Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Morgencardio:

Mindre hovedpine idag, så selv med en dårlig nats søvn blev det til en god omgang morgentur :) Totalt mørkt, blæsende og en smule regn, ligesom vi kan lide det ;) I modsætning til træning, er det lige sagen at lave cardio når der ikke er et øje vågent, når det er mørkt og især hvis det er tåget :lol: Ved ikke lige hvorfor, men det er bare lige sagen :D Lidt regn er heller ikke skidt :) Ca 30 minutter blev det til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Craw> hvad hastighed går du med (ca.)  ?

Jeg vil tro det ligger omkring de 6-7km/timen afhængigt af hvor langt jeg går :wave:

Nope... du går hurtigere.... nærmere 8 km/t

- med mindre du sjusker når jeg ikke går med ;)

Ok, så siger vi det ;) Jeg sjusker da ikke når jeg går alene, men du har jo altid så meget fart på........ B) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn program; Uge 1, dag 4:

Første gang i umindelige tider blev der trænet på en søndag. I modsætniong til hvad jeg havde forventet var der mennesker dernede, og egentlig en del. Træningen var en del bedre end igår, men jeg kan godt mærke at den ikke kører på 100% endnu. Der var stadig lidt ømhed i albuer og skuldre, men langtfra lige så irriterende som igår. Den eneste øvelse der ikke kørte ok, var wristcurls, og det er vist fordi det er ved at være noget tid siden....det må der gøres noget ved :angry:

Dagens tal:

Shrugs: 170x5, 180x5, 180x6, 190x5, 190x6 (De var egentlig ikke så svære, men det gjorde ondt i halsen når skuldrene blev trukket helt op :( Skulle egentlig have lavet highpulls, men havde mere lyst til shrugs).

Unilateral toepress: 4x12@slæde+160 (Tjoh, det var ok, selvom der ikke var så suveræn forbindelse til læggene).

Pullovers: 4x14-12@47½ (Lidt øm i ledene indtil efter 2 sæt <_< ).

Seated Dumbbellcurls: 22½x9, 22½x9, 25x7, 25x7 (Udemærket når først gunz blev varme. I starten er brachoradialis øm og irriteret <_< ).

Standing wristcurls: 4x12-11@70 (Ok, men kunne være en del bedre).

Link to comment
Share on other sites

HVAAAAAA DAAAAAA... træner du nu på en søndag???? :tongue:

Er du ved at lade op til du skal over til POWERPOSSÉT ;) så du kan følge trop :devil:

Njah, jeg fik jo ikke trænet i fredags, så jeg er en dag bagefter :( Nu må jeg se om jeg kan indhente den igen eller gå efter tirs,tors, lør, søn :)

Link to comment
Share on other sites

Lige et oprids til mig, da jeg har hukommelse som en si, hvad brugte du til at pumpe kroppen ernæringsmæssigt op inden du gik på scenen til DM sidste år?

Kartoffler, honning eller chokolade? Og hvor meget :)

Müslibarer, riskager og bananer. Mængden var bare så meget jeg nu havde lyst til, men ikke noget voldsomt. Fik også kastet lidt nødder i gabet.

Rekonvalescence diskotræning:

Efter ikke at have kunnet træne siden søndags, pga sløjhed og hals-sot, blev det langt om længe muligt at få trænet lidt idag. Da jeg stadig er en smule mindre frisk end normalt, blev det til en let omgang kabel diskotræning for at få fyldt reserverne op igen til næste uge, hvor tonen atter engang bliver mere bidsk :angry:

Det var faktisk meget fedt at træne en omgang højreps diskopump og der kom da også pump i de ramte muskelgrupper :) Det bedste er at jeg efter træning har det en del bedre end før, så ren optur der :)

Dagens ahermm <_< "tal":

Smithpresses bag nakken: stang+30x12, stang+50x5, stang+40x8 (2 sæt var for tungt, og jeg sad ikke ordentligt, men ellers var det ok).

Cable sidelaterals: 3x12@15 (Woooo, nasty pump i delts :tongue: ).

Dumbbell shrugs: (2)32½x28, (2)42½x26, (2)47½x25 (Niiice pump trapz, og de var helt lammede bagefter :tongue: ).

Lying cable spidercurls: 35x30, 45x20,45x19 (Godt pump i gaaanz).

Unilateral Cable preachercurls: 20x8, 15x15, 15x13 (Uhhh yeah).

Ez reverse Cablecurls: 20x22, 20x21, 25x17 (niiice pump).

Unilateral reverse pressdown: 15x30, 20x21, 25x17 (Ret godt pump).

Lying dumbbellextensions: 20x11, 17½x15,17½x15 (første sæt var for tungt til højrep).

Pressdown: 40x30, 60x20, 75x18 (Et andet tårn end "normalt", så ved ikke med klodsernes vægt andet ende det der står på dem).

Imorgen må jeg se om jeg kan få pumpet mine wheels op, så de er klar til næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Rekonvalescence diskotræning:

En gang diskopump i wheels er vel ikke at kimse af, så det var hvad den stod på idag. Færre sæt, flere øvelser og flere reps. Heldigvis er jeg ikke blevet vildt puny, som jeg havde frygtet, så indenfor kort tid burde jeg være på toppen igen :) Sjovt nok føltes stangen let nok på ryggen, og det var wheels'ne der brændte tør først. De skal vel bare lige tankes op med glykogen, og så skal de nok spille max igen ;)

Dagens "tal":

Squat: (opv. 100x3, 140x3, 170x3) ws. 180x3, 190x2, 200x1 (Den sidste var tung og langsom, men den kom da op).

Legextensions: 45x17, 50x13, 55x10 (Argh de bliver pumpet helt i smadder :tongue: ).

Legpress: slæde+200x20, slæde+200x15, slæde+200x15 (De to sidste sæt var uden lockout, og det gjorde den betydeligt bedre end ellers. Meget længe siden ellers).

Standing legcurls: 3x12@45 (Godt pump osv, ikke meget at snakke om der).

Toepress: slæde+200x15, 14,13 (Det var lidt svært at holde et fornuftigt knæk i benene, da de var trætte efter bentræning. Det er ikke meget ved på den måde <_< ).

Seated calfraises: 70x15,14,12 (Ikke mere at køre med :( ).

Link to comment
Share on other sites

Hehe :devil: glæder jeg mig til at læse om - men rart at se at der er nogen der får brændt trods sløjhedens efterdønninger - sidder selv og vanker den med the og hele lortet ... :chicken:

:( Det er sq surt af få Årstidens Sót, men det går heldigvis over igen, og så kan man begynde forfra....eller næsten forfra :)

God bedring med det :wave:

Link to comment
Share on other sites

Rekonvalescence diskotræning:

En god gedigen gang diskotræning, med pump og hele svineriet. For første gang i lang tid blev jeg færdig før alle de andre i centeret, og det var en noget uvant fornemmelse :) Ellers var det meget godt at få skudt nogle øvelse af, som jeg ikke plejer at lave.

Det var så næstsidste træning i Olympic. På tirsdag er det den sidste, og så skulle den næste foregå i OBBC med alle de andre awekatte ;)

Dagens tal; Lats & pats:

Pullups: 10x3 med 30 sekunders pause mellem sæt (Ville lige prøve den efter al dn gode omtale den får af Big J. Det var overkommeligt, så jeg venter lige med at se hvordan ryggen har det imorgen før den endelige dom kommer).

Chin pulldown: 80x12, 85x10, 85x9 (Yep, godt pump i hangarwide lats :) ).

Seated rows: 90x10, 90x10, 90x10 (Udemærket, men måske flere reps med lavere vægt havde været bedre).

Dumbbell bænkpres: 37½x15, 42½x10, 47½x8 (Godt pump i patten. bare en skam den næste håndvægt hedder 67½ :( ).

Flyes: 27½x8, 25x8, 25x8 (Der var ikke noget tilbage i patten efter patpres, så flyes'ne var svaaage men de gav en niice pump).

Link to comment
Share on other sites

Det bli'r sq feee' når den almægtige kraw'far kommer og brænder med os andre i Obbc... :wave:

(btw: mon ikke du kunne trykke de 67½kg DB's.... :poking: :asthanos: )

Mass. :4flex:

Jeg glæder mig også helt til at brænde den aw med hele banden :)

Cardio:

Efter næsten 1½uges tvungen cardiopause :cussing: kom jeg endelig igang igen :) Det var sq helt lækkert at få tævet en gang PW af, og solen skinnede også og det hele. Der blev svedt godt igennem og de små lægge kunne også lide at få tæv igen :) Så kører det igen 7....9....13... :cry: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn program; Uge 1, dag 1:

Efter at måtte afbryde den sidste runde Hepburn, var der ikke meget andet at gøre end at starte forfra. Da jeg skulle have mit indskud i Olympic tilbage måtte jeg tage til træning kl 10 :( Det er nu engang lige tidligt nok at dødløfte, hvertfald hvis man er mig ;) Det gik ellers udemærket, og selvom den absolutte styrke var lidt lav, så gik det rimelig godt på reps over en single :) Resten af træningen var helt i orden, så intet at udsætte der.

Næste træning skulle så komme til at løbe af stablen i OBBC. Om det bliver imorgen eller torsdag ved jeg ikke. Det må dagen imorgen vise.

Dagens tal; Dødløft osv:

Dødløft: (opv. 100x3, 140x1, 180x1) 200x1, 4x1@210, 5x5@170 (%'erne var en del bedre end singlerne, selvom det plejer at være omvendt).

Seated Dumbbellpress: 4x6@42½ (Ret overkommeligt :) ).

Flyes: 25x8, 4x8@27½ (Kørte godt og let).

Continuous tension Legpress: slæde+200x16, 13, 13 (Lidt svagt, men jeg kunne lave mere).

Seated calfraises: 4x16-14@80 (Sad ganske fortrindeligt idag :) ).

Seated Hammercurls: (opv. 17½x10) 4x7@25 (Kørte godt).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share