Spinderellas strøtanker og lejlighedsvise træning


Spinderella
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 9. juni 2011: Svømmestadion med Naboen

500 m bryst

4x50 m crawl

3x50 m crawl med vejrtrækning på hvert 3. tag

?x50 m crawl med finner - vejrtrækning på hvert 3. tag

50 m bryst

?x50 m crawl, vejrtrækning på hvert 3. tag

50 m bryst

I alt 1500 meter - tror jeg

Ja ja, træerne vokser jo heller ikke ind i himlen. Den øgede træningsmængde kan godt mærkes på hvor meget energi der er til rådighed til svømning, så det startede egentlig ikke supergodt ud, men jeg havde da tænkt at jeg nok skulle komme til at snuse til 100 m crawl på langbane. Imidlertid havde jeg ikke været længe i gang med crawlen, før den altid observante Nabo spottede, at jeg kommer til at dreje alt for meget i hoften, når jeg skal op efter luft. Vurderingen var derfor, at jeg hellere måtte komme i gang med at trække vejret til begge sider, inden mine dårlige vaner blev alt for indgroede og svære at gøre noget ved. Som sagt så gjort. Første bane bragte mig tilbage til mine første kampe med crawl; jeg pustede og stønnede, gispede efter vejret og slugte en masse vand. På trods af at næste bane gik noget bedre, kom jeg selv i tanke om at der kunne være en pointe i at tage finner på, så jeg slap for også at koncentrere mig om benene.

Nå men indsatsen fejlede i hvert fald ikke noget, selv om det ikke lige var en træningsgang, der var spækket med succesoplevelser.

Nice hastighed :superman:

Jeg må også snart til at komme op i hastighed.

Tak! Altid lækkert at slå sine egne rekorder. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 11. juni 2011: Løb @ Skejby

6,62 km på 39:28

10,06 km/t ~ 5:57 min/km

10 min løb - 1 min gang - 10 min løb - 1 min gang - 10 min løb - 1 min gang - resten løb

Til at starte med syntes jeg at jeg havde svært ved at finde ind i en god rytme, men på skrift ser det jo egentlig fornuftigt nok ud. :smile: Jeg forsøger stadig at øve mig i at løbe hurtigere, så prioriterer derfor en høj fart over at tage hele ruten uden gåpauser. Dog er det ikke så intensivt at jeg vil kalde det for egentlig intervaltræning...

Derefter:

Mave på gulv

3x10 lige

Armbøjninger

2x5@bw

Ville egentlig have haft et sæt armbøjninger mere + noget planke, men lige pludselig var klokken mange, så jeg måtte skynde mig i bad, så jeg kunne komme i lufthavnen.

Lige nu får jeg mig lige en slapper på hotelværelset i London, inden jeg om lidt skal ud og spise med en ven. :4mewantfood:

Skal i det hele taget en masse gode ting herovre, og jeg tror det passer kroppen helt fint lige at få et par hviledage.

Link to comment
Share on other sites

I anledningen af at jeg i dag arbejder hjemme, og jeg var gået i stå i noget SAS-kode, tænkte jeg at jeg lige kunne nuppe en lille løbetur i nabolaget. :smile:

Torsdag d. 9. juni 2011: Løb @ the hood

2,4 km på 12:16

11,74 km/t ~ 5:06 min/km :w00t:

Jeg havde på forhånd besluttet at jeg skulle gå efter en hurtig tur, og pressede mig selv ret godt på turen. Mine lunger føltes da efterfølgende også meget medtagne - faktisk kan jeg ikke rigtig huske at have haft ondt i lungerne på den måde siden jeg stoppede med at ryge for 7 år siden. Jeg havde ikke lige styr på hvad jeg plejer at løbe den rute på, men tænkte at det nok godt kunne blive til en rute-PR. Men sørme om ikke også jeg slog min egen all-time hastighedsPR! :superman: :4thumbup:

(tidligere hastighedspr var 5:22 min/km sat på en næsten dobbelt så lang rute for 2 år siden).

Super tider!! Du er ved at blive rigtig hård :devil:

Link to comment
Share on other sites

Super tider!! Du er ved at blive rigtig hård :devil:

Tak tak! :superman:

Håber de her dages pause gør det mindre anstrengende når jeg kommer ud igen....

Bortset fra det, så har jeg haft en SUPER tur til London! :bigsmile: Lørdag aften var jeg som sagt ude at spise og derefter få en enkelt cocktail med en gammel ven. Der var helt afsindigt mange mennesker i byen den aften (havde glemt hvor crazy der er på en lørdag aften!), men det gik nu nemt nok med at få et bord nær Covent Garden. Og da de som en af dagens specials havde Wagyu steak, skulle det selvfølgelig prøves. :4mewantfood:

Søndag sov jeg halv længe, og havde så et par timer til at shoppe lidt inden eftermiddagens aftale. Jeg havde på forhånd tænkt at jeg skulle kigge efter cykeltøj, og fandt ud af at der var en sportsdirect nær Chancery Lane, som åbnede tidligere end butikkerne omkring Oxford Street, så der dryssede jeg ned, så jeg kunne være der når de åbnede. De havde virkeligt billige ting, men desværre var udvalget meget lille (specielt i damemodeller), og de karrimore bukser jeg prøvede virkede ærgerlige i kvaliteten, så de fik lov at blive i butikken. Herfra gik jeg op mod Oxford Street for at se om udvalget var bedre i den butik, der ligger deroppe og om jeg evt. kunne finde andre sportsbutikker. Et par timer senere var jeg tilbage på hotellet, for at smide poserne - som ikke indeholdt cykeltøj, men derimod fire par sko...... eeerrhhhhmmmmm..... :blush:

Nå, men herfra tog jeg ud til East Dulwich for at besøge den kollega/samarbejdspartner, som var den primære grund til denne tur. Tilbragte eftermiddagen og aftenen med hende, hendes mand og deres 2-årige søn. Rigtig hyggeligt - og rart at have god tid til at snakke sammen, eftersom der kommer til at gå lang tid før jeg ser hende/dem igen, de rejser nemlig til Australien inden længe (for good).

Mandag var der endagskonference, som var spændende og tankevækkende. Om aftenen mødtes jeg med en ny veninde, som jeg lærte at kende mens jeg boede derovre sidste år. Vi spiste sammen på en Gastro-pub i Islington, og fik catchet up på hvad hinanden har lavet siden sidst.

Tirsdag møder med min kollega og så ellers ud til Stansted og hjem via Billund. Næste tur bliver sandsynligvis i slutningen af august - og jeg glæder mig allerede. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 16. juni 2011: Svømmestadion med Naboen

400 m bryst

50 m crawl kaos

50 m enarmscrawl med plade, vejrtrækning til venstre

7x50 m crawl

2x100 m crawlben med finner og plade

4x50 m crawl med finner

50 m crawl

I alt 1300 meter

Jeg synes stadig det er urimeligt svært og hårdt at trække vejret på hvert 3. tag, og den første bane jeg prøvede gik helt i skuddermudder. Derfor besluttede jeg at tage en rolig bane med en plade og vejrtrækning kun i venstre side. Det gik langsomt, men det lykkedes da at få nok kontrol over vejrtrækningen til at jeg godt turde smide pladen igen. Jeg er stadig ikke der, hvor jeg føler jeg kan slappe af i det, og hvor der kommer en god rytme i gang - men jeg syntes da at jeg kunne mærke fremskridt i løbet af den times tid som dagens træning varede.

I morgen står den på firmafest. Jeg regner ikke med at nå fyr-den-af-holdet-højder, men har efterhånden fået status på min lille arbejdsplads af at være med til at slukke og lukke hver fest, så jeg forventer ikke at kunne yde nogen nævneværdig træningsindsats lørdag heller....

Link to comment
Share on other sites

I morgen står den på firmafest. Jeg regner ikke med at nå fyr-den-af-holdet-højder, men har efterhånden fået status på min lille arbejdsplads af at være med til at slukke og lukke hver fest, så jeg forventer ikke at kunne yde nogen nævneværdig træningsindsats lørdag heller....

For engangs skyld har mine forudsigelsesevner vist sig at være bemærkelsesværdige. Det har efterhånden vist sig et par gange, at jeg får lidt en hjerneblødning, når der er "begrænsede mængder gratis drikkevarer", sådan at jeg får overbevist mig selv om, at det er meget vigtigt at jeg får det udnyttet mest muligt (dvs. får tømt glasset godt inden hver påfyldning under maden), selv om det ville være ganske overskueligt at betale selv for hvad jeg måtte ønske at drikke senere. Det har også efterhånden vist sig, at dette er den sikre vej til at blive rimeligt beruset. Det hjælper så åbenbart heller ikke på sagerne, at folk omkring mig åbenbart ikke syntes jeg var rigeligt beruset i forvejen, og dermed blev ved med at købe øl til mig... :blush: Nå men under alle omstændigheder var det en god fest; hyggeligt at spise med kolleger, god stemning til koncerterne (LOC og DAD), og festlig med efterfest x 2. At jeg så havde gigantiske tømmermænd lørdag, og mærkbare 2. dagstømmermænd søndag var åbenlyst en streg i regningen. :unhappy:

Det betyder så også, at jeg ikke levede op til min hensigt om at træne søndag - faktisk orkede jeg ikke engang at tage til dans om aftenen. :nonono: Men i dag skulle der tages revanche....

Mandag d. 20. juni 2011: Cykling og løb @ Egå Engsø

16,7 km cykling på 51:15, dvs. ~ 19,5 km/t

5 km løb på 31:07, dvs. 9,64 km/t ~ 6:13 min/km

Cyklingen er samlet, dvs. både før og efter løb, da jeg ikke tog tid/distance separat. Det startede fint ud, første cykling gik rigtig godt, og jeg havde egentlig også ok gode ben da vi skulle løbe - om end jeg blev nødt til lige at komme ned at gå efter 3 km. Til gengæld fik jeg åbenbart brugt hvad jeg havde under løbet, i hvert fald var jeg helt smadret på cykelturen hjem, og kæmpede virkelig en brav kamp med både modvind og bakker.Jeg kan ikke helt finde ud af, om det stadig er eftervirkninger af festen, eller om det er forventligt at det skal være så hårdt med min nuværende form......

Link to comment
Share on other sites

Sig mig unge dame: hvor vild var dén firmafest?? :nono::cool::laugh:

:blush:

Havde faktisk tænkt mig at ringe til dig søndag. Ved ikke helt om det var tanken om at du ville forsøge at overtale mig til at hoppe i bølgen blå, der afholdt mig, eller om det kan forklares udelukkende med henvisning til min generelt sølle tilstand. :blush:

Link to comment
Share on other sites

He he

Tænkte nok, at det var blevet lidt af en abefest :4thumbup:

Derfor er det beundringsværdigt at du kom afsted i dag og at du faktisk overlevede :superman:

Er sikker på, at det var festen, som stadig spøger. Du har trænet så meget på det sidste, at det ikke kan undgås at have forbedret din form :superman:

Pu ha, kan slet ikke overskue at have tømmermænd længere. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21. juni 2011: Mambo

Fik næsten styr på den footwork vi har været i gang med de sidste par uger, der er dog stadig enkelte steder der driller lidt (mange halvtakter). Det var sidste gang inden sommerferien, så der gik en del tid med løs sludder og sladder. Jeg kommer til at savne vores øveaftener indtil vi starter op igen i august, men tror det er fint med en lille pause, eftersom mine fødder er begyndt at drille lidt igen. :sneaky2:

He he

Tænkte nok, at det var blevet lidt af en abefest :4thumbup:

Derfor er det beundringsværdigt at du kom afsted i dag og at du faktisk overlevede :superman:

Er sikker på, at det var festen, som stadig spøger. Du har trænet så meget på det sidste, at det ikke kan undgås at have forbedret din form :superman:

Pu ha, kan slet ikke overskue at have tømmermænd længere. :crazy:

Jeg føler mig altså ikke specielt sej, og er begyndt at panikke over at der er så kort tid til mini-tri...

Og nej, ved hvad du mener. Faktisk kan jeg slet heller ikke overskue tømmermænd, måske skulle jeg lære lidt rettidig omhu i forhold til at undgå dem! :laugh:

Glæder mig til at se dig i aften. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Sidste uge var ret travl, og jeg nåede derfor ikke svømning torsdag. Havde planer om at skulle cykle og løbe lørdag med Naboen, men jeg var simpelthen så morderligt træt, at jeg valgte at aflyse. Jeg synes af og til det kan være svært at skelne mellem de der gange hvor man er doven, og man skal tvinge sig selv til at træne, og de gange hvor kroppen bare siger nej, og man står sig bedst i at lytte efter. Denne dag var der ikke så meget tvivl om at det hørte til sidstnævnte kategori.

Søndag havde jeg aftalt med Stine og Naboen at vi skulle ud og tjekke vandet i bugten, og eftersom Mollerup havde gjort opmærksom på at 1900 tri holdt åben fællestræning om eftermiddagen var det oplagt at vi mødte op der. Der var mange der var mødt op, og det virkede til at der var en god plan for træningen. Desværre nåede vi jo - af årsager beskrevet andet steds - ikke andet end opvarmningen. Det var min første tur i åbent vand, og det gik egentlig godt, men jeg kan mærke at lysten til at logge lige præcis den træning ikke er overvældende stor, så jeg lader det vist bare blive ved det. Jeg er meget berørt af Martins alt for tidlige bortgang; det var voldsomt at være vidne til og det er meget underligt at den mand jeg sent lørdag aften sad på FB og aftalte fremtidige træningsture med nu ikke er længere. Jeg vil huske ham for hans ukuelige gåpåmod og hans smilende ansigt - og som en person der altid sagde "kom, skal du ikke være med?"

Allerede søndag aften aftalte vi at tage til vandet igen i dag. Dels for at vi kunne få svømmet lidt mere inden fredag, og dels fordi vi nok alle tre havde brug for at komme tilbage til det sted og lige tænke lidt over tingene... At den meget sørgelige besked så kom tidligere i dag gjorde det jo ikke mindre aktuelt. :unhappy: Tja..... denne træning har jeg heller ikke den store lyst til at logge. Men alligevel: Der var andre triatleter der også skulle træne, og Naboen strøg af sted med de hårde gutter på en længere tur, mens Stine, jeg og én anden svømmede rundt inde ved stranden. Der var sat bøjer op til - tror vi - hvordan 400 meter ruten kommer til at blive, så den blev lige testet. Der var en rimelig pålandsvind i dag og forholdsvis store bølger. Det generede mig ikke ret meget, dog er jeg sikker på at min fremdrift ikke var lige så stor som jeg synes min indsats berettigede mig til. :tongue: Alt i alt en fin træning, som gør at jeg er fortrøstningsfuld mht. på fredag. Det kommer uden tvivl til at tage længere tid end en tilsvarende længde i bassin, men jeg er ikke i tvivl om at det ikke bliver et problem at komme igennem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun forestille mig, hvor hård en omgang det må have været at opleve i søndags :unhappy: De bedste ønsker herfra.

På den mere positive side, så er det fedt at se, at det skrider frem med træningen. Held og lykke på fredag - det skal nok gå godt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun forestille mig, hvor hård en omgang det må have været at opleve i søndags :unhappy: De bedste ønsker herfra.

På den mere positive side, så er det fedt at se, at det skrider frem med træningen. Held og lykke på fredag - det skal nok gå godt :wink:

Tak Rune. :smile:

Jeg kunne se i din log at du har cyklet Challenge Ruten i hans minde - du kendte ham meget bedre end jeg, men jeg har indtryk af at det ville være helt i hans ånd. Lige som jeg også er sikker på, at han ville have ønsket at vi skulle fortsætte i vandet i dag....

Efterhånden tror jeg faktisk jeg glæder mig lidt til på fredag. :smile: Jeg får nok ikke en fantastisk tid, men jeg tror det bliver fedt at være med!

Link to comment
Share on other sites

Efterhånden tror jeg faktisk jeg glæder mig lidt til på fredag. :smile: Jeg får nok ikke en fantastisk tid, men jeg tror det bliver fedt at være med!

Det er jeg også helt sikker på, at det nok skal blive! Ville gerne have været nede at se 4:18:4-løbet, men har desværre en anden aftale i morgen :dry:

I tilfælde af, at du ikke har set det, så kan jeg se på deres hjemmeside, at svømningen desværre er aflyst pga. spildevand i bugten :unhappy: Resten afvikles dog som normalt.

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg også helt sikker på, at det nok skal blive! Ville gerne have været nede at se 4:18:4-løbet, men har desværre en anden aftale i morgen :dry:

I tilfælde af, at du ikke har set det, så kan jeg se på deres hjemmeside, at svømningen desværre er aflyst pga. spildevand i bugten :unhappy: Resten afvikles dog som normalt.

Jeg har set det. :unhappy:

Jeg er megaskuffet, havde virkelig glædet mig til åbentvandsdelen.

I øvrigt lagde jeg mærke til at de ikke har annonceret det på 4:18:4 hjemmesiden, men kun på deres egen (og på begge siderne på FB) - det synes jeg egentlig er lidt dårligt. Men generelt har man hele vejen igennem ikke været i tvivl om, at det var løbet om søndagen, der var det "rigtige" løb, og fredagsløbet ikke noget de har gidet bruge ret meget tid på...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set det. :unhappy:

Jeg er megaskuffet, havde virkelig glædet mig til åbentvandsdelen.

I øvrigt lagde jeg mærke til at de ikke har annonceret det på 4:18:4 hjemmesiden, men kun på deres egen (og på begge siderne på FB) - det synes jeg egentlig er lidt dårligt. Men generelt har man hele vejen igennem ikke været i tvivl om, at det var løbet om søndagen, der var det "rigtige" løb, og fredagsløbet ikke noget de har gidet bruge ret meget tid på...

Du skal bare ud og være så mega sej i dag frk. S! :cheer:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 1. juli 2011 - 12:37 ' timestamp='1309516674' post='1524939']

Du skal bare ud og være så mega sej i dag frk. S! :cheer:

Tusind tak for opbakning, PP!!!!! Den falder på et meget tørt sted! :wub:

Jeg må godt nok indrømme, at motivationen er dalet ret så kraftigt efter jeg fandt ud af, at svømningen ikke bliver til noget. Og for så lige at lægge lort med lort på en generelt dårlig uge, så er vejret råddent, og en af mine gode venner blev udsat for væbnet røveri på sit arbejde i går. :unhappy:

Den her uge skal bare gå væk! Og skyerne skal gå væk! Og blæsten skal gå væk! Og mit lortedårlige humør skal især gå væk! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for opbakning, PP!!!!! Den falder på et meget tørt sted! :wub:

Jeg må godt nok indrømme, at motivationen er dalet ret så kraftigt efter jeg fandt ud af, at svømningen ikke bliver til noget. Og for så lige at lægge lort med lort på en generelt dårlig uge, så er vejret råddent, og en af mine gode venner blev udsat for væbnet røveri på sit arbejde i går. :unhappy:

Den her uge skal bare gå væk! Og skyerne skal gå væk! Og blæsten skal gå væk! Og mit lortedårlige humør skal især gå væk! :mad:

Det virker da også til at være lidt op ad bakke må man sige, men det skal nok gå alt sammen, selvom det kan virke uoverskueligt og trist det hele.

Sender masser af gode tanker til Århus her fra København :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 1. juli 2011 - 13:27 ' timestamp='1309519642' post='1524944']

Det virker da også til at være lidt op ad bakke må man sige, men det skal nok gå alt sammen, selvom det kan virke uoverskueligt og trist det hele.

Sender masser af gode tanker til Århus her fra København :4winkkiss:

Tak endnu engang. :bigsmile:

De bedste ønsker herfra!

Rigtig ærgeligt med svømningen - men er sikker på, at det nok skal blive en fed oplevelse alligevel. Give 'em hell! :superman:

Tak - jeg gjorde mit bedste. :superman:

Fredag d. 1. juli 2011: 4:18:4 triatlon @ Tangkrogen.

Som det vist også har fremgået tidligere på dagen i loggen var humøret ikke superhøjt op til dagens konkurrence. :blush: Faktisk var jeg meget tæt på ikke at starte; jeg gad virkelig ikke. Det endte nu med at blive en rigtig fin aften alligevel. :smile: Som spået var min tid langt fra prangende, men ok jeg vidste jo godt i forvejen at min form ikke er vildt god. Jeg sluttede i den nederste fjerdedel (lige omkring nederste tredjedel, hvis vi kun kigger på kvinderne). Men alt i alt er jeg helt tilfreds med tiderne:

Samlet: 1:09:59

Cykling (18 km): 42:16 (snit 25,6 km/t - max 55 km/t :w00t:)

T: 1:51

Løb (4 km): 25:53 (snit 10,2 km/t ~ 5:53 min/km)

Der var en del bakker på cykelruten, og allerede der bandede jeg indvendigt over at jeg ikke har trænet mere op til løbet. Da det så kom til løbeturen gik det helt galt, og jeg er ærligt talt meget overrasket over at min gennemsnitshastighed ikke er lavere. Jeg vil gætte på at det allerede var efter omkring 1 km at jeg var nede at gå første gang, og vil også tro at jeg var nede at gå omkring 5-6 gange. Naboen indhentede mig få hundrede meter fra målstregen, så vi fulgtes det sidste stykke, og løb i mål med hinanden i hænderne - det var en rigtig god afslutning på løbet, og det blev kun endnu bedre da Stine, hendes mand og et par andre stod og heppede på os, som vi kom ind. :bigsmile:

Efter vi lige havde sundet os lidt, var vi en lille flok der sad og fik en lille picnic på græsset, som primært Stine havde sørget for. :bigsmile: Vi havde fundet et sted med rimelig læ, men det var stadig lige til den kolde side, og selv om jeg stadig er lidt ærgerlig over at vi ikke fik svømmedelen med, tror jeg alligevel det var meget godt; det havde godt nok været en kold fornøjelse.

Link to comment
Share on other sites

You did it, tillykke, flot kæmpet!!! :cheer: :cheer:

Nu er jeg ikke inde i tri termer, men hvad betyder T: 1:51? At du kom i mål 1 time og 51 min. efter løbet startede??

Edited by [PowerPrincess]
Link to comment
Share on other sites

' date=' 1. juli 2011 - 23:22 ' timestamp='1309555340' post='1525038']

You did it, tillykke, flot kæmpet!!! :cheer: :cheer:

Nu er jeg ikke inde i tri termer, men hvad betyder T: 1:51? At du kom i mål 1 time og 51 min. efter løbet startede??

T=transition

Tiden for cykling er fra cykelrutens start til indgangen til skiftezonen. Tiden for løb er fra udgang af skiftezonen (i den anden ende) til slut på løberuten. T er den tid man bruger i skiftezonen. Normalt vil der være en T1 (mellem svømning og cykling) og en T2 (mellem cykling og løb), men eftersom svømning jo var aflyst for os havde vi bare et enkelt skift. Specielt skiftet mellem svømning og cykling er et sted, hvor man godt kan komme til at sætte rigtig meget tid til (eller få et næsten gratis indhug i andres forspring), så det er ret relevant at måle den tid for sig i stedet for at inkludere den i en af disciplinerne (selvfølgelig ligegyldigt her, men skrev jo bare alle mine splits på).

Og tusind tak for hep! :4thumbup:

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3. juli 2011

Startede dagen ukarakteristisk tidligt med at tage ned på Tangkrogen for at se de første triatleter hoppe i vandet. Hele området summede af spændt forventning og nervøsitet, og med de mange overordentligt veltrænede mænd i våddragter, var det lige før det var mere end jeg kunne håndtere på sådan en tidlig søndag morgen. :blush:

Nåede at se pro-herrerne svømme - første mand var oppe af vandet efter noget i retningen af 11 minutter; meget imponerende! Så også pro-damernes start, og første startgruppe af amatørerne, inden vi smuttede i Mølleparken for at blive briefet til vores tjans langs løberuten. Derefter stod vi så ude på ruten indtil midt på eftermiddagen. Det var vildt at se hvor hurtigt de første løb, selv efter at have svømmet og cyklet inden. De kom en og en og en enkelt lille gruppe med to atleter, og overraskende for mig dukkede første kvindelige atlet op blandt de første 10-15 stykker (vil jeg tro) på løberutens første omgang. Senere kom folk i større flokke; nogle var selvsagt ret mærkede af dagens strabadser, men der var også mange, der stadig viste kæmpe overskud!

Der var en del, som jeg havde lovet at heppe på, og de fik lige et par ekstra opmuntringer med på vejen. Jeg havde jo håbet at Martin havde været blandt dem - men i stedet fik Bjørn, som løb med hans chip, både tilråb og high5 på alle tre runder af løberuten. Har stor respekt for alle der gennemførte løbet i går - men især for ham, der gjorde det med tabet af en god ven så tæt på....

Vi nåede også lige ned og få lidt af stemningen på Tangkrogen om eftermiddagen, men var egentlig for trætte til rigtig at nyde det, selv om solen var begyndt at komme frem igen.

Aftenen gik med sæsonens sidste omgang søndagssalsa. Fik snakket en masse med forskellige mennesker, jeg ikke havde set længe. Dansemæssigt var det ikke en kæmpesucces, men fik da nogle gode cubanske danse, en sjov cha cha cha, en hed bachata, og fik fyret den af til et lækkert mambonummer (selv om det var på 1). Så alt i alt en godkendt aften. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5. juli 2011: Løb @ Risskov

4,63 km på 27:35

10,1 km/t ~ 5:58 min/km

Puls:

Max HR: 180

Avg HR: 166

331 kcal

Dagens træning blev afviklet som en tærskeltur-light. Dvs. fokus på at holde et godt tempo uden at forcere alt for meget (og længere fra grænsen end jeg ville gøre ved tærskel). Desuden var jeg flink ved mig selv, og valgte derfor at gå det meste af turen op af Djævlebakken. Eftersom jeg endelig har fået nyt batteri i mit pulsur, kunne jeg nogenlunde holde øje med hastigheden undervejs. Og generelt synes jeg egentlig det går fremad med at holde et ok tempo - nu skal jeg så også bare kunne holde det lidt længere tid uden at have brug for pauser. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share