Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Bodybuildingstrænings:

Teamede op med Clark Kent igen i dag og vi blastede delts sammen. TosseKlaus var ærgelig over at vi var færdige da han kom. Så var der selvfølgelig også traps på skemaet.

Dødløft:

5 x 3 @ 110 kg eksplosivt.

Yates rows:

3 x 10 @ 80 kg med squuuueeeeze.

Seated front smith presses:

12 @ 50 kg + stang

2 x 10 @ 60 kg + stang

14 @ 50 kg + stang

Bum sagde det.

Pullups:

7

7

6

5

Helt op og helt ned.

BB shrugs:

3 x 8 @ 170 kg

Leg curls:

2 x 10 @ 100

8 @ 100 + 7 @ 80 + 7 @ 60

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

Så var det torsdag og så var det tid til bodybuilding. Endnu en gang i selskab med Clark Kent og TosseKlaus. Der opstod panik da flere af bænkene var sendt til saddelmager. TosseKlaus stjal Clark Kents skrå bænk under en vandpause og så var der ballade.

Bænkpres:

6 @ 90 kg

5 @ 110 kg

3 @ 120 kg

3 @ 130 kg

6 @ 110 kg

Squat:

2 x 6 @ 80 kg

2 x 3 @ 100 kg

2 x 3 @ 110 kg

Inc. bb presses:

10 @ 80 kg

8 @ 90 kg

8 @ 90 kg

Calf raises i leg pres:

3 x 12 @ 160 kg

DB curls:

5 @ 23,5 kg

2 x 7 @ 21 kg

Dips:

30

25

Calf raises i smith:

18 @ 60 kg + stang

16 @ 60 kg + stang

14 @ 60 kg + stang

Godt med pump i læggene.

Machine curls:

3 x 8 @ 35

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan finde groovet i flad patpres. Der burde være til mere - gad vide om vores fælles e-friend Patkanonen aka. Spøer kunne hjælpe med det?

Lave rep.-ranges til pecs virker ikke. Det hedder masser sæt, masser reps! Volume, volume, volume! Se hvad der er sket efter jeg er gået ned i volume på patterne: Mine patter er ikke blevet større, de er ikke blevet stærkere og min incl. BP er helt i hegnet.

EDIT: Og vi er jo for øvrigt også IRL OG FB frieeeeennndddssss :wub:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

SimonHP: Jeg har set den Dave Tate video et par gange. Jeg har desværre ikke prøvet COLOSSAL, superpump250 og BRO-xplode gør det normalt for mig. :smile:

Lave rep.-ranges til pecs virker ikke. Det hedder masser sæt, masser reps! Volume, volume, volume! Se hvad der er sket efter jeg er gået ned i volume på patterne: Mine patter er ikke blevet større, de er ikke blevet stærkere og min incl. BP er helt i hegnet.

EDIT: Og vi er jo for øvrigt også IRL OG FB frieeeeennndddssss :wub:

Sorry IRL og FB friend. Måske jeg skulle køre en omgang gillingham peaking cycle, det har jeg gjort før. Måske jeg bare skulle stoppe med at være en kælling og så bænke ordentligt.

Jeg synes at min log godt kunne trænge til et Arto billede. *tihix*

post-4329-097322000 1283451798_thumb.jpg

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingsdeloadtrænings:

Det blev til en omgang deload i dag, eller det som Spøer ville kalde en full blown workout. Jeg har et solidt hold i nakken/ryggen, så der bliver trænet forsigtigt.

Bænkpres:

3 x 12 @ 80 kg

Squat:

6 @ 80 kg

8 @ 80 kg

10 @ 80 kg

12 @ 80 kg

Calf raises i smith:

3 x 16 @ 60 kg + stang

Inc. bb presses:

3 x 12 @ 60 kg

Db curls:

3 x 10 @ 13,5 kg

Dips:

2 x 12

Calf raises:

2 x 10 @ 220 kg

Hammercurls:

3 x 10 @ 16 kg

Jeg får sådan et dejligt pump i mine calfs. De ser helt hæderlige ud med pump.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingsdeloadtrænings:

Det blev til en omgang deload i dag, eller det som Spøer ville kalde en full blown workout. Jeg har et solidt hold i nakken/ryggen, så der bliver trænet forsigtigt.

Hahaha! Vi bliver nødt til snart at have fællestræning og så lade dig følge mit program! Du kunne risikere at lære at bænkpresse! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i går. Det blev endnu en Spøer full blown workout dvs. deload. Min øvre ryg trænger til behandling og det får den i morgen. Så det bliver først træning fredag - og hvilken træning. I dagens anledning bliver det i fitness world med en af dem fra mit køkken. Fitness World Herlev vil opleve en træning den aldrig har set før. Bøjning af ben til langt under vandret, armen hvabehar! Lørdag bliver det i fAtlas igen og forhåbentligt et gensyn med TosseKlaus og hans bungeejump cable crossovers.

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i går. Det blev endnu en Spøer full blown workout dvs. deload. Min øvre ryg trænger til behandling og det får den i morgen. Så det bliver først træning fredag - og hvilken træning. I dagens anledning bliver det i fitness world med en af dem fra mit køkken. Fitness World Herlev vil opleve en træning den aldrig har set før. Bøjning af ben til langt under vandret, armen hvabehar! Lørdag bliver det i fAtlas igen og forhåbentligt et gensyn med TosseKlaus og hans bungeejump cable crossovers.

LOL - fail! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

LOL - fail! :tongue:

Efter en hurtig gennemgang af din log kan jeg konstatere, at de 36 kg dbs de har i fitness world er rigeligt til dit nuværende træningsniveau og jeg er også ganske sikker på at der kan samles en stang med 70 kg på til dine skrå pres. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter en hurtig gennemgang af din log kan jeg konstatere, at de 36 kg dbs de har i fitness world er rigeligt til dit nuværende træningsniveau og jeg er også ganske sikker på at der kan samles en stang med 70 kg på til dine skrå pres. :tongue:

Så har du ikke læst grundigt nok! FYI så er 38 > 36 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du tager så lige 206,5 kg mere end mig i calf raises :blush:

Jeg er ret slap i mine lægge. Jeg er næsten sikker på at du sagtens kunne tage omtrent det samme som mig, og specielt i den maskine. :smile:

Så har du ikke læst grundigt nok! FYI så er 38 > 36 :tongue:

Har du vejet dem?

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i går. Det blev endnu en Spøer full blown workout dvs. deload. Min øvre ryg trænger til behandling og det får den i morgen. Så det bliver først træning fredag - og hvilken træning. I dagens anledning bliver det i fitness world med en af dem fra mit køkken. Fitness World Herlev vil opleve en træning den aldrig har set før. Bøjning af ben til langt under vandret, armen hvabehar! Lørdag bliver det i fAtlas igen og forhåbentligt et gensyn med TosseKlaus og hans bungeejump cable crossovers.

Jeg har i øvrigt fået en fiber i ryggen. Lige hvad jeg trængte til. Jeg træner alligevel i morgen, men rygtræningen bliver udskudt til en gang i næste uge.

OK! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstræning:

Det hold i ryggen jeg fik i fredags viste sig som sagt, at være en lille fiber. Så den står på behandling på mandag. Jeg havde en træningsaftale i dag og den blev selvfølgelig overholdt. Det blev dog en lynomgang, godt tanket op på superpump - puha. Det betød ektremt pump over alt.

Inc. db presses:

12 @ 36 kg

10 @ 36 kg

10 @ 36 kg

Ganske let omgang med for små håndvægte, men der var ikke tungere. Spøer havde været stolt! Svarer til en indstilling 4 på den normale bænk jeg bruger.

Squat:

8 @ 50 kg

6 @ 70 kg

5 @ 90 kg

3 @ 100 kg

3 @ 110 kg

3 @ 120 kg

3 @ 120 kg

Min udstrækning er virkeligt begyndt at give afkast. Jeg delte racket med en ungersvend der var noget ked af at jeg med lethed bøjede ben med det dobbelte af ham. Tilgengæld var hans dybde meget dårligere end min, hihi.

Inc. bb presses:

8 @ 80 kg

7 @ 90 kg

7 @ 90 kg

Db curls:

8 @ 20 kg

2 x 7 @ 20 kg

Underarms og biceps pump.

Calf raises i vandret benpres:

18 @ 120 kg

2 x 12 @ 160 kg

Dips:

2 x 25 @ bw.

En lynomgang på lige under en time. Det er nu lidt underligt at bruge udstyr man ikke er vant til. Det er ikke fordi udstyret er af dårlig kvalitet på nogen måde, justeringsmulighederne er bare dybt elendige.

Link to comment
Share on other sites

Det hold i ryggen jeg fik i fredags viste sig som sagt, at være en lille fiber. Så den står på behandling på mandag. Jeg havde en træningsaftale i dag og den blev selvfølgelig overholdt. Det blev dog en lynomgang, godt tanket op på superpump - puha. Det betød ektremt pump over alt.

Men fik du trænet brystryggen?!

Inc. db presses:

12 @ 36 kg

10 @ 36 kg

10 @ 36 kg

Ganske let omgang med for små håndvægte, men der var ikke tungere. Spøer havde været stolt! Svarer til en indstilling 4 på den normale bænk jeg bruger.

pft... Se hvor få reps du kører.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share