Millemaries Log


millemarie
 Share

Recommended Posts

Hej Millemarie

Det lyder ikke sjovt det der med ridser i diskussen :nonono: Kender desværre alt for godt til det, da jeg fik en diskus prolaps for godt et år siden... Aldrig har jeg oplevet et smertehelvede uden lige. Men synes det er flot, du fortsat træner :4thumbup: Har selv været god til at lade være, når jeg har haft det skidt af skræk for, at gøre ondt værre... Har desværre været sygemeldt fra arbejdet siden torsdag pga. min diskus har rørt på sig igen. Troede jeg var ovre det :sneaky2: da jeg ikke havde mærket til det siden april sidste år... Men havde til gengæld en positiv oplevelse mht. træning i søndags, jeg kan godt træne selvom det er en skidt periode :bigsmile:

Så hatten af for at du fortsætter og husk at mærke efter når du træner :superman:

Rikke

Hej Rikke :bigsmile:

Ja jeg læste om din diskus prolaps i din log, det er godt nok i en tidlig alder, du har fået den :unhappy: Ved du hvad, den er kommet af ?

En ridse er heldigvis ikke lige så smertefuldt, som jeg kan forestille mig en prolaps er, og så skulle det uden de store problemer hele op igen . Men jeg skal helt sikkert passe på i det næste stykke tid.

Tror du, at du har haft problemer med din diskus, fordi du er begyndt at træne?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 933
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Rikke :bigsmile:

Ja jeg læste om din diskus prolaps i din log, det er godt nok i en tidlig alder, du har fået den :unhappy: Ved du hvad, den er kommet af ?

En ridse er heldigvis ikke lige så smertefuldt, som jeg kan forestille mig en prolaps er, og så skulle det uden de store problemer hele op igen . Men jeg skal helt sikkert passe på i det næste stykke tid.

Tror du, at du har haft problemer med din diskus, fordi du er begyndt at træne?

Ja, synes også selv det er en aaalt for tidlig alder... Aner faktisk ikke hvorfor, det skete, men kan ligeså tydeligt huske, da den poppede ud :nonono: Men er nu nået til det punkt, at det skal bare ikke bruges som en undskyldning mere - with a little help from my friend :wink: - for ikke at træne... Så nej, tror ikke det er pga træning jeg har mærket til den igen... Har simpelthen "glemt" hvordan det føles og derfor lavet mere, end jeg troede, jeg kunne... Så kan jeg lære det :blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, synes også selv det er en aaalt for tidlig alder... Aner faktisk ikke hvorfor, det skete, men kan ligeså tydeligt huske, da den poppede ud :nonono: Men er nu nået til det punkt, at det skal bare ikke bruges som en undskyldning mere - with a little help from my friend :wink: - for ikke at træne... Så nej, tror ikke det er pga træning jeg har mærket til den igen... Har simpelthen "glemt" hvordan det føles og derfor lavet mere, end jeg troede, jeg kunne... Så kan jeg lære det :blush::laugh:

Flot at se, at du tager det med højt humør, jeg tror godt nok, at jeg ville blive en smugle :crybaby: hvis det var sket for mig... Men pas nu på dig selv :flowers: glæder mig forøvrigt til at høre, hvordan det går med diæten :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

BB Back squat : 1X12@51kg

BB mini-Back squat : 2X10@61kg

BB BOR : 1X12@41kg, 2X8@51kg, 1X6@56kg.

Liggende leg-press : 1X12@100kg, 1X10@110, 1X8@120, 1X4@130.

Liggende leg-curls : 3X12@ ? har glemt det :blush:

Cable one arm biceps curls : 1X6@25kg, 2X8@22kg, 1X10@20kg. (V+H)

BB Bænk pres : 4X6@40kg

Cable standing fly : 1X12@25kg, 1X8@30kg, 1X10@22kg. (V+H)

Cable front raise : 1X12@10kg, 1X8@15kg, 2X12@12kg.

Cable triceps pushdown : 1X12@40kg, 1X10@45kg, 1X8@50kg.

BB Uprigth row : 2X8@29kg, 1X8@27kg.

(herefter lidt gøgl med dips og pullups + rygøvelser og udstræk på gulv)

Jeg tror, at jeg har fået lidt styr på hvordan jeg skal svaje mere i ryggen :alright: det føltes ok at køre squat, indtil jeg blev træt :annoyed: så måtte jeg gå over til mini-squats.

Tilgengæld havde jeg ikke styr på mine BOR, og den sidste omgang kunne jeg mærke gik i lænden... FY!!!!! Så jeg droppede deadlift, da det ikke føltes godt.

Det passer mig egentlig fint, at jeg ikke må lave maveøvelser, jeg synes ikke det er sjovt. Men i bund og grund, så kan jeg jo godt køre, Lateral flextion og Vertical leg-hip raises, så vidt jeg lige kan "vende og dreje" det inde i hovedet, så skulle det ikke ligge unødig vægt på det forkerte sted. Så her kan jeg vidst ikke bruge den undskyldning :tongue:

Men ellers lækker lille omgang træning, :4flex: Imorgen står den på spinning :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde eller planlagt et helt anden program for styrketræningen idag, men det gik helt i ged :crazy: alle de vægte, maskiner og stativer jeg skulle bruge, var hele tiden optaget, dette til trods for, at der ikke var ret mange i centret idag....... :annoyed:

Men tilgengæld var jeg flyvende til spinning idag :superman: På det sidste har jeg godt nok haft nogle fede timer. Om det skyldes, at jeg ikke :bottom: mine ben inden, eller at jeg bare ikke har kørt dagen før, ja det er sku' også lige meget, det er i hvert fald fedt :wootdance: :banana3: :4thumbup: Især nu hvor styrke delen ikke kører ret godt.....

Styrke:

Cable biceps curls : 1X12@20kg, 2X6@25kg, 2X8@22kg. (V+H)

BB Bench press : 1X8@40kg, 3X6@40kg

DB One arm row : 2X12@26kg, 2X6@28kg, 1X4@30kg (PR) (V+H)

DB Skulderpres : 2X12@14kg, 1X10@14kg. (V+H)

Vertical leg-hip raises : 3X12

BB Siddende militarypress : 1X12@22kg, 2X10@22kg

Cable front raises : 3X12@10kg, 1X8@12kg (V+H)

Cable Standing fly : 2X12@25kg, 2X8@27kg. (V+H)

(+ dips, pullups, rygøvelser og udstræk)

Spinning:

Avg :heartpump: 87%

Maks :heartpump: 96%

Link to comment
Share on other sites

Styrke

Cable biceps one arm curls : 1X12@20kg, 1X6@25kg, 2X8@22kg. (V+H)

Cable front raises : 1X12@10kg. 2X10@15kg.

Cable triceps Pushdown : 1X12@40kg, 1X12@45kg, 2X6@50kg

BB Bench pres : 1X8@40kg, 2X6@40kg.

DB One arm row : 2X12@28kg, 2X4@30kg.

Vertical leg-hip raises : 3X12

Spinning 1.time

AVG :heartpump: 86%

Maks :heartpump: 97%

Spinning 2. time

AVG :heartpump: 83%

Maks :heartpump: 94%

Igen, to helt fantastiske spinningtimer........ I'm loving it :wub:

Dagen idag blev så den store dag, hvor jeg fik taget min proteinpulver-mødom. Jeg fik købt en dunk maxim, og så kom der gang i bagningen :yo: Det fungerer fint, og kagerne skal helt klart på menu'en igen imorgen.

Jeg har allerede en skummel plan om at få bakset en protein-lagkage sammen :4mewantfood: (med bunde af basis-dejen + en gang jordbær eller muligvis kakao-guf...... ikke dårligt!!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Styrke

Cable biceps one arm curls : 1X12@20kg, 1X6@25kg, 2X8@22kg. (V+H)

Cable front raises : 1X12@10kg. 2X10@15kg.

Cable triceps Pushdown : 1X12@40kg, 1X12@45kg, 2X6@50kg

BB Bench pres : 1X8@40kg, 2X6@40kg.

DB One arm row : 2X12@28kg, 2X4@30kg.

Vertical leg-hip raises : 3X12

Spinning 1.time

AVG :heartpump: 86%

Maks :heartpump: 97%

Spinning 2. time

AVG :heartpump: 83%

Maks :heartpump: 94%

Igen, to helt fantastiske spinningtimer........ I'm loving it :wub:

Dagen idag blev så den store dag, hvor jeg fik taget min proteinpulver-mødom. Jeg fik købt en dunk maxim, og så kom der gang i bagningen :yo: Det fungerer fint, og kagerne skal helt klart på menu'en igen imorgen.

Jeg har allerede en skummel plan om at få bakset en protein-lagkage sammen :4mewantfood: (med bunde af basis-dejen + en gang jordbær eller muligvis kakao-guf...... ikke dårligt!!!!!)

Godt at se du har rigtig gang i træningen igen, det ser godt ud, 2 spinnings timer i træk må kunne mærkes i benene, jeg gælder mig til at der kommer et nyt center med spinning ved siden af det gamle, den Protien lagkage lyder godt, send lige et stykke til Århus :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Var det protein-baren der fik dig til at starte på pulver? Hvordan smager det egentlig - er det noget med at holde fingrene klemt sammen om næsen og skynde sig at skylle det ned, eller kan det indtages uden brækfornemmelser?

Havde min første øvet-spinningtime igår, så jeg er ret smadret i benene. Men det var godt og effektivt!

Kommer til at holde lav profil den kommende tid, da det er den allertravleste tid rent arbejdsmæssigt, men jeg holder lidt øje med dig, når jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Var det protein-baren der fik dig til at starte på pulver? Hvordan smager det egentlig - er det noget med at holde fingrene klemt sammen om næsen og skynde sig at skylle det ned, eller kan det indtages uden brækfornemmelser?

Havde min første øvet-spinningtime igår, så jeg er ret smadret i benene. Men det var godt og effektivt!

Kommer til at holde lav profil den kommende tid, da det er den allertravleste tid rent arbejdsmæssigt, men jeg holder lidt øje med dig, når jeg kan.

Det er rart at se, at du avancerer i spinning, køre din mand egentlig også ?

Ja, du blive sku' nød til at holde øje med mig, der er ikke andre der svinger pisken når jeg selv "glemmer" at gøre det :blush:

Jeg har endnu ikke smagt pulveret som en shake, jeg har bagt med det, og fået det sammen med min havregryn. Det smager egentlig meget godt, kagerne er i hvert fald vildt gode :icecream: (hvis man ikke lige laver en umiddelbar sammenligning med en chokalade-muffin)

Grunden til at jeg har kastet mig over pulveret er fordi, jeg bare gerne ville prøve noget nyt. (Og så er kylling blevet så dyrt!!!)

Held og lykke med forårs perioden på jobbet, folk er vel allerede helt vilde efter at komme ud og igang... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du har rigtig gang i træningen igen, det ser godt ud, 2 spinnings timer i træk må kunne mærkes i benene, jeg gælder mig til at der kommer et nyt center med spinning ved siden af det gamle, den Protien lagkage lyder godt, send lige et stykke til Århus :tongue:

Ja, det er også dejligt, men jeg mangler nu at komme helt op i omdrejninger igen med styrkedelen, men det må vente lidt endnu.

Jeg ved ikke om lagkagen kan tåle fragten :dry: , men du kan få et billede når jeg får den lavet en dag...... så undgå du også de kalorier :tongue:

Har du nogensinde prøvet spinning? Du skrev på et tidspunkt at du havde en spinning-date, men den blev måske aflyst? Du kan i hvert fald godt glæde dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er også dejligt, men jeg mangler nu at komme helt op i omdrejninger igen med styrkedelen, men det må vente lidt endnu.

Jeg ved ikke om lagkagen kan tåle fragten :dry: , men du kan få et billede når jeg får den lavet en dag...... så undgå du også de kalorier :tongue:

Har du nogensinde prøvet spinning? Du skrev på et tidspunkt at du havde en spinning-date, men den blev måske aflyst? Du kan i hvert fald godt glæde dig :smile:

Hende jeg skulle til spinning med har fået nyt job, så hun vil lige vente lidt TØS :smile: så jeg har ikke fået prøvet spinning, det må jo være en fordel at spinne før ben træning, så behøves jeg nok ikke sætte så mange vægte på, det tager alså sin tid at samle 20 stk 20 kg vægte og sætte på ben press maskinen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Flot at se, at du tager det med højt humør, jeg tror godt nok, at jeg ville blive en smugle :crybaby: hvis det var sket for mig... Men pas nu på dig selv :flowers: glæder mig forøvrigt til at høre, hvordan det går med diæten :bigsmile:

Hej igen :smile:

Jeg bliver nødt til at tage det med højt humør... Har været langt nede pga det, men det har jeg ikke lyst eller tid til at bruge kræfter på igen :nonono:

Min diæt går næsten som den skal... mangler mine powerwalks :nonono:

Ang. UDO's så er det ikke slemt overhovedet... Jeg bruger olien i forbindelse med frokost og aftensmad... Begge gange er det varm mad, hvor jeg bare kan blande det hele sammen i én stor pærevælling, så det er jo dejligt :wink:

Fortsat god fredag og snart weekend :cool:

Rikke

P.S. Dog må man ikke koge eller stege med UDO's, da det ikke kan tåle for høj varme

Edited by Rikke B. M.
Link to comment
Share on other sites

Hej igen :smile:

Jeg bliver nødt til at tage det med højt humør... Har været langt nede pga det, men det har jeg ikke lyst eller tid til at bruge kræfter på igen :nonono:

Min diæt går næsten som den skal... mangler mine powerwalks :nonono:

Ang. UDO's så er det ikke slemt overhovedet... Jeg bruger olien i forbindelse med frokost og aftensmad... Begge gange er det varm mad, hvor jeg bare kan blande det hele sammen i én stor pærevælling, så det er jo dejligt :wink:

Fortsat god fredag og snart weekend :cool:

Rikke

P.S. Dog må man ikke koge eller stege med UDO's, da det ikke kan tåle for høj varme

Nej, der kommer jo heller ikke noget positivt ud af at være bitter, men det er jo nok en stor kamel at sluge (heller hvad det nu hedder :blush: ). Men rigtig flot, at du ikke er gået i stå :superman:

Det er også fedt at læse, at diæten kører :4thumbup: den første uge er altid den værste.

Jeg vil fluks lege efteraber og købe noget UDO's. Køber du det over nettet ?

Go' weekend til dig også. :sun:

Link to comment
Share on other sites

Det er rart at se, at du avancerer i spinning, køre din mand egentlig også ?

Ja, du blive sku' nød til at holde øje med mig, der er ikke andre der svinger pisken når jeg selv "glemmer" at gøre det :blush:

Du kan lige tro min mand spinner (både med og uden d :laugh: ) og han er god til det! Det får også mig til at gøre lidt ekstra at jeg ikke vil stå tilbage for ham. Jeg kørte faktisk kun øvet spinning fordi jeg blev lokket direkte i en fælde af min normale spinninginstruktør, og jeg plumpede i med begge ben.

Hun synes at vi - på basisholdet - var ved at være så gode at vi kunne deltage på øvet-holdet, og til det kunne jeg jo kun sige at det ville jeg kun hvis hun var instruktør. De andre på holdet var enige, og det blev hun så lidt glad for! Vi kørte lidt videre, og så sagde hun - vil det sige at hvis jeg får et øvet hold, så melder I jer allesammen til? Svar fra hele holdet: Ja ! Dermed var fælden lagt ud, for så kom det: Jeg skal altså have et øvet hold de næste 3 torsdage som ferieafløser, så der forventer jeg selvfølgelig at se jer... Doooh... Og jeg var endda nødt til at tage tidligere fri fra arbejde, fordi de timer ligger på et skodtidspunkt, men for hendes skyld gør jeg det gerne. :bike:

Du kan tro jeg nok skal piske dig, hvis det bliver nødvendigt. Men først skal du se at få styr på den lænd, om du så skal tage en træningspause. Det er altså ikke noget du skal spøge med. Så lov mig at passe godt på, og ignorer dem der på tåbeligste vis prøver at skynde på dig! :nono:

Så må du hellere kostregulere lidt mere, selvom det selvfølgelig er surt. Hvad er kakao-guf forresten? :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Du kan lige tro min mand spinner (både med og uden d :laugh: ) og han er god til det! Det får også mig til at gøre lidt ekstra at jeg ikke vil stå tilbage for ham. Jeg kørte faktisk kun øvet spinning fordi jeg blev lokket direkte i en fælde af min normale spinninginstruktør, og jeg plumpede i med begge ben.

Hun synes at vi - på basisholdet - var ved at være så gode at vi kunne deltage på øvet-holdet, og til det kunne jeg jo kun sige at det ville jeg kun hvis hun var instruktør. De andre på holdet var enige, og det blev hun så lidt glad for! Vi kørte lidt videre, og så sagde hun - vil det sige at hvis jeg får et øvet hold, så melder I jer allesammen til? Svar fra hele holdet: Ja ! Dermed var fælden lagt ud, for så kom det: Jeg skal altså have et øvet hold de næste 3 torsdage som ferieafløser, så der forventer jeg selvfølgelig at se jer... Doooh... Og jeg var endda nødt til at tage tidligere fri fra arbejde, fordi de timer ligger på et skodtidspunkt, men for hendes skyld gør jeg det gerne. :bike:

Du kan tro jeg nok skal piske dig, hvis det bliver nødvendigt. Men først skal du se at få styr på den lænd, om du så skal tage en træningspause. Det er altså ikke noget du skal spøge med. Så lov mig at passe godt på, og ignorer dem der på tåbeligste vis prøver at skynde på dig! :nono:

Så må du hellere kostregulere lidt mere, selvom det selvfølgelig er surt. Hvad er kakao-guf forresten? :4mewantfood:

:laugh: Det er nu rart at blive provokeret til at udfordre sig selv engang imellem, man kan som regel mere end man selv tror...... og ja, hvad gør man ikke for sin ynglingsinstruktør. Jeg står f.eks op kl. 7.00 en lørdag morgen :tongue:

Det går heldigvis fremed med lænden, men jeg er også meget dygtig til at lave mine øvelser :innocent: Det kommer egentlig bag på mig, hvor meget små bitte (før i mine øjne latterlige) øvelser kan hjælpe.

Og så koncentrerer jeg mig om at udføre mine løft korrekt, så jeg tror snart, jeg er smertefri :superman: , og en del klogere :blush: . Jeg overvejer ligefrem at begynde til det der Pilates, da der sikkert gemmer sig flere små muskler rundt om i mit korpus, som godt kunne trænge til at blive styrket.

Så, ja jeg passer godt på mig selv, og tager tingene i mit eget tempo :wink:

Kakao-guf, det er æggehvider pisket op og tilsat lidt ægtekakao pulver opløs i en smugle kogende vand (+ masser af SØD). Mums!!!!!

Ha' en forrygende weekend :sun:

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

Lower back maskine : 3X12 @10kg

Hyper extention : 2X12

Lateral flextion : 2X12@10kg. (V+H)

BB Bent over row : 1X12@41kg, 2X8@51kg, 2X4@61kg.

BB Deadlift : 2X8@61kg (næste gang vil jeg tage Deadlift før BOR og se om det giver lidt mere mig lidt mere energi, synes ellers den går i lænden :crazy: )

BB Back Squat : 1X12@51kg, 2X8@61kg.

Cable one arm biceps curl : 2X8@25kg, 2X8@22kg, 1X12@20kg (V+H)

Cable front raises UH : 1x12@10kg, 2X12@15kg. (V+H)

Cable standing fly : 1X12@25kg, 1X12@30kg, 1X10@30kg. (V+H)

Spinning:

Ingen pulsdata idag :unhappy: jeg slukkede uret, da jeg blev irriteret over at pulsen ikke kom ret højt op :dry: Det var ikke super-Helle der kørte idag, men Vikar-Karsten.

20 min opvarming, 30 min program og 10 min udstræk.

Det var ikke fordi han var en dårlig instruktør, tvært imod, der var masser af guldkorn omkring teknikken at hente. Men pulsen ville ikke rigtig stige idag,.... Så jeg valgte hurtigt bare at fokusere på teknikken og lade pulsuret være i fred....... så alt i alt egentlig ikke ret tilfredsstillende træningen idag :hmmm: Nå det må komme Flemming til gode, han kan få en ekstra lang gå tur idag....

Link to comment
Share on other sites

Kakao-guf, det er æggehvider pisket op og tilsat lidt ægtekakao pulver opløs i en smugle kogende vand (+ masser af SØD). Mums!!!!!

Du har altså nogen rigtig gode opskrifter, er det nogen du selv går og eksperimenterer med eller er det nogen du finder? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ingen pulsdata idag :unhappy: jeg slukkede uret, da jeg blev irriteret over at pulsen ikke kom ret højt op :dry: Det var ikke super-Helle der kørte idag, men Vikar-Karsten.

20 min opvarming, 30 min program og 10 min udstræk.

Det var ikke fordi han var en dårlig instruktør, tvært imod, der var masser af guldkorn omkring teknikken at hente. Men pulsen ville ikke rigtig stige idag,.... Så jeg valgte hurtigt bare at fokusere på teknikken og lade pulsuret være i fred....... så alt i alt egentlig ikke ret tilfredsstillende træningen idag :hmmm: Nå det må komme Flemming til gode, han kan få en ekstra lang gå tur idag....

Stakkels hund, så skal det gå ud oven han fordi du ikke har lavet så meget i dag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du har altså nogen rigtig gode opskrifter, er det nogen du selv går og eksperimenterer med eller er det nogen du finder? :bigsmile:

Jeg stjæler med arme og ben, og så bliver det tilpasset mine smagsløg :biggrin:

Men proteinkagen er Anita Rye's opskrift, den kan kun anbefales, kaloriefattig, proteinrig og nem at gå til. :4mewantfood:

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Igår var jeg dygtig, tog til "fest" uden at nærme mig alkohol eller andre fy-fy snacks. :innocent:

Men alligevel vågnede jeg op med en fjer på :eh: Min hovedpude var afgået ved døden i løbet af natten, og hele soveværelset var dækket af små fjer. Så min morgen gik med at få støvsuget :newtongue: og Flemming blev også lige plukket, det klædte ham ellers meget godt :tongue:

Men jeg nåede da op i centret kun et kvarter forsinket.

Styrke:

Lower Back maskine : 3X10@10kg.

Hyper extention : 1X12

BB Deadlift : 1X12@51kg, 1X12@61kg, 2X6@71kg (Det hjalp at ligge deadlift før BOR, lænden var ikke så træt)

BB BOR : 2X12@51kg, 2X6@61kg.

BB Back Squat : 1X12@61kg.

BB Back mini-Squat : 2X12@71kg, 2X6@81kg

(Selvom jeg har skulle gå ned i vægt og reps for at få numsen i gulvet i de RIGTIGE squats, så kan jeg mærke, at de har gjort mine ben stærkere. 81kg er en PR i mini-squat NICE :cheer: )

BB Lunges : 2X12@61kg. (V+H)

Cable One arm biceps curl : 4X8@25kg, 2X8@20kg. (V+H)

Cable Front Raise UH : 2X12@15kg, 2X8@17kg (V+H)

Cable Triceps pushdown : 2X12@50kg, 2X8@50kg.

Cable Standing fly : 2X12@25kg, 2X8@30kg. (V+H)

Vertical leg-hip raises : 3X12

BB siddende militarypress : 1X12@22kg, 2X10@22kg.

DB One arm row : 2X12@28kg, 2X8@30kg. (V+H)

Assisted dips : 2X8@ 25lb.

Step 45 min:

Fed time, jeg elsker virkelig step :wub: det er en skam, at det er så sjældent, at det er på programmet..

Avg :heartpump: 87%

Maks :heartpump: 98% :devil: jeg var helt oppe i røde felt, var lidt nervøs for at snuble over steppen :blush: men jeg holdt heldigvis balancen. Det er jo fordelen ved spinning, der sidder man spændt fast :tongue:

Edited by millemarie
Link to comment
Share on other sites

Igår var jeg dygtig, tog til "fest" uden at nærme mig alkohol eller andre fy-fy snacks. :innocent:

Men alligevel vågnede jeg op med en fjer på :eh: Min hovedpude var afgået ved døden i løbet af natten, og hele soveværelset var dækket af små fjer. Så min morgen gik med at få støvsuget :newtongue: og Flemming blev også lige plukket, det klædte ham ellers meget godt :tongue:

Men jeg nåede da op i centret kun et kvarter forsinket.

Step 45 min:

Fed time, jeg elsker virkelig step :wub: det er en skam, at det er så sjældent, at det er på programmet..

Avg :heartpump: 87%

Maks :heartpump: 98% :devil: jeg var helt oppe i røde felt, var lidt nervøs for at snuble over steppen :blush: men jeg holdt heldigvis balancen. Det er jo fordelen ved spinning, der sidder man spændt fast :tongue:

He he, det er hunden der har hævnet sig for du tvang han ud i blæsten i går og slået din pude ihjel, min mors hund ville ikke ud når det regnet, hvis det regnet kunne den holde sig en hel dag, men den kunne få en til at åbne døren ud til gården og når den så det regnet gik den bare ind igen, når den har gjort det 5 gange i træk, bander man lidt og smider den ud, når den kommer ind igen, kikker den på som for at sige hvorden kunne du gøre det mod mig.

Flot de puls data ser rigtig godt ud og du holde dig fra sprit og snaks, det var da en utrolig sund weekend, godt gået :smile: Jeg har været slem hele ugen og tabt mig 1,4 kg :4thumbup: en ny og mere efektiv diæt :bigsmile: tag hvad du vil i buffen og spis slik :bigsmile:

Jeg tror snart jeg skal have fundet ud af hvordan det pulsur jeg købte i netto til 50.- sat ned fra 129.- virker, hvis jeg kan lidt at bruge det tror jeg vil købe et bedre, hvad for et pulsur bruger du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg stjæler med arme og ben, og så bliver det tilpasset mine smagsløg :biggrin:

Men proteinkagen er Anita Rye's opskrift, den kan kun anbefales, kaloriefattig, proteinrig og nem at gå til. :4mewantfood:

Det lyder i hvert fald rigtig lækkert med sådan en kage, det skal helt sikkert prøves, kan også være det kan erstatte noget af det slik der ellers er kommet indenbors :bigsmile::tongue: Har næsten lige købt noget chokolade proteinpulver, så mon ikke det skal indviges i en kage.

Rigtig godt klaret med at holde dig fra sprut og snacks :4thumbup: det syns jeg er enorm svært, jeg ender altid selv med at drikke noget alligevel :unhappy:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share