MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak tak.

Benene er store og solide (de har jo også squattet 140 :lol: ) men dækket af et pænt lag spæk, så de er ikke værd at fotografere ;)

Men jeg kan da afsløre at dråben (4) er nogenlunde tydelig og Rectus Femoris plus Vastus Lateralis (1+2) kan også skimtes(Quadriceps)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

HST er for VILDT, så det virker måske mærkelig at jeg nu vil prøve noget andet :) .

Jeg bruger dog stadig flere af principperne fra HST i mit nye program, så helt skidt er det ikke :bigsmile:

Maden er ikke noget jeg er gået voldsomt op i - ud over at spise "forholdsvis" fornuftigt, proteinrigt efter træning og bare nok af det.

De få dage jeg har talt kalorier har det ligget omkring 3500-4000kcal på træningsdage (incl kakao :lol: ) og ca 3000kcal på ikke træningsdage.

Fordelingen har på de høje dage været været noget i retning af 200g P / 600g K / 100g F

Jeg har ikke forsøgt at måle mit ligevægtsindtag men brugt en formel der sagde BMR = 2000kcal ganget ca 1,5 i aktivitetsfaktor, så ca 3000kcal skulle være mit reelle ligevægtsindtag.

Link to comment
Share on other sites

Dagens motion: Cykling

Distance: 22,79km

Tid: 1:00:46 - skulle lige over en time

Og gennemsnitshastigheden bliver (Drumroll, please): 22,52km/t

Da jeg kom hjem målte jeg lige pulsen for sjov, ca 140

For at slå to fluer med et smæk tænke jeg mit blege korpus også kunne få lidt sol på turen, så til mine medtrafikanters glæde / rædsel :lol: kørte jeg i bar overkrop - dejligt.

Lækker tur, super vejr:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Vågn op motion

Back bridge

2 x 1min

Total gudeøvelse. Ryggen bliver SÅ glad.

Hindu squat

2 x 25

stille og roligt idag

Hindu pushups

2 x 10

Håndstand (statisk op af en væg)

2 x 45 sekunder

Det er så hårdt man tror det er løgn :devil: - prøv selv :bigsmile:

Bare lige for at komme igang med dagen.

:banana: :banana: :banana:

Utroligt jeg vågnede af mig selv kl 6 idag - det må være pga lyset for jeg var ikke specielt frisk, så jeg nuppede lige 3 timer ekstra :tongue:

Så er det senere idag den står på max i Dødløft :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Allerførst skal jeg lige sige:

WUUUUUUHUUUUUU

og

YEEEEEEEHAAAAAAAA

og vi må endelig ikke glemme

LIGHT WEIGHT, BAAAABYYYYYYYYYY

I'M A LEAN, MEAN, LIFTING MACHINE!!!!

Nå, dagen stod på dødløft og den øvrige 5x5, og det gik da helt ok :lol:

Jeg går for det meste ind for at have realistiske forventninger, så alt over 140 i dødløft ville være helt fint. Den gamle PR var 130kg.

Dødløft MAX

5x70

2x90

2x1x110

120

140 PR - ingen problemer, Dines mente den så meget nem ud. Teknikken var vist også fin.

145 PR - lidt tung i det, men der var mere i lille mig, stadig nogelunde teknik

150 PR - :4jumpy:

155 PR (+25KG) - :4jumpy::4jumpy: :4flex: :pumpin::superman::firebounce:

ETHUNDREDEFEMOGHALVTREDS-FUCKING-KILO!!!!!!!!!!!!!!!

De to sidste løft var ikke ligefrem kønne :lol: - nogen ville måske gå så langt som at kalde dem grimme, haha. Heldigvis står der ikke i reglerne for dødløft at det skal være kønt :lol:

På de 155 var det faktisk første gang overhovedet at grebet var ved at svigte. Allerede på vej op gav højre hånd lidt efter og på vej ned var det nærmest i fingerspidserne. Det var også første gang jeg måtte kæmpe lidt for at få den i lockout. Normalt har det ikke været noget problem bare jeg fik vægten løftet fra jorden.

En rigtig grinder!!!

Et stort tak skal også gå til TJ for hans SUPER SINGLE CYCLE. That shit WORKS! :4whip:

De sidste 5kg var også rigtig gode af følgende grund:

Squat: 140kg

Bænkpres: 105kg

Dødløft: 155kg

Total: 400kg :w00t:

SUPER COOOL, MAAAAAN

Nå, videre i teksten :bigsmile:

Squat

3x5x90

Nogen af en udfordring efter dødløft, derfor kun 3 sæt.

Den var hård!!!

T-bar row

5x5x40

Ikke svær. Starter stille og roligt så der er masser af plads til progression

Military

5x5x45

ingen problemer

Dips

15, 12, 10, 10, 10

Fin fin

Cable crunch

8x5 plader

8x6 plader

Najs. Faktisk en helt god øvelse. Da jeg prøvede den for et stykke tid siden brugte jeg vist hoftebøjerne alt for meget, så efter råd fra Dines koncentrerede jeg mig om kun at bruge maven.

Biceps mente ikke den havde fået tilstrækkelig (forståeligt nok) så jeg nuppede lidt chinups til sidst.

Chinups (underhånds, smal)

6 reps

5 reps

Pinch gripping

3 x 30 sekunder x 10kg

I andet sæt med højre smuttede den efter 15 sekunder, men ellers holdt jeg tiden ud.

Captain of Crush (trainer)

2x10

1X15 - Hva' satan, der var lige pludselig mere power i venstre?

Min højre arm/hånd er langt foran venstre, så jeg lader venstre sætte tempoet og laver så det samme med højre, så venstre kan komme op i niveau.

Tiden: ca 1:30

Ja, hvis jeg kunne og måtte, så skulle dagens træning have 155 bananer, men vi giver den bare:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Jeg har i øvrigt langt mærke til at en hel del nye render rundt med HST-arket fra MOL og laver både dødløft og squat :w00t:

De får også lidt venlige råd med på vejen.

Bear ->

Back bridge er ikke så slem som den ser ud synes jeg - og jeg er absolut ikke balletdanser :lol: .

Jeg har heller ikke helt næsen i gulvet endnu.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun tilslutte mig!! NICE!!! ;)

Det er en vildt flot fremgang du har haft de sidste par måneder!!

... er det ikke bare fedt :w00t: når man er konsekvent i sin træning og man ser så gode resultater!! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er en vildt flot fremgang du har haft de sidste par måneder!!

... er det ikke bare fedt  når man er konsekvent i sin træning og man ser så gode resultater!!

Ja, HST og kakao er vejen frem :lol:

Mine resultater giver helt sikkert mere blod på tanden og en bunke motivation.

Nu må vi se om jeg er ligeså god til cutning.

det var et fint dødløft du fik hevet der

Ja, vægten var fin - stilen var nok mindre fin :bigsmile:

Gode billeder i øvrigt - især rygbilledet viser en klar fremgang, synes jeg.
Jeg synes faktisk også selv det er helt vildt at man kan få så stor fremgang på 4-5 mdr. På forsiden kan man desværre kun se jeg har taget på <_< , men det bliver det gjort noget ved nu. :4whip:

DaDane->

Så er listen også opdateret. Med dine 3x5x135 burde du da kunne trække omkring 150. Alt andet ville da være underligt.

og det er en ok total du nåede op på

Så er det kun 100kg op til mit mål. Mon ikke det kan nås inden 2005 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

DaDane->

Så er listen også opdateret. Med dine 3x5x135 burde du da kunne trække omkring 150. Alt andet ville da være underligt.

Mine 3x5x135 burde kunne give en 1 RM PR der er en del højere (150 er nok et godt bud), - men jeg er ikke helt sikker på det. For 1. rep er mit problem. Jeg tror måske jeg burde lave nogle singles.

Derudover BURDE (men lad os nu se om det holder) den komme endnu højere op - for min 4. minicyklus foreskriver faktisk at jeg tirsdag den 17. juni skal dødløfte 3x5x148,75

Jeg synes i hvert fald de 135 kg var rigeligt tunge - men som sagt - lad os se hvad der sker.

Link to comment
Share on other sites

tjo, målet er vel 500 kg..... :devil:

jeg er på 395 kg nu, men mon ik det snart blir 400 :4whip:

men det kan da være vi skal ha en rask lille intern konkurrnce igang ? B)

vi kan da se hvem der først når 450.... ;) :lightsabre:

Link to comment
Share on other sites

En lille post om min kost og hvordan jeg vil realisere min cutning.

But first, the food of the day:

Morgenmad (kl 10.30 :rolleyes: )

150g Hjemmeblandet müsli

520g letmælk (skulle lige tømme kartonen :) )

Mellemmåltid lidt før træning (kl 13.00)

115g banan

400g letmælk

Før / efter træning (kl 14-16)

115g banan

1000g kakao

Aftensmad 1 (kl 17)

100g pasta

130g æg

70g tun

500g letmælk

Aftensmad 2 (kl 21)

135g rugbrød

55g pålæg

15g leverpostej

500g letmælk

Dagens energiindtag: 3100kcal

Fordeling: 185g protein, 430g kulhydrat, 75g fedt

Mit ligevægtsindtag er udregnet til omkring 3000kcal, og det passer også meget godt med at jeg har kunne tage på under HST'en med et indtag på 3500-4000kcal på træningsdage og cirka 3000kcal på ikke træningsdage.

The Plan:

At ligge omkring 3000kcal på styrketræningsdage og ca 2500kcal på ikke træningsdage. De eneste jeg skal gøre er at lave være med at drikke min kakao, så er den hjemme.

Derudover dyrker jeg motion (går, cykler) 3-4 gange om ugen (de dage jeg ikke styrketræner). 1 times gåtur vil ca forbrænde 500kcal, mens en times cykling med mit tempo forbrænder ca 1000kcal.

Holder jeg planen giver det et energiunderskud fra kost på 2000kcal om ugen og yderligere 2000kcal fra motion, svarende til små 500g fedt :)

Jeg ved ikke præcis hvor meget jeg skal tabe mig - det vil spejlet vurdere, men det er nok højst 5kg.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dine nye maxløft. God fremgang massemæssigt, men hvorfor ingen billeder af dine wheels? De er meget vigtige til bedømmelsen af en komplet fysik. Håber du poster nogen, de kan da ikke være helt tossede med det squat.

-Ripper

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share