Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Morgencardio:

Fik lige basket mig en tur på 30 minutter rundt om blokken for lige at få rørt vingerne igennem. Der var god energi på batteriet, selvom jeg først faldt i "søvn" kl 2, og turen var overstået før jeg vidste af det <_< Kl 2 står den så på en omgang Cannonball Delts og Titanic Triceps med Manden de kaldte Delts :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DiscoSplit; Uge første og sidste, dag 4:

Ét ord. Bah <_< :angry:

Dagens tal, Delts og Tris:

Seated Dumbbellpress: 42½x8, 42½x8, 42½x7 (Tjah ikke noget at mukke specielt over).

Side laterals: 3x9@17½ (Tjah <_< ).

Cable rearlaterals: 3x18-12@15-20 (Sucked...derfor jeg aaldrig bruger kabler til det her <_< ).

Pressdown: 3x12@55 (Bleh).

Seated Dumbbellextensions: 3x8@45 (Haha, totalt gimpy :thumb_down: ).

Nåh ja, og så var centeret selvfølgelig øde B)

Link to comment
Share on other sites

Ska du ha' tudekiks, kragefar :chicken:

Lad os bage nogle til ham i aften :tongue:

Ha....Ha.....ha.....Næææh, jeg gad godt se hvor meget i ville elske at træne i et menneskeforladt center stort set hele tiden <_< Og så kan man også godt mene at man har en dårlig træning ind imellem. Det er muligt ;)

I tilfælde af flere forslag om tudekiks, efter sandfærdige beskrivelser af træning osv, er den nye taktik udelukkende at skamrose det man laver, uanset om det er godt eller ej ;)

Superduper Skandaløst fantastisk søndagscardio extravaganza......damn det er fedt at lave cardio:

Heeeeeeyyyyyy :4thumbup: :4thumbup: Weeeeeeeeeeeyeahhhhhhh...Jeg vågnede kl 07.00 og så at det sneede. Da jeg vidste at der skulle laves cardio idag, tænkte jeg at jeg kunne lade sneen falde lidt mere, så jeg kunne komme til at gå i en dejlig masse sne :santa2: Sne er jo helt fantastisk :a-okhand: da man kan glide i det og falde og alt muligt andet fedt, som gør at man forbrænder flere Kcal. Desværre betød det så at jeg ikke med det samme kunne komme afsted :bawling: Efter to timer blev jeg nødt til at lænke mig til radiatoren for ikke at spæne ud i sneen med det samme. Det blev godt nok lidt svært at få mine måltider, men det var bare sååååå fedt :firebounce: Endelig oprandt timen da jeg skulle afsted, og jeg var så opsat at jeg nær glemte at få tøj på, men det er ligemeget, for det var bare sååååå fedt :firebounce: Der var rigtig meget sne, så jeg var heldigvis ved at falde et par gange, hvilket jo var viiiildt fedt :hehe: og det fedeste var at det tog længere tid at gå turen pga sneen :w00t:

Is og sne er bare det fedeste :band: Efter sådan en gang cardio, kan resten af livet kun være en stor nedtur :headbanger:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Heeeeeeyyyyyy  Weeeeeeeeeeeyeahhhhhhh...Jeg vågnede kl 07.00 og så at det sneede. Da jeg vidste at der skulle laves cardio idag, tænkte jeg at jeg kunne lade sneen falde lidt mere, så jeg kunne komme til at gå i en dejlig masse sne  Sne er jo helt fantastisk  da man kan glide i det og falde og alt muligt andet fedt, som gør at man forbrænder flere Kcal. Desværre betød det så at jeg ikke med det samme kunne komme afsted  Efter to timer blev jeg nødt til at lænke mig til radiatoren for ikke at spæne ud i sneen med det samme. Det blev godt nok lidt svært at få mine måltider, men det var bare sååååå fedt  Endelig oprandt timen da jeg skulle afsted, og jeg var så opsat at jeg nær glemte at få tøj på, men det er ligemeget, for det var bare sååååå fedt  Der var rigtig meget sne, så jeg var heldigvis ved at falde et par gange, hvilket jo var viiiildt fedt  og det fedeste var at det tog længere tid at gå turen pga sneen 

Is og sne er bare det fedeste  Efter sådan en gang cardio, kan resten af livet kun være en stor nedtur 

:lol: okay.....dette MÅ være sarkasme.

Link to comment
Share on other sites

UUUUUHHHHH YIIIIR BAAABEEEEYYYYY, Morgencardio :firebounce:

WOOOOHOOOOO, hvem kan sove når der er morgencardio på programmet??? 5 gange i nat vågnede jeg fordi jeg troede det var tid til morgencardio, men ak nej :bawling: Og så har jeg endda sovet i mit cardiotøj, så jeg var heeeelt vildt klar til bare at springe ud af sengen og spæne som en nasty gal MOFO rundt i sneen :jester: Planen var at udnytte sneen lidt. Gå ca halvdelen af turen, bygge en snemand, gå resten af turen og slutte af med at bygge en snemand og rulle mig i sneen til jeg var helt blå :headbanger: Desværre var der ikke nok sne, men det var ligemegt for det vare bare for vildt meget feeeeedt alligevel :jester: Så jeg lavede en 2 muddermænd istedet og rullede mig i mudderet :firebounce: Og det var bare feeeeeedt :tongue::tongue:

Og nåh ja, det hele tog ca 30 minutter ;)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Beklager d'herrer, men sneen er her, og det ser ud til at der er mere på vej ;)

Hepburn program; Uge 1, dag 1:

Første dag på Hepbuuuuuurn igen, og så skulle der jo brændes igennem for alle de to lousy træninger på alle de to sidste gange :firebounce: Til min store overraskelse var der mennesker i centeret idag :blink: Og endda mange af dem :dropjaw: Ser ud til at nytårsfortsæt mm også gælder i Olympic :dropjaw: Hvem skulle have troet det?? Anyways, folk faldt fra i hobetal og nogle nåede at træne hele deres diskoprogram færdigt inden vi blev færdige med dødløft :lol: Det blev til to singler med min hidtige PR, så med lidt øvelse burde der snart komme en ny B) En uges deload efterfulgt af en uge med diskosplit har dog ikke gjort underværker for min workcapacity, som er rimelig puny :lol: :tongue: Efter dødløft, føltes det som om det var slut, men nææææh nej for den gik ikke :evillaughter: Der var mere, og det meste var sq meget godt :asthanos:

Dagens tal, Dødløft osv:

Dødløft: (opv. 100x3, 140x2, 180x1, 200x1) Ws. 210x1, 215,1, 215x1, 220x1, 220x1, 5x5@180 (Tangering af PR i de to singler med 220 B) Den anden single var knap så smuk et syn, og ryggen var sq brændt helt aw, så de næste 5x5 sæt var naaaaasty :dead: :lol: ).

Dumbbell deltpress: 4x5@42½ (Der mangler lidt en 45'er, da 47½'eren er en smule for tung til 4x5 :( ).

Flyes: 5x8@27½ (Yeah, ingen smerter i hæftningerne, så det spillede jo max :biggrin2: ).

Hacksquat: 3x10@slæde+110 (Yeeeehaaaaa, den sad rigtig godt i knæene, fordi det er en lortemaskine, men heeeey det var feedt jo :cool3: ).

Incline Hammercurls: 20x11, 3x7@22½ (Hvaaasaaajaaaa for helvede :4whip: Gunz kørte godt idag :enforcer: ).

Seated calfraises: 4x16-14@80 (Yuuup, lægbasserne havde det også ganske fint og gav mig flere reps for pengene end sidst :king: ).

Ved ikke om jeg kan holde den overdrevent glade tone gående, men idag var det sq en rigtig god træning, så jeg klarer den lige en dag mere.

Link to comment
Share on other sites

Hej Crawdaddy!

Hvor kan man se DBFFs nyhedsbrev? Har været inde på deres side, men kan ikke finde det. Er det kun for medlemmer? I så fald kunne du evt. smide en quote omkring BF ind af døren til mig. Takker på forhånd.

Fedt at se at du også spiller Galaxies. Har dog selv slægget på den de sidste måneder. Hvad er dit nink og hvilken server spiller du på? Hvis du ellers er Star Wars fan eller bare godt kan lide kvali spil så kan Star Wars Knights of the old Republic anbefales. Det er uden tvivl det bedste spil der nogensinde er udgivet! (Tæt fulgt af Fallout 2 og Baldurs Gate 2)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hej Crawdaddy!

Hvor kan man se DBFFs nyhedsbrev? Har været inde på deres side, men kan ikke finde det. Er det kun for medlemmer? I så fald kunne du evt. smide en quote omkring BF ind af døren til mig. Takker på forhånd.

Fedt at se at du også spiller Galaxies. Har dog selv slægget på den de sidste måneder. Hvad er dit nink og hvilken server spiller du på? Hvis du ellers er Star Wars fan eller bare godt kan lide kvali spil så kan Star Wars Knights of the old Republic anbefales. Det er uden tvivl det bedste spil der nogensinde er udgivet! (Tæt fulgt af Fallout 2 og Baldurs Gate 2)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

De plejer at sende det enten per mail eller med posten til medlemmer. Fremover bliver det udelukkende sendt per mail, da det er for dyrt at sende med post osv.

Det eneste der står vedr. dips/chins er:

Bardips og chins var en alt for rodet og tilfældig afære. Der var alt for stor forskel på atleternes udførelse og tilskuerne blev generet af de mange dommere på scenen. Efter lang tids snak blev vi enige om at et alternativ kunne være romaskine og trappemaskine, begge dele med et tids-interval på 1 minut og en ting gøres færdig af gangen

Men hvis du har tænkt dig at stille op, så skal du være medlem af forbundet i 9 måneder før konkurrencen. Så hvis det er aktuelt, så er det nok ved at være tid snart :)

Jeg har næsten lige besluttet at droppe SWG. Alle mine guildmates har droppet det, så jeg gider ikke mere. Det eneste der trak lidt var at prøve jedi, men selv med holocrons og det hele, så ville det tage alt for meget tid til at jeg gider, så nu dropper jeg begge accounts på Bria. Mine to characters hedder Batross (Master doc) og Dracan (BH).

KoToR kunne jeg sagtens finde på at spille, og extensionen til både aliens vs preadtor 2 og MOHAA extensionen har jeg heller ikke fået prøvet endnu :wave:

Link to comment
Share on other sites

Bardips og chins var en alt for rodet og tilfældig afære. Der var alt for stor forskel på atleternes udførelse og tilskuerne blev generet af de mange dommere på scenen. Efter lang tids snak blev vi enige om at et alternativ kunne være romaskine og trappemaskine, begge dele med et tids-interval på 1 minut og en ting gøres færdig af gangen
Total gay!
Men hvis du har tænkt dig at stille op, så skal du være medlem af forbundet i 9 måneder før konkurrencen. Så hvis det er aktuelt, så er det nok ved at være tid snart :)

Ja fandt ud af det for en uge siden. Men det bliver vist ikke aktuelt hvis de ændringer træder i kræft. Keep me posted.

Jeg har næsten lige besluttet at droppe SWG. Alle mine guildmates har droppet det, så jeg gider ikke mere. Det eneste der trak lidt var at prøve jedi, men selv med holocrons og det hele, så ville det tage alt for meget tid til at jeg gider, så nu dropper jeg begge accounts på Bria. Mine to characters hedder Batross (Master doc) og Dracan (BH).

Har selv en karakter på eclipse; Zargon Brightblade. Tror dog også at jeg dropper det. Har som sagt ikke spillet de sidste måneder. Tror ikke MMORPGs er noget for mig i deres nuværende form. Ikke nok historie/fortælling.

Men KotoR. WOW. Det er sku mere Star Wars end de nye film!!!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at stepmaskine og romaskine, efter min mening, også er en sløj erstatning for dips og chins. Hvis det kan lade sig gøre i Sverige og Norge, så må det vel også være muligt her :unsure:

CAAAAAAAAAAARDIJUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU :firebounce: :

Da jeg vågnede var der sne udenfor og det sneede <_< Hvorfor det sure fjæs siger man så? Jamen der var jo slet ikke sne nok :hehe: Da ryggen var godt wasted efter DL igår blev cardio skudt så der kunne komme mere sne først :lol: Planen var at lave en ny slags cardio. Istedt for den gængse gåtur, ville jeg trille en snebold 5km og se hvor stor den kunne blive :idea: Men ak ak, desværre var der ikke nok sne, så jeg måtte nøjes med at gå en tur på ca 45 minutter...men heeeeeeey det var jo supermegafedt alligevel :firebounce::firebounce: På vej hjem fik jeg købt ind, og det var nogle gode tunge ting, så den sidste del af turen var med oppakning YEEEHAAAAAA :heartpump::heartpump:

Kan det være bedre????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share