ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man kan ikke ligefrem påstå at det tempo som han bevæger sig rundt i giver mig noget  <_<

:lol: :tongue: :lol:

Kragen er en snegl??? :D

hehe :tongue: B)

... men sikken en god snegl ;)

p.s. Nu skal det også sige at han havde 22.5 kg på ryggen .... såååå måske tempoet havde passet hvis jeg havde haft samme vægt :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 6. september

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 55 minutter

POSERING

... 7 minutter lineup + 3 x de anatomiske sider

De 7 minutter lineup er slet ikke noget problem længere - føles helt naturligt og musklerne syrer overhovedet ikke til :)

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:00

POWERWALK

... 10 minutter

BRYST - BICEPS - LÆG - MAVE

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg PR

1set x 3reps @ 72.5kg

1set x 1reps @ 75kg

... på trods af minus vægtnedgang, så er der god power i pattøjet - fik endda sneget en let masse-PR hjem på de 70kg med 4 reps :w00t: Tror endda at der var til 5 reps, hvilket Bamz'en også troede men man er nu engang en :chicken::chicken::chicken: så man vil jo ikke risikere at kunne skubbe vægtne op igen ... det ville jo være for pinligt :jodler:

INCLINE DB PRES

1set x 8reps @ 23kg

1set x 8reps @ 26kg

1set x 6reps @ 30kg

... mine albuer var absolut ikke tilfreds med øvelsen i dag og lavede en næsten øredøvende knælyd for hver rep :bored:

KABEL FLYES

1set x 35reps @ 20kg

... Streger skal BRÆÆNDES ind :w00t:

BICEP DB CURL

1set x 12reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 7reps @ 19kg

1set x 4reps @ 21kg

BICEPS PREACHER W-BB-CURL

1set x 12reps @ stang

1set x 10reps @ stang + 5kg

1set x 10reps @ stang + 10kg

1set x 10reps @ stang + 10kg

... på sidste set satte min n. ulnaris sat fast i højre albue... AVVVVV :blink: så droppede flere set i denne øvelse, som åbenbart ikke har været helt ideel for min små, sarte nerver <_< Eller er det fordi det er nogle store feder nerver at de sætter sig fast?!!! :rolleyes:

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

3set x 20reps @ BW

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

3set x 12reps @ BW

MAVE - LIGE

paddede crunch

1set x 40reps @ BW

... malkede lige maven lidt - bare sådan for sjaw :tongue:

ROTARY PRES - LÆG

1set x 20reps @ 110lb

1set x 30reps @ 110lb

... så nuppede et par drenge maskinen og jeg gad ikke gøre noget nummer ud af det, så vi hoppede bare på næste lægøvelse :)

LÆGPRES - slæde

1set x 15reps @ 200kg

1set x 15reps @ 200kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 19reps @ 200kg

... sad rigtigt godt - virkeligt godt stræk i hver enkel rep og god lang eccentrisk fase!!! BRÆÆÆNDE :firebounce:

ECLIPSETRÆNER

... 20 minutter

En god og effektiv træning, hvor jeg også lige nåede at daske lidt til Kuldskær ;) som vist trængte til det!

Der var god energi hele vejen igennem hvilket nok til dels skyldes de ++++ kcal der er indtaget både lørdag + søndag :4eat: NAM NAM NAM :eatchicken:

Bamzen brændte BØF af eller var det omvendt ;) lige så man helt fik drejet tankerne hen på en saftig grillBØF :tongue: nåede lige at se Kragen få lidt forced i bicepscurl, hilse på BigJ samt sludre lidt med Onkel Grafrakka og hans makker Martin, som åbenbart er sindssyge nok til at hygge sig med lidt smolov-squat!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 7. september

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 55 minutter

POSERING

... 6 minutter lineup + 2 x de anatomiske sider

Øver mig lidt i at lave flydende overgang mellem hver drejning - det er umiddelbar svært - specielt når man gerne lige vil have lov at flexe triceps og baglår undervejs :tongue:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN - SKULDER - TRICEPS - MAVE

SQUAT - eksplosiv

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 6reps @ 50kg

2set x 3reps @ 55kg

2set x 3reps @ 57.5kg

2set x 3reps @ 60kg

2set x 3reps @ 62.5kg

... en let omgang men også godt det samme - min ene skulder lider stadigvæk under squat - det bliver virkelig træt inde i leddet og selv en så let vægt som i dag føles tung når den placeres på ryggen! Nu må vi se om den kan holde til lidt tung squat på fredag <_<

STIVBENET DØDLØFT FRA PLATFORM

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 8reps @ 90kg

1set x 7reps @ 90kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 60kg

... kørte øvelsen med korte pauser, så det brændte virkeligt godt i baglår og op bag i baldemusklerne :w00t:

LEGCURL

3set x 6reps @ 90lb

FRONTSPARK

3set x 12reps @ 90lb

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

3set x 8reps @ 20kg

... god omgang med masser af power i skulderen - kørte dog ikke tungere pga. squat'en havde kørt mig død inde i skulderleddet

MAVE - LIGE

paddede crunch

3set x 20reps @ BW

ET ARMS STEM

2set x 6reps @ 15kg

2set x 6reps @ 17kg

... Kan godt forstå at BigJ er så glad for denne øvelse - den er altså ret så lækker :bunny:

LATERALS DB

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 9kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

... virkede utrolig let i dag :unsure:

ROTARY CUFF

internal

2set x 10reps @ 10lb

external

2set x 10reps @ 10lb

En god omgang i dag med en masse søde kommentarer :bblush:

Tirsdag er ikke en dag hvor powerpossét indfinder sig i klubben, så der får jeg muligheden for at veksle et par ord med nogle af klubbens andre kendte ansigter - og så er det jo fedt at få en god omgang positiv feedback på den nuværende form :w00t:

Fik også sludret lidt med den daglige leder Christina - hun er sgu en hardcore tøz - hun fortalte at hun i sin tid squatede 100 kg uden problemer og endda uden udstyr... måske vi skulle få hende med på stykeløfterholdet, hvis det ikke bare lige var fordi hun synes at elastikdragterne er noget så hæslige at have på :o

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 8. september

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 60 minutter

POSERING

... 3 minutter lineup + 2 x de anatomiske sider

En omgang af det sædvanlige rundt om blokken halløj, kunne ikke nå så meget posering da jeg skulle ud af døren og møde på uni kl 8 til en omgang spændende thyroidea forlæsning med min absolut favorit forlæser dette semester :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angelito,

Er det ikke snart tid til en biledupdate? :trampoline:

Niske

Det vil tiden jo vise ;)

... men som skrevet tidligere - så kommer der nok ikke så meget af den slags op til denne konkurrence - det er jo set før - så ikke noget nyt under solen :)

Link to comment
Share on other sites

Nå.. det er ikke fordi jeg ikke har fået trænet de sidste par dage - har bare haft travlt - mange timer på uni, arbejde og selvfølgelig træning, hvilket ikke har efterladt meget rum for logopdatering, så nu lirer jeg lige de sidste par dage af :D

Dagens træning torsdag d. 9. september

MORGENCARDIO kl. 6:15 :sun:

POWERWALK

... 55 minutter

POSERING

... 6 minutter lineup + 2 x de anatomiske sider

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

Lidt blandet

ECLIPSE

... 21 minutter

CHINS

1set x 12reps @ BW

DIPS

1set x 35reps @ BW :w00t::w00t:

CHINS

1set x 8reps @ BW

DIPS

1set x 30reps @ BW :w00t:

... sgu på det rigtige 3-tal selv i anden omgang - mig er vist ved at blive let som en fjer :angelgrin:

DONKEY RAISE

3set x 15reps @ 120kg

3set x 20reps @ 120kg

PUSHPRES

2set x 10reps @ 20kg

ROTATORCUFF

internal

2set x 15reps @ 10lb

external

2set x 15reps @ 10lb

BICEPS DB CURL

3set x 15reps @ 10kg

LOW ROW

1set x 25reps @ klods 10

MAVE, LIGE - "SEMI"FLAGS

1set x 15reps @ BW

1set x 10reps @ BW

MAVE, LIGE - maskine

4set x 15reps @ 90lb

LATERALS DB

1set x 15reps @ 4kg

3set x 15reps @ 6kg

BICEPS FRONT-HAMMER-CURL DB

3set x 15reps @ 10kg

ECLIPSE

... 15 minutter

En blandet og let omgang - hvor både MASS og ikke mindst Mogens gjorde englen helt rød op om ørene med ros :bblush: :D

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 10. september

MORGENCARDIO kl. 6:10 :sun:

POWERWALK

... 50 minutter

POSERING

... 7 minutter lineup + 1 x de anatomiske sider

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 17:30

RYG - TRICEPS

ECLIPSE

... 5 minutter

POWERWALK på 5-7% stigning

... 15 minutter

CHINS

1set x 10reps @ BW

ONE ARM DB ROWS

1set x 10reps @ 30kg

1set x 9reps @ 37.5kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 7reps @ 46kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 4reps @ 50kg

BB ROWS

bredt overhåndsgreb

1set x 12reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

3set x 10reps @ 50kg

1set x 12reps @ 40kg

ANGEL ROWS

3set x 10reps @ 50kg

BAGSKULDER DB

3set x 10reps @ 6kg

DB KICKBACK

1set x 10reps @ 11kg

3set x 10reps @ 13kg

PULLOVER DB

1set x 10reps @ 25kg

1set x 10reps @ 28kg

Endnu en dag med let og anderledes træning i forhold til normalen - har trængt til et lille afbræk og en lidt mere hovedløs træning her på det sidste! Så nu passede det meget godt med et par dage mens jeg lige får gang i studierne igen og kommer tilbage i rytme :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, den kage var sku fantastisk :)

Endnu fire maver blev lagt øde af den i går. Storgrådige bæster som de er, kastede de sig over den og alle fire måtte bide i støvet og sad næsten paralyserede efter de havde taget 2 stykker og maks spist 1½ hver :pimp: :devil:

Desværre er den kage ikke lavet, der har fået taget på "Det Sorte Hul fra Glanshatten" aka min nabo Martin.. Efter det første stykke (som han åd efter han havde ædt fire stykker toast med nutalleefterligning) bad han upåvirket om det næste stykke. Men det er selvfølgeligt også manden vi engang overtalte til at æde det sidste ½ kg medisterpølse, fordi det da ikke var noget at gemme. Han havde lavet et kilo medister i ovnen sammen med en pose biksemad.

Da havde han så godt nok ondt i maven, i ½ time <_<

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Ja, det var skide hyggeligt igår :) Selvom jeg måtte bukke under for Englens "Solid ASS" kage :w00t:

SOLID er bare lige mig... også når det gælder kager ;)

p.s DAMN .. endelig blev det dokumenteret at vi har en hemmelig beboer - synes længe jeg har hørt puslelyde :blink:

Tak for en rigtig hyggeligt føds'daaa' ... har sjældent moret mig så meget  :lol: det må vi gøre om igen  :)

Nu bliver der jo arrangeret "julefrokost" i januar/februar.. det er jo snart :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, den kage var sku fantastisk :)

Endnu fire maver blev lagt øde af den i går. Storgrådige bæster som de er, kastede de sig over den og alle fire måtte bide i støvet og sad næsten paralyserede efter de havde taget 2 stykker og maks spist 1½ hver :pimp:  :devil:

Desværre er den kage ikke lavet, der har fået taget på "Det Sorte Hul fra Glanshatten" aka min nabo Martin.. Efter det første stykke (som han åd efter han havde ædt fire stykker toast med nutalleefterligning) bad han upåvirket om det næste stykke. Men det er selvfølgeligt også manden vi engang overtalte til at æde det sidste ½ kg medisterpølse, fordi det da ikke var noget at gemme. Han havde lavet et kilo medister i ovnen sammen med en pose biksemad.

Da havde han så godt nok ondt i maven, i ½ time <_<

SUPER at høre at kagen fik ben at gå på... jeg var total ærwelig over hvis jeg skulle have smidt den i skraldespanden ... egenligt lidt vildt at 9 mennesker ikke formåede at spise mere en ½ kage??!! :unsure::blink:

UUHHHH - glæder mig allerede til om 6 uger hvor jeg skal lave den igen :w00t::4eat:

... samt smovse i Hippos lasagne... ARRRGGGHHHHHHH :firebounce:

Det nærmer sig blasfemi at omtale superkagen i selskab med madvarer af en så ærwelig karakter :bawling: perler for svin..perler for svin siger jeg :teachingfinger: Havde jeg ikke været på diæt... :drool:

..... din tur skal nok komme :D

- alt den kage du kan spise LOVER jeg dig :wub::heartpump:

Link to comment
Share on other sites

SUPER at høre at kagen fik ben at gå på... jeg var total ærwelig over hvis jeg skulle have smidt den i skraldespanden ... egenligt lidt vildt at 9 mennesker ikke formåede at spise mere en ½ kage??!!  :unsure:  :blink:

Hvis jeg nu havde været der, såååå... :4mewantfood: :angelgrin:

UUHHHH - glæder mig allerede til om 6 uger hvor jeg skal lave den igen  :w00t::4eat:

... samt smovse i Hippos lasagne... ARRRGGGHHHHHHH :firebounce:

:drool:

Link to comment
Share on other sites

Det nærmer sig blasfemi at omtale superkagen i selskab med madvarer af en så ærwelig karakter :bawling: perler for svin..perler for svin siger jeg :teachingfinger: Havde jeg ikke været på diæt... :drool:

..... din tur skal nok komme :D

- alt den kage du kan spise LOVER jeg dig :wub::heartpump:

Wooooohooooo :firebounce: Mmmmmmh al den kage jeg kan spise aaaaarrrrhhhhhhhhh ssssllllrrrrpppp :drool: :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

UUHHHH - glæder mig allerede til om 6 uger hvor jeg skal lave den igen w00t.gif 4eat.gif

... samt smovse i Hippos lasagne... ARRRGGGHHHHHHH firebounce.gif

Jeg har hørt rygter, at du har planer om at komme forbi hele slænget og tigge om mad dagen efter Herning :D

Må jeg foreslå denne rute:

1. Hippo

2. loonie og kuldskær

3. jsc

4. bamz'

5. hjem til krawen

:)

For 117. gang..... tak for en dejlig søndag med tarwlig' carbload'.... men din kage (åhh gud, flashback :drool: ) var åbenbart ikke go' nok til MASS'kiiiiinen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share