Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Jeg må tage et par dage i sengen - Det er dommen. En disk havde trykket på nerven der går ned i ballen. Anders mente at jeg var heldig at der ikke var sket mere, i værste tilfælde kunne det have været en prolaps. Men det skete heldigvis ikke og det bliver måske kun til en uges pause.

Så du kommer ikke i en uge; kan det ikke trænes væk?...

Godt at høre, at det, ja, ikke er helt så alvorligt, som det kunne være:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må tage et par dage i sengen - Det er dommen. En disk havde trykket på nerven der går ned i ballen. Anders mente at jeg var heldig at der ikke var sket mere, i værste tilfælde kunne det have været en prolaps. Men det skete heldigvis ikke og det bliver måske kun til en uges pause.

Yeiks! Godt det ikke blev værre :crazy:

Min ryg er tæt på 100 % igen. 5 x pinex inden sengetid og kun sove på ryggen gjorde underværker.

Link to comment
Share on other sites

Mine balder, mit haleben og min lænd er stadig ømme, men jeg vil nu befinde mig ud i nogle genoptræningsøvelser inden min fys-aftale i morgen. Jeg har det egentlig fint nok, men træning bliver der nok først noget af i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Damn det lyder ikke godt. Hvad har fys'en sagt?

Der er nogle overrevne fibre i den nedre ryg som skal have noget tid til at hele. Lige pt. har jeg det bedst med at ligge eller stå op. At sidde nede stresser stadig en smule på de nedre disk's. Men det går stille og roligt fremad. Jeg kan sågar være frisk nok i løbet af næste uge, men han vil ikke have at jeg tager nogle chancer what so ever. Skaden skal være fuldstændigt væk før jeg foretager mig noget træningsrelateret.

Det passer både godt og rigtigt skidt ind i planen. Det er noget lort ifht. cuttet, men falder godt ind i Roskilde Festivalen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke død endnu. Det meste af sidste uge gik med at ligge i sengen, dunke dåsecolaer og spise usundt.

Henover weekenden er jeg så småt gået igang med cardioen igen. Det bliver til noget rephab træning i kælderen med lette vægte og +16 reps.

I dag blev det til 55 min. "powerwalk" og 25 min. smedning.

Ryggen er i bedring og det hele går stille og roligt fremad. I morgen står den på besøg hos fyssen og forhåbenligt noget behandling af den nedre ryg. Jeg skulle gerne være klar til BB efter Roskilde, hvor jeg vil gå igang med mit "Back to basics" projekt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke død endnu. Det meste af sidste uge gik med at ligge i sengen, dunke dåsecolaer og spise usundt.

[...]

Update på vægten?...

Hvis du er heldig, har du tabt lige så meget i muskelmasse, som du har gainet pga. junk og colaer, og så er det jo fint:smile:

Link to comment
Share on other sites

Update på vægten?...

Hvis du er heldig, har du tabt lige så meget i muskelmasse, som du har gainet pga. junk og colaer, og så er det jo fint:smile:

Morgenvægten siger 85,2 ålede kg.

Så var jeg også til fys i dag. Der var stort set ikke noget galt med ryggen. Det blev til to små justeringer, lidt ultralyd og en gang laser i en spændt muskel. Der hvor jeg er sårbar i ryggen pt. kan der ikke rigtigt behandles, og det burde gå i sig selv med ro. Jeg har derfor heller ikke flere tider til behandling.

Jeg er tilbage d. 5/7.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så var jeg lige til en omgang træning i går. Det var sgu herligt at komme i gang igen. Der blev løftet meget små vægte, til gengæld havde jeg ingen føling med noget som helst. Nu læste jeg lige i Clark Kents log at TosseKlaus er tilbage og det blev bekræftet af de andre i centeret. Jeg håber lidt at mit nye arbejde gør at jeg misser ham fuldstændigt.

Måske træner jeg også i dag. Det kommer lidt an på min træthed når jeg kommer hjem. Det er ikke blevet til meget søvn i nat. :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke at jeg støder på ham en dag. Han er super nederen at ramme ind i på en benbøjningsdag. Han bruger powercaget i op til 60 timer ad gangen.

Ja okay, det er jo en slat at vente - men så kan man jo bruge tiden fornuftigt med preacher curlzorz!

Du må kompensere for manglen på TK i din log med endnu mere BB! BB!

Link to comment
Share on other sites

:dry: @ loggens nye undertitel...

Skal du ikke logge din træning? Var det noget KrydsPas med "Karen-Merethe" (3 runder med: 4 quarter squats med BW, 7 møllehjul med armene og 2½ meters gang på fodbalderne for de uindviede) eller hur?

Var der stadig Nova FM på, da du kom? Daniel var rebelsk og skiftede allerede ti minutter i 12, trods de nye retningslinjer om DR Pop indtil middag!

Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden pissemyrer, sidder i og fiser i min log?

:dry: @ loggens nye undertitel...

Skal du ikke logge din træning? Var det noget KrydsPas med "Karen-Merethe" (3 runder med: 4 quarter squats med BW, 7 møllehjul med armene og 2½ meters gang på fodbalderne for de uindviede) eller hur?

Var der stadig Nova FM på, da du kom? Daniel var rebelsk og skiftede allerede ti minutter i 12, trods de nye retningslinjer om DR Pop indtil middag!

Loggens undertitel har eksisteret i over en måned. Jeg kom sgu ikke til træning i går. Jeg var for træt og så kom der nyt lejetøj i form af en iphone 3gs. Og man kan jo ikke bare lade sådan en ligge uden at der går gadget mania i den.

I dag smutter jeg til træning direkte fra arbejde. Træningstøjet er pakket, min cykel holder i Gladsaxe og min bro-xplode/protein shake er klar til brug (og jeg er ikke bange for at bruge den.

Link to comment
Share on other sites

Wow, og så blev det endda til træning i går. En god omgang ryg/skuldre/biceps, selvfølgelig stadig med ubetydelige vægte. Alligevel kan det mærkes i lats med de forskellige rows og pulldowns jeg lavede.

Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning.

Tredie træning post Roskilde. Det blev til en omgang pat/ben/tri:

Squat

Skrå pres med pind

Calf raises i leg press

Skrå pres med håndvægte

Liggende leg curl

Stående calf raises i smith.

Fransk pres

Pushdowns

Negative dragon flags.

Træning igen tirsdag aften.

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med nogle vægtangivelser for hvad du løfter (denne specificering for at undgå en gentagelse af Klaus Jensens procenttabel:laugh:); vi trænger til noget mere at grine af:smile:

Edit: Og din kropsvægt!:w00t:

Må jeg ikke lige komme i gang med træning efter en måned off, før jeg logger mine begyndervægte? Jeg går meget langsomt frem. Jeg gider simpelthen ikke at få endnu en opstartsskade, fordi jeg går for hurtigt frem. Jeg vil desuden også holde vægtene lidt nede ved at udelade straps og bruge magnesium i stedet.

Det blev til en omgang bodybuilding i dag. I anledningen af Mortens brokkerier og at han har glemt sit kort i Atlas vil jeg skrive kg på mine øvelser. :crazy:

Dødløft:

4 x 6 @ 70 kg første gang dødløft i over en måned.

Db rows:

8 @ 31 kg

6 @ 40,6 kg

6 @ 40,6 kg

Seated smith front presses:

12 @ 20 kg

3 x 12 @ 30 kg

Pulldowns:

3 x 8 @ 70 kg

BB shrugs:

3 x 10 @ 90 kg

BB curls:

8 @ 30 kg

8 @ 35 kg

+ 8 @ 18,5 kg db curls.

Lateral raises:

2 x 8 @ 13,5 kg

Hammercurls:

8 @ 18,5 kg

6 @ 21 kg

6 @ 23,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Må jeg ikke lige komme i gang med træning efter en måned off, før jeg logger mine begyndervægte? Jeg går meget langsomt frem. Jeg gider simpelthen ikke at få endnu en opstartsskade, fordi jeg går for hurtigt frem. Jeg vil desuden også holde vægtene lidt nede ved at udelade straps og bruge magnesium i stedet.

Det blev til en omgang bodybuilding i dag. I anledningen af Mortens brokkerier og at han har glemt sit kort i Atlas vil jeg skrive kg på mine øvelser. :crazy:

[...]

Så skidt da. Det kunne bare være så fint med nogle loggede træningspas, hvor du løfter mindre i DB pres end mig!

Det er da ufatteligt, som jeg kan glemme det skide kort. Det var også Torben og alle hans historier om hans dårlige skulder, der gjorde det!

Link to comment
Share on other sites

Endnu en omgang fin træning i varmen. Det er sgu fint nok at træne når det er varmt, men her i weekenden var det for varmt. Jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde. Nå... Da jeg står i omklædningsrummet, træder ingen mindre end selveste TosseKlaus ind af døren. Han var heldigvis på vej hjem.

Under selve træningen var Mr. Poop-in-pants ved at stjæle benpressen fra mig. Han så godt nok noget slukøret ud da jeg påpegede at jeg var i gang med den maskine. Mr. Poop-in-pants er ikke på højde med TosseKlaus, men han er meget tæt på. Så vidt jeg ved har han skidt i bukserne flere gange oppe i centeret og hans shorts sidder altid under røven.

Så var der også to herlige steroideproller der uddelte historier om deres manglende kørekort og deres generhvervelse af dette.

Zercher squat:

lidt opvarmning bagpå.

8 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Inc. bb presses:

3 x 8 @ 70 kg

Leg presses:

8 @ 80 kg

8 @ 120 kg

8 @ 160 kg

Calf raises:

3 x 12 @ 160 kg

Inc. db presses:

8 @ 26 kg

6 @ 40,6 kg

6 @ 40,6 kg

Leg curls:

10 @ 50

10 @ 70

10 @ 90

French presses:

10 @ 37 kg

10 @ 42,5 kg

10 @ 42,5 kg

Calf raises:

12 @ 160 kg

12 @ 160 kg

12 @ 180 kg

Close grip bench:

6 @ 70 kg

8 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Eccentriske dragon flags:

2 x 6

Link to comment
Share on other sites

Under selve træningen var Mr. Poop-in-pants ved at stjæle benpressen fra mig. Han så godt nok noget slukøret ud da jeg påpegede at jeg var i gang med den maskine. Mr. Poop-in-pants er ikke på højde med TosseKlaus, men han er meget tæt på. Så vidt jeg ved har han skidt i bukserne flere gange oppe i centeret og hans shorts sidder altid under røven.

Whaaat?! Haha det er fandme et weird center dig og Morten Wieghorst træner i!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share