The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

I går var jeg til en noget bizar behandling. Manden mente at mine spændte albueregioner (underarme/triceps) skyldtes problemer med fordøjelsen.. Det var bizart på så mange niveauer.

Benbøj med Jan Dagsform!

Squats:

3x122,5kg

3x140kg

7x157,5kg

4x10x110kg - sans ceinture.

Deficit DL:

6x3x122,5kg

RDL:

3x10x100kg

Jeg skal have dem til at virke tror jeg.

Bird-dog lvl 2:

3x20

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Tidlig træning i dag med Kaufbro, der var kommet til storbyen.

Har en lille smule kriller i halsen, hvilket muligvis er årsagen til at jeg var så weaksauce. Det kunne også være druk 2 weekender i træk for første gang i over et år. Ingen ved det.

Squat:

5x4x115kg

Sans ceinture naturellement.

Pres:

5x70kg

3x80kg

3x90kg - var ikke skide tilfreds med trykket i skuldrene, men jeg repper stadig med dit max.

Bænk:

5x4x97,5kg

Chins undervejs:

6x5xBW - måske 7 sæt.

BTN pres:

3x10x40kg - sidste sæt med greb helt ude ved kraverne.

Facepulls og andre prehab træk med bands undervejs.

Nu suser jeg i sauna og ser om det kan supplere mit immunforsvar en smule. Senere står den på kage med min søs og ormen. <3

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Du var fandme flot i dag! Det var dejligt at se dig! :smile:

Husk at 3'eren altid er den nemmeste i pres - det så ihvertfald sådan ud! :wub:

Den tog mig vist et lille kvarters tid at få op, men jeg vidste at jeg havde styr på den hele tiden. Gode gamle dieselhakker. :wub:

Det var mildt sensuelt at se dig lave tung bondegang Kaufbro.

Link to comment
Share on other sites

Den tog mig vist et lille kvarters tid at få op, men jeg vidste at jeg havde styr på den hele tiden. Gode gamle dieselhakker. :wub:

Det var mildt sensuelt at se dig lave tung bondegang Kaufbro.

Jeg blev også selv lidt seksuelt opstemt af mine tilråb til mig selv! Havde det ikke været fordi al blodet var løbet til ben, nakke og underarme er jeg sikker på, at man havde kunne ane en glad tissemand under camouflagebukserne.

Link to comment
Share on other sites

VL træning med Fruen, Blå Taske og Jan i IK.

Noget OHS, træk og vend.

Jeg var ikke så håbløs, som Fruen eller jeg selv havde forventet. Jeg kunne godt forestille mig at jeg kunne finde på at arbejde frem mod at lære at vende og støde. Træk siger mig ikke det store.

Link to comment
Share on other sites

årsdagens VL havde sat sine spor rundt omkring på sære steder. Lidt øvre ryg, lidt erector, lidt ben. Men mest af alt var jeg bare lidt småsløv i dag. Kroppen er stadig ikke på 100% og det kan ses under stangen. Jeg fik dog ordnet min bidnezz alligevel - another day at the office som man siger.

Box squat:

5x4x122,5kg

DL:

5x152,5kg

3x172,5kg

1x192,5kg

Det føltes af lort. Blød varm lort.

Lunges:

2x5x40kg

Har subbet lunges ind i stedet for GMs og starter blidt ud. Lunges er som i ved mine kloge friends, kendt for at give voldsomme DOMS.

I morgen er jeg off og håber på SPA med Jan Dagsform.

Link to comment
Share on other sites

I dag trænede jeg med musklerne.

Squat:

10x2x105kg - P45

Dejligt og eksplosivt.

Bænk:

5x97,5kg

3x110kg

5x122,5kg

Smukt.

Pres:

5x4x70kg - det er vist sådan ca. hvad Smedens far vejer.

DB rows (Gul Kasket tribute):

5x8x63,5kg

Chest supported rows

1 sæt af 12 med squeeze!!

Guns:

3 superdropset til tri og bi med Dix og Gul Kasket.

Derefter til CWC med Moses, Kasketten og Dix. Derhenne mødte vi blandt andre kongerne af IK, Frink og Idiot, TJR og en masse fra Butchers. Good times.

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning med Jan i dag på trods af at jeg egentlig ikke følte mig topklar i timerne op til.

Jeg fik dog et godt solidt shot amplifier+mirakler og var lige pludselig meget glad i låget. :wub:

Squat:

5x130kg - meeeeh.

3x147,5kg - here we go!

5x165kg - så stjerner på rep 2, men havde stadig overskud til at galpe "fingrene væk, jeg skal have en til" efter rep 4. Tilfreds.

4x8x122,5kg - P120. Puha!

Deficit DL:

20x1x112,5kg - P25.

3 runder af bird-dog lvl 2 og 1L RDL. Ren aktivering.

RDL:

3x10x100kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning besotd af 30 sæt ryg med Fru Erik i IK. Der var for øvrigt lukket.

10 sæt pulldowns med drop på sidste sæt

10 sæt incline BB pres

10 sæt corner rows

Bagefter spiste vi en frokostpizza og snakkede om hvorfor alle andre er undermennesker.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning besotd af 30 sæt ryg med Fru Erik i IK. Der var for øvrigt lukket.

10 sæt pulldowns med drop på sidste sæt

10 sæt incline BB pres

10 sæt corner rows

Bagefter spiste vi en frokostpizza og snakkede om hvorfor alle andre er undermennesker.

Hej. Jeg var ham, der også trænede dernede, men turde ikke hilse på - ærefrygt du ved.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share