Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

Torsdag og fredag var jeg på skolelærernes idrætsforum og der bestod motionen af noget velkomstDANS???? 1 1/2 time med skæve boldlege, 1 1/2 time med håndboldvarianter som totalhåndbold, beach håndbold og street håndbold og 1 1/2 time med fitness tilpasset skolen.

I går spillede vi mod topholdet i 2 div. og blev kørt over. Vi spillede lige op med dem i første halvleg selvom vi havde store problemer med deres pres, dog fik vi nemme points hver gang det lykkes at slå og i anden halvleg løb de fra os.

Vi tabte med 30, OUCH, men nok lidt betingelserne, når man man træner så lidt og møder nogen der træner så meget. De var bare skarpere.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag og fredag var jeg på skolelærernes idrætsforum og der bestod motionen af noget velkomstDANS???? 1 1/2 time med skæve boldlege, 1 1/2 time med håndboldvarianter som totalhåndbold, beach håndbold og street håndbold og 1 1/2 time med fitness tilpasset skolen.

I går spillede vi mod topholdet i 2 div. og blev kørt over. Vi spillede lige op med dem i første halvleg selvom vi havde store problemer med deres pres, dog fik vi nemme points hver gang det lykkes at slå og i anden halvleg løb de fra os.

Vi tabte med 30, OUCH, men nok lidt betingelserne, når man man træner så lidt og møder nogen der træner så meget. De var bare skarpere.

Nå, så fik i også lov til at smage en lussing i denne sæson... det er fanme altid så nederen! Jeg skal til at ud af døren for at spille kamp mod Jægerspris. Jeg ser dem lidt som en dårlige version af jer... Så det bliver spændende at se om vi kan matche deres størrelse og forhåbentlig løbe fra dem!

Link to comment
Share on other sites

Nå, så fik i også lov til at smage en lussing i denne sæson... det er fanme altid så nederen! Jeg skal til at ud af døren for at spille kamp mod Jægerspris. Jeg ser dem lidt som en dårlige version af jer... Så det bliver spændende at se om vi kan matche deres størrelse og forhåbentlig løbe fra dem!

Du har ret, det er bestemt nederen.

Selvom vi godt ved det er betingelserne, så er det svært at erkende man er blevet gammel og træner for lidt. Vi mener jo stadig at trænede vi bare lidt mere så er vi jo klart bedre... eller noget

Og så er det da surt at I ikke kan få det til at hænge bedre sammen. troede da bestemt at I ku slå Jægerspris.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt at overtage juniors hoste med medfølgende opkast, så de sidste par dage har ikke været skønne.

I går fik jeg dog luntet en 5'er. Det tog 27 minutter og turen startede med at jeg måtte ofre min frokost. måske jeg burde været blevet hjemme. ah well

Link to comment
Share on other sites

onsdag blev det til den sædvanlige omgang basket. desværre var der skader undervejs, så mere end halvdelen af træningen blev 4 mod 4 på halv bane.

fredag løb jeg små 7 km i halvsløvt tempo (ca 11 km/t)

Og i dag stod den på kamp mod Falbas.

Vi vandt en kamp der var forholdsvis tæt, fordi de skød utrolig godt i første halvleg, men i anden halvleg holder vi dem nede på 25 point og sejren føles ikke som om den rigtig er i fare selvom den udfra stillingen ikke var overbevisende.

Personligt går jeg stadig og overvejer en kamppause. jeg bliver frustreret over min spilletid og derfor bliver kampene ikke nødvendigvis en positiv oplevelse. Derfor overvejer jeg at nøjes med at træne med om onsdagen i en periode, men har alligevel lidt svært ved ikke at tage med. Cirkushest og savsmuld i ved. Anyway så har vi pause i næste weekend, så der er lidt tid til at tænke over det.

Link to comment
Share on other sites

Junior har været lidt besværlig, så har ikke fået løbet endnu i denne uge.

I går var der en masse afbud til træning så på trods af gæsteoptræden blev det en tam 4 mod 4 træning

Dog kunne jeg ikke lade være med at blive misundelig på gæsten, der efter en periode med ligatræning var rigtig skarp på alle de korte skud. Der var en gang hvor man rørte bolden minimum tre gange om ugen og også kunne finde ud af at ramme :-(

Link to comment
Share on other sites

i dag luntede jeg så på livet løs.

tempoet var ikke imponerende ( bl.a. fordi jeg løb for tæt på frokosten og fordi mit pulsur ikke kunne bruges som motivationsfaktor undervejs da skærmen gik i udu) 10,3 km/t, men tilgengæld løb jeg udenfor i det ganske fine efterårsvejr og fik da tilbagelagt 10,2 km

Link to comment
Share on other sites

en lille løbetur her til aften

opvarming: 2 km m henholdsvis 10 og 11 km/t

herefter 3*4 min intervaller med 2 min gang imellem med 15 km/t

Vægten er helt tosset og jeg er MEGET trær af at være så fed, men åbenbart ikke træt nok til at få gjort noget ved det

Link to comment
Share on other sites

Kamp i søndags:

Vi tabte skuffende til et ungt Hørsholm hold der var godt skolede og satte deres skud, men ikke på nogen måde var skræmmende. Vi spillede tilgengæld håbløst ringe angrebsspil i 2. og 3. periode og selvom vi var tæt på at komme tilbage i 4. så var det ikke nok.

Jeg var hundrede procent på mine afslutninger (4 skud og 2 straffe) men fik kun lidt spilletid grundet fejlproblemer. Dommerne havde desværre bestemt sig for at de gerne måtte få fordel af at være hurtigere, mens vi ikke måtte få fordel af at at være større og tungere og derfor var var fejlfirdelingen lidt ensidig. Først af fremmest tydeligt i at vores inside spillere næsten ikke kom på linjen. hmmm......

i dag 1 time på løbebånd

50 min m 11 km/t 8 min m. 12 km/t og 2 min "tvungen" nedkøling.

Link to comment
Share on other sites

baskettræning onsdag aflyst pga snevejr

istedet blev det til 26 min poå løbebånd m 11 km/t og 4 min m 15 km/t og lidt mave/ryg

igår stod den på en lille cardio-tri

10 min på crosstrainer, 12 min på løbebånd dvs 2*5 min m 15 km/t og 2 min gang imellem

og til sidst 5 km på c2, hvilket tog ca 22 min.

Link to comment
Share on other sites

Vigtig sejr i går. Vi slog et af bundholdene, men har stadig problemer med mange afbud og havde store problemer med at lukke kampen selvom vi førte hele vejen. Personligt var det nok den bedste kamp i år, jeg fik i hvert fald lagt lidt flere pinde i kurven end jeg har gjort i de andre kampe.

Onsdag spiller vi mod et af topholdene uden vores vigtigste spiller og og søndag venter endnu en svær kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sørgelig afslutning på første halvdel af sæsonen.

Vi tabte stort til Holbæk sidste onsdag og i weekenden tabte vi så til det andet tophold Jonstrup i en kamp som vi egentlig lige så godt kunne have vundet :-( og nu blev træning aflyst i dag og søndagens kamp ser det også skidt ud med pga kraftigt mandefald. hvis ikke juleferien får bragt lidt energi og skadesfri til de halvfede familiefædre, så ender det nok med at vi ikke fuldfører denne sæson.

Nå, nu må vi se.

igår løb jeg 3 kvarter på løbebånd i stille og roligt tempo og i dag blev det til 3*4 min intervaller med 15 km/t og lidt cykling og lidt ryg/mave/armstrækkere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share