de mindste skiver havde 25 kg stående på - jeg fandt dog ud af at det var de barbells med en fast vægt hvor det var den totale vægt. Flot Kenneth. Men jeg tog da så en på 17 kg - skal jo starte et sted, om på skulderen og finde det sted hvor den kunne hvile nogenlunde naturligt, og så ellers prøve lidt squat. Umiddelbart føltes det ok, men var også en del opmærksom på teknikken, og at jeg ikke skulle løfte med ryggen. Først da jeg kom hjem kom jeg i tanke om at jeg skulle have benene lidt mere spredt end jeg gjorde.Squat:3x 10 a 17 kgSå er det også prøvet Afrulning:5 minutter på crosstrainer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 I dag var det en noget træt krop jeg prøvede at få op på cyklen. Det lykkedes dog, og det var faktisk overraskende nemt. Dog lang tid siden at jeg har startet cykelturen med varmecreme på benene og armene, løse knæ, skoovertræk og en vindvest Det var da også pænt køligt da jeg trillede afsted, og specielt fingrene skulle have lidt tid til at få varmen.Ved mødestedet var der et pænt fremmøde, men der manglede alligevel en del prominente navne til hold 1, så vi valgte at køre med de andre ud, og så køre nogle intervaller. Jeg proklamerede det første interval fra halvvejs på Stumpedyssevej og så ned til Københavnsvej. Jeg fik én med, og vi fik da sat rigtig god fart på. Det var et hårdt interval, men enormt morsomt. Ved Københavnsvej holdt jeg ind i skoven for lige at tisse, og så så resten af holdet køre forbi. Jeg tænkte ikke så meget mere over det, og kom op på cyklen efter kort tid, og kunne se dem nede ved rundkørslen.Jeg har dog nok undervurderet farten, for jeg kunne ikke lukke hullet selvom jeg virkelig kørte til - kørte i lang tid med over 85% af maxpulsen, men uden held. Da de nåede ned for enden af Overdrevsvejen kunne jeg ikke længere se dem, men gammel vane fik mig til at dreje til højre, hvilket jeg hurtigt droppede da jeg var sikker på at de kørte samme rute som sidste weekend. Så efter at have kørt helt tonset igennem Fredensborg, Nødebo, og ud til Gadevang, indstillede jeg jagten og kørte bare resten af ruten med henblik på at få noget god træning. Ca. halvvejs ude kunne jeg ikke forstå at jeg allerede var ved at miste momentum - jeg havde virkelig svært ved at holde den på 30 km/t. Men gættede på at de to sidste dages træning havde sat sig lidt hårdere end jeg havde regnet med, og at min sygdom også have haft en indvirkning. Da jeg var nødt til at smide den ned på den lille klinge på en af de små knolde inden Esrum tænkte jeg at det ville blive den længste tur hjem nogensinde, og Grisebakken har aldrig været så hård. Nede ved Esrum hoppede jeg af cyklen for at se om det var her der var noget galt. Og ganske rigtigt, hjulet ramte bremsen. MEGET!! Hjulet slog faktisk så meget at selvom jeg lukkede bremsekloen helt op, så stødte den stadig en smule på. Og det var det hjul jeg fik fra mekanikeren i fredags - første tur Resten af turen hjem var rent overlevelse, og Kongevejens medvind var bare rart.Da jeg kom hjem kunne jeg se at den ene eger var helt løs. Nogle gange kan man bare være uheldig. I den kommende uge er det nok lidt begrænset med træningen. I morgen har jeg fødselsdag - 25 år, og tirsdag og onsdag skal jeg på bestyrelsesseminar i Gilleleje, så mandag skal der pakkes, og især tirsdag er en sindsyg dag med et vildt skema, og generelt en aften der først slutter ved 2-3 tiden onsdag nat. Så et par timers søvn inden vi går igang igen kl. 9 onsdag morgen. Med andre ord: når man kommer hjem onsdag, så er det mere søvn man savner.Og så ser det ud til at vejret i slutningen af ugen bliver pænt våd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Tillykke med fødselsdagen :4band: :4drunk: Du får da revet noget jern, nu du er kommet i gang med det :4flex: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarianneB Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Åh åh.. havde du fødselsdag? Tillykke Nu har du nok været til BB! i dag, ikke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 8, 2010 Author Report Share Posted September 8, 2010 Tak til jer begge Havde generelt en rigtig fed dag i mandags, men der var et lille skår i glæden. Den ellers søde mekaniker i Ritter Cykler havde den noget nedtrykkende besked om at det simpelthen er min bagfælg der er flækket, og derfor ikke kan fikses Han havde også undret sig over hvordan den havde kunne slå så meget, men gav så mening når det var flækket. Så nu skal der gang i forsikringen og høre hvad der kan gøres. Det er dog ikke så slemt som det kunne have været. Ja, det er noget juks at skulle bruge penge på noget man egentlig havde, men jeg er glad for at jeg har en forsikring der gør at jeg "kun" selv skal betale 2000,- i selvrisiko til et hjulsæt der koster 7k!I dag har jeg ikke fået trænet. Det bestyrelsesseminar tog hårdt på kræfterne, og jeg har bare været så træt hele dagen. Så den har været tilbragt i sofaen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnJohnson Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 besked om at det simpelthen er min bagfælg der er flækketNo shit med de lægge der Spøg til side, fandeme heldigt at du havde forsikret cyklen! Utroligt at du har kørt rundt med en flækket fælg! Var det selve kulfiberen, eller alubroen der var flækket? Håber ellers det går godt derhjemme i det danske! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 9, 2010 Author Report Share Posted September 9, 2010 Det var alubroen - faktisk der hvor egeren sidder fast i fælgen. Den er bare revet ud så fælgen er flækket. Hvordan det reelt er sket aner jeg ikke, men kan godt tænkes at der måske er blevet ramt et hul eller noget i den dur. Og ja, det går ganske fint i det danske, foruden en lidt heftig vind i dag. Hvad med dig og Øst-Europa? Dagens træning i dag var med HCM, og med Shimano hjulene - som har en 11-28 kassette på. Umiddelbart kan man godt mærke at der mangler et gear som jeg ikke helt ved hvad er. Blæsten var til gengæld helt til at føle på i dag. Bare da jeg kørte ud til Kongevejen lå jeg med en gennemsnitlig puls på 60% af max, og 45 km/t! Ved mødestedet var vi 7 stykker der kørte afsted. 3 af de knap så hurtige, og så ellers os 4 i den lidt øvere ende af spektret. Der skete ikke det helt store ude på Stumpedyssevej udover at vi havde vinden med os, så det var til at køre med, og så fik Jens og jeg presset os lidt til sidst.Første reelle udfordring kom først ved Jonstrup bakken. Der var blevet lavet et hul da vi havde haft en defekt, hvor vi andre valgte at køre lidt frem og tilbage. Så defekt-gruppen kom kørende modsat så vi andre skulle vende om, og det betød at de fik et hul på 30-40 meter, og det var alligevel nogle stærke folk der lå i den forreste gruppe. De to andre som jeg lå med kiggede mere på hinanden end at køre, og det lod som om de forventede at jeg ville køre dem ind. Så det gjorde jeg. Godt op i puls i den kraftige sidevind, og da vi måske kun have 15 meter op til frontgruppen valgte Laust at gå forbi mig i en acceleration og lukkede hullet. Der skulle jeg lige hænge på for ikke at ryge af, men da vi kort tid efter ramte bakken var det ikke nogen spredning, og jeg havde stadig lidt "friske" ben - i hvert fald i forhold til de andre. Jeg fik kørt mig op på siden af Carsten som lå og trak forrest, og ved den lille knold valgte jeg at gå i front. Jeg fik de andre på hjul, og med ca. 100 meter til hvor vi drejede til venstre valgte jeg at spurte væk da der trods alt plejer at blive kørt der. Jeg fik slået hullet og tog spurten.Jeg fik så æren af at tage fronten langs Esrum, efter vi havde haft noget opsamling efter bakken. Den føring blev taget hele vejen frem til vi ramte Hornbækvej, så det var en pænt lang føring i vinden.Kort før Danstrup fik jeg og Carsten en fantastisk duel. Vi havde ligget og taget føringer fra hinanden og hele tiden presset tempoet, så kort inden vi nærmede os Helsingørvej eller hvad den hedder, lå vi side ved side og så blev der ellers kørt pres kørsel for at presse hinanden. Jeg lod ham komme lidt frem og "lod" lidt som om jeg var ved at være træt, lige indtil jeg gav gearet et klik og så var jeg væk. Ikke op og stå eller noget, bare et ekstra niveau og det var nok til at jeg kom godt væk. Det var dog noget nær det fedeste jeg har kørt i år!! Det var så fed en duel, og dejligt at få den modstand så direkte.Carsten og Jens tog så en lang føring igennem Danstrup, som først sluttede da vi kom ind på den sidste del af Humlebækspurten. Her havde jeg fået placeret mig som den sidste i gruppen, og da vi tog højresvinget blev vi alle samlet, og alle i gruppen foran mig kiggede på hinanden. PERFEKT! Jeg accelererede væk og slog i processen over i venstre side så det ikke var nemt at komme på hjul, og jeg fik hurtigt slået et kæmpe hul. Min fordel var jo at gruppen 2 stærkeste lige havde taget en lang føring, og de andre ville nok kigge for lang tid på hinanden før de ville finde ud af noget. Så jeg formåede at holde tempo, og de andre fik aldrig hentet mig så jeg kunne tage Humlebæk spurten på trods af kraftig modvind På Strandvejen blev der kørt forholdsvis fornuftigt, men da vi nåede Mikkelborg kom jeg i front, og så satte jeg lidt tempo på så jeg også lige kunne få en god afsluttende føring. Da vi kom over krydset i Rungsted, var jeg klar til at blive afløst, men fandt ud af at det kun var Jens og jeg der var tilbage. De andre var drejet fra tidligere. Så meget for en god træningstur På Folehaven tog vi det stille på den første bakke, og på bakke nummer to valgte jeg stille og roligt at køre for lige at få presset det sidste ud. Herfra var det bare at køre stille og roligt hjem efter en dejlig efterårs træningstur.Så alt i alt blev det til en tur på 86,5 km med 31,2 km/t i snit. Ikke helt skidt, og nogle fantastisk pulskurver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cykologen Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Om jeg fatter, hvorfor du ikke får snøvlet dig sammen til at begynde at køre licensløb til næste år? Du er lige blevet 25 (og TILLYKKE med det. forresten!). Det går stærkt på cyklen. Du får bygget muskelmasse op hen over vinteren. Du skal simpelthen have løst licens til næste år og prøve the real shit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Det har jeg undret mig over længe. Det kan være at miljøet i LyngbyCC kan puffe lidt, måske....Kermit, jeg formoder at det er der du vil slå dig løs fremover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cykologen Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Det har jeg undret mig over længe. Det kan være at miljøet i LyngbyCC kan puffe lidt, måske....Kermit, jeg formoder at det er der du vil slå dig løs fremover?Thanks, Gregers. Så er vi allerede i gang med lidt gruppepres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregers TF Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Kort før Danstrup fik jeg og Carsten en fantastisk duel. Vi havde ligget og taget føringer fra hinanden og hele tiden presset tempoet, så kort inden vi nærmede os Helsingørvej eller hvad den hedder, lå vi side ved side og så blev der ellers kørt pres kørsel for at presse hinanden. Jeg lod ham komme lidt frem og "lod" lidt som om jeg var ved at være træt, lige indtil jeg gav gearet et klik og så var jeg væk. Ikke op og stå eller noget, bare et ekstra niveau og det var nok til at jeg kom godt væk. Det var dog noget nær det fedeste jeg har kørt i år!! Det var så fed en duel, og dejligt at få den modstand så direkte.Ikke så tit det sker, men som du skriver er det faktisk sjovest at tage en duel side-by-side. Det virker lidt snydeagtigt at ligge og fise den af på hjulet og så hugge til når trækdyret er kørt træt. Men selvfølgelig effektivt Men glemte at spørge ind til det der varmecreme du nævnte for et par indlæg siden. Er fidusen at man slipper for bøvlet med at det først på turen er varmt nok til korte rør, men senere så koldt at man skal have de løse ben på, eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted September 10, 2010 Author Report Share Posted September 10, 2010 Tak til Cykelogen og Gregers for jeres ros Ja det er ikke utænkeligt at det bliver Lyngby CC jeg kommer til at køre for i næste sæson. Nu skal jeg lige prøve det af næste år, for at se om jeg kan swinge med de andre. Mht. licensen, så er det ikke utænkeligt at det skal prøves af. Nu prøver jeg henover vinteren at få opbygget lidt ekstra muskelmasse, og så kan det da godt tænkes at der skal indløses en Begynder licens til næste år. Jeg regner dog med at jeg stadig vil holde mig som medlem i HCM, for kunne godt forestille mig at jeg ville køre et par ture med resten af gruppen, til dels fordi jeg synes det kan være hyggeligt, men også for at se om formen har rykket sig Mht. varmecreme er det udelukkende for at sikre at jeg ikke kommer til at fryse Jeg brugte det ikke i går, men ellers har jeg haft for vane specielt at komme det på armene, så man til at starte med kan køre uden de løse ærmer, og så stadig have god varme når man tager dem på senere på turen. Og så synes jeg også det hjælper godt på lårene, som ellers kan have nemt ved at blive kolde på denne årstid.I dag fik jeg kastet mig op i FW Fredensborg til en gang styrk. Jeg havde ellers ikke haft optimale forhold inden, da jeg har været i Middelfart i bil for at besøge nogle grønlandske børn som er hernede på ferieophold - en fantastisk oplevelse!! Så jeg havde ikke fået nok at drikke, og har siddet utrolig meget ned.Opvarmning:10 min på crosstrainerPlanke:2x 75 sekunderSideplanke:2x 75 sekunderMavebøjninger på skrå bænk:3x 202x 10Lowerback:4x 10 a 25 kgUpperback:3x 10 a 20 kgTovtræk:5x 10 a 10 kgLegpress:5x 10 a 70 kgDB bench press:4x 10 a 12 kgPuha den var hård i dag!DB curl:3x 10 a 12 kgLateral raises:2x 10 a 6 kgSquat:2x 10 a 40 kg Den var hård efter det hårde sæt i benpressen, men var sjovt at prøve.Afrulning:5 minutter på crosstrainer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.