Spinderellas strøtanker og lejlighedsvise træning


Spinderella
 Share

Recommended Posts

Nå, så kom der endelig lidt gang i loggen igen. :smile:

Jeg er stadig noget forkølet, som specielt har givet sig udslag i nærmest konstant hoste. Følgelig lyder min stemme også forfærdelig for tiden. :laugh: Så temaet for dagens træning var egentlig mest: Lad os se hvad jeg kan holde til.

Torsdag d. 10. marts 2011: Svømmestadion med Naboen + Gæst

500 m bryst

dyk - gik ikke så godt, vel omkring 10-15 m og bryst resten af banen

500 m bryst

550 m bryst

2x50 m crawlben m. plade - gik væsentligt bedre end sidst omend det stadig går meget langsomt

Samlet 1 time og 5 min, og alt i alt en volumen der ligger lidt under hvad jeg plejer at køre på et pas. Men det gik faktisk helt fint med at få luft, og jeg skulle ikke hoste mens jeg svømmede (til gengæld blev der hostet godt igennem i pauserne :crazy:). Dejligt at være i gang igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægtopdatering

Uge 1: 70,0 kg

Uge 2: 69,2 kg (-0,8)

Uge 3: 69,7 kg (+0,5)

Uge 4: 69,8 kg (+0,1)

Uge 5: 68,5 kg (-1,3)

Uge 6: 67,6 kg (-0,9)

Uge 7: 69,3 kg (+1,7)

Uge 8: 67,9 kg (-1,4)

Uge 9: 67,5 kg (-0,4)

Uge 10: 66,4 kg (-1,1)

Uge 11: 67,4 kg (+1,0) :sneaky2:

Nå, så fik Mollerup sgu ret, sidste uges dejlige tab var et stort fedt fata morgana. :unhappy: Det hjælper så heller ikke på det hele, at den nys overståede weekend blev tilbragt i vor fagre hovedstad, hvor der blev indtaget rigeligt med kalorier i både fast og flydende form. Men en dejlig weekend var det nu, og selv om der ikke var højintens motion på programmet, var det heller ikke en 100% stillesiddende omgang. Blandt andet var der et par gode cykelture på programmet (hvor jeg lige kunne nyde fraværet af de bakker jeg altid må slås med i Aarhus). Der var også en tur i DGI-huset, der dog primært var koncentreret om babybassinet - men hvor jeg også lige fik lejlighed til at prøve den cirkelformede pool, så jeg kunne mærke hvor langt 400 m er uden vendinger (svarer til svømmedistancen til Aarhus Challenge til juli - som jeg stadig regner med at deltage i). Endelig benyttede jeg lejligheden til at tage på Søpavilionen søndag aften og få plejet mine salsa abstinenser. Det startede egentlig med at være pænt middelmådigt, men som aftenen skred frem kom der nogle rigtig gode danse på programmet - og i det hele taget var jeg bare rigtig meget på gulvet. Desværre havde jeg fået taget de falske sko med, så ud over at jeg stadig her knap to døgn senere har ondt i fødderne, så bærer mine lægge/skinneben også præg af at jeg har måttet kæmpe for balancen. De sko skal bare ud!

Jeg ved ikke helt hvad den næste uge kommer til at byde på - ud over at planen er at svømme torsdag. Jeg har en del ting jeg skal nå, og er derudover stadig ret plaget af den der åndssvage forkølelse. Dels i form af hoste og andre lækre ting, og dels i form af at mit energiniveau stadig lader meget tilbage at ønske. Men om en uge smutter jeg sydpå - så humøret fejler da i hvert fald ingenting. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Jeg har svømmet crawl i dag!!!!!! :cheer: :cheer:

- næsten i hvert fald.

Torsdag d. 17. marts 2011: Svømmestadion med Naboen a.k.a. verdens bedste svømmetræner. :bigsmile:

Inden vi hoppede i baljen i dag proklamerede jeg, at nu skulle jeg snart lære det der crawl, og eftersom Naboen ikke havde noget fast program for sin egen træning havde vi hurtigt en aftale. :4thumbup:

500 m bryst - går efterhånden ret fornuftigt, også med vendingerne

dyk - ud til mærket lige inden midten, dvs. 20 m? Føltes godt med luften (og manglen på samme), selv om det vist ikke er meget længere end tidligere

2x100 m crawlben med plade og fødder

Herefter fik jeg crawlteknikken forklaret på land.

10x50 m crawl arme. Med plade og fødder og samme arm i hele baner. Tog 2 baner med venstre, to baner med højre, fire baner med venstre og to baner med højre. Højre er way way way bedre end venstre mht. vejrtrækning.

4x50 m crawl med fødder :cheer:

50 m bryst for at komme tilbage til den "rigtige" ende igen

Mega mega mega fed træning i dag!! :banana:

Jeg syntes det var svært at undgå at få vand i munden, når jeg skulle trække luft - specielt når jeg skulle op til venstre side gik det mange gange helt galt. Men bortset fra det, så fungerede det rigtig godt at træne armene uden at skulle okse for meget med benene pga. fødderne. Jeg troede så der ville gå totalt kage i det, når pladen blev taget fra mig, og jeg skulle svømme med begge arme på samme tid, men det gik forbavsende godt. Jeg havde selvfølgelig stadig nogle gange hvor jeg fik vand med ind, og hvor min rytme gik i skudder, selv om jeg konsekvent trak luft i højre side. Men jeg fik virkelig en fornemmelse af, at det her er noget jeg godt kan lære. Og ja ja, jeg ved godt at det hele falder fra hinanden igen, når jeg lige pludselig skal til rigtig at arbejde med benene uden fødder, men indtil jeg når dertil vil jeg tillade mig at være rigtig stolt over min fremgang i dag! :superman: Naboen formår virkelig at forklare tingene pædagogisk, så jeg forstår det - og tager tingene i et tempo, hvor jeg føler jeg kan følge med; presser mig lidt, men indtil videre kun til et punkt hvor det stadig er en stor succesoplevelse for mig. :4thumbup: Og så får jeg masser af ros, hvilket jeg elsker! :blush:

Jeg glæder mig virkelig til at komme ud og svømme igen, og vil se om ikke jeg kan nå en tur på svømmestadion inden jeg drager på ferie på tirsdag.

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

Nå, så fik Mollerup sgu ret, sidste uges dejlige tab var et stort fedt fata morgana. :unhappy: Det hjælper så heller ikke på det hele, at den nys overståede weekend blev tilbragt i vor fagre hovedstad, hvor der blev indtaget rigeligt med kalorier i både fast og flydende form. Men en dejlig weekend var det nu, og selv om der ikke var højintens motion på programmet, var det heller ikke en 100% stillesiddende omgang. Blandt andet var der et par gode cykelture på programmet (hvor jeg lige kunne nyde fraværet af de bakker jeg altid må slås med i Aarhus). Der var også en tur i DGI-huset, der dog primært var koncentreret om babybassinet - men hvor jeg også lige fik lejlighed til at prøve den cirkelformede pool, så jeg kunne mærke hvor langt 400 m er uden vendinger (svarer til svømmedistancen til Aarhus Challenge til juli - som jeg stadig regner med at deltage i).

Du lyder overrasket over at jeg hade ret:blink: :laugh:

Jeg har hørt fra flere at det runde DGI bassing ikke er ret godt da man bliver trukket "skævt" da man hele tiden skal dreje.

:cheer: :cheer: Jeg har svømmet crawl i dag!!!!!! :cheer: :cheer:

- næsten i hvert fald.

Torsdag d. 17. marts 2011: Svømmestadion med Naboen a.k.a. verdens bedste svømmetræner. :bigsmile:

Inden vi hoppede i baljen i dag proklamerede jeg, at nu skulle jeg snart lære det der crawl, og eftersom Naboen ikke havde noget fast program for sin egen træning havde vi hurtigt en aftale. :4thumbup:

500 m bryst - går efterhånden ret fornuftigt, også med vendingerne

dyk - ud til mærket lige inden midten, dvs. 20 m? Føltes godt med luften (og manglen på samme), selv om det vist ikke er meget længere end tidligere

2x100 m crawlben med plade og fødder

Herefter fik jeg crawlteknikken forklaret på land.

10x50 m crawl arme. Med plade og fødder og samme arm i hele baner. Tog 2 baner med venstre, to baner med højre, fire baner med venstre og to baner med højre. Højre er way way way bedre end venstre mht. vejrtrækning.

4x50 m crawl med fødder :cheer:

50 m bryst for at komme tilbage til den "rigtige" ende igen

Mega mega mega fed træning i dag!! :banana:

Jeg syntes det var svært at undgå at få vand i munden, når jeg skulle trække luft - specielt når jeg skulle op til venstre side gik det mange gange helt galt. Men bortset fra det, så fungerede det rigtig godt at træne armene uden at skulle okse for meget med benene pga. fødderne. Jeg troede så der ville gå totalt kage i det, når pladen blev taget fra mig, og jeg skulle svømme med begge arme på samme tid, men det gik forbavsende godt. Jeg havde selvfølgelig stadig nogle gange hvor jeg fik vand med ind, og hvor min rytme gik i skudder, selv om jeg konsekvent trak luft i højre side. Men jeg fik virkelig en fornemmelse af, at det her er noget jeg godt kan lære. Og ja ja, jeg ved godt at det hele falder fra hinanden igen, når jeg lige pludselig skal til rigtig at arbejde med benene uden fødder, men indtil jeg når dertil vil jeg tillade mig at være rigtig stolt over min fremgang i dag! :superman: Naboen formår virkelig at forklare tingene pædagogisk, så jeg forstår det - og tager tingene i et tempo, hvor jeg føler jeg kan følge med; presser mig lidt, men indtil videre kun til et punkt hvor det stadig er en stor succesoplevelse for mig. :4thumbup: Og så får jeg masser af ros, hvilket jeg elsker! :blush:

Jeg glæder mig virkelig til at komme ud og svømme igen, og vil se om ikke jeg kan nå en tur på svømmestadion inden jeg drager på ferie på tirsdag.

Ser rigtigt godt ud:4thumbup:

Jeg snakket med svømmetræningeren sidste ved Crawl bruger man næsten ikke ben til fremdrift 10% mod 60-70 ved bryst, det er nok det der gør det meget svært for dig når du er van til bryst.

Det liger meget de øvelser jeg laver.

Det er bare træning der skal til, jeg bliver lige så stille bedre, kan tage 25 m på 20 sek nu(skal godt nok lige holde 1 min pause bagefter), men vigtigst kan jeg svømme 25 m med rigtig vejrtrækning, altså næsten da jeg kun trækker vejret i højer side.

Næste træning skal focus ligges på at trække vejret i hver side.

Link to comment
Share on other sites

Du lyder overrasket over at jeg hade ret :blink::laugh:

Jeg har hørt fra flere at det runde DGI bassing ikke er ret godt da man bliver trukket "skævt" da man hele tiden skal dreje.

Nej nej, jeg vidste jo godt du havde ret - men jeg synes ikke du behøvede have så meget ret. :tongue:

Mht. at blive trukket skævt i det runde bassin, så syntes jeg ærligt talt ikke det var et problem. Jeg ved ikke om det gør nogen forskel i forhold til hvilken stil man svømmer (altså at det ville føles værre ved crawl eller fly end ved bryst), men dertil skal jo så siges, at jeg ikke svømmede ret langt (4 runder) og at der ikke var ret mange andre i bassinet, hvilket måske også kan gøre en forskel... Jeg vil sige det sådan, at jeg ikke savner sådan et bassin, men det var da meget sjovt at prøve. :smile:

Ser rigtigt godt ud :4thumbup:

Jeg snakket med svømmetræningeren sidste ved Crawl bruger man næsten ikke ben til fremdrift 10% mod 60-70 ved bryst, det er nok det der gør det meget svært for dig når du er van til bryst.

Det liger meget de øvelser jeg laver.

Det er bare træning der skal til, jeg bliver lige så stille bedre, kan tage 25 m på 20 sek nu(skal godt nok lige holde 1 min pause bagefter), men vigtigst kan jeg svømme 25 m med rigtig vejrtrækning, altså næsten da jeg kun trækker vejret i højer side.

Næste træning skal focus ligges på at trække vejret i hver side.

Tak. :smile:

Det ikke benene, der gør det svært for mig. Som sagt, så havde jeg svømmefødder på til al crawltræningen i dag, så der var faktisk masser af fremdrift fra benene, og jeg kunne nøjes med at fokusere på teknik på armene uden at tænke på om de også kunne få mig frem. Problemet var helt klart mest i forhold til vejrtrækningen, hvor det føles meget anderledes at skulle dreje hovedet til siden for at få luft frem for lige frem. Vi jokede med at jeg måtte have et meget stort hul i min kind, siden der kunne ligge så meget vand på siden af mit ansigt, at det blev ved med at løbe ned i munden på mig, så jeg var ved at kværkes. :laugh: Men der føler jeg virkelig også at jeg har haft gavn af at have svømmet bryst i noget tid inden jeg gik i gang med crawl. For det første er jeg blevet mere fortrolig med vandet, og tager det mere roligt omkring at få vand ind. Man kan måske sige at jeg er mere "selvsikker" i vandet. Og for det andet er jeg blevet hurtigere til at reagere på at der kommer vand ind de forkerte steder. I starten kunne jeg godt nå at sluge en masse vand, og også få det trukket godt ned i lungerne, hvilket selvsagt er meget ubehageligt. Men det sker faktisk ikke rigtig længere, fordi jeg får lukket til, når jeg mærker vand i næsen eller i munden. Det betyder også, at jeg hurtigere og nemmere kan komme igen, når min vejrtrækning har fucket up - for det gør den jo så stadig i stor stil. :laugh:

Og hallo! Det er altså mit første forsøg med crawl, hvor jeg trækker vejret i vandet. Og det lykkedes at svømme en hel bane = 50 m i første forsøg. Godt nok med svømmefødder på, men alligevel er det væsentligt bedre end hvad jeg i hvert fald selv havde forventet. :smile:

Og i øvrigt fedt at høre, at du begynder at opleve gode fremskridt efter at være begyndt til undervisning. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Og hallo! Det er altså mit første forsøg med crawl, hvor jeg trækker vejret i vandet. Og det lykkedes at svømme en hel bane = 50 m i første forsøg. Godt nok med svømmefødder på, men alligevel er det væsentligt bedre end hvad jeg i hvert fald selv havde forventet. :smile:

Det er er ret sejt at kunne trække vejret i vandet, det må være noget fisk over dig :tongue:

He he kunne ikke lade være :smile:

Jeg hade fuldstændig overset det var med svømmefødder, det er snyd(he he det kunne være jeg selv skulle prøve), men det er måske ok når du er ved at lære crawl, men du får jo meget mere fremdrift med benende end ved normal crawl, det er jo armene som skal lave arbejdet ved crawl.

Link to comment
Share on other sites

Det er er ret sejt at kunne trække vejret i vandet, det må være noget fisk over dig :tongue:

He he kunne ikke lade være :smile:

Jeg hade fuldstændig overset det var med svømmefødder, det er snyd(he he det kunne være jeg selv skulle prøve), men det er måske ok når du er ved at lære crawl, men du får jo meget mere fremdrift med benende end ved normal crawl, det er jo armene som skal lave arbejdet ved crawl.

Ja ja, havde godt set det, men gad ikke rette det. :tongue:

Det hedder ikke "snyd" det hedder "smart". :tongue: Det betyder jo, at jeg kan koncentrere mig om at lære armene, og ikke mindst om at få trukket vejret på de rigtige tidspunkter. Det er jo lige som med alle mulige andre ting: Det er nemmere at lære dele og sætte dem sammen end det er at forsøge at lære 14 ting på samme tid. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, det der vægttabsprojekt er da gået helt i skuddermudder igen. :nonono: Jeg er stadig i energiunderskud pga. den dumme forkølelse, der ikke vil gå væk - og i kombination med at have skullet rigtig meget har jeg ikke rigtig fået trænet, og maden har heller ikke været særlig hensigtsmæssig.

I morgen rejser jeg til Kap Verde hvor jeg skal være i 2 uger. :4thumbup: Jeg forventer at tage en del på dernede (det plejer jeg generelt at gøre, når jeg rejser på ferie, og har ingen grund til at tro at denne tur skulle være anderledes). Så min plan er egentlig at "starte forfra" når jeg kommer hjem. Om det bliver en ny log eller om jeg bare starter med en ny "uge 1" har jeg endnu ikke besluttet...

Vægten i morges stod på 67,7 kg - så må vi se hvor galt det går. :tongue:

Ha' det godt så længe! :sun:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

God tur. Opfoer Dem ordentligt!

Tak - og det gør jeg jo altid. :innocent:

Men sig mig lige, QuantanaMUS, hvornår er vi blevet Dis? :unhappy:

Men glem ikke at fyre den af! :4disguise:

Jeg fyrede den ikke af! Jeg tør i øvrigt slet ikke begynde at tænke på hvilke horrible tømmermænd man kunne bygge op på en blanding af grog (lokal spiritus lavet på sukkerrør) og Strela (lokal øl lavet på guderne ved hvad!).

Var det en god ferie?

Nu skal der trænes :smile:

Det var en helt fantastisk ferie! :w00t: På mange måder virkelig en kæmpe oplevelse - og det bliver helt sikkert ikke mit sidste besøg på Kap Verde! :bigsmile:

Jeg skriver nok lige lidt mere i morgen eller en af de næste dage - men nu trænger jeg til at komme i seng efter at have rejst hele natten, og kun sovet et par timer i formiddags. I morgen står den på job, og det er lige gået op for mig at det jo er torsdag, så jeg burde virkelig tage til svømning, selv om jeg nok stadig ikke føler mig specielt udhvilet der.

I øvrigt havde jeg kun et enkelt par lange bukser med, som jeg følgelig rejste i både på vejen ned og på vejen hjem (og ellers slet ikke havde brug for), og eftersom de egentlig ikke føltes strammere på hjemturen er der håb for at det ikke er løbet så løbsk med vægten, som jeg havde frygtet. Jeg har ikke vejet mig endnu, så dommen falder først i morgen....

Link to comment
Share on other sites

Nå, vægten i går morges sagde 68,5 kg, hvilket er et meget grimt tal, men med en øgning på under 1 kg på 14 dages ferie, så skal jeg vist ikke klage over det! (med mindre Mollerup kommer og fortæller mig at jeg ikke kan regne med det alligevel :laugh:).

Svømmestadion måtte klare sig uden mig i går - jeg kunne simpelthen ikke finde energien. I det hele taget kniber det gevaldigt med at se meningen i at være tilbage i Danmark; her er jo pissekoldt! Jeg ved sgu ikke om man ligefrem kan sige at jeg er i en eksistentiel krise for tiden (og det har stået på længe inden ferien også), men der er godt nok mange tanker, der kværner rundt for tiden. :unhappy:

I dag gjorde jeg kraftig modstand, men til ingen verdens nytte: Naboen tvang mig med ud og cykle en aftentur. Jeg tog ikke tid, men det var omkring 15 km, og med undtagelse af et langt stykke på Randersvej, havde vi modvind hele turen, ligegyldigt hvilken retning vi kørte (wtf?). :mad: Jeg muggede noget undervejs, men her bagefter er det jo meget rart ikke at have været inaktiv hele dagen. I øvrigt er det lige gået op for mig, at jeg er kommet til at melde mig til et par løb her i foråret - hvoraf det første er 30. april - så jeg må da hellere se at komme i gang med at træne, hvis jeg skal gennemføre mine 5 km uden at skulle gå det meste af vejen.

Link to comment
Share on other sites

Nå, vægten i går morges sagde 68,5 kg, hvilket er et meget grimt tal, men med en øgning på under 1 kg på 14 dages ferie, så skal jeg vist ikke klage over det! (med mindre Mollerup kommer og fortæller mig at jeg ikke kan regne med det alligevel :laugh:).

Svømmestadion måtte klare sig uden mig i går - jeg kunne simpelthen ikke finde energien. I det hele taget kniber det gevaldigt med at se meningen i at være tilbage i Danmark; her er jo pissekoldt! Jeg ved sgu ikke om man ligefrem kan sige at jeg er i en eksistentiel krise for tiden (og det har stået på længe inden ferien også), men der er godt nok mange tanker, der kværner rundt for tiden. :unhappy:

I dag gjorde jeg kraftig modstand, men til ingen verdens nytte: Naboen tvang mig med ud og cykle en aftentur. Jeg tog ikke tid, men det var omkring 15 km, og med undtagelse af et langt stykke på Randersvej, havde vi modvind hele turen, ligegyldigt hvilken retning vi kørte (wtf?). :mad: Jeg muggede noget undervejs, men her bagefter er det jo meget rart ikke at have været inaktiv hele dagen. I øvrigt er det lige gået op for mig, at jeg er kommet til at melde mig til et par løb her i foråret - hvoraf det første er 30. april - så jeg må da hellere se at komme i gang med at træne, hvis jeg skal gennemføre mine 5 km uden at skulle gå det meste af vejen.

S det kan du ikke regne med, 14 dage med druk og uden træning, du er helt klart i væskeunderskud så det kommer til at koste på vægten næste gang :newtongue::laugh:

Sorry kunne ikke lade være :)

Eksistentiel krise uha da, på tide med et nyt job?

:bottom: Det er da super vejr i DK lige nu.

Altid godt med en hård cykeltur 19 dage til at træne op til 5 K er da ikke noget problem, du skal bare sige til hvis du mangler en at løbe med.

Link to comment
Share on other sites

S det kan du ikke regne med, 14 dage med druk og uden træning, du er helt klart i væskeunderskud så det kommer til at koste på vægten næste gang :newtongue::laugh:

Sorry kunne ikke lade være :)

Du får "Jeg fyrede den ikke af" til at være lig med druk? :tongue:

Eksistentiel krise uha da, på tide med et nyt job?

Der er mange ting i det - men ja, jeg overvejer blandt andet om mit arbejdsliv skal fortsætte i sit nuværende spor, eller om jeg skal sadle helt om. Smid så lige en rask lille familiekonflikt oveni, og du har en lidt presset Spinderella. :unhappy:

:bottom: Det er da super vejr i DK lige nu.

Nej! :mad: I dag er det ikke "super vejr" efter nogen standarder. I går var det for årstiden. Bortset fra det, så er jeg ved at vænne mig til klimaet herhjemme igen, men når man har rendt rundt i bikini i 14 dage, og har været vant til at tage en tynd cardigan på, når det var koldt om aftenen, så føles det dælme godt nok som noget af en fornærmelse at være nødt til at cykle med handsker på. :tongue:

Altid godt med en hård cykeltur 19 dage til at træne op til 5 K er da ikke noget problem, du skal bare sige til hvis du mangler en at løbe med.

Nej ikke noget problem - hvis jeg faktisk kommer ud at løbe. Men jeg skal da ikke trække den ret meget længere. :wink: Og tak for tilbuddet, er din hæl helt i orden igen? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej! :mad: I dag er det ikke "super vejr" efter nogen standarder. I går var det for årstiden. Bortset fra det, så er jeg ved at vænne mig til klimaet herhjemme igen, men når man har rendt rundt i bikini i 14 dage, og har været vant til at tage en tynd cardigan på, når det var koldt om aftenen, så føles det dælme godt nok som noget af en fornærmelse at være nødt til at cykle med handsker på. :tongue:

Hvor er det dejlig at det ikke kun er mig som er en vejrmæssigt klynkerøv.

Det er godt vejr når det er over 22 grader og uden vind. Intet mindre!!!!

Men bortset fra det, så kunne man faktisk med lidt god vilje rende rundt i shorts og t-top i går eftermiddags herovre på djævleøen og mit køkkenvindue blev først lukket efter kl. 23.

Og selvfølgelig alle gode ønsker om at der kommer ro på de forskellige fronter igen :smile:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det dejlig at det ikke kun er mig som er en vejrmæssigt klynkerøv.

Det er godt vejr når det er over 22 grader og uden vind. Intet mindre!!!!

Men bortset fra det, så kunne man faktisk med lidt god vilje rende rundt i shorts og t-top i går eftermiddags herovre på djævleøen og mit køkkenvindue blev først lukket efter kl. 23.

Og selvfølgelig alle gode ønsker om at der kommer ro på de forskellige fronter igen :smile:

Det markerede er hvad der generelt er galt med det danske vejr. :tongue: Men når jeg lige har fået lov at pive færdig, så kan jeg godt værdsætte at foråret er begyndt at slå igennem.

Og tak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er altid Dis i bydeform. Saa lyder det paenere.

edit: Nevermind the PM. Regnede den ud.

Ihhh altså din tease. :tongue: Nu havde jeg jo lige tjekket min PM (altså min PBTPSIAUMZKL) og fandt intet - så nu skal jeg i stedet gå og være nysgerrig over hvad det var som du ikke kunne regne ud, men som du så alligevel godt kunne regne ud. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Du får "Jeg fyrede den ikke af" til at være lig med druk? :tongue:

Ja da, hvis du hade fyret den af, hade været seriøs druk :bigsmile:

Der er mange ting i det - men ja, jeg overvejer blandt andet om mit arbejdsliv skal fortsætte i sit nuværende spor, eller om jeg skal sadle helt om. Smid så lige en rask lille familiekonflikt oveni, og du har en lidt presset Spinderella. :unhappy:

Sammenfald er altid træls(altså når der er dårlige ting involveret), men godt du lige har haft ferie, så må der værer noget ekstra energi at tage af :smile:

Nej! :mad: I dag er det ikke "super vejr" efter nogen standarder. I går var det for årstiden. Bortset fra det, så er jeg ved at vænne mig til klimaet herhjemme igen, men når man har rendt rundt i bikini i 14 dage, og har været vant til at tage en tynd cardigan på, når det var koldt om aftenen, så føles det dælme godt nok som noget af en fornærmelse at være nødt til at cykle med handsker på. :tongue:

Super Vejr er måske at overdrive, men når der er sol efter så lang tid med dårligt vejr så bliver jeg glad og jeg kørte hjem i shorts, så hvis du hade hansker på er du godt nok en frossenpind!

Nej ikke noget problem - hvis jeg faktisk kommer ud at løbe. Men jeg skal da ikke trække den ret meget længere. :wink: Og tak for tilbuddet, er din hæl helt i orden igen? :smile:

Det var så lidt, hælen er meget bedre har løbet 11 km.

Link to comment
Share on other sites

Super Vejr er måske at overdrive, men når der er sol efter så lang tid med dårligt vejr så bliver jeg glad og jeg kørte hjem i shorts, så hvis du hade hansker på er du godt nok en frossenpind!

Nu var det ikke i går jeg måtte cykle med handsker. Men onsdag aften fortrød jeg at jeg ikke havde nogen med, og fredag aften kørte jeg med handsker den første ca. 2/3 af turen (indtil der lige var en hæslig bakke, der hjalp mig med at få varmen :laugh:).

Derudover kunne jeg lige se på DMI at der er risiko for nattefrost midt på denne uge - det synes jeg egentlig ikke jeg vil finde mig i. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Derudover kunne jeg lige se på DMI at der er risiko for nattefrost midt på denne uge - det synes jeg egentlig ikke jeg vil finde mig i. :sneaky2:

Hahah spinderella, jeg synes sørme heller ikke du skal finde dig i det! Heller få det møg vejr til at mokke ret!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hold kæft hvor er jeg egentlig fesen for tiden. :unhappy:

Jeg gider faktisk ikke rigtig noget, og et langt stykke af vejen har jeg sådan set bare reageret med bare at lade være med noget.... Siden sidst har jeg - så vidt jeg husker - kørt en tur på rulleskøjter rundt om Brabrandsøen (ca. 15 km) og danset 3-4 gange. Sidst var i går, hvor jeg godt nok var ved at gå lidt i brædderne over dårlige danse (og dansere), men heldigvis vendte stemningen. Jeg prøvede at danse zouk (for kun 2. (og 3.) gang nogen sinde), hvilket var ret fedt. Jeg opdagede også en ny x-body danser, som jeg klart skal danse mere med, når lejligheden byder sig, og sluttede aftenen med en rigtig steamy bachata, af den slags, hvor man bare lukker øjnene og lader sig føre..... :blush:

Det var til denne sang:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share