Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Årets sidste træning var en af de bedste i December, men de bliver bedre endnu i det nye år :w00t:

HELT sikkert ;) når du nu lidt oftere kommer under kærlig behandling af powerpossét i Odense B)

Til alle ønskes der GODT NYTÅR  fra Kragen ;)

... RIGHT BACK AT YOU.... sugardaddy :wub: (det bedste der skete mig i år!!! :heartpump: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DAMN those nasty wheels of yours Krawefar..... they kick AAAAAAAAAASS!! :blink:

Glæder mig sq til at jeg kan nappe en let femmer med 180kg og en overkommelig tripple med 190kg.... :dropjaw:

Stærkt squattet champ... intet mindre... :bowdown:

Godt nytår... og må træningen brænde helt ekseptionelt i det nye år... :wave:

Link to comment
Share on other sites

Thx alle :)

Fik også lige kørt lidt kæbe idag med en nede i centeret. Det var rene sørøverhistorier fra dengang han trænede med Asbjørn Riis, men meget underholdende. Han havde selv squattet en single dengang med 300, selvom han for tiden kun laver 5 reps med 220 :unsure: Men det var sq skægt nok at høre historier fra powerracket i et skur i Asbjørns have, hvor de havde fyret den for vildt aw :lol:

Link to comment
Share on other sites

Powerwalk:

Det er så blevet til 2 powerwalks indenfor samme døgn. Den første foregik kl lort i nat, hvor jeg powerwalkede den hjem de 7km inde fra byen :devil: Egentlig var det en ret fed tur :) Der var vildt tryk på wheelsne, og jeg kom hjem på omkring 45-50 minutter, hvilket var en udemærket tid. Idag har jeg så haft DOMS'en fra helvede i mine ben :devil::devil: Daaaaaamn de er ømme som bare fanden. At samle ting op fra gulvet, og andet der indebærer knæfleksion, må pænt vente til de får det bedre :lol:

Den anden tur er jeg lige kommet hjem fra. De første 4/5 af turen gik det meget godt, men på det sidste stykke gik jeg noget kold :dead: Jeg har åbenbart ikke fået nok carbs, for det føltes som om jeg gik riiimelig sukkerkold <_< Heldigvis er der carbs på vej lige om lidt :D

Link to comment
Share on other sites

Powerwalk:

Det er så blevet til 2 powerwalks indenfor samme døgn. Den første foregik kl lort i nat, hvor jeg powerwalkede den hjem de 7km inde fra byen :devil: Egentlig var det en ret fed tur :) Der var vildt tryk på wheelsne, og jeg kom hjem på omkring 45-50 minutter, hvilket var en udemærket tid. Idag har jeg så haft DOMS'en fra helvede i mine ben :devil::devil: Daaaaaamn de er ømme som bare fanden. At samle ting op fra gulvet, og andet der indebærer knæfleksion, må pænt vente til de får det bedre :lol:

Den anden tur er jeg lige kommet hjem fra. De første 4/5 af turen gik det meget godt, men på det sidste stykke gik jeg noget kold :dead: Jeg har åbenbart ikke fået nok carbs, for det føltes som om jeg gik riiimelig sukkerkold <_< Heldigvis er der carbs på vej lige om lidt :D

Du mødte altså muren efter cirka 30 minutter... :blink:

:lol: LOL....

DAMN - godt du ikke løber marathon med dine unormale glykogendepoter!!!

Måske gik du kold pga. noget andet du har "spist" ;)

Link to comment
Share on other sites

Powerwalk:

Det er så blevet til 2 powerwalks indenfor samme døgn. Den første foregik kl lort i nat, hvor jeg powerwalkede den hjem de 7km inde fra byen :devil: Egentlig var det en ret fed tur :) Der var vildt tryk på wheelsne, og jeg kom hjem på omkring 45-50 minutter, hvilket var en udemærket tid. Idag har jeg så haft DOMS'en fra helvede i mine ben :devil:  :devil: Daaaaaamn de er ømme som bare fanden. At samle ting op fra gulvet, og andet der indebærer knæfleksion, må pænt vente til de får det bedre :lol:

Den anden tur er jeg lige kommet hjem fra. De første 4/5 af turen gik det meget godt, men på det sidste stykke gik jeg noget kold :dead: Jeg har åbenbart ikke fået nok carbs, for det føltes som om jeg gik riiimelig sukkerkold <_< Heldigvis er der carbs på vej lige om lidt :D

Du mødte altså muren efter cirka 30 minutter... :blink:

:lol: LOL....

DAMN - godt du ikke løber marathon med dine unormale glykogendepoter!!!

Måske gik du kold pga. noget andet du har "spist" ;)

Jaja haha meget morsomt :tongue: :lol: Når det så er sagt, så er jeg selv glad for at jeg ikke løber marathon B)

Link to comment
Share on other sites

Powerwalk:

Det er så blevet til 2 powerwalks indenfor samme døgn. Den første foregik kl lort i nat, hvor jeg powerwalkede den hjem de 7km inde fra byen :devil: Egentlig var det en ret fed tur :) Der var vildt tryk på wheelsne, og jeg kom hjem på omkring 45-50 minutter, hvilket var en udemærket tid. Idag har jeg så haft DOMS'en fra helvede i mine ben :devil:  :devil: Daaaaaamn de er ømme som bare fanden. At samle ting op fra gulvet, og andet der indebærer knæfleksion, må pænt vente til de får det bedre :lol:

Den anden tur er jeg lige kommet hjem fra. De første 4/5 af turen gik det meget godt, men på det sidste stykke gik jeg noget kold :dead: Jeg har åbenbart ikke fået nok carbs, for det føltes som om jeg gik riiimelig sukkerkold <_< Heldigvis er der carbs på vej lige om lidt :D

Du mødte altså muren efter cirka 30 minutter... :blink:

:lol: LOL....

DAMN - godt du ikke løber marathon med dine unormale glykogendepoter!!!

Måske gik du kold pga. noget andet du har "spist" ;)

Jaja haha meget morsomt :tongue: :lol: Når det så er sagt, så er jeg selv glad for at jeg ikke løber marathon B)

Du er også bedst på de korte sprint-distancer... wrrroooooommmmmm :2000-pontiac-red:

:bblush:

Link to comment
Share on other sites

Powerwalk:

Det er så blevet til 2 powerwalks indenfor samme døgn. Den første foregik kl lort i nat, hvor jeg powerwalkede den hjem de 7km inde fra byen :devil: Egentlig var det en ret fed tur :) Der var vildt tryk på wheelsne, og jeg kom hjem på omkring 45-50 minutter, hvilket var en udemærket tid. Idag har jeg så haft DOMS'en fra helvede i mine ben :devil:  :devil: Daaaaaamn de er ømme som bare fanden. At samle ting op fra gulvet, og andet der indebærer knæfleksion, må pænt vente til de får det bedre :lol:

Den anden tur er jeg lige kommet hjem fra. De første 4/5 af turen gik det meget godt, men på det sidste stykke gik jeg noget kold :dead: Jeg har åbenbart ikke fået nok carbs, for det føltes som om jeg gik riiimelig sukkerkold <_< Heldigvis er der carbs på vej lige om lidt :D

Du mødte altså muren efter cirka 30 minutter... :blink:

:lol: LOL....

DAMN - godt du ikke løber marathon med dine unormale glykogendepoter!!!

Måske gik du kold pga. noget andet du har "spist" ;)

Jaja haha meget morsomt :tongue: :lol: Når det så er sagt, så er jeg selv glad for at jeg ikke løber marathon B)

Du er også bedst på de korte sprint-distancer... wrrroooooommmmmm :2000-pontiac-red:

:bblush:

man sidder lidt og overvejer om den sidste bemærkning nu er komplimenterende ment eller ej.... :unsure:

:4whistling:

lummer sir du....

Link to comment
Share on other sites

Powerwalk:

Det er så blevet til 2 powerwalks indenfor samme døgn. Den første foregik kl lort i nat, hvor jeg powerwalkede den hjem de 7km inde fra byen :devil: Egentlig var det en ret fed tur :) Der var vildt tryk på wheelsne, og jeg kom hjem på omkring 45-50 minutter, hvilket var en udemærket tid. Idag har jeg så haft DOMS'en fra helvede i mine ben :devil:  :devil: Daaaaaamn de er ømme som bare fanden. At samle ting op fra gulvet, og andet der indebærer knæfleksion, må pænt vente til de får det bedre :lol:

Den anden tur er jeg lige kommet hjem fra. De første 4/5 af turen gik det meget godt, men på det sidste stykke gik jeg noget kold :dead: Jeg har åbenbart ikke fået nok carbs, for det føltes som om jeg gik riiimelig sukkerkold <_< Heldigvis er der carbs på vej lige om lidt :D

Du mødte altså muren efter cirka 30 minutter... :blink:

:lol: LOL....

DAMN - godt du ikke løber marathon med dine unormale glykogendepoter!!!

Måske gik du kold pga. noget andet du har "spist" ;)

Jaja haha meget morsomt :tongue: :lol: Når det så er sagt, så er jeg selv glad for at jeg ikke løber marathon B)

Du er også bedst på de korte sprint-distancer... wrrroooooommmmmm :2000-pontiac-red:

:bblush:

man sidder lidt og overvejer om den sidste bemærkning nu er komplimenterende ment eller ej.... :unsure:

:4whistling:

lummer sir du....

FAKTISK var det en joke.... Der er en del mere marathon-mand i Craw end han nok vil indrømme ;)

... og LUMMER - NEJ DA!!! :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

FAKTISK var det en joke.... Der er en del mere marathon-mand i Craw end han nok vil indrømme  ;)

... og LUMMER - NEJ DA!!! :angelgrin:

Yir :tongue: Marathonkragen var lige ude at flyve en rask morgentur på ca 30 minutter, i den kolde vintermorgen :asthanos:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Discosplit, Uge første og sidste, dag 3:

Første træning i 2004 var lettere crappy. Der var ikke særlig meget gang i hovedet idag, og et stigende søvnunderskud er ikke lige befordrende for at hive en god træning hjem <_< Selve de løftede kg osv var egentlig fine nok, men det var bare som om man ikke rigtig var tilstede, og hvor sjovt er det så? Da der ikke lige var noget fast på programmet, fik jeg mulighed for at smide lidt kabelsjov ind og så selvfølgelig tage nogel sæt Gunz :)

Imorgen VIL det blive bedre :angry:

Dagens tal: Kabelkongen slår til igen

Highpulls: 5x3@105 (Udemærket uden at være prangende).

Chins: 12, 12,11 (God nok styrke og repantal, men mindre god føling).

Pulldowns: 80x12, 85x10,85x10 (Bedre føling end i den frie variant).

Unilateral seated cablerpws: 45x11, 50x11, 55x9 (Sidder egentlig meget godt lats :) ).

Inclined D.curls: 20x10, 22½x7, 22½x5 (Taber fuldstændig koncentrationen i 3 sæt :cussing: ).

Crossbody Cablecurls: 15x10, 20x10,20x10 (Tjah....kabel <_< ).

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg pakke en kasse med tudekiks og sende til dig ;)

LOL .... stakkels, stakkels Krage  :tongue:

Sovepiller ville være bedre ;) Der er ikke noget mere irriterende end at være træt som bare fanden, men ikke at kunne falde i søvn :dozingoff: :raisebrow: :dead:

Store beskidte uhyre>

Ondt i hovedet siger du!?

Har kraw'far haft næppet for langt nede i krukken med tequila orme!? :D

Ondt i hovedet? Næææh du, bare for lidt søvn <_< :thumb_down:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Skal jeg pakke en kasse med tudekiks og sende til dig ;)

LOL .... stakkels, stakkels Krage  :tongue:

Sovepiller ville være bedre ;) Der er ikke noget mere irriterende end at være træt som bare fanden, men ikke at kunne falde i søvn :dozingoff: :raisebrow: :dead:

*Prøvede du nu igen at sove til middag, men kunne ikke falde til ro, fordi du IKKE MÅ SOVE TIL MIDDAG*!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, har du styr på hvor meget koffein du indtager? En kop kaffe om eftermiddagen reducerer de søvninducerende substancer til det halve nåd du skal sove, har jeg læst. Halveringstiden for koffein er 3-5 timer afhængig hvor man læser.

Eller savner du bare din lille englebasse så meget at du ligger søvnløs om natten og sukker? Det ville da være sødt :wub: :inlove: :love: :klokkeblomst:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, har du styr på hvor meget koffein du indtager? En kop kaffe om eftermiddagen reducerer de søvninducerende substancer til det halve nåd du skal sove, har jeg læst. Halveringstiden for koffein er 3-5 timer afhængig hvor man læser.

Eller savner du bare din lille englebasse så meget at du ligger søvnløs om natten og sukker? Det ville da være sødt :wub: :inlove: :love: :klokkeblomst:

Jeg er bare blevet ramt af posttraumatisk Squid Disorder eller Squidtropi.

Mit squidindtag har jo været ganske højt på det sidste, og da det meste af den squid jeg indtager stammer fra det kolde Baltisk dyb, er nogle af squiddens egenskaber blevet overført via squiddens tentakler. På plussiden er mit nattesyn blevet betydeligt bedre og mit greb er også styrket grundet små sugekopper, der er dukket op på mine grabber ;)

Eneste minus har foreløbigt været at jeg ikke kan sove ordentligt :( Hele konceptet med at sprøjte blæk ud, skal vi ikke komme nærmere ind på :cry:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, har du styr på hvor meget koffein du indtager? En kop kaffe om eftermiddagen reducerer de søvninducerende substancer til det halve nåd du skal sove, har jeg læst. Halveringstiden for koffein er 3-5 timer afhængig hvor man læser.

Eller savner du bare din lille englebasse så meget at du ligger søvnløs om natten og sukker? Det ville da være sødt :wub:  :inlove:  :love:  :klokkeblomst:

Jeg er bare blevet ramt af posttraumatisk Squid Disorder eller Squidtropi.

Mit squidindtag har jo været ganske højt på det sidste, og da det meste af den squid jeg indtager stammer fra det kolde Baltisk dyb, er nogle af squiddens egenskaber blevet overført via squiddens tentakler. På plussiden er mit nattesyn blevet betydeligt bedre og mit greb er også styrket grundet små sugekopper, der er dukket op på mine grabber ;)

Eneste minus har foreløbigt været at jeg ikke kan sove ordentligt :( Hele konceptet med at sprøjte blæk ud, skal vi ikke komme nærmere ind på :cry:

UHHHHHH... sugekopper siger du!!! :blink:

DAMN - det vil jeg se frem til.....

.... men det der blæk halløj - det kan du godt glemme - jeg skal have de "rigtige" prots for at bevare min "massiv-hed" :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har du seriøse søvnproblemer Craw ?

:tongue: KUN USERIØSE TROR JEG :tongue:

Jaja, man sover for lidt og for dårligt i et par dage, og straks bliver man punket :lol:

Forhåbentlig får jeg sovet ordentligt ud i nat....hvis bare det fordømte plankton og småfisk ikke virkede så tillokkende :cry: :(

Big J>

Kan du ikke bare sig til englebassen at du har fået asparges? 

Hun er ikke til at narre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

( Hele konceptet med at sprøjte blæk ud, skal vi ikke komme nærmere ind på :cry:

Kan du ikke bare sig til englebassen at du har fået asparges? :santa2:

Det er slet ikke noget man spøger med - det og så broccoli :puke2:

Hun er ikke til at narre  :bigsmile:

NEEEJ.... men fatter tilgengæld ikke ironi :funny:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share