Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Læste et sted (tror det var i Ivers log) at du legede med tanken om at stille op i athletic fitness.. er det stadig på tapetet eller er det droppet?

Bliver jo nødt til at scoute konkurrencen på forhånd :wink: det er svært at finde atleter i +180

Link to comment
Share on other sites

Læste et sted (tror det var i Ivers log) at du legede med tanken om at stille op i athletic fitness.. er det stadig på tapetet eller er det droppet?

Bliver jo nødt til at scoute konkurrencen på forhånd :wink: det er svært at finde atleter i +180

Jeg har ikke gjort mere ved det. Men tanken er der stadig. Men jeg føler ikke at jeg er god nok nu, uanset hvad. Så hvis det bliver er jeg nok først klar 08. Synes ikke der er nok volume på endnu

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 20:12

Slut: 22:39

Vægt: 85,8

Mennesker: Torben F, og Sirprise

Status:Hård dag. 08:30 til 16:30 på job. 17-20 i bestyrelses møde. og så til træning 2½ time.

Ved andet sæt i incline db pres, besluttede bænken at glide et hak ned, til næste trin, hvilket restultede i at jeg hakkede hovedet ned i bænken og tabte begge vægte. Heldigvis ikke på mig selv

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 4 x 115

1 x 4 x 137,5

2 x 3 x 160

3 x 3 x 185

3 x 2 x 195

Dødløft fra lille box

1 x 5 x 150

2 x 5 x 172,5

Dødløft fra stor box

4 x 4 x 195

Incline dumbell pres

1 x 15 x 22,5

1 x 8 x 45 :4thumbup:

3 x 8 x 42,5

Flys

3 x 8 x 32,5

EZ Curls

3 x 5 x 57,5

Cabel Curls

2 x 8 x 60

Military Pres

3 x 8 x 57,5

Dragon Flags

3 x 8

Lunges

5 x 5 x 55

Link to comment
Share on other sites

Fy for satan, det med bænken må ikke have været rart.

Var den slidt, eller havde du ikke instillet den ordentligt?

Flot dødløft og Inc DB pres. :4thumbup:

Mest af alt min egen skyld. Vores bænke har lige som et mellem trin melem hver hak, hvor den godt kan stå i. Men det er ikke lavet til det. Vi har sådan nogle firkantede jernrør man kan ligge ind, for at den står sikkert i hakket. Det havde jeg ikke gjort. Nu ved jeg hvorfor man skal huske at gøre det. Der skete ikke så meget ud over jeg slog hovedet lidt (noget nogle vil påstå er sket for mange år siden :laugh: ) og blev forskrækket. Men ellers intet.

Og tak tak :wink:

De sheiko cykluser er noget der trækker tænder ud

Link to comment
Share on other sites

Travl dag. Meget travl

Dagens træning

Start: 16:23

Slut: 17:46

Vægt: 85,2

Status: Lige kommet hjem fra privat fest. Og skal være på amger kl 10 i morgen og flytte for en kammerat. Gab jeg er træt.

Mennesker: BB og OP var i huset

Front Squat

1 x 5 x 50

5 x 5 x 75

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

1 x 5 x 52,7 PR :4thumbup:

1 x 4 x 52,7

3 x 5 x 50

Lunges

3 x 5 x 60

Dips

1 x 20 x BW

Straigt Barbell curls

5 x 8 x 40

Goodmornings

5 x 5 x 77,5

Clean/Jeark Dobbelt Kettelbell

3 x 5 x 24

Link to comment
Share on other sites

En lille oplevelse fra igår.

Var til fest med omkring 60 mennesker i en mindre lejlighed i city.

En af gutterne som er gift med en af mine kusiner var der. Han er vel sidst i 20`erne i dag. Han er håndværker og har altid været i realtivt god form.

Da vi snakkede træning, og han spurgte x antal gange om jeg var sikker på jeg aldrig havde taget andet end protein. Og var ret imponeret over min generelle styrke. Han er en lille tæt gut. Anyway, erkendelsen kom da også, og han havde skudt sig som 16-17årig.

Det var sandheden om hans "gode" form.

Sørgeligt.

Anyway, så kommer der ofte nogle sandheder på bordet når man taler med folk der er fulde.

Link to comment
Share on other sites

Man siger jo "fra fulde børn skal man høre sandheden"

Eller var det "fra fulde og børn skal man høre sandheden"

Ihverdtfald har det noget med fuld at gøre det hele :laugh:

Synes det er rimelig grinerne han har skudt sig uden at træne, det hjælper da ikke særlig meget? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Man siger jo "fra fulde børn skal man høre sandheden"

Eller var det "fra fulde og børn skal man høre sandheden"

Ihverdtfald har det noget med fuld at gøre det hele :laugh:

Synes det er rimelig grinerne han har skudt sig uden at træne, det hjælper da ikke særlig meget? :cry:

Jo jo han har trænet. Og træner lidt biceps i dag, men holder primært sin form pga hans håndværk. Men anyway..........

Link to comment
Share on other sites

Den får fuld skrue for tiden.

Flyttede for en kammerat igår, fra 5 sal. Gal jeg er smadret i benene i dag.

Anyway, han er så flyttet ind hos mig, indtil han finder noget andet. Jeg har et ekstra værelse. Så det går

I morgen flyver jeg til tyskland for at arbejde i 4 dage. Lørdag har jeg fest for 110 gæster cirka.

Argh

Start: 17:25

Slut: 19:39

vægt: 84,4

Mennesker: Mike og Jens var i huset lidt. Cool. Sir Prise kom, og gav mig et lift hjem, da bimmeren er til service mens jeg er i tyskland.

Status: Lidt udbrændt

Squat

1 x 8 x 40

1 x 8 x 60

1 x 6 x 85

1 x 4 x 105

1 x 6 x 112,5

Flat Dumbell Pres

1 x 15 x 22,5

1 x 8 x 47,5

2 x 7 x 47,5

2 x 6 x 47,5

Goodmornings

5 x 5 x 80

Pulldown T-Bar

5 x 8 x 92,5

Back Extensions

3 x 10 x 10

Straight barbell curls

5 x 8 x 45

Dumbell rows

3 x 8 x 62,5

Cabel crunch

3 x 10 x 37,5

Kettelbell Snatch

3 x 5 x 24

Link to comment
Share on other sites

En ting er at befinde sig i Tyskland, på et kontor med mennesker man ikke kender, og have 4 dages arbejde, og bo i en kuffert på et hotel værelse.

Noget andet er at have fest på Lørdag med 110gæster.

Men absolut værst af alt, er at have influenza nu.

:crazy::blink::unhappy:

Hvor er det latterligt. Jeg er totalt smadret. Har stort set ikke sovet i nat, og har 3 dages arbejde, og som sagt 110 gæster på Lørdag

Link to comment
Share on other sites

Skal lige ha lukket op for den store lorte pose her inde.

Arhhhhg hvor er jeg træt af det hele lige nu.

Det lykkedes mig med meget møge og besvær at få en ny fly billet igår, så jeg kom hjem kl 21.Vores billetter er altid none refundable, så den blev fuldt takseret. Nå who cares, ikke min penge pung.

Men anyway, her i dag har jeg stadig totalt overtryk i begge øre, ondt i skallen, halsen, totalt snottet, feber, ondt i nakken, Øv

Jeg har brugt 2 måneder på at arrangere noget der gerne skulle blive årets fest for mine venner. 110 gæster, DJ, Bar, osv.

Og nu ender det med at jeg må lade nogle andre køre det i hus for mig uden min deltagelse.

Ud over det så har jeg ikke trænet siden søndag, og det sucks sjovt nok OGSÅ big time.

Nå men ud over det er livet jo fantastisk

Link to comment
Share on other sites

The day after

Wow var hjemme kl 06 i nat.

Det blev en meget meget lang dag og nat.

Festen i sig selv gik super. Absolut til et 11 tal, hvis ikke 13. Det hele klappede mere eller mindre bare som det skulle. Virkelig fedt.

Min egen situation derimod var ikke så super. Efter en hel dag med fuld knald på, lidt ipren, min pencelin, ik så meget mad, måske ikke så meget at drikke, mange gæster, mange bolde i luften, dansede, råbte osv osv så var jeg pludselig kl halv to, meget dårlig.

Jeg stod og dansede, da der pludselig ikke var meget at gi af. Det var en underlig fornemmelse, havde bare ikke mere luft i mig, ikke mere energi, ikke meget noget. Var bare tømt.

Satte mig ud bagved, men synes ikke jeg kunne få åndedræt og puls i ro. Endte med at gå ind og ligge med ved siden af, og rejse mig, igen, og ligge mig, osv.

Prøvede at drikke vand, og sodavand osv. Men lidt lidt hjalp det. Fik en underlig uro i benene, og fyldte jeg fik en pressen for brystet, unormal hjerte rytme (uden at kunne præsicere den følelse yderligere). Anyway, der gik noget tid, men det ændrede sig ikke. Da jeg begyndte at få nogle små tics (krappe trækninger, eller spjæt, what ever), fik jeg fat i en af mine kammerater og spurgte om han ikke ville køre mig hjem, fordi jeg havde ikke lyst til at køre selv.

Vi kom ud i bilen, og efter at have kørt lidt synes jeg det blev værre og værre. Kunne ik sidde stelle, arme og ben, var hele tiden i bevægelse, jeg frøs, og svedte samtidig, følte mig kold, og tømt for blod.

Så vi besluttede at ligge vejen forbi skadestuen.

Jeg hader virkelig at føle mig som en drama queen, og jeg har kun været på en skadestue en gang i mit liv før. Så det var ikke så rart.

Anyway, på skadestuen blev jeg mødt af en sygeplejerske som fik mig lidt ned og sidde, og fik spurgt en masse. Efter lidt tid i vente salen kom hun og sagde jeg skulle ligge mig ned på en tom stue, og vente på lægen: Der gik dog længe inden lægen kom.

Men alene det at være "tvunget" til at ligge ned, og bare vente, gjorte at der kom lidt ro over.

Lægen kom, og snakkede lidt, og fik taget noget blodtryk osv, og kunne ikke rigtig sige noget andet end jeg måtte hjem og sove og få slappet af. Der var nok ikke andet end for meget pres i for lang tid, på en "syg krop" som forklaringen.

Så jeg var hjemme kl 06.

Men nuj jeg hader det. Hader at føle mig som en drama queen. Hader at måtte efterlade min med arrangør i stikken med hele oprydningen og hader at måtte forlade min egen fest før den var færdig.

Link to comment
Share on other sites

Fik lige kørt lidt syge træning i dag:

Start: 15:51

Slut: 16:55

Vægt: 82,4

Mennesker: BB, AP, OP

Status. HST Dag 1 Cyklus 1

Dødløft

1 x 5 x 60

1 x 3 x 90

1 x 3 x 120

4 x 1 x 152,5

1 x 1 x 192,5

1 x 1 x 212,5

7 x 1 x 152,5

1 x 1 x 172,5

1 x 1 x 192,5

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

3 x 12 x 30

Incline dumbell pres

2 x 12 x 25

Yates Rows

2 x 12 x 60

Db shoulder pres

2 x 12 x 20

Pull downs med spade greb

3 x 12 x 75

3D Shoulder Tri-Set`s

2 x 12 x 6

Det var alt det blev til, så var min astma for slem , jeg har ret slemme astma tendenser når jeg har lidt forkølelse

Link to comment
Share on other sites

Hey Nicolaj :yo:

På trods af sygdom , får du da trukket nogle go´e kilo i land :1356:

Jo tak.

jeg ville gerne ha haft et eller to tungere løft, men synes de 212,5 var tunge nok i dag. Havde håbet at jeg skulle op og tangere den gamle pr. Men det skulle ik lige være i dag. Min lunge kapacitet er skudt i smadder.

Anyway, så er jeg bukket under for presset fra den siddende betyrelse og har sagt ja til at stille op til en bestyreles post på næste onsdag

Link to comment
Share on other sites

Anyway, så er jeg bukket under for presset fra den siddende betyrelse og har sagt ja til at stille op til en bestyreles post på næste onsdag

Det glæder mig :4thumbup: Det er en opgave der er til at overskue..... Jeg går ud fra at du arver mine tjanser , lave opslag og lister og den slags ting .

Vi ses på onsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

De tre sidste trænings pas

Fredag

Start 17:38

Slut: 18:30

Vægt: 83,0

Mennesker: Sir prise

Dødløft

1 x 5 x 60

1 x 3 x 100

10 x 1 x 152,5

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 15

1 x 12 x 30

2 x 17 x 30

Incline dumbell benchpres

2 x 17 x 25

Yates Rows

2 x 12 x 62,5

Dumbell shoulder pres

1 x 12 x 15

2 x 12 x 20

Pull down T-Bar

3 x 12 x 775

Incline Dumbell curls

1 x 12 x 12,5

Lørdag pas 2

Start: 20:53

Slut: 21:29

Front Squat

3 x 12 x 35

Benpres

3 x 12 x 200

Incline curls

1 x 12 x 15

Ronnie Curls

2 x 12 x 45

3D LAterals

2 x 12 x 6

Abs aka kongtana

3 x 10

Dødløft

5 x 1 x 152,5

Lørdagens træning

Start: 15:03

Slut: 15:39

Dips

3 x 20 x bw

Back extensions

3 x 10 x 10

Kb Snatch

3 x 5 x 24

Kb Curl with flip

3 x 8 x 12

Dobelt overhånd straight barbell curl

2 x 8 x 30

1 x8 x 35

Chins

3 x 8 x bw

Link to comment
Share on other sites

Start 19:42

Slut: 20:54

Vægt: 82,9

Mennesker: Sir prise

Benpres

3 x 12 x 210

Front Squat

3 x 12 x 40

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 22,5

3 x 15 x 32,5

Incline dumbell benchpres

2 x 15x 27,5

Yates Rows

2 x 12 x 65

Dumbell shoulder pres

1 x 12 x 22,5

1 x 14 x 22,5

Pull down T-Bar

3 x 12 x 80

Incline Dumbell curls

2 x 12 x 15

Ronnie Curls

2 x 12 x 50

3D LAterals

2 x 12 x 7

Abs aka kongtana

3 x 10

Link to comment
Share on other sites

Møg "træning"

Igår

Start: 17:00

slut: 18:30 (Fiktiv slut tid, fordi jeg lavede ik en skrue)

Program status: HST Uge 2, Cyklus 1, pas 4

Vægt: 83,4

Status: Min hoste, og vejrtræknings problemer var helt udstyrlige igår. Min hals snørrede sig totalt sammen og jeg kunne igen ikke få vejret. Så det blev til stort set intet, og jeg gav op. Hvilket jeg hader. Jeg havde tænkt jeg ville køre resten i dag, men det er ikke muligt grundet arbejdstider m.m. Surt show. Det er sådanne ting der afholder mig for at blive god, fordi jeg er sådan en TØS, hvad angår dedikering. TSK TSK TSK

Ud over det: Var til General forsamling igår, og jeg er nu en del af bestyrelsen i Lillerød Vægtløfter klub. FEEEE

Vores bestyrelse er som jeg ser, det rigtig god nu, da vi har flere meget aktive klubmedlemmer, som har god føling med hvad der sker i klubben.

Træning:

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 130

1 x 1 x 172,5

1 x 1 x 192,5

1 x 1 x 202,5

7 x 1 x 172,5

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

3 x 15 x 35

Incline Dumbell Pres

2 x 15 x 27,5

3D Laterals

1 x 12 x 6

1 x 12 x 7

Thats all

TØS :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag Søndag

Status: Min træning lider kraftigt for tiden. Jeg har en underlig astmatisk tilstand, der gør at jeg efter 30-45min træning hoster så kraftigt, og har så slemt vejrtræknings besvær at jeg må stoppe. Det skal siges at jeg uden for træningen også hoster lidt, men at de tunder træning giver sig udslag i hvad der føles som kraftigt nedsat lunge funktion. De små øvelser går, men de store øvelser dræner mig på no time.

Det har gjort at jeg har fået smadret mange trænings pas. Hosten har også varet ved snart 3 uger nu.

Noget helt andet er så at et nyt pige bekendtskab er en mega tidsrøver :nonono: :4mewantfood:

Lørdag

Start: 12.:53

Slut:13:43

Vægt: 82,6

Dødløft

1x 5 x 60

1 x 3 x 110

3 x 1 x 152,5

Flat dumbell pres

1 x 15 x 22,5

3 x 12 x 37,5

Incline dumbell pres

2 x 12 x 30

Yates rows

2 x 12 x 67,5

Dumbell shoulder pres

2 x 12 x 25

Pull downs

1 x 12 x 80

Incline dumbell curls

2 x 12 x 17,5

Ronnie curls

2 x 12 z 57,5

Søndag

Start: 16:20

Slut: 16:57

Mennesker: Big mike og Jens

Ben pres

3 x 12 x 220

front Squat

3 x 12 x 45

Pull downs T-bar

1 x 12 x 82,5

3D Laterals

2 x 12 x 8

Crunch aka Kongtana

3 x 10 x bw

Link to comment
Share on other sites

Hey mester, helbredet ... Hvad med et helt banalt lægebesøg for at få noget mod den der - gæt - lungebetændelse? :1112:
Jeg talte med doktoren (ikke steen) i morges, og har fået tid på Onsdag eftermiddag. Han synes det lød som en astmatisk tilstand. Men jeg forstår bare ikke hvordan det så kan opstå spontant uden fysisk aktivitet. Den anden aften (i fredags) hos min bror var det helt skævt, og jeg kunne slet ikke holde op med at hoste igen og følte min lunge kapacitet var på 15%.

Nå men på Onsdag er jeg forhåbentlig klogere

:4thumbup:

jaaaaa, det er rigtig nice. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning igår

Start 19:33

Slut: 20:51

Vægt: 82,4

Mennesker: Torben F

Benpres

3 x 12 x 230

Front Squat

3 x 12 x 50

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

3 x 12 x 37,5

Incline dumbell benchpres

2 x 12 x 30

Yates Rows

2 x 12 x 70

Dumbell shoulder pres

2 x 12 x 25

Pull down T-Bar

3 x 12 x 82,5

Incline Dumbell curls

2 x 12 x 17,5

Ronnie Curls

2 x 12 x 60

3D LAterals

2 x 12 x 8

Abs aka kongtana

3 x 10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share