Spinderellas strøtanker og lejlighedsvise træning


Spinderella
 Share

Recommended Posts

Hold kæft hvor er jeg egentlig fesen for tiden. :unhappy:

Jeg gider faktisk ikke rigtig noget, og et langt stykke af vejen har jeg sådan set bare reageret med bare at lade være med noget.... Siden sidst har jeg - så vidt jeg husker - kørt en tur på rulleskøjter rundt om Brabrandsøen (ca. 15 km) og danset 3-4 gange. Sidst var i går, hvor jeg godt nok var ved at gå lidt i brædderne over dårlige danse (og dansere), men heldigvis vendte stemningen. Jeg prøvede at danse zouk (for kun 2. (og 3.) gang nogen sinde), hvilket var ret fedt. Jeg opdagede også en ny x-body danser, som jeg klart skal danse mere med, når lejligheden byder sig, og sluttede aftenen med en rigtig steamy bachata, af den slags, hvor man bare lukker øjnene og lader sig føre..... :blush:

Det var til denne sang:

Kan du så komme i gang du skal jo være klar til mini Tri den 2 juli.

Løb, svømnin og cykling 2 gange om uge!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28. april 2011 - svømmestadion med Naboen

Ja ja, jeg gider måske en lille smule mere nu, men stadig gider jeg ikke rigtig noget.... Men eftersom det ikke rigtig tæller, når det kommer til torsdagssvømning, så måtte jeg jo sige "ja" da forslaget om at svømme kom på bordet. Og af sted det kom jeg, og svømmet fik jeg også. Jeg vil faktisk måske gå så langt som at hævde at gas blev givet af mig. :bigsmile:

450 m brystsvømning

4x100 m crawlben med svømmefødder og plade

4x50 m en-arms crawl (plade og fødder) - kunne slet ikke finde en rytme og droppede derfor ret hurtigt pladen

6x50 m crawl med svømmefødder, gik helt hæderligt, selv om jeg hver gang var ved at dø længe inden jeg nåede enden af banen

3x50 m crawl - helt uden hjælpemidler. :4thumbup:

Nu har jeg lige bladret tilbage i tråden, og kan se, at det er over en måned siden jeg sidst svømmede - og at det i øvrigt var første gang jeg svømmede crawl. Hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg faktisk det kører ret meget for mig! :superman: Hvis jeg havde kunnet huske hvad jeg havde lavet sidst, er jeg ikke sikker på at jeg havde dristet mig til at prøve uden svømmefødder, men det gik faktisk rigtig godt. Jeg begyndte selvfølgelig at mangle luft allerede inden midten, og tror også man tydeligt kunne høre at jeg galpede efter luft, når jeg nærmede mig enden. Men det lykkedes sgu at svømme 3 hele baner, så lige nu tror jeg ret meget på at jeg nok skal lære det her. :smile:

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

Egentlig ikke helt min genre men trækklaver og franske gloser er nu altid en ganske god combo :sun:

Kan du så se at komme i gang med at gide :poking:

Tips og tricks til at gide gide er velkomne anyday. :innocent:

Kan du så komme i gang du skal jo være klar til mini Tri den 2 juli.

Løb, svømnin og cykling 2 gange om uge!

What? Det er jo en sindssyg træningsmængde at lægge for dagen for at gennemføre et mini-tri. :laugh: Vi snakker 400m - 18 km - 4 km, det behøver man altså ikke 6 ugentlige træningspas for at gennemføre. Jeg skal helt klar i gang med løbetræningen nu - hvilket også giver sig selv, eftersom jeg jo er kommet til at melde mig til kvindeløbet i overmorgen og igen i næste weekend - men svømmedistancen kan jeg klare uden problemer med min nuværende form. Cyklingen kan jeg også gennemføre, men jeg vil nok hade mig selv ret meget, hvis jeg ikke får trænet det inden.

Men jeg skal også lige have kigget på hjemmesiden igen. Sidst jeg var inden og kigge kunne man slet ikke melde sig til mini-distancen endnu. Og så skal jeg se om jeg kan låne en cykel - min egen citybike egner sig ikke særligt godt til at cykle langt (og anstrengt) på.

Link to comment
Share on other sites

What? Det er jo en sindssyg træningsmængde at lægge for dagen for at gennemføre et mini-tri. :laugh: Vi snakker 400m - 18 km - 4 km, det behøver man altså ikke 6 ugentlige træningspas for at gennemføre. Jeg skal helt klar i gang med løbetræningen nu - hvilket også giver sig selv, eftersom jeg jo er kommet til at melde mig til kvindeløbet i overmorgen og igen i næste weekend - men svømmedistancen kan jeg klare uden problemer med min nuværende form. Cyklingen kan jeg også gennemføre, men jeg vil nok hade mig selv ret meget, hvis jeg ikke får trænet det inden.

Men jeg skal også lige have kigget på hjemmesiden igen. Sidst jeg var inden og kigge kunne man slet ikke melde sig til mini-distancen endnu. Og så skal jeg se om jeg kan låne en cykel - min egen citybike egner sig ikke særligt godt til at cykle langt (og anstrengt) på.

Altså jeg siger ikke du dovner, men .... :-P

Hvor høj er du, måske du kan låne min ellers kan du låne min gode MTB.

Ser godt ud med svømning :4thumbup: måske du skal svømme de 1,9 km for mig.

Link to comment
Share on other sites

Altså jeg siger ikke du dovner, men .... :-P

Hvor høj er du, måske du kan låne min ellers kan du låne min gode MTB.

Ser godt ud med svømning :4thumbup: måske du skal svømme de 1,9 km for mig.

Du må godt sige jeg dovner den - jeg kan godt tåle at få sandheden at vide. :laugh:

Jeg skal gerne i gang med at svømme 1 gang om ugen igen, og vil gerne have både cykling og løb på programmet igen. Derudover starter jeg op med at øve dans igen på tirsdag, og satser også på at danse en yderligere dag de fleste uger.

Jeg kommer ikke op på at træne 6 gange om ugen (og da slet ikke, hvis min dans ikke tæller), men det er godt du prikker lidt til mig. :smile:

Og superfornemt tilbud omkring cykel! :w00t: Jeg er 168 cm høj. Min plan er først og fremmest lige at få styr på ruten (asfalt hele vejen?), og så spørge Stine om hun stadig har sin racer. Men hvis den er væk, vil jeg gerne vende tilbage. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 30. april 2011 @ Iform kvindeløb, Århus

5 km løb med uofficiel tid på 35:55 (har ikke tjekket chip-tiden endnu) - inkl. en lille tissepause undervejs. :blush:

Skønt vejr at få gang i løbeskoene i igen. Min tid er på ingen måde prangende, men jeg er alligevel fint tilfreds med dagens indsats. Jeg har ikke løbet siden september sidste år, så jeg havde egentlig regnet med at være nødt til at tage et par gåpauser undervejs - men bortset fra at jeg som sagt var nødt til at træde af på naturens vegne, klarede jeg turen uden pauser. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Totalt lækker weekend med solskin, masser af havearbejde og lækker mad.

Jeg har klippet hæk, beskåret roser og hindbær, formet birketræer og opstammet blodbøg. Og kravlet i pære- og blommetræer for at fjerne vanskud og andre grene. Og så har jeg lavet bål. :wub:

Det var virkelig skønt at være i gang, og jeg elsker den måde man virkelig kan se resultater af ens indsats. Men jeg forventer at alle bevægelser i morgen vil blive udført med stort besvær og anseelig smerte. Benene er allerede i dag godt medtagne efter gårsdagens løbetur....

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 3. maj: Mambo Madness

Virkelig fedt at få øvet igen, selv om Makkeren stadig er temmelig hæmmet af en skadet skulder. Men fik da lært en ny shine - hvis da jeg stadig kan huske den, når jeg har sovet. :tongue:

I øvrigt kunne jeg med glæde konstatere, at jeg ikke har været så øm som forventet efter weekendens udfoldelser. Underarme og hænder har været påvirket - og jeg kan (pinligt nok) stadig mærke løbeturen i mine lår. Men ellers har jeg ikke mærket noget...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag cinco de Mayo 2011: Svømmestadion med Naboen og Stine

I dag lagde jeg hårdt ud med at blamere mig ret heftigt allerede inden vi gik ind. :blush: Hvad sker der også for, at andre mennesker overhører private samtaler i det offentlige rum? Men oh well, da jeg var færdig med at rødme kom der et godt grin ud af det - og gode grin udmærker sig jo ved gerne at ville komme op til overfladen igen og igen, så aftenen har faktisk været ganske underholdende. :bigsmile:

550 m bryst

400 m crawlben med plade og svømmefødder

300 m crawl med svømmefødder

50 m crawl uden hjælpemidler

I alt 1300 meter.

Da jeg startede ud med crawl syntes jeg det gik rigtig fornuftigt. Jeg følte mig ikke anspændt i vandet, og jeg havde også luft til næsten hele baner, og da jeg var kommet hvad der viste sig at være omkring halvvejs i min crawl med svømmefødder tilbød Naboen sin assistance, og svømmede med og vurderede min teknik. Det viste sig (ikke overraskende) at jeg sløsede alt for meget med opspænd; ben, arme og hænder hang for meget - og jeg skal da lige love for at det gjorde en forskel! Jeg har ikke nok tidsfornemmelse til at vurdere om jeg kom hurtigere frem, men pludselig blev det et større problem at have nok luft. Sikkert en kombination af at det fysisk var mere krævende at gøre det rigtigt, og af at det er anstrengende at koncentrere sig. :blush: Men jeg må sige at jeg føler mig virkelig priviligeret over at have personlig svømmetræner på den måde, og få rettet teknikken tidligt inden det sætter sig som dårlige vaner. :4thumbup:

I øvrigt opdagede jeg i dag, at man kan låne chips med tids- og banetællere i, så det blev også lige afprøvet. Jeg fik en fin strimmel med efter træning, hvor mine banetider står, så det skal jeg da til at bruge mere målrettet når jeg bliver god til crawl. Mine tider ligger ca. mellem 1:15 og 1:25 for 50 m bryst. Med crawl inkluderer målingerne en betydelig mængde tid ved bassinkanten, så der kan jeg ikke se tiderne direkte.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 6. maj 2011: Workshop og fest

I dag var dagen, hvor jeg skulle begynde på at lære at danse zouk, og i den anledning havde jeg meldt mig på et begynderworkshop og et workshop i bodymovement (1 time hver). Det var nogle ganske gode workshops, og jeg synes jeg fik en del med derfra.

Senere var der zouk-/salsatek, hvor jeg så havde lejlighed til at prøve mine nye færdigheder af - og til at konstatere at der er meget langt fra at "være godt med" i en undervisningssituation til at kunne bruge det på et dansegulv. Eftersom jeg er vant til, at det skal være nogle ret tricky ting før jeg kommer til kort, var det meget uvant og frustrerende pludselig at være begynder igen, og fx have problemer med trinene lige så snart det bevægede sig ud i noget mere avanceret end almindelige grundtrin. Heldigvis føltes det som, at det gik bedre og bedre i løbet af aftenen (selv om der stadig er langt til jeg bliver sikker i trinene - for ikke at tale om at kunne begynde at lave styling!). :blush:

Desværre har mine fødder ikke været vilde med at danse så meget. :dry: Jeg forventer også at kunne mærke specielt min lænd i morgen, efter at have forsøgt at lave nogle hofterul, som er meget anderledes end i salsa....

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 7. maj 2011: Rulletur om Brabrandsøen

16 km rulleskøjter ~ 1 time

Jeg cyklede ned til Søren Frichs vej, og skiftede til rulleskøjter der, og tog en dejlig afslappet tur rundt om søen i det gode vejr. Egentlig havde jeg tænkt at jeg skulle have en løbetur, men blev enig med mig selv om, at jeg nok ville få en bedre tur til Feminaløbet i morgen, hvis jeg lod være i dag.

Bortset fra det, så gik det op for mig på et eller andet tidspunkt i torsdags, at jeg tror det har vendt nu. :bigsmile: Jeg synes godt nok vinteren og den første del af foråret har været hård at komme igennem, men jeg tror faktisk jeg er ved at være igennem den trælse periode nu, i hvert fald har jeg opdaget at jeg nu godt gider gide. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8. maj 2011: Femina's kvindeløb @ Marselisborg

5,2 km, uofficiel tid 33:42

~ 9,26 km/t

Vinden var lidt kold her til formiddag, men ellers var vejret herligt til denne dags løbetur. Jeg ved ikke om det er et moderat søvnunderskud eller om det er rulleturen i går, der har sat sine spor, i hvert fald syntes jeg ikke benene var helt friske i dag. Det gik dog ganske hæderligt alligevel - selv om jeg måtte ned at gå et par gange mellem 3 og 4 km skiltene, hvor det bare blev ved med at gå opad.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8. maj 2011: Femina's kvindeløb @ Marselisborg

5,2 km, uofficiel tid 33:42

~ 9,26 km/t

Vinden var lidt kold her til formiddag, men ellers var vejret herligt til denne dags løbetur. Jeg ved ikke om det er et moderat søvnunderskud eller om det er rulleturen i går, der har sat sine spor, i hvert fald syntes jeg ikke benene var helt friske i dag. Det gik dog ganske hæderligt alligevel - selv om jeg måtte ned at gå et par gange mellem 3 og 4 km skiltene, hvor det bare blev ved med at gå opad.

Good job! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 8. maj 2011: Femina's kvindeløb @ Marselisborg

5,2 km, uofficiel tid 33:42

~ 9,26 km/t

Vinden var lidt kold her til formiddag, men ellers var vejret herligt til denne dags løbetur. Jeg ved ikke om det er et moderat søvnunderskud eller om det er rulleturen i går, der har sat sine spor, i hvert fald syntes jeg ikke benene var helt friske i dag. Det gik dog ganske hæderligt alligevel - selv om jeg måtte ned at gå et par gange mellem 3 og 4 km skiltene, hvor det bare blev ved med at gå opad.

Ikke dårligt, det er fedt med sol og varnere vejr, så driller astmaen ikke også bliver formen hurtigt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Good job! :4thumbup:

Tak! :bigsmile:

Ikke dårligt, det er fedt med sol og varnere vejr, så driller astmaen ikke også bliver formen hurtigt bedre.

Sol og varmt vejr er godt for rigtig mange ting! Og du har ret - astmaen er at tælle iblandt. :smile:

Og hey, en af de her dage kan det være at jeg ligefrem tager mig sammen til en løbetur uden jeg har et startnummer på maven. :laugh:

Og mens jeg nu alligevel har loggen fremme, kan jeg rapportere at dagen bød på lidt mere aktivitet - nemlig i form af lidt dans her til aften. Med dans tirsdag, svømning torsdag, dans fredag, rulleskøjteløb lørdag og løb + dans søndag tegner det sig da for en hæderlig uge. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak! :bigsmile:

Sol og varmt vejr er godt for rigtig mange ting! Og du har ret - astmaen er at tælle iblandt. :smile:

Og hey, en af de her dage kan det være at jeg ligefrem tager mig sammen til en løbetur uden jeg har et startnummer på maven. :laugh:

Og mens jeg nu alligevel har loggen fremme, kan jeg rapportere at dagen bød på lidt mere aktivitet - nemlig i form af lidt dans her til aften. Med dans tirsdag, svømning torsdag, dans fredag, rulleskøjteløb lørdag og løb + dans søndag tegner det sig da for en hæderlig uge. :smile:

Nu bliver vejret dårligere, så bliver det sværer at komme ud og løbe.

Ps. når man hedder Spinderella skal der ikke snart noget spinning på programmet?

Pps. dans træller ikke som træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver vejret dårligere, så bliver det sværer at komme ud og løbe.

Ps. når man hedder Spinderella skal der ikke snart noget spinning på programmet?

Pps. dans træller ikke som træning :tongue:

Shhhhhh.......!!! Ikke sige sådan noget om vejret. Jeg kræver at vejret bliver ved med at være godt. :tongue:

Ja, nu må vi lige se om du får ret omkring vejret, men når det er solskin er det ekstra svært at finde motivation til at sidde og koge i en spinningsal. Bortset fra det - jeg spinner masser! Det er jo her dans kommer ind i billedet. :tongue: Jeg burde næsten tage min footpod på engang til dans - jeg tror du (og mange andre) ville blive overraskede over hvor meget man kan nå at bevæge sig på sådan en aften.

Link to comment
Share on other sites

Shhhhhh.......!!! Ikke sige sådan noget om vejret. Jeg kræver at vejret bliver ved med at være godt. :tongue:

Ja, nu må vi lige se om du får ret omkring vejret, men når det er solskin er det ekstra svært at finde motivation til at sidde og koge i en spinningsal. Bortset fra det - jeg spinner masser! Det er jo her dans kommer ind i billedet. :tongue: Jeg burde næsten tage min footpod på engang til dans - jeg tror du (og mange andre) ville blive overraskede over hvor meget man kan nå at bevæge sig på sådan en aften.

Jeg tog fejl, det bliver super vejr indtil november bigsmile.gif

Jeg har ikke været til spinning i over en måned.

Jeg vil godt se data fra en gang dans og indtil det kommer så har du erkendt at du ikke lavet noget til dans tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke set noget data for dans, ergo du laver ikke noget til dans :tongue:

I det hele taget har jeg ikke rigtigt lavet noget den sidste tid.... :nonono:

Jeg har øvet Mambo om tirsdagen, undtagen i går. Til gengæld var jeg på Bar Salsa i London mandag aften (i forgårs). Det plejer at være toppen, men var denne gang desværre lidt en skuffelse. Søndag formiddag svømmede jeg lidt - men da jeg manglede luft pga. min hoste blev det ikke til så meget....

Stine har lovet mig, at jeg må låne hendes cykel, så den skal jeg have hentet en af dagene, så jeg kan træne lidt på den også. :smile: I det hele taget trænger jeg virkelig bare til at begynde at gøre noget ved det - cardio kan kun blive på nedsat kraft indtil mine lunger kan finde ud af at opføre sig ordentligt, men jeg bør komme i gang med lidt styrke, om ikke andet så at få spændt lidt op i abs. :crazy:

Mht. data for dans, så skal jeg lige have skiftet batteriet i mit pulsur før det kan blive til noget. Men kunne være meget sjovt at se - selv om jeg ikke ved hvor gode målingerne kan blive fra en footpod, som er kalibreret til løb. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I det hele taget har jeg ikke rigtigt lavet noget den sidste tid.... :nonono:

Jeg har øvet Mambo om tirsdagen, undtagen i går. Til gengæld var jeg på Bar Salsa i London mandag aften (i forgårs). Det plejer at være toppen, men var denne gang desværre lidt en skuffelse. Søndag formiddag svømmede jeg lidt - men da jeg manglede luft pga. min hoste blev det ikke til så meget....

Stine har lovet mig, at jeg må låne hendes cykel, så den skal jeg have hentet en af dagene, så jeg kan træne lidt på den også. :smile: I det hele taget trænger jeg virkelig bare til at begynde at gøre noget ved det - cardio kan kun blive på nedsat kraft indtil mine lunger kan finde ud af at opføre sig ordentligt, men jeg bør komme i gang med lidt styrke, om ikke andet så at få spændt lidt op i abs. :crazy:

Mht. data for dans, så skal jeg lige have skiftet batteriet i mit pulsur før det kan blive til noget. Men kunne være meget sjovt at se - selv om jeg ikke ved hvor gode målingerne kan blive fra en footpod, som er kalibreret til løb. :smile:

Er det en Racer cykel?

Hvis du har lyst til at prøve at køre med andre er der fortræning til Marselisløbet den 13 juni.

http://marselislobet.dk/Cykling/Fortræning.aspx

Ja svømning er meget svært når lungerne driller :unhappy: cykling og løb er også lidt træls, men ved svømning går jeg helt ned.

Fuck du lunger tror du ikke man kan få er nyt på hvis man spørger pænt?

Jeg er ret sikker på at footpoden ikke virker, men pulsen skulle være fint:smile: , altså til at bevise du ikke laver noget :tongue:

Du kan godt have ret at dans er hårdt, men jeg danser ikke så jeg har ikke nogle ide :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er det en Racer cykel?

Hvis du har lyst til at prøve at køre med andre er der fortræning til Marselisløbet den 13 juni.

http://marselislobet...Fortræning.aspx

Ja svømning er meget svært når lungerne driller :unhappy: cykling og løb er også lidt træls, men ved svømning går jeg helt ned.

Fuck du lunger tror du ikke man kan få er nyt på hvis man spørger pænt?

Jeg er ret sikker på at footpoden ikke virker, men pulsen skulle være fint:smile: , altså til at bevise du ikke laver noget :tongue:

Du kan godt have ret at dans er hårdt, men jeg danser ikke så jeg har ikke nogle ide :laugh:

Jeg kan ikke d. 13. juni. :unhappy: Kunne være godt at prøve at køre sammen med andre, ellers (selv om jeg nok ikke kommer til at slåsse med nogen om pladsen deromme bagi til Challenge. :laugh:)

Nu ved jeg ikke nok om cykler til at vide hvad forskellen er, men det skulle vist være en tri-cykel (en Cube?). Hvis du finder et sted med nye lunger er jeg også klar på et nyt sæt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke d. 13. juni. :unhappy: Kunne være godt at prøve at køre sammen med andre, ellers (selv om jeg nok ikke kommer til at slåsse med nogen om pladsen deromme bagi til Challenge. :laugh:)

Nu ved jeg ikke nok om cykler til at vide hvad forskellen er, men det skulle vist være en tri-cykel (en Cube?). Hvis du finder et sted med nye lunger er jeg også klar på et nyt sæt!

Nu du siger Challenge så er der cykel træning på ruten fra den lørdag den 28 maj kl 14.

http://www.challenge...ge-aarhus-ruten

Min Racer :wub:

trek%20madone%206.5%20pro%202008.jpg

Tri

trek_speed_concept_9_8.jpg

En tri cykel er en enkelstarts cykel.

Jeg giver mig i gang med at søge efter nye lunger :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 26. maj 2001: Svømmestadion med Naboen

500 m bryst

4x50 m crawl

100 m bryst

2x50 m crawl

100 m bryst

4x50 m crawl

100 m bryst

2x50 m crawl

I alt 1400 meter

Forventningerne til dagens svømmetur var ikke store; dels fordi jeg på det seneste har loppet den lidt for meget, og dels fordi jeg stadig er plaget af hoste og nedsat lungekapacitet. Så meget desto nemmere er det måske at skrive, at det gik over al forventning. :bigsmile: Opvarmning med bryst gik fint, men den første crawltur kunne jeg faktisk ikke svømme færdig, og var nødt til at skifte til bryst efter omkring 30 meter. Næste tur gik bedre, og derefter gik det bare fremad. Efter de 4 baner crawl havde jeg besluttet at jeg ville svømme endnu 500 m bryst for alligevel at få nogle meter under vesten i stedet for at bruge det meste af tiden ved bassinkanten hivende efter vejret. Men som det ses af ovenstående ombestemte jeg mig undervejs, og det fungerede egentlig ret godt at veksle på den måde. Specielt hen mod slutningen begyndte jeg at kunne mærke, at jeg ligger meget mere stabilt i vandet nu (hvilket Naboen også var så sød at gøre mig opmærksom på tydeligt kunne ses), ligesom jeg efterhånden ret hurtigt fik vejret igen, selv om jeg endnu ikke kan tage to baner i streg. :smile:

Desværre gik der ged i chip-systemet mens vi trænede i dag, jeg havde ellers håbet på at få en pejling på hvor lang tid det tager mig at svømme 400 meter bryst (worst case svømmer jeg jo bare bryst hele vejen til Challenge). Jeg er heller ikke rutineret nok til at holde øje med uret, når jeg svømmer - men jeg fik dog timet en enkelt bane crawl til at være omkring 1:20. Selv har jeg ikke tidligere holdt øje med tiden (og kan ikke bruge chip-tiderne fra sidst, da jeg tilbringer ret meget tid i bassinkanten mellem baner, og jeg ikke ved hvordan det bliver regnet ind), men Naboen mener at kunne huske at jeg før har været omkring 2 minutter om 50 meter. Hvis det passer, vil jeg selv mene det er en ret god forbedring allerede. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share