ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning torsdag d. 26. august

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

POSERING

... 7 minutterlineup + 1 x de 4 anatomiske sider

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

POWERWALK

... 20 minutter

SQUAT - BRYST - MAVE

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 8reps @ 65kg

1set x 6reps @ 80kg

KNÆBINDE-løse

1set x 5reps @ 85kg

1set x 7reps @ 85kg

1set x 7reps @ 85kg

1set x 7reps @ 85kg

... selvom mine baglår stadigvæk var helt DOMS'et efter DL, så gik squaten overraskende godt - alle set var meget lette og overkommelige og for engangs skyld virkede jeg faktisk OK eksplosiv i næsten alle set :w00t:

Min styrke er også blevet bedre og taget i betragtning af min ass-to-the grass-stil, så begynder jeg faktisk at være tilfreds med den fremgang jeg oplever...

GOODMORNING

3set x 10reps @ 40kg

BÆNKPRES

2set x 10reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

4set x 8reps @ 60kg

MAVE - lige

hyperextensionbænk

4set x 25reps @ 40kg

FLYES DB

1set x 10reps @ 10kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 21kg

BICEPS DB CURL

alm curl

1set x 15reps @ 10kg

front curl

1set x 15reps @ 10kg

hammer curl

1set x 15reps @ 10kg

HYPEREXTENSION

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

POWERWALK

... 25 minutter

Synes lige i skulle have et billed af min forfærdelige diætmad.... som kun Kragen kan lave den :D :wub:

namnam.jpg

Og så lige et aftenbilled af min "fitness" arm :tongue:

triceps.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes lige i skulle have et billed af min forfærdelige diætmad.... som kun Kragen kan lave den :D :wub:

namnam.jpg

:drool: Ser sørme godt ud. :w00t:(Næsten lige så godt som Hippos lasagne. :bblush: :4mewantfood:)

Og så lige et aftenbilled af min "fitness" arm  :tongue:

triceps.jpg

Niiiiice! :4thumbup: Håber, min arm bliver lige så leee' om nogle år. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Se selv! Hesteskoen er næsten lige stor i begge sider ;)

OK... got it :angelgrin:

Og kan jo også konkludere at mine få blodåre på underarmen også er symmetriske :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

For høvlen da en nasty triceps du får fyret aw der Norah!!! :blink:

Det er da vidst liiige lidt i overkanten til fitness…

…men perfeeekt til STYRK'LØFT! :devil:

Satser på at blive bortvist fra line-up'en pga. min ekstreme muskelmasse :tongue:

Hoosier> Din tid skal nok komme :D

Kuldskær> THX.... B)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 27. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

CYKLE

... 10 minutter

SKULDER - TRICEPS - LÆG

SKULDERPRES DB

2set x 15reps @ 2x12kg

1set x 12reps @ 2x15kg

1set x 12reps @ 2x17.5kg

1set x 9reps @ 2x20kg

1set x 6reps @ 2x22.5kg

1set x 5reps @ 2x22.5kg

1set x 4reps @ 2x22.5kg

CHINS

1set x 11reps @ BW

LATERALS DB - siddende

1set x 15reps @ 2x5kg

1set x 12reps @ 2x6.5kg

1set x 10reps @ 2x8kg

1set x 8reps @ 2x9kg

LATERALS DB - stående

1set x 15reps @ 2x6kg

1set x 10reps @ 2x8kg

1set x 8reps @ 2x9kg

1set x 8reps @ 2x8kg

1set x 8reps @ 2x7kg

DIPS

1set x 18reps @ BW

... træt i skulderen... så klemte ikke flere ud!

LÆG - liggende

1set x 20reps @ klods 10

1set x 20reps @ klods 12

1set x 17reps @ klods 14

1set x 15reps @ klods 16

1set x 13reps @ klods 18

LÆG - siddende

2set x 20reps @ 30kg

2set x 15reps @ 50kg

PULLOVER DB

1set x 10reps @ 25kg

1set x 8reps @ 27.5kg

1set x 6reps @ 30kg

... lavede ikke flere reps i sidste set, da håndvægten virkede meget løs i sin montering - kunne lige forestille mig at få de små skiver i hovedet hvis skruen gik løs :blink:

TRICEPS PUSHDOWN

2set x 15reps @ 50kg

TRICEPS DB KICKBACK

3set x 15reps @ 10kg

KONC. BICEPS DB CURL

siddende

3set x 15reps @ 10kg

Følte mig lidt slidt i albueleddene - så ikke helt optimal træning! Men nu er der to dage fri fra vægtene (med mindre jeg ikke kan holde mig væk søndag :angelgrin: ) så mon ikke det hjælper :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Øh, med fare for at lyde som en latterlig reklame for K-salat, men... den der "forfærdelige diætmad" - Var det muligt man kunne få opskriften??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

TITANIC TRICEPS I TELL YOU!! :devil:  :w00t:

HEHE.... nice ANDY :D

Du ved jo hvad du snakker om ;)

Øh, med fare for at lyde som en latterlig reklame for K-salat, men... den der "forfærdelige diætmad" - Var det muligt man kunne få opskriften???  :lol:

Det må vi jo lige tjekke med Kragen.... :D

.... se om han gider skrive fremgangsmåden!!?? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Øh, med fare for at lyde som en latterlig reklame for K-salat, men... den der "forfærdelige diætmad" - Var det muligt man kunne få opskriften??? 

Jeg er sikker på, at hemmeligheden bag den "forfærdelige" diætmad, er Mononatriumglutamat (det tredje krydderi) - mener kragen bruger dette i stor omfang til wok retter -hvis jeg ikke husker meget forkert! :D

Link to comment
Share on other sites

TAK for din mange held og lykke... men jeg kommer ikke til start i dag!! :chicken:

Jeg meldte fra for en lille uges tid siden <_< min motivation har ikke været helt på toppen af forskellige grunde (som jeg ikke gider komme nærmere ind på :( ) ... og jeg kan ikke klare at gøre noget halvt... hvorfor jeg valgte at melde fra :unsure:

Mit næste SL-stævne bliver først i år 2005.... nu er det fitness for resten af året :D

Link to comment
Share on other sites

Øh, med fare for at lyde som en latterlig reklame for K-salat, men... den der "forfærdelige diætmad" - Var det muligt man kunne få opskriften??? 

Jeg er sikker på, at hemmeligheden bag den "forfærdelige" diætmad, er Mononatriumglutamat (det tredje krydderi) - mener kragen bruger dette i stor omfang til wok retter -hvis jeg ikke husker meget forkert! :D

Godt husket ;) Men om det ligefrem er hemmeligheden :santa2: :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 28. august

MORGENCARDIO kl. 6:00 :sun:

POWERLØØØB

... 65 minutter

Kunne ikke lade være - igår fik jeg carbs og i morges ville mine ben IKKE gå!!! <_<

Så jeg joggede ud på min gamle 12 km's rute i Nyborg og overraskende var det slet ikke noget problem :tongue:

Det var som at trave en rute på en hest der har gået samme vej 1000 gange før... mine ben kendte vejen så jeg fik koblet 100% fra :w00t:

AFTENCARDIO kl. 18:00 :sun:

POWERWALK

... 45 minutter

ARMBØJNINGER - smalle

50 reps :w00t:

Kunne ikke lade være - efter at have set alt det patpres skulle jeg også lige selv patpresse lidt :bblush:

Link to comment
Share on other sites

TAK for din mange held og lykke... men jeg kommer ikke til start i dag!! :chicken:

Jeg meldte fra for en lille uges tid siden <_< min motivation har ikke været helt på toppen af forskellige grunde (som jeg ikke gider komme nærmere ind på :( ) ... og jeg kan ikke klare at gøre noget halvt... hvorfor jeg valgte at melde fra :unsure:

Mit næste SL-stævne bliver først i år 2005.... nu er det fitness for resten af året :D

:( :( :( :( :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

TAK for din mange held og lykke... men jeg kommer ikke til start i dag!!  :chicken:

Jeg meldte fra for en  lille uges tid siden  <_< min motivation har ikke været helt på toppen af forskellige grunde (som jeg ikke gider komme nærmere ind på :( ) ... og jeg kan ikke klare at gøre noget halvt... hvorfor jeg valgte at melde fra  :unsure:

Mit næste SL-stævne bliver først i år 2005.... nu er det fitness for resten af året :D

:( :( :( :( :( :( :(

:chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken::chicken:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm hvis motivationen og lysten mangler, så er det bedre at sige fra, som du gjorde :) glæder mig til, at se dig sparke røv i 2005

Det er nok mere troen på mig selv... :(

Uden at komme til at lyde for ynkelig... :chicken:

så føler jeg lige nu at jeg kan jack shit - og så kan man lige så godt lade være!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Hmmm hvis motivationen og lysten mangler, så er det bedre at sige fra, som du gjorde  :)  glæder mig til, at se dig sparke røv i 2005

Det er nok mere troen på mig selv... :(

Uden at komme til at lyde for ynkelig... :chicken:

så føler jeg lige nu at jeg kan jack shit - og så kan man lige så godt lade være!!! <_<

Det er altså lidt skræmmende at læse, Norah, når det kommer fra en så veltrænet og stærk tøs som dig. :(

Cheer up - du må da kunne være glad for de resultater du har nået, selvom du samtidig kan være sulten efter mere. :)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hmmm hvis motivationen og lysten mangler, så er det bedre at sige fra, som du gjorde  :)  glæder mig til, at se dig sparke røv i 2005

Det er nok mere troen på mig selv... :(

Uden at komme til at lyde for ynkelig... :chicken:

så føler jeg lige nu at jeg kan jack shit - og så kan man lige så godt lade være!!! <_<

Det er altså lidt skræmmende at læse, Norah, når det kommer fra en så veltrænet og stærk tøs som dig. :(

Cheer up - du må da kunne være glad for de resultater du har nået, selvom du samtidig kan være sulten efter mere. :)

Tjaaaaa.... det er det samme problem som under sidste diæt!!

Jeg får en irriterende fornemmelse af snyd og kan slet ikke se mig selv fuldføre noget - og hvis jeg gør, så er jeg slet ikke rigtig glad :unsure:

Er irriteret over min krop og dens mangler - ser kun fejl!!! :(

Som jeg sagde til Kragen forleden - at så er det egenligt utroligt at jeg har formået at ende på scenen hele to gange og ikke nået at bukke under noget før.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share