Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hører du savner bakkerne når du er i Odense. Jeg kan varmt anbefale inkline løbebånd. Selvom folk måske vil glo, kan man jo godt gå med sin trusty rygsæk.

Joh, løbebånd er ok, men det er nu bedre med lidt frilands powerwalk :) Jeg synes at det er bedre at gå på et almindeligt underlag end løbebåndene, da de ofte er lidt slidte i belægningen. Meeeen mon ikke jeg kan finde nogle bakker i Odense? De må sq da findes, eller gik istiden ubemærket hen over Fyn? :) Ellers kan løbebåndet, til nøds, bruges som supplement.

MOORGENCAAAAAAAAAARDIOOOOOOH :firebounce:

For første gang i lang tid vågnede jeg før vækkeuret, og var frisk, frejdig og klar til en gang cardio. Desværre er sneen ved at smelte, og selv om der var lidt isslag, så var det slet ikke nok til at gøre turen risikabel nok til at der var chance for at falde og slå sig grumme :bawling: Meen alligevel blev der jordet igennem, og kragens bukser sidder allerede lidt løsere nu her efter en uge med konstant PW :pimp: Forhåbentlig er det ikke bare benmasse der er røget :cool3:

Link to comment
Share on other sites

Finde bakker i Odense og omegn? Good luck. Synes løbebåndene i OBBC er udemærkede (selvom jeg selvklart også hellere tilbragte tid i den frie natur).

Ingen bakker????? :cry::cry::cry:

Og det kalder i en by?

Løbebåndet er udelukkende en nødløsning hvis der er orkan udenfor B)

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 1, dag 2:

Mwuahahahahaha :evillaughter: Det var patdag idag, og patten spillede totalt max B) De vægte der føltes tunge før deload var NEMME og det endte da også med en PR :pimp: Der kunne godt have kommet mere på, for den var langtfra grinding eller noget, men det må vente til næste patsession :evillaughter: Det lykkedes også at rykke nogle ok Pullups ud, selvom lats'ne stadig var ømme efter DL i mandags og det hele spillede egentlig max. Skulle næsten have haft billeder lavet idag, for der var gevaldigt pump i kragetøjet :asthanos:

Det eneste der var lidt dårligt var at det var umuligt at lave goodmornings. Lænden var så DOMSbefængt at det ville være meningsløst at give den en tur mere, så GM byttede plads med Legcurls og er hermed gemt til næste gang :4thumbup:

Dagens tal; Patpres og det løse:

Bænkpres: (opv.100x3, 130x2,150x1) ws. 160x1, 165x1, 167½x1, 170x1, 172½ (PR) 2x5@150, 3x5@145 (Yeah Buddy!! Så kom den sq og med ekstra energi i bagagen :firebounce: Som i DL var styrken der, men workcapacity var ikke, så 5x5@150 var ikke muligt. Måske næste gang ;) ).

Pullups: 5x8, 5x8, 5x9, 5x8 (Hell yeah, på trods af ømme lats gik det fint).

Dips: 5x25, 5x22, 5x15 (Farvel og tak til triceps :tongue: ).

Side laterals: 17½x9, 17½x9, 17½x8 (Kørte fint, men den generer min Brachoradialis på venstre arm, så måske går jeg over til kabelversionen).

Spidercurls: 20x11, 22½x8, 22½x8, 22½x7 (Udemærket, selvom gunz var en smule medtagne).

Standing legcurls: 40x11, 45x11, 50x8, 50x8 (Istedet for goodmornings, som så kommer på skemaet næste gang).

Link to comment
Share on other sites

Der er da et par bakker: hvis du smutter ud af middelfartvej mod bolbro, jo længere du går, jo flere bakker. Hvis du drejer ude omkring pårup, og ikke kan se andet end et lille slot og 3-4 gårde må du gerne komme og hilse :D

:lol: Allright, det vil jeg så gøre :)

Skal dog først lige finde ud af hvor det er henne :lol:

Krøya, Granhof, Anyone og Englebassen>

Tak tak :) Det var også lidt på tide at ham fætter PR kom på besøg i Århus :)

Link to comment
Share on other sites

YIIIRH! Tillykke med din PatPR™!  :w00t:

Der vidst ikke så meget andet at gøre, end at lave den her:  :4signme:

:tongue:

Jeg har også stukket til ham.... :unsure:

men han siger han ikke vil i gummidragt og bindes ind :tongue: (med mindre det er derhjemme ;) )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Stak du lige Fætter PR en kindhest, og så drønede du ellers de 172½ op.... :lol:

Fandme en nasty omgang bænk Kraw'far..... :dropjaw: :blink::devil:

(btw: nasty spider curls du holder dig.... :o )

Thx Maaaaaa :D

Jeg har også stukket til ham.... 

men han siger han ikke vil i gummidragt og bindes ind  (med mindre det er derhjemme  )

Alle der gummiremme og elsatiktrøjer minder mig gevaldigt om:
Bring out the gimp
:tongue:

Morgencardio:

Ohhh yeah, endnu en morgen hvor vejret ikke helt kan bestemme sig til om det skal være vinter eller ej :cry: Halvdelen af vejen var der isslag og resten af vejen kunne man godt få fart på. Ergo, man kunne ikke have skøjter på hele vejen :( Istedet for Powerwalk blev det nærmest til en gang småløb blandet med powerwalk og så gang med meget små skridt for ikke konstant at ryge på røven :tongue::thumb_down: Men ok en tur er en tur, og den her var ganske god :)

Link to comment
Share on other sites

Vigtig information:

Kæmpeblæksprutter angribes af store grønlandshajer

Af Lars Henrik Aagaard

600 meter under polarhavenes overflade foregår der ofte en kamp på liv og død mellem 10-20 meter lange kæmpeblæksprutter og op til syv meter lange grønlandshajer.

Det viser ny forskning, der netop er offentliggjort i tidsskriftet Deep Sea Research.

Opdagelsen er vigtig, for hidtil har man troet, at de frygtindgydende bløddyr med øjne så store som tallerkener og skarpe kløer og næb kun havde én naturlig fjende: Kaskelothvalen. Men i maven på 36 antarktiske grønlandshajer har franske marinebiologer fundet rester af ikke færre end otte kæmpeblæksprutter og 49 kolossalblæksprutter. Sidstnævnte art kan efter alt at dømme blive op til 20 meter lang og veje adskillige ton og er et af havets mest mystiske og sagnomspundne dyr.

Man kan kun gisne om, hvordan kampen mellem hajer og kolossalblæksprutter foregår i det kolde mørke på de store dybder, for videnskaben har aldrig filmet, endsige observeret, de store blæksprutter i deres naturlige miljø. Ganske overraskende har biologerne ikke fundet ar fra blæksprutternes kløer og næb på hajerne. Kaskelothvaler har ofte kraftige ar omkring munden som tegn på en intens kamp i dybderne med de store blæksprutter.

Grønlandshajen, der i sydpolare farvande går under navnet sleeper shark, er én af de største af alle hajarter. Havdyret, der i Danmark også kaldes havkal, har ry for at være ualmindelig sløv. Ikke desto mindre ved man, at den omkring Grønland med held fanger en række af havets hurtigste fisk, bl.a. laks. I dybderne er den med andre ord alt andet end sløv, men tværtimod en snarrådig og lynhurtig kæmpe.

Iøvrigt fandt biologerne også resterne af en hidtil ukendt blæksprutteart i maven på én af grønlandshajerne.

For your information :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vigtig information:
Kæmpeblæksprutter angribes af store grønlandshajer

Af Lars Henrik Aagaard

600 meter under polarhavenes overflade foregår der ofte en kamp på liv og død mellem 10-20 meter lange kæmpeblæksprutter og op til syv meter lange grønlandshajer.

Det viser ny forskning, der netop er offentliggjort i tidsskriftet Deep Sea Research.

Opdagelsen er vigtig, for hidtil har man troet, at de frygtindgydende bløddyr med øjne så store som tallerkener og skarpe kløer og næb kun havde én naturlig fjende: Kaskelothvalen. Men i maven på 36 antarktiske grønlandshajer har franske marinebiologer fundet rester af ikke færre end otte kæmpeblæksprutter og 49 kolossalblæksprutter. Sidstnævnte art kan efter alt at dømme blive op til 20 meter lang og veje adskillige ton og er et af havets mest mystiske og sagnomspundne dyr.

Man kan kun gisne om, hvordan kampen mellem hajer og kolossalblæksprutter foregår i det kolde mørke på de store dybder, for videnskaben har aldrig filmet, endsige observeret, de store blæksprutter i deres naturlige miljø. Ganske overraskende har biologerne ikke fundet ar fra blæksprutternes kløer og næb på hajerne. Kaskelothvaler har ofte kraftige ar omkring munden som tegn på en intens kamp i dybderne med de store blæksprutter.

Grønlandshajen, der i sydpolare farvande går under navnet sleeper shark, er én af de største af alle hajarter. Havdyret, der i Danmark også kaldes havkal, har ry for at være ualmindelig sløv. Ikke desto mindre ved man, at den omkring Grønland med held fanger en række af havets hurtigste fisk, bl.a. laks. I dybderne er den med andre ord alt andet end sløv, men tværtimod en snarrådig og lynhurtig kæmpe.

Iøvrigt fandt biologerne også resterne af en hidtil ukendt blæksprutteart i maven på én af grønlandshajerne.

For your information :lol:

SERIØST??? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Vigtig information:
Kæmpeblæksprutter angribes af store grønlandshajer

Af Lars Henrik Aagaard

600 meter under polarhavenes overflade foregår der ofte en kamp på liv og død mellem 10-20 meter lange kæmpeblæksprutter og op til syv meter lange grønlandshajer.

Det viser ny forskning, der netop er offentliggjort i tidsskriftet Deep Sea Research.

Opdagelsen er vigtig, for hidtil har man troet, at de frygtindgydende bløddyr med øjne så store som tallerkener og skarpe kløer og næb kun havde én naturlig fjende: Kaskelothvalen. Men i maven på 36 antarktiske grønlandshajer har franske marinebiologer fundet rester af ikke færre end otte kæmpeblæksprutter og 49 kolossalblæksprutter. Sidstnævnte art kan efter alt at dømme blive op til 20 meter lang og veje adskillige ton og er et af havets mest mystiske og sagnomspundne dyr.

Man kan kun gisne om, hvordan kampen mellem hajer og kolossalblæksprutter foregår i det kolde mørke på de store dybder, for videnskaben har aldrig filmet, endsige observeret, de store blæksprutter i deres naturlige miljø. Ganske overraskende har biologerne ikke fundet ar fra blæksprutternes kløer og næb på hajerne. Kaskelothvaler har ofte kraftige ar omkring munden som tegn på en intens kamp i dybderne med de store blæksprutter.

Grønlandshajen, der i sydpolare farvande går under navnet sleeper shark, er én af de største af alle hajarter. Havdyret, der i Danmark også kaldes havkal, har ry for at være ualmindelig sløv. Ikke desto mindre ved man, at den omkring Grønland med held fanger en række af havets hurtigste fisk, bl.a. laks. I dybderne er den med andre ord alt andet end sløv, men tværtimod en snarrådig og lynhurtig kæmpe.

Iøvrigt fandt biologerne også resterne af en hidtil ukendt blæksprutteart i maven på én af grønlandshajerne.

For your information :lol:

Jaaaaa, der er vel en grund til at de hajer er så store og naasty ;) Den grønlandske squidvariant er dog noget mere wussy end den baltiske variant, som stort set har affisket hele dette farvand for hajer og andre småfisk, som generer den, når den majestætisk svømmer rundt i sit undersøiske kongedømme :pimp:

Morgencardio:

Så lykkedes det mig at komme ud at gå her til morgen, efter at have ligget på langs igår :cry: Jeg skal nok tage mig sammen og købe et halstørklæde. Så slipper jeg for at ligge på langs en hel dag, misse træning og få ondt i halsen :cussing: Nu må jeg se om jeg har energi nok til at få en fornuftig træning ud af det idag. Så kan jeg lære det :angry: Morgencardioen var forresten helt ok, selvom jeg ikke var helt 100% så frisk som ellers <_<

Link to comment
Share on other sites

Hepburn program; Uge 1, dag 3:

Hehe. Meget andet er der vist ikke at sige, men jeg havde regnet med at det nok ville blive ringe, så ikke den store overraskelse der ;) Det var en af de dage hvor det kun ville være lidt dårligere helt at blive hjemme, men selv en dårlig træning er bedre end ingen træning <_< Men dårlig var den ihvertfald, og centeret var øde og koldt. Som prikken over I'et på en nærmest surrealistisk dårlig dag, kom der en enarmet mand og skulle træne :unsure:

Dagens tal; Squat und so weiter:

Squat: (opv. 100x3, 140x2). 5x1@180, 5x5@140 (Hahahaha, når 180 føles tung, så spiller det sq ikke :tongue: Stort set samtlige led gjorde ondt, så det var bare helt perfekt :w00t: Alt i alt, rimelig lam omgang squat).

OL-rows: 5x5@130 (Også rigtig fedt, da lænden, albuer og alt andet generede helt optimalt :w00t: ).

Reverse upright rows: 3x8@90 (Tjah, den var så ok).

Goodmornings: 5x5@120 (Den ramte meget godt der hvor den skulle, men desværre også alle mulige andre steder hvor den ikke skulle :lol: ).

Pressdown: 3x12-10@55-65 (Skulle have lavet closegrip BP, men albuer og skuldre mente noget andet :a-okhand: ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share