Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Man forarges i den grad over det danske afgiftssystem på biler... :mad:

Korrekt. jeg nåede også at få en tur i en 550 V8, med 360hk inden jeg skulle hjem. Dejligt køretøj.

I øvrigt er både den nye Mustang og den nye Charger , low end biler, der kører rundt over det hele.

Jeg var inde på Starbucks en af dagene, da der var en lokal chearleder ( :4thumbup: ) inde samtidig (ja hun var iført komplet kamp uniform) . Anyway, jeg bemærkede at hun gik ud, og satte sig in sin Mustang Cabriolet, og kørte.

Only in America

Anyway, det er et helt normalt syn at se unge gutter i Mitshubishi Evolution, Subaru Impreza, Mitsubishi Eclipse, Mustang, osv, fordi de biler ganske enkelt ikke koster noget hos dem.

En Nissan 350Z fra 2005, kan købes for 20000$

Dvs jeg vil kunne spare 40-50.000kr ved at skifte min BMW fra 2001 ud med en 350Z. SYGT :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jetlag Træning

Start: 10:10

Slut: 11:13

Status: Tja, sidste "jetlag" pas.

Mennesker: Ingen kendte

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

2 x 5 x 120

Flat de pres

1 x 18 x 22,5

3 x 5 x 47,5

Triset

2 x 8 x 7

Cabel Rows

3 x 8 x 90

Military Pres

3 x 8 x 50

Ez Curls

3 x 8 x 47,5

Back Extensions

3 x 10 x 5

Db Flys

3 x 8 x 27,5

Dips

1 x 20

Link to comment
Share on other sites

Har strikket lidt på et program for de næste uger.

Jeg vil gerne ha lidt mere styrke i squat, og ride på min dødløft bølge. Omvendt vil jeg prøve at bruge den erfaring jeg har fået i min ferie, med hvad der gør mine trænings pas sjove. Ikke alt for mange øvelser, og de øvelser jeg vælge, skal jeg kunne li.

Som det er sat sammen nu, er mandag "high rep" på bryst delen, og fredag tung dag. Jeg prøver Gene Bell Squat cyklusen. På dødløft siden bliver det enten en TJ single cyklus, eller Sheiko 4 ugers, beginners 2 igen.

Dag 1

Start:

Slut:

Vægt:

Status:

Mennesker:

Squat Gene Bell Squat Program

Db Pres 5 x 8

Curl 4 x 10

Db Rows 3 x 8

KB Snatch 3 x 5

Pull downs til bryst 5 x 8

Back Extensions

Abs 3 x 10

Goodmornings 5X5

Dag 2

Start:

Slut:

Vægt:

Status:

Mennesker:

Dødløft

Incline db 4 x 8

Db Flies

Curl 3 x 5

Military Pres 3 x 8

Abs 3 x 10

Lunges

Dag 3

Start:

Slut:

Vægt:

Status:

Mennesker:

Dødløft

Front squat

Lunges

Db pres 5 x 5

Goodmornings

Dips

Curl 3 x 8

KB Clean/Jerk

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Start: 17:31

Slut: 19:11

Vægt: 83,4

Status: Hvor er LVK trist når alle de gamle er væk. Mike, Børsten, Steen, Spøer, Ulrik, Veto, Torben. Man ser dem aldrig mere.

Tilgengæld var AP der. Han påstår nu at han har dødløftet 255kg. Det er så usandsynligt som det kan blive. Han dødløfter aldrig, og kan ikke squatte en kasse øl. :w00t:

Mennesker:Marco, og AP

Squat

2 x 8 x 40

1 x 8 x 60

4 x 6 x 85

1 x 4 x 95

Db Pres

1 x 15 x 25

1 x 8 x 45

1 x 7 x 45

3 x 8 x 42,5

Preacher Curls

4 x 10 x 37,5

Db Rows

3 x 8 x 50

KB Snatch

3 x 5 x 26 (fik lavet 1 sæt med 32kg, fordi jeg fik taget en forkert :laugh: )

Pull downs til bryst

5 x 8 x 85

Back Extensions

3 x 10 x 10

Abs aka ulrik

3 x 10

Goodmornings

5X5 x 60

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 16:22

Slut: 19:30

Vægt: 84,1

Status: Der var 4 nye drenge i dag, der var HELT grønne. Dvs der gik MEGET tid med instruktion.

Ole P var i huset. Fik en god sluder. Han har bænket 172,5 Raw. Totalt sejt

Mennesker: SirPrise, Ole P

Sheiko Dødløft:

1 x 5 x 60

1 x 4 x 115

2 x 4 x 137,5

2 x 3 x 160

5 x 3 x 185

Deadlift From boxes (tvivl om box størrelse)

1 x 5 x 137,5

2 x 4 x 160

3 x 3 x 185

4 x 2 x 207,5

Incline Db pres

1 x 15 x 20

4 x 8 x 40

Db flies

3 x 8 x 30

EZ Curls

3 x 5 x 52,5

Military pres

3 x 8 x 52,5

Hanging leg raises

1 x 10

Lunges

5 x 5 x 50

Link to comment
Share on other sites

Status: Der var 4 nye drenge i dag, der var HELT grønne. Dvs der gik MEGET tid med instruktion.

Ole P var i huset. Fik en god sluder. Han har bænket 172,5 Raw. Totalt sejt

Hej Blackice!

Kommer der mange nye til for tiden? Og er der flere end der plejer eftermiddag/aften?

Udemærket bænket af Ole. Ikke så lang tid siden han fortalte, han gerne ville prøve at nå 170kg inden (det nu aflyste) jule/vinterstævne... Var det på hans sædvanlige flade disko-stil?

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackice!

Kommer der mange nye til for tiden? Og er der flere end der plejer eftermiddag/aften?

Udemærket bænket af Ole. Ikke så lang tid siden han fortalte, han gerne ville prøve at nå 170kg inden (det nu aflyste) jule/vinterstævne... Var det på hans sædvanlige flade disko-stil?

Nææh, det er ikke slemt. Det var faktisk ret vildt i dag. Kl 19 var der tomt. Fuldstændig. Da jeg gik kom der en. Dvs der var 2, kl 19. Normalt er der totalt proppet. Så mit indtryk er at der er meget tomt om aftenen.

De fire der var til prøve træning, tror jeg max der kommer en eller to nye medlemmer ud af.

Ole`e er vild. Men han vejer også 92kg, og han er ikke særlig høj. Så faktisk må man sige at han har smidt meget masse på. Så vidt jeg kan forstå var det i normal flad, trænings stil som han altid gør.

Haha! Ser sgu godt ud! Der må være nogen af de nye og andre medlemmer, der gloede lidt???

Der var ik så mange. Men de gloede mere ved de 185 jeg reppede lidt med.

Helt trist det ikke var tid til et max i dag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Meget god træning i dag

Start: 17:13

Slut: 18:41

Vægt: 84,0

Status: Ik noget

Mennesker: AP, ellers halv tomt

Front squat

1 x 5 x 50

5 x 5 x 70

Lunges

3 x 5 x 50

Flat dumbell pres

1 x 15 x 25

1 x 5 x 47,5

1 x 6 x 50 :superman:

3 x 5 x 50 :superman:

Goodmornings

5 x 5 x 60

1 x 5 x 70

Dips

1 x 25 x bw

Standing hammer curls

3 x 8 x 20

Kettel bell Clean/Jerk, dobbelt kb

3 x 5 x 22

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 16:20

Slut: 18:19

Vægt: 83,6

Mennekser: Big Mike og Jens var i huset. Konge

Status: Ok træning. Fedt at Mike og Jens var i huset. De har været savnet.

Der var et par gutter i dag jeg har det meget blandet med. Jeg tror de har trænet et andet sted før. Jeg må jo have respekt for at de går ind i det med liv og sjæl, men nogle gange træner de altså med hovedet under armen.

Efter opvarmning i Db pres, hopper han over og tager 50kg db`sne. Man kan jo se allerede der, at hans størrelse og vægten ikke harmonerer. De fyrer så x antal forced reps af, som ser meget ukontrolerede ud. Men for at det ikke skal være løgn fortsætter de med 57,5kg db`sne bagefter. Det var ved at gå galt, og selv om de var 100% forced kunne han dårlig få dem i start position alligevel. Men der blev da pint x antal reps ud det også.

Grotesk. Det koster en skulder eller en brækked næse en dag når han taber dem.

Squat

2 x 10 x 40

1 x 8 x 60

1 x 8 x 85

4 x 4 x 95

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

5 x 8 x 45 :4thumbup:

Db rows

3 x 8 x 57,5

Goodmornings

5 x 5 x 70

Pull downs t-bar

5 x 8 x 87,5

Back extensions

3 x 10 x 10

Preacher curls

2 x 10 x 40

1 x 9 x 40

Straight barbell curls

2 x 10 x 30

Cabel Crunch

3 x 10 x 32,4

Kettelbell snatch

3 x 5 x 24

Link to comment
Share on other sites

Man kan hurtigt konkludere at dette års bulk ikke har fungeret særlig godt.

Jeg har været meget forsigtig.

På den positive side har jeg holdt formen ret godt, og har stadig lidt abs tilbage synligt.

Ligeledes er styrken helt som den skal være. Men masse er der ik kommet meget på af.

Men jeg gider ikke gå ind i sommer sæssonen som bulket, så jeg har ikke tænker mig at droppe diæten iår.

Tilgengæld kører jeg Kreatin fra nu af og til 1 Marts, hvor jeg starter diæt i år. En måned senere end sidste år, men sidste år vejede jeg også 97kg.

Så nu kører jeg 7 dages 10 gram loading efterfulgt af 5 grams supplering, ind til 1 Marts, og så skal der cuttes ned igen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 20:30

Slut: 22:37

Vægt: 83,6

Mennesker: SirPrise gik da jeg kom

Status: Blevet revet godt rundt af Boris i dag. Har ellers været lidt en skod dag. Sys jeg er lidt off for tiden.

Dødløft til knæene

1 x 5 x 50

1 x 4 x 115

2 x 4 x 137,5

2 x 3 x 160

4 x 3 x 172,5

Døløft

1 x 4 x 115

1 x 4 x 137,5

2 x 3 x 150

5 x 3 x 185

Incline dumbell pres

1 x 15 x 22,5

4 x 8 x 42,5

Flys

3 x 8 x 32,5

EZ Curls

5 x 5 x 55

Military Pres

3 x 8 x 55

Dragon Flags

3 x 8

Lunges

5 x 5 x 51,25 (fik sat forkert vægt på, hehe)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 20:00

Slut: 21:20

Vægt: 83,9

Status: Nothing new

Mennesker: Sir prise var i huset et øjeblik

Front Squat

1 x 5 x 20

5 x 5 x 72,5

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

5 x 5 x 50

Lunges

3 x 5 x 55

Dips

1 x 25 x BW

Straigt Barbell curls

1 x 8 x 35

1 x 8 x 37,5

1 x 8 x 40

2 x 8 x 42,5

Goodmornings

5 x 5 x 75

Clean/Jeark Dobbelt Kettelbell

3 x 5 x 24

Link to comment
Share on other sites

Hej.. Kiggede lige forbi :4thumbup:

Rigtig flot træning, og især din dødløft..

God træning :bigsmile:

Jammen velkommen til Loggen. Altid hyggeligt med lidt fremmed besøg :smile:

Og tak. Dødløften er klart min Force, og jeg prøver at "ride" på bølgen så længe som muligt. Hvis jeg kan holde de sidste 12 måneders progresion et år mere, så kan jeg måske nå 250kg i år.

Det ville være super

Link to comment
Share on other sites

Jammen velkommen til Loggen. Altid hyggeligt med lidt fremmed besøg :smile:

Og tak. Dødløften er klart min Force, og jeg prøver at "ride" på bølgen så længe som muligt. Hvis jeg kan holde de sidste 12 måneders progresion et år mere, så kan jeg måske nå 250kg i år.

Det ville være super

Jamen jeg vil da med glæde følge lidt med fra sidelinjen, men gode råd osv kan jeg nok ikke komme med. Har en del mindre erfaring med træning end dig.. :bigsmile:

Jeg er lige modsat dig.. Har virkelig store problemer med dødløft (teknik). Men er ved at komme efter det nu så jeg endelig kan stige..

Har en dårlig lænd, så passer meget på :dry:

250kg er også meget.. ½ ton :4thumbup: pøj pøj med det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg vil da med glæde følge lidt med fra sidelinjen, men gode råd osv kan jeg nok ikke komme med. Har en del mindre erfaring med træning end dig.. :bigsmile:

Jeg er lige modsat dig.. Har virkelig store problemer med dødløft (teknik). Men er ved at komme efter det nu så jeg endelig kan stige..

Har en dårlig lænd, så passer meget på :dry:

250kg er også meget.. ½ ton :4thumbup: pøj pøj med det :cool:

Well det gode ved erfaring er at det kommer, bare man venter :laugh:

Dødløft teknik er for de fleste noget der tager lidt tid. Næsten alle har de samme start vanskeligheder, og kæmper lidt med det i starten. Dog har jeg aldrig haft ryg problemer. Tværtimod kan jeg stort set byde den alt.

Tilgengæld har jeg et halv fessent squat, og en skulder der ik kan li bænkpres, så sådan er der så meget.

Anysaå, 250kg, er så vidt jeg ved ikke et halvt ton. Det er det halve af et halvt ton. Altså et kvart. Selv om det andet lyder bedre :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Well det gode ved erfaring er at det kommer, bare man venter :laugh:

Dødløft teknik er for de fleste noget der tager lidt tid. Næsten alle har de samme start vanskeligheder, og kæmper lidt med det i starten. Dog har jeg aldrig haft ryg problemer. Tværtimod kan jeg stort set byde den alt.

Tilgengæld har jeg et halv fessent squat, og en skulder der ik kan li bænkpres, så sådan er der så meget.

Anysaå, 250kg, er så vidt jeg ved ikke et halvt ton. Det er det halve af et halvt ton. Altså et kvart. Selv om det andet lyder bedre :laugh::tongue:

Hehe det er sikkert rigtigt :bigsmile:

Det må være dejlig at have sådan en ryg.. Jeg ville være meget ked hvis min ryg brækkede.. Man bliver jo helt handicappet hvis ryggen ryger..

Ja vi er godtnok meget anderledes, min skulder er superb for tiden og squatten er mit max :devil:

Jeg tror desværre jeg var lidt for træt igår.. Mente også et kvart ton :smile: selvom et ½ ton godtnok lyder meget godt. :laugh:

Men det behøver vi ikke sige til nogen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lidt updage

Nu 3 dage uden træning. Har faktisk ikke officelt misset et pas, da det kun er pga forskydning i mit program. Jeg skulle ha trænet i dag, men jeg måtte være hård ved mig selv, og opprioritere samvær med familie, og en kammerat senere. Men måske jeg får trænet i morgen. Det satser jeg på. I så fald er intet tabt

Jeg har lavet en masse dips de sidste dage her hjemme

I dag er det vidst kun blevet til

2 x 15 x bw

2 x 20 pushups mellem stole

1 x 20 normale pushups

1 x 15

1 x 10

Link to comment
Share on other sites

Strange dag

Træning

Start: 17:40

Slut: 18:27

vægt: 84,7

Mennesker: BB, og Sir Prise

Status: Måtte gå tideligt grundet anden aftale

Squat

1 x 8 x 40

1 x 8 x 60

1 x 6 x 85

1 x 8 x 95

1 x 4 x 105

Flat Dumbell Pres

1 x 15 x 22,5

2 x 8 x 47,6 :devil:

3 x 8 x 45 :4thumbup:

Goodmornings

5 x 5 x 75

Pulldown T-Bar

5 x 8 x 90

Back Extensions

3 x 10 x 10

Straight barbell curls

2 x 8 x 45

Træning 2 pas

Start: 21:50

Slut: 22:19

Dumbell rows

3 x 8 x 57,5

Straight barbell curls

3 x 8 x 45

Cabel crunch

3 x 10 x 35

Kettelbell Snatch

3 x 5 x 24

Jeg legede lidt kettelbell bagefter. Den der curl ting, hvor man slipper den i toppen, lader den rotere 380 grader, og griber den igen. Ret sjovt, og det gik ok med højre hånd. Men blev ved med at tabe den med venstre. Det skal jeg vidst lege lidt med :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share