Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgencardio:

Fik lige snuppet en gang morgencardio med dertil hørende swedetur og pump i kalvene. 45 minutter var hvad det kunne blive til og så var det nok :) Selvom der røg lidt svedvægt, så lå morgenvægten på 97,5kg, så noget ekspansion er der da tale om :lol: Jeg ligger faktisk lige 10kg over den vægtklasse jeg nok ender i, men nu må vi se hvor meget der skal smides for at komme i den onde form :devil: Kan ske der kommer billeder over weekenden, hvis Engletøsen kan overtales til at stå fotograf :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Selvom der røg lidt svedvægt, så lå morgenvægten på 97,5kg, så noget ekspansion er der da tale om  Jeg ligger faktisk lige 10kg over den vægtklasse jeg nok ender i, men nu må vi se hvor meget der skal smides for at komme i den onde form

Er det ny vægt-PR :lol: :lol: eller var du over de 97,5 kg inden sidste "diæt"? Ganske pænt at smide næsten 20 kg :blink: på siden DM - men med de nasty løft du laver skal der jo også en del muskelmasse til :devil::devil:

Man må da sige, at vægtklasserne 87,5 og 90 kg kommer på det rette tidspunkt, for mon ikke du ville få bare lidt problemer med at klemme dig ned i "lille 80'er" igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Selvom der røg lidt svedvægt, så lå morgenvægten på 97,5kg, så noget ekspansion er der da tale om  Jeg ligger faktisk lige 10kg over den vægtklasse jeg nok ender i, men nu må vi se hvor meget der skal smides for at komme i den onde form

Er det ny vægt-PR :lol: :lol: eller var du over de 97,5 kg inden sidste "diæt"? Ganske pænt at smide næsten 20 kg :blink: på siden DM - men med de nasty løft du laver skal der jo også en del muskelmasse til :devil::devil:

Man må da sige, at vægtklasserne 87,5 og 90 kg kommer på det rette tidspunkt, for mon ikke du ville få bare lidt problemer med at klemme dig ned i "lille 80'er" igen :tongue:

Næsten en vægt PR. Jeg har engang vejet 98, men der var jeg en hel del federe :lol:

Sidst jeg gik på diæt lå jeg på 94-95 med i noget dårligere form end nu :) Så der er helt klart sket fremskridt på alle områder. For øjeblikket vil jeg sige at -80 er noget urealistisk, så det er heldigt nok at der bliver en -87½ :tongue:

Link to comment
Share on other sites

97,5kg fordelt på dig?! :crazy:

Damn du må være massiv at se til! :santa2:

Glæder mig til at se billeder, selvom de sikkert (som sædvanlig) slet ikke vil yde dig retfærdighed, så jeg glæder mig endnu mere til se dig til MOL træf! :)

Måske har jeg fået megarexi, men jeg synes ikke det er specielt voldsomt :lol: Men nu må vi se med billederne..man kan jo godt se forkert når man kun har spejlet :)

Moltræf bliver feeeeed :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke dårligt med gains til 97,5kg fremfor tidligere vægt på 98 med højere fedt% ! Så blir det jo rigtig sjovt for dig at se din forskel når du cutter ned til næste DM. Har ikke fulgt helt med, men skal du op i en højere vk næste gang?! Uanset om du har smidt 5kg muskel på kroppen, vil du stadig føle dig som en gnom når kilo'erne rasler af dig :devil: så måske begynder du at lide lidt af megareksi :lol:

Du kan heldigvis lave nogle sammenligninger med din sidste form og apperance, så du har gode sammenligningsmuligheder!

Tror bare at jeg kender diæt-følelsen for godt til at vide, at du vil føle dig lille uanset om du har reelt har gainet flere muskler, hvilket du jo sandsynligvis har!

Apropo sammenligning, så sidder jeg stadig med de her forbandede negativer, som jeg har lovet i 6 mdr. :( :thumb_down:

Du skal skam nok få dem, det er bare ikke til at opdrive noget/nogensomhelst med en scanner :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Ikke dårligt med gains til 97,5kg fremfor tidligere vægt på 98 med højere fedt% ! Så blir det jo rigtig sjovt for dig at se din forskel når du cutter ned til næste DM. Har ikke fulgt helt med, men skal du op i en højere vk næste gang?! Uanset om du har smidt 5kg muskel på kroppen, vil du stadig føle dig som en gnom når kilo'erne rasler af dig  :devil: så måske begynder du at lide lidt af megareksi  :lol:

Du kan heldigvis lave nogle sammenligninger med din sidste form og apperance, så du har gode sammenligningsmuligheder!

Tror bare at jeg kender diæt-følelsen for godt til at vide, at du vil føle dig lille uanset om du har reelt har gainet flere muskler, hvilket du jo sandsynligvis har!

Apropo sammenligning, så sidder jeg stadig med de her forbandede negativer, som jeg har lovet i 6 mdr.  :(  :thumb_down:

Du skal skam nok få dem, det er bare ikke til at opdrive noget/nogensomhelst med en scanner  :chicken:

Nah, sidste gang jeg vejede 98 var i 1994 efter at min daværende træningsmakker lavede en kostplan til mig <_< Alt for mange kcal og megabulkning. Så selvom jeg godt nok gainede en del, så blev jeg sq fed i det :lol: Det var så sidste gang jeg anvendte den fremgangsmåde hehe ;)

Jeg tror egentlig ikke jeg har haft den der følelse af at være helt pindet ud. Måske en lille smule i den sidste uge, men der var jeg også totalt flad, så det er der nok ikke så meget at sige til :) Det er mere et spørgsmål om at jeg ikke synes at jeg ligner den vægt jeg har. Lidt kringlet måske, men jeg gik bare ud fra at jeg ville se større ud på den her vægt. Måske er det bare looket der er anderledes end når man krudter den, for jeg synes ikke jeg nødvendigvis "buler" mere, men bare ser mere kompakt/solid ud. Måske tager jeg fejl? Må lige have hende den kyndige til at checke det ud ;) :angel:

Kom så med de billeder :poking::tongue:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk at du får billederne imorgen! Fandt mirakuløst ud af, at jeg kan få dem scannet på hovedbiblioteket, men da jeg tog derind idag mødte jeg en seddel "Scanneren virker ikke idag" ... følte det lidt som da man gik i børnehave "Nej, idag virker sodavandsmaskinen ikke" :lol: Men jeg tager derind igen imorgen og ser ad, og så mailer jeg dem til dig! :) Men hvis den stadig ikke er available imorgen, så må du vente lidt endnu - Men nu har jeg sgu da fundet et sted som gør det!! :w00t: Så de er lige om hjørnet du gamle.

Hvor høj er det nu du er? 97kg på min højde ville se ret massivt ud tror jeg :lol: !!

Så jeg tror bare det er Vinter-depression-jeg-ser-lille-ud fase du går igennem!

Njae, du kan vel altid komme til at se relativt bloatet ud ved en general større vandophobning eller bare gode solide gains. Jeg tror at når du mener kompakt/solid så mener du også "bamset" uden at være rund. Lidt svært at forklare, men jeg tror godt jeg ved hvad du mener.

Hende den kyndige? (har ik' fulgt med længe kan jeg forstå :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke andet end at være voldsomt imponeret over at du kan gaine op i nærheden af 10kg muskelmasse på et år på trods af du har trænet en del år i forvejen.

Har du målt fedt-procent eller andet, så du kan vurdere hvor stor en del af de små 20kg der er muller / fedt?

Link to comment
Share on other sites

Hvor høj er det nu du er? 97kg på min højde ville se ret massivt ud tror jeg :lol: !!

Så jeg tror bare det er Vinter-depression-jeg-ser-lille-ud fase du går igennem!

Njae, du kan vel altid komme til at se relativt bloatet ud ved en general større vandophobning eller bare gode solide gains. Jeg tror at når du mener kompakt/solid så mener du også "bamset" uden at være rund. Lidt svært at forklare, men jeg tror godt jeg ved hvad du mener.

Jeg var engang 181cm, men måske tung squat har snuppet en cm i toppen :lol:

Jeg er ikke væsket for tiden, så det er ikke fordi at jeg er bloated eller noget :) Med kompakt/solid mener jeg at det ser ud som om jeg er blevet mere massiv eller tættere i det uden at jeg nødvendigvis buler i muskulaturen. Det forekommer mig at det ser tættere ud, rent tyndemæssigt hehe. Lidt svært at forklare :) Måske er det bare fordi jeg har gainet jævnt over det hele, så der ikke rigtigt er nogle steder hvor noget springer i øjnene, eller også er det bare fordi jeg er vant til at se på mig selv hver dag?

MaxP>

Man kan ikke andet end at være voldsomt imponeret over at du kan gaine op i nærheden af 10kg muskelmasse på et år på trods af du har trænet en del år i forvejen.

Har du målt fedt-procent eller andet, så du kan vurdere hvor stor en del af de små 20kg der er muller / fedt?

Thx, der er sket en del siden sidste år, og det kan da også overraske mig selv lidt. Jeg har nok sat for lave grænser for mig selv tidligere, mht. hvad jeg troede jeg kunne, men efter at have droppet det og bare gået til den, så har det gået strygende :)

Jeg fik målt min BF% til 8 ved sidste MOL-træf, men jeg har ikke fået målt den siden.

Link to comment
Share on other sites

...om ikke andet bliver det sikkert en lettere Kragefar søndag end fredag :tongue:

Aha, du må så være "den kyndige" :devil:

Craw: hehe, jeg tror ikke vi kommer en nærmere forståelse/beskrivelse af det, men jeg ved godt hvad du mener! ;) "bulker" du op helt frem til at du skal cutte, eller kører du det sådan lidt på skift?

Jeg har ikke fulgt med længe jo :lol:

Ja, sqautten har sgu nok nappet et par cm! Lad os ikke håbe at den napper for meget af mine små 174cm :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 6, dag 3:

Endnu en af de dage, hvor man ikke rigtig føler sig i stødet, men ender med at banke en udemærket træning af. Jeg trænede tidligereb end jeg plejer og var lidt småslatten, men efter et par opvarmningssæt var jeg klar. Squat kørte rigtig fint idag, og der var ikke den smule knævandring og følelse af at det var vildt tungt som sidst. Det går åbenbart stadig fremad, selvom jeg nok er ved at overreache. Lige nu føler jeg mest for at fortsætte på programmet, men det er nu nok klogest at deloade, og så begynde igen :)

Det største minus ved træningen var at den tog sindsygt lang tid. Der var en gut i centeret som jeg fik kæwet den lige lovlig meget med. Resultatet var at træningen føltes som om den var gået i stå. Det var den nu ikke, men det føltes sådan, og det er ret irriterende når træningens momentum bliver undergravet på den måde <_< Glæder mig allerede til at træne imorgen med Englebassen ;)

Dagens tal; Squat mm:

Squat: (opv. 100x3, 140x3, 180x1) ws. 190x1, 195x1, 200x1, 200x1, 202½x1, 5x5@160 (Tangering af PR med 202½ :santa2: Squatten var langt bedre end antaget og det var noget mindre halsbrækkende at dykke med 200 end i sidste uge, hvor det var noget hårdere :) Fremgang :devil: ).

OL-Rows: 130x5, 2x5@140, 2x5@145 (Lænden var ikke træt efter squat, så der var fint gang i roningen :) ).

Reverse upright rows: 90x8, 2x8@92½ (Med lidt cheating lykkedes det mig at øge vægten en smule. Næste gang bliver det samme vægt og bedre stil).

Ez-Pullovers: 4x8@stang+50 (Pathæftningerne drillede lidt, så jeg skiftede closegrip BP ud med pullovers, og napper CGBP i morgen).

"Glute/Ham Negatives": 4x5 (Ikke mere at køre med, da træningen havde været alt for lang. Prots var mere i tankerne end træning :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Squat: (opv. 100x3, 140x3, 180x1) ws. 190x1, 195x1, 200x1, 200x1, 202½x1, 5x5@160 (Tangering af PR med 202½  Squatten var langt bedre end antaget og det var noget mindre halsbrækkende at dykke med 200 end i sidste uge, hvor det var noget hårdere  Fremgang  ).

mean squat du holder dig der craw :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en af de dage, hvor man ikke rigtig føler sig i stødet, men ender med at banke en udemærket træning af.

Har du hørt om historien om drengen der råbte ulv..? ;)

Næææh, men jeg har hørt om Kaptajnen der råbte "Squid"!!!!....Noget med at han tjente på Kursk :tongue:

Hippo> Man bliver jo nødt til at forsøge at holde trit med alle de Styrkeløftaaaaa ;)

Well, så blev der lavet billeder. Desværre er lyset i Olympic noget Funky hvad det angår, så mange af dem duede ikke. Der var dog et par stykker der kunne reddes :)

post-12-1072012564.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share