Vejen mod flotmandsformen!


Heikichi
 Share

Recommended Posts

ja ok, det giver god mening. Så skal jeg have magnesium. Det var fedt ikke at skulle bekymre sig vildt meget om grebet.

Jeg skrabede også mit ben med stangen i dag. Jeg har læst mig til, at man skal holde stangen tæt på benene, så det at jeg er kommet lovligt tæt på, er vel ikke det værste i verden.

Link to comment
Share on other sites

Lange strømper <3

Jeg tog ud at løbe forresten. Da jeg kom hjem fik jeg et raserianfald, som jeg dog holdt i mig selv.

Min mor havde gæster, og de snakkede ernæring (mens de spiste kage med flødeskum <3). I løbet af de ti minutter hørte jeg om to, der uafhængigt at hinanden, var begyndt at spise efter paleo. Til dem der ikke ved hvad paleo er, kan jeg fortælle at det er en himmelhøjtråbende dum efterrationalisering på, hvorfor sund mad er sund. Det, sammen med at nogle af principperne sådan set er udmærkede (spis masser af grøntsager, undgå prefabrikeret mad), fortalte jeg til dem. De sad med åbne øjne og polypper og fattede ingenting. Derefter sagde at deres venner havde syntes det var godt, og så var det jo nok rigtigt det med stenaldermænd.

Derefter sad de og snakkede om supersize me, og konkluderede at det nok var fedtet, der gjorde at hans blodtal gik helt amok. Hvis de havde sagt transfedtsyrerne, havde de måske haft fat i noget, men jeg gætter mere på det massive kalorieoverskud (han tog 8 kg på, på 20 dage). De paradoksale er selvfølgelig at man får masser af fedt, hvis man spiser efter paleo principper.

Det irriterer mig, at folk ved så lidt om ernæring, specielt når den ene er sundhedsuddannet. Hun er sygeplejerske. Jeg stemmer for, at man laver hjemkundskab om til faget "ernæring" i folkeskolen.

Link to comment
Share on other sites

Piger har aaaaaaaaaltid tid til at bolle, hvis de gerne vil.

Du fik ret. Fra nu af, så boller jeg ikke længere med Sarah.. Lidt nedtur.

For at skrive om noget helt andet, så havde jeg et træningspas i dag. Det gik lige i benene, brysterne, skuldrene og triceps.

Jeg startede med bænkpres fordi jeg gerne vil have damebryster.

Bænkpres:

10x10x55 kg

Jeg har igen øget vægten, og jeg kunne lige klare det. Det er fedt, at jeg kan mærke fremgangen for tiden. Tager dog også rimelig meget på.

DB skulderpres:

10x12

10x14

9 1/2x14

Frontsquat:

6x10x50

Jeg havde set tråden om teknik i squat, og havde set den relativt hårde kritik. Min egen form er ikke meget bedre, så jeg besluttede mig for at forbedre den, først og fremmest ved at træne front squat i en periode. Jeg synes selv formen var ret god i dag, specielt afro numzen, var der styr på. Den struttede så sexet, selv helt i bunden. Målet var at køre 10 reps i sæt med 1 min pause til formen begyndte at skride. Det gjorde den efter 6 sæt.

legcurls:

3x10x80

fordi frontsquats ikke er så tunge, skulle jeg have lidt mere arbejde til min quadriceps

calves raise:

3x12x80

rotator cuff gejl

fin nok træning, især når man tænker på at det var en morgentræning.

Link to comment
Share on other sites

Damer var der ikke noget af til mig. Til gengæld var der fri bar. godt til dagsformen...

Det var en pisse sjov fest! Jeg kan anbefale alle der skal i byen at fyre op for lidt les lanciers næste gang de inviterer en pige med på dansegulvet. Kæft det var sjovt.

Har kun sovet 3,5 time i nat fordi jeg skulle til teori klokken 9 --_-- Men sådan er livet som star vel

Link to comment
Share on other sites

I dag stod den på øvning af opvarmningsprogram og træning til musklerne. Senere performede mig og JensHH et opvarmningsprogram for klassen, og vi fik skide god kritik. Så det var ret fedt.

opvarmning:

løb

fejesving

andre sving

andre sving end dem

mere løb + basisøvelser

udstræk

muskeltræning:

Frontsquat:

10x45

10x45

10x45

Backsquat:

10x80

10x80

Bænkpres:

9x10x55

8x55

fejlede sidste sæt.

DB Skulderpres:

12x12

10x12

BB skulderpres:

10x ukendt

6x tungere ukendt

BB overhead shrugs:

10x ukendt

10x ukendt

eksternal shoulder rotations

15

15

I går skrev en masse damer til mig. Det må være fordi jeg træner. Jeg aftalte at få besøg af en af dem, så måske er der gang i Heikichi-san igen.

DESUDEN VIGTIGT:

Jeg skal lave et træningsprojekt på skolen. Jeg overvejer følgende: styrkeløft og hypertrofi. Hvis det skal være styrkeløft, skal det være dødløft eller squat, tror ikke mine skuldre kan holde til det, hvis jeg skal prøve med bænk.

Har overvejet sheiko som mulighed for styrkeløft. Ellers vil jeg rigtig gerne høre anbefalinger på andre styrkeprogrammer!

Hvis det skal være hypertrofi, fortsætter jeg bare med GVT og et bulk. Input modtages med kyshånd, venner <3

Link to comment
Share on other sites

Ikke meget input jeg fik, venner <3

I dag muskeltrænede jeg.

Dødløft: 8x10x90

Kunne ganske ikke gennemføre de sidste to sæt. Efter det 8 sæt, var der ganske enkelt ikke mere. Så jeg droppede jeg at gennemføre. grunden til den høje vægt var mangel på skiver.

Calves raise:

3x10x100kg

pullups:

8

8

8

BB rows:

5x10x40

cable rows:

3x10x80

DB shrugs:

3x10x24

mavegejl

fin træning. Følte der var godt gain, men jeg var træt.

Link to comment
Share on other sites

Sweety??

Jeg har været på ferie, bare rolig <3

Jeg var på skiferie, hvor jeg stod på snowboard. Som bekendt handler snowboard kun om at se sej ud, og på ingen måde om at være dygtig. Derfor vil jeg bruge meget tid på at snakke om mit udseende (som var fab).

jeg kørte med skibriller, som lignede disse Hagall%20Goggles_9013-882_099.jpg

udover det, havde jeg en brun jakke, og sorte bukser på. Begge dele sad selvfølgelig på en måde, som afslørede at mine quads var 60 KILO meter i omkreds. Mit ansigt var dækket af en sort elefanthue, så små børn ville blive skræmt når de så mig. Jeg kørte med hvide bindninger, og snowboardet er præcis mage til det på billedet.

burton-custom-2012-154.jpg

Alt i alt dope. At jeg så er en dør til at stå på snowboard, er ligegyldigt.

Store nyheder:

Alt er ikke godt. Min venstre arm har fået pest. Efter at have sovet op ad min bror i bilen vågnede jeg ude af stand til at bevæge min venstre arm uden store smerter. Nu er det 12 timer siden, og sådan har jeg det stadig. Det kan dog godt ske, at det går over af sig selv. Satser på at en panodil løsner nok op til, at det vil falde på plads af sig selv.

Ferien medførte selvfølgelig også, at jeg ikke har fået trænet, men jeg må da konstatere, at jeg har ret voldsomt DOMS i nogle få muskler i inderlåret. Dem får jeg nok ikke brugt så meget. Glæder mig til at komme i gang med at træne og gaine igen!

PS:

Har selvfølgelig spist masser af anabolsk mad på turen. Ting som chili con carne, kakao, slik, boller og andre gode varer er kommet i min gane. Så nu er jeg større end schwarzenegger

Link to comment
Share on other sites

jeg var i al fald intimiderende! Kæft jeg havde hadet mig, da jeg var lille.

Min hud er ikke blevet brun, fordi hver eneste kvadratcentimeter, selv ansigtet, var dækket af enten stof eller briller goggles. Af ukendt årsag er det stadig lykkedes mig at solbrænde mine ariske kinder.

Min skulder har det forresten mærkbart bedre. Satser på, den er træningsklar i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5/02

Benemandstræning

Frontsquat:

7x10x40

3x10x42,5

havde lige lidt mere i benene, end jeg troede

Backsquat:

2x10x60

10x70

calves raise:

3x15x80

legcurls:

3x10x80

Reverse leg curls:

3x10x50

cable tricep pushdown:

3x10x60

I dag var ben/ presse dag. Min skulder var stadig ikke god, så jeg trænede rigtig meget ben og ingen pres. Triceps er dog en del af presse muskulaturen, og den kunne jeg træne uden smerter. Så det gjorde jeg.

Begynder at skrive dato fra nu af, da min træningslog skal bruges til en aflevering.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6/2

Dødløft

3x10x110

Pullups

8

6

6

7

gode og langsomme. Var brændt i ryggen.

Cable rows

Der var ikke flere frie barbells, så det blev i trækketårnet.

10x10x90

Hammer curls

3x10x12

Ab wheel

8 reps

Side crunches

2x10

Side plank

1 min hver side

Havde ikke mulighed for at lave crunches, da jeg havde et stort sår på halebenet, fra at lave crunches uden underlag.

Ellers fin nok dag. Var til køretime i går <3 Det var pisse fedt, jeg var til gengæld også til teori, det var rigtig nederen. Jeg var helt vilde sulten og tænkte ikke på andet end at få mine kalorier, så jeg ikke gik KATABOLIC, for det gør man nemlig hvis man glemmer at spise i 3 timer.

I virkeligheden var jeg bare rigtig træt. Det var lidt ærgerligt. Nu skal jeg have dansk. Det er ikke så spændende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share