Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kvaliteten af billederne er knap så god, desværre :( Næste gang bliver de bedre.

Hepburn Program; Uge 6, Dag 4:

En ganske ok træning, selvom centeret var lidt koldt. Lørdagstræningen er som regel noget hurtigere overstået end ellers, så der er ikke det helt store at berette om.....andet end at Olympic havde pænt besøg, der brændte centeret helt aw ;) :angel:

Næste uge står den så på deload, og så tror jeg næsten jeg starter på Hepburn igen.

Dagens tal; Det løse:

High pulls: 15 singler á 105 med ca 30 secs pause (Singler fungerede egentlig ok ift. tripler, men jeg er ikke helt sikker på om det bliver singler fremover).

Closegrip BP: 120x6, 130x6, 130x6, 140x5 (Mine hæftninger trænger til deload :) ).

Seated Dumbbellcurls: 20x11, 3x8-7@22½ (Gunz kørte ganske stabilt idag :) ).

Standing Wristcurls: 70x14, 12, 11, 10 (En smule bedre end sidst).

Unilateral Toepress: slæde+140x 16,16,15,15 (Cool nok prygl til de puny lægge).

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror eddermame at man skal lede længe efter så massiv en krawe'.. :blink:

En stuur naaasty Krawe' med et ordentligt vingefang, solidt patværk og et massivt landingsstel vel at mærke... :4flex:

Du er sq blevet et stort beskidt uhyre jooo' , det må helt sikkert være al' den squid du sætter til livs.. :santa2:

Ser godt ud "champ'en" :wave:

Mass

Link to comment
Share on other sites

Thx thx, det varmer jo altid at få at vide at man er et stort beskidt uhyre, selvom billeder ikke rigtigt formår at få det til at se ordentligt ud. Jeg er nok bare ikke særlig fotogen, eller bare i dårligere form end jeg selv går og tror :lol: Hvem ved hehe?

Don K>

NASTY! Sammenlign med DM billederne og væksten er meget tydelig. Okay, du er heller ikke så skarp som da, men fremgangen er ikke til at ta fejl af.

Btw... Måske burde du kalde dig P. Squiddy? 

Skarp siger du :lol: No, No my friend, offseason is for putting on mass, not for staying in sharp shape on body :pimp:

P.Squiddy siger du? :afro: ;)

MNC> Jeg har ikke lige fået målt mig selv, men vil se om ikke jeg kan få det gjort imorgen.

Deload, dag 1:

Tjah træning under deload er der ikke meget at skrive hjem om. Selv om jeg dødløftede let vægt idag, så føltes den stadigvæk halvtung og det burde den jo ikke. Deload'en kommer nok på et meget godt tidspunkt, men man føler sig uværgeligt som en megasniger, når man bare lige napper 10 lallesingler :chicken:

Resten var egentlig ok, men der var skidekoldt nede i grotten idag, så næste gang skal der helt klart mere tøj på kroppen, så man ikke går og småfryser.

+2½kg til alle DB løft.

Dagens tal; Lalledødløft osv:

Dødløft: 10x1@150 (Selvom det burde føles vildt let, var det ikke helt tilfældet, meen næste uge :evillaughter: ).

Seated Dumbbellpress: 2x5@40, 3x3@45 (40 var let og 45 var lidt sværere at danse med. Især fordi jeg kan cleane 40'erne op på skuldrene selv, mens jeg er nødt til at tage 45'erne op på knæene og sparke dem videre :cussing: ).

Flyes: 5x8@25 (Hæftningerne gjorde nas som bare fanden, så det bliver godt med lidt lettere vægte i bænkpres :) ).

Legextensions: 3x12@hele stakken+5kg (5kg bedre end sidst).

Hammercurls: 22½x10, 25x7, 25x7, 25x6 (Rimelig godt og godt pump i Gunz :tongue: De bliver mindre puny for hver gang :evillaughter: ).

Seated Calfraises: 75x19, 75x16, 75x16, 80x12 (Ok, men jeg håber julemanden har en Rotary Calfraises maskine med i posen i år :santa2: ).

Link to comment
Share on other sites

Deload; dag 2:

Heldigvis har Olympic gode juleåbningstider i år ca 24/7, så det spiller max :) Træningen var også fin nok, selvom det bare er en gang deload light weight, men hvad der ikke spiller er at jeg sandsynligvis fik en fartbøde på vej hjem :cussing: Man kommer kørende stille og roligt med ca 60, da jeg ser et blitzagtigt lys i en parkeret bil :( Satan og helvede, og så idag af alle dage :blink: Fedt nok med en julegiro på 500-1000kr :devil: Det værste er at den strækning det var på er fuldstændig latterlig at køre de tilladte 50 på, så fremover vil jeg fandme køre med en klud hen over kværken i bedste pudse næse stil :angry:

Jul? Bah Humbug!!!!!

Dagens tal; Lallebænk osv:

Bænkpres: 8 singler@130 (Nemt som bare fanden, men skulderhæftningerne er ikke glade for pmærksomheden :( ).

Weighted chinis: 4x8@5kg (Tjoh udemærket vel).

Parallel dips: 5x26, 5x21, 5x17 (Bedre end sidst).

Spidercurls: 20x9, 20x8, 20x7, 20x7 (Lidt bedre end sidst).

Stifflegged DL: 130x5, 130x5, 140x5, 150x5, 160x5 (Holdt for bredt på de to første, hvorfor de føltes tungere end de efterfølgende).

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw. Har du stadig gang i MMORPG spillet, SWG?  (ofcourse you have...)  :tongue:

Anyways tag og kig et smut forbi WoW's hjemmeside beta test til WoW begynder snart - ligeledes gælder EQ2!!!!  :santa2:

Jeg er lige begyndt på det lidt igen :) Det eneste jeg synes jeg mangler at have prøvet i SWG er at blive Jedi, så det vil jeg forsøge at grinde mig vej til :) Det kommer til at tage noget tid, men jeg når det nu nok ;)

WoW, er det world of wonders eller noget i den dur? Jeg synes at have hørt om det, men kan ikke lige huske noget konkret :cry: Skal dog nok skrotte en account eller to på SWG før jeg går igang med noget andet, ellers bliver det lidt halvdyrt :)

Spiller du selv SWG?

Deload, dag 3:

Julen er absolut ikke befordrende for træning, så det er vist heldigt nok at den står på deload. Squatten var latterligt nem idag, og det var rimelig fristende at smide mere på, men jeg holdt den i den nemme ende da det jo er deload. I de andre øvelser tog jeg lidt flere reps. Grunden er at nogle led småbrokker sig efterhånden, og så er flere og lettere reps at foretrække fremfor de tungere.

Dagens tal; Squatlinger osv:

Squat: 10 ultranemme singler á 140.

OL-rows: 4x12-11@120 (lækkert nok med lidt flere reps).

Reverse upright rows: 3x8@92½ (Lidt tung og lidt cheat, men ok).

Closegrip BP: 100x10, 120x9, 120x9, 120x8 (Holdt smallere i de to sidste sæt, og det kunne mine pathæftninger godt lide :) ).

Incline Dumbbellcurls: 20x9, 22½x7, 22½x5, 20x8 (Døde i 3 sæt, så tilbage til 20'eren (22½'eren) ).

Standing calfraises: 4x18-14@alt+80kg (Meget længe siden jeg sidst har lavet stående Craises, men det var egentlig meget godt :) ).

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hep hey.

Jeg spillede BETAen af SWG fra uge 1 - og var BETA Jedi i nogle uger :tongue: - Jeg har ikke rørt den endelig version af SWG da det ikke - endvidere - for mig var lykken. Det er simpelthen for nemt at blive master i alt.

WoW er WorldofWarcraft og kan ses på www.worldofwarcraft.com (vistnok - ellers søg på google). Det skulle være det bedste MMORPG til dato når det engang udkommer, med graphics, gameplay osv - De har sårgar erhvervet sig "eliten" indenfor MMORPG til at beta teste spillet.

EQ2 er bare forfølgeren af EQ1 - Det kunne bare godt være du var en EQ freak som så mange andre jo :unsure: :lol:

Venligst :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hep hey.

Jeg spillede BETAen af SWG fra uge 1 - og var BETA Jedi i nogle uger :tongue: - Jeg har ikke rørt den endelig version af SWG da det ikke - endvidere - for mig var lykken. Det er simpelthen for nemt at blive master i alt.

WoW er WorldofWarcraft og kan ses på www.worldofwarcraft.com (vistnok - ellers søg på google). Det skulle være det bedste MMORPG til dato når det engang udkommer, med graphics, gameplay osv - De har sårgar erhvervet sig "eliten" indenfor MMORPG til at beta teste spillet.

EQ2 er bare forfølgeren af EQ1 - Det kunne bare godt være du var en EQ freak som så mange andre jo :unsure: :lol:

Venligst :devil:

Doh! Jeps ok, det vidste jeg egentlig godt, det med World of Warcraft, men jeg kunne ikke lige huske det :tongue: Du har da ret i at det ikke er vanvittigt svært at blive master i SWG, meeen for nogle professioner bliver det riimelig pebret at blive det. Fx sagde min holcron at jeg skal være master Armorsmith, så nu skal der grindes tonsvis af resources, som ikke lige er gratis :angry: ......derudover er det pissekedeligt, så hurra for macroexpress :w00t:

Jeg har faktisk aldrig spillet EQ1, men mange har da udtalt sig positivt om det, så det kan da være det skal prøves. Det samme gælder vel WOW, da endnu flere nærmest får slap udløsning bare af at snakke om det :lol: Jeg ved bare ikke lige om Warcraft universet er noget der kan få mit pis i kog, men det må vel vise sig.

Foreløbig vil jeg lige se om det Jedi halløj er noget ved. Hvis ikke det er det, så dropper jeg mine accounts og finder på noget andet. Mounts og vehicles er meget sejt, men ikke lige noget der kan holde interessen igang på længere sigt :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Disco Split, Uge første og sidste, dag 1:

Efter en gang deload skulle der gang i den igen. Da ugen alligevel bliver fucked up på onsdag, synes jeg ikke det ville være vildt fedt at skulle squatte tungt på fredag. Derfor bliver det en gang disco split i denne uge og ben kommer til at ligge på onsdag. Så kan de få en ordentlig røvfuld og jeg kan alligevel være frisk nok til at lave ryg på fredag :)

Træningen var også ganske ok. Jeg var ikke så stærk i bænken, men det kan være fordi jeg lavede for mange 5'ere til at starte på, så skidt med det. Gunz'ne blev pumpet max, og det kørte også rigtig godt for dem. Der er helt klart fremgang i dem efter at jeg holdt op med at passe så meget på at træne strict og med god form B)

Efter denne uge er det enten tilbage på Hepburn eller Sheiko.

Dagens tal; Pattøj, Gunz & Undergunz:

Bænkpres: 100x5, 130x5, 140x5, 150x4, 160x1, 165x1 (Pattøjet værkede stadig i hæftningerne <_< ).

Flyes: 20x15, 3x10@25, 28x9 (Godt pattøjspump :) ).

Seated Dumbbelcurls: 22½9, 25x6,6,5 (Yeeep Gunz kørte som smurt).

Seated Hammercurls: 22½x8,7,7,7 (Hammer var også godt).

Unilateral cable spidercurls: 15x14, 20x10, 25x9, 30x7 (Yuuup :tongue: Startede for let ud, men har ikke lavet den med 1 arm ad gangen før).

Standing wristcurls: 70x15, 13, 11, 10, 10 (Undergunz blev pumpet godt op :devil: ).

Link to comment
Share on other sites

Disco Split, Uge første og sidste, dag 2:

Uhh yeah! Ben-dag på den gode gamle måde :w00t: Det er år og dag siden jeg har trænet en ren bendag, og efter en gang deload i sidste uge helt uden cardio, samt en diskopump mandag, så var jeg rimelig godt opsat på at tæve wheels'ne engang. Faktisk var jeg helt rastløs og klar til at tæve dem igår, meeeen jeg tænkte at det nok var bedre at vente til idag. Næsten som sædvanligt var centeret øde da jeg kom. Vægten føltes let i squat, og den lidt akavede følelse ved øvelsen jeg havde før deloaden var helt væk :w00t: Den føltes sq ligefrem naturlig :unsure: Og vægten føltes let når den lå på ryggen :tongue: Hurra for deload :a-okhand:

Jeg lagde ud med nogle 5'ere og det var sq let nok. Så en triple på 190, som heller ikke var specielt tung. Når nu det gik så fint, så kunne jeg ligesågodt nappe en på 200, som også var nem. Spørgsmålet var så om jeg skulle gå efter 210 eller 205. Begge ville være Post DM PR. Det ville dog være uden spotter, så jeg endte med at tage 205 på, da det ville være knap så fedt at sidde i bunden og ikke kunne komme op igen. Lige da jeg dykker med den, kommer der en ned i centeret :cussing: Den kom op uden det helt store, men bagefter var der ikke lige lyst til de 210 :( :chicken: :lol: Damn!! Men hva' fa'en PR er PR :tongue:

Dagens tal:

Squat: 170x5, 180x5, 190x3, 200x1, 205x1 PR (Hvis jeg ikke havde taget alle de sæt før jeg gik højere op, ville jeg helt sikkert have kunnet sætte en langt bedre PR idag. Vægten føltes let på ryggen, og når den gør det, så kan den dykkes ;) ak ak, hvis og hvis <_< Men det var nu en fed omgang squat alligevel).

Goodmornings: 140x5, 140x8, 150x5 (Nasty tæv til lænd og skinker).

Hacksquat: slæde+100x10, slæde+130x10, slæde+130x10 (kørte godt, og der kom godt pump quads :) ).

Standing legcurls: 40x9, 45x9, 50x6 (Så takkede skinkerne af for dette år :devil: ).

Legextensions: altx11,11,9 (De fik tæv med korte pauser til de ikke duede mere).

Seated Calfraises: 80x16, 80x15, 80x15 (Yeep, sad ganske perfekt i kalvene, og med flere reps end sidst :w00t: ).

Unilateral toepress: 3x15@slæde+120 (Tre forskellige fodpositioner og det var sq toppen :tongue: ).

Årets sidste træning var en af de bedste i December, men de bliver bedre endnu i det nye år :w00t:

Til alle ønskes der GODT NYTÅR fra Kragen ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share