Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Dagens træning

Start: 11:05

Slut: 12:35

Vægt: 83,5

Mennesker: BB

Status: Fin træning. Totalt fokus, og ingen forstyrrende elementer.

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 2. Day 1

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 75

2 x 4 x 90

2 x 3 x 105

2 x 2 x 120

3 x 1 x 135

Db benchpres

1 x 15 x 17,5

1 x 5 x 27,5

1 x 4 x 32,5

2 x 3 x 37,5

6 x 2 x 45

Flat dumbell flies

5 x 10 x 25

Weighted pushups, bred stand

5 x 10 x 15

Squat

1 x 5 x 75

1 x 4 x 90

2 x 3 x 105

4 x 2 x 120

Goodmornings

5 x 5 x 65

Ronnie curls

1 x 8 x 60

3 x 8 x 70

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 20:40

Slut: 22:17

Vægt: 84,0

Mennesker: Torben F kom sent

Status: Totalt brændt av dag. Har en ny kinesisk kollega på besøg den her uge. Så meget min tid går med at undervise. Plus hele dagen i morgen vil gå med undervisning, blot den anden vej, af en gut ude fra.

Efter job tog jeg til bestyrelses møde, hvilket to 3 timer i dag. Hjerne dødt. Så jeg har først lige spist aftens mad nu

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 2. Day 2

Deadlift to Knees

1 x 5 x 50

1 x 4 x 112,5

2 x 4 x 132,5

3 x 3 x 155

4 x 3 x 167,5

Dumbell Benchpres

1 x 15 x 17,5

1 x 5 x 27,5

1 x 5 x 32,5

2 x 4 x 37,5

2 x 3 x 42,5

2 x 2 x 45

2 x 3 x 42,5

2 x 5 x 37,5

1 x 7 x 32,5

1 x 9 x 27,5

Deadlift

1 x 4 x 112,5

1 x 4 x 132,5

2 x 3 x 155

5 x 3 x 177,5

Squat Scissors

5 x 5 x 50

Standing EZ Curls

4 x 10 x 47,5

Link to comment
Share on other sites

Mums... Sådan en Ferrari Enzo burde nydes med en sommervarm Jyllands-Ringen og et sæt Michelin Sport dæk til fri afbenyttelse. :wub::wub:

Surt den kun har stået i tomgang foran butikken. Men nu har du vel også kørt Ferrari før, skiderik! :dry::tongue:

Tror heller ikke jeg fik lavet meget, hvis den slæde stod og tronede ude foran min arbejdsplads en dag. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mums... Sådan en Ferrari Enzo burde nydes med en sommervarm Jyllands-Ringen og et sæt Michelin Sport dæk til fri afbenyttelse. :wub::wub:

Surt den kun har stået i tomgang foran butikken. Men nu har du vel også kørt Ferrari før, skiderik! :dry::tongue:

Tror heller ikke jeg fik lavet meget, hvis den slæde stod og tronede ude foran min arbejdsplads en dag. :blush:

Det er simpelthen så imponerende grej. En skønhed er den som sådan ikke. En 460 er feks langt flottere, eller en 360. IMO. Men den her, er et teknisk mesterværk. Dens præstationer, dens opbygning, dens historie. Det er så imponerende.

Jeg tror jeg var der ude 7 gange, og fik sågar en af mine venner til at komme forbi og se den. Selv de kunder der var her i dagens anledning fra Italien var imponerede. Uanset hvor i verden man er fra, er en Enzo ikke noget man lige oplever. Heller ikke i Italien.

Jeg har kørt Ferrari før ja, 355 og 360. Men ikke Enzo.

Gutterne der kom med den, og "vartede den op" i løbet af dagen var heldigvis med da jeg var på KTI og køre, så de var meget snaksagelige. Men nuj jeg har ikke kunne koncentrere mig i dag.

Dagens træning

Start: 17:25

Slut: 19:17

Vægt: 84,0

Mennesker: BB, Lungbrush, Spøer, Big Mike, Jens

Status: Har været en lang uge. Men faktisk er det begyndt at blive sjovere på arbejdet. jeg har fået indsigt i nogle ting som gør at jeg er placeret super godt i firmaet. Og det gør at jeg er på den sjove side af bordet. Og udfordringerne er rimelig afbalancerede så det er sjovt.

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 2. Day 3

Benchpres Dumbell

1 x 15 x 17,5

1 x 5 x 27,5

2 x 4 x 32,5

2 x 3 x 37,5

5 x 2 x 45

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 75

2 x 5 x 90

5 x 5 x 105

Benchpres Dumbell

1 x 4 x 30

1 x 3 x 35

5 x 2 x 42,5

Leg Pres

5 x 6 x 250

Goodmornings, Seated

5 x 6 x 65

Ophævninger, med kropsvægt

1 x 10

Spider curls

1 x 10 x 35

2 x 10 x 32,5

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 11:20

Slut: 13:01

Vægt: 84,6

Mennesker: BB, Super dad, og lidt andet

Status: Ved ikke helt. Synes workloaden er høj, men synes ikke rigtig det er specielt tungt. Måske jeg har sat mine max løft for lave.

Ud over det en underlig dag. Flere pudsige ting.

Blev bedt om ikke at smide vægtene af BB. Dvs ihvertfald dreje dem så de falder ned på siden, og ikke enderne. Synes ellers jeg er ret forsigtig, men ok. Fair nok. Will do

En lille vægtløfter knægt på 40kg, ævlede løs med alle mulige. Da han skulle til at gå kigger han på mig og siger "hmm hjælpe træner" og ikke andet. Jeg skriver bare videre i mit program. Så siger han "ja det er vidst ikke træner inden for min sports gren" jeg svarer bare, æee nej. Jeg gør mig mest i Styrkeløft. Så svarer han noget ala "ja vi har jo nogle af de bedste trænere i danmark eller sådan noget" hehe, jeg husker ik hvad jeg svarede ud over "fint fint " eller sådan noget. Hehe

En anden gut havde sin lille knægt med. Han har vel været 2-3 år, og spænede rundt over det hele. Det er normalt ikke velset, men vi var meget få, så jeg lod være med at sige noget. Han var dog på vej ind i squat racket mens jeg stod og kørte triplere med 120. Hehe

Senere kom vores "super dad" en der ligner en tidligere 80`er bodybuilder, med hans teenage søn. Jeg har set ham lave det trick før, som han i dag udførte, så jeg var i dag lidt obs på det. Han sætter sønnen til at køre behinde the neck pres med en normal VL stang. Men knægte han kun lige presse den 1-2 gange, og så forcer ham her super dad den ellers 2-3 gange.

Jeg siger bagefter at de jo kunne bruge vores 15kg stang i stedet. Som svar siger han bare "han burde kunne løfte den her"

Ehhhh jo jo, men det kan han jo ikke. Men han viser tydeligt at det skal jeg ikke blande mig i. Næste sæt kan sønnen ikke engang lave en rep selv. Super flot far mand.

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 3. Day 1

Squat

1x 5 x 50

1 x 5 x 75

2 x 4 x 90

2 x 3 x 105

5 x 3 x 120

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

1 x 5 x 27,5

1 x 4 x 32,5

2 x 3 x 37,5

5 x 3 x 45

Squat

1 x 6 x 75

1 x 6 x 90

4 x 6 x 97,5

Db Benchpres

1 x 5 x 30

2 x 5 x 35

4 x 6 x 42,5

Flat dumbell flyes

5 x 10 x 27,5

Goodmornings Standing

5 x 5 x 80

Cabel Curls

2 x 8 x 35 ( i to varianter, curls keder mig for tiden)

Ronnie curls

1 x 8 x 75

Link to comment
Share on other sites

Ham super far - kender jeg ham?? Han lyder dælme da ærwelig! :crazy::nonono:

Sejt med ham VL knejten der skulle svine dig også :laugh:

Du må næsten ha set ham. Han er vel et sted i 40`erne. Har rimelig meget dunk. Men har alligevel så meget skuldre , pat og arme at man forbinder ham med en der har været relativt stor engang. Han er også ok stærk, men hans stil i øvelserne er håbløs. Hans søn er nok en 14-15år.

Ved ik lige hvad der skette med ham VL knejten. Han savnede blot nogen at snakke med. Han ævlede med Birger 15min lige da jeg kom om alt muligt dybt uinteressant. Fik helt ondt af Birger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Man savner helt LVK, når du kommer med den slags historier...

Og så skal du lige have Props for denne sætning i en anden tråd :thumb:

QUOTESkal vi ikke blive enige om at det er en super dårlig branche at være autonom hærværks mand

Hovedet på sømmet :4thumbup:

jaaaa LVK savner også dig jo :laugh: .

hehe, thanks.

Link to comment
Share on other sites

En lille pudsig oplevelse

For nogle uger siden fortalte mine forældre mig om nogle af deres gode venner (som jeg også kender), hvor hun er i kemo behandling for kræft.

Hun får stort set intet at spise, og er er naturligvis meget mærket af den hårde behandling.

pga den manglede mad får hun protein tilskud fra hospitalet (det offentlige) men det smager simpelthen så grimt at hun ikke kan få det ned, og det er en pine at skulle igennem.

Jeg sagde til mine forældre at jeg meget gerne ville prøve at give hende to forskellige prøver af det jeg bruger, (jordbær og chokolade ) og hun fik 100gram af hver.

De ringede så tilbage til mine forældre og sagde at jordbær var super godt.

Hun fik så min 2kg spand, da jeg alligevel bruger chokolade for tiden.

De har så lige ringet til min mor og sagt tusind tak, og at det bare er super godt, og at det går fuldstændig ubesværet med at "få det ned" nu.

Så Protein pulver er ikke kun for os der dyrker styrke sporten. Det skulle drengene fra shoppen hvor det er købt bare vide.

Nu skal jeg så ha bestilt noget jordbær til mig selv på et tidspunkt.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Så Protein pulver er ikke kun for os der dyrker styrke sporten. Det skulle drengene fra shoppen hvor det er købt bare vide.

Nu skal jeg så ha bestilt noget jordbær til mig selv på et tidspunkt.

:smile:

Protein-valle blev vist nok udviklet til netop de syge på hospitalerne, så de kunne bevare vægten mens de var sengeliggende. Mener således, at det er styrkeverdenen der har stjålet ideen fra sygehusvæsenet, og ikke omvendt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Protein-valle blev vist nok udviklet til netop de syge på hospitalerne, så de kunne bevare vægten mens de var sengeliggende. Mener således, at det er styrkeverdenen der har stjålet ideen fra sygehusvæsenet, og ikke omvendt. :smile:

Det er jeg ret sikker på at du har ret i. Bare trist at det hospitalet har ikke fås med choko, banan, og jordbær smag, så de syge rent faktisk kan holde ud at spise det.

Dagens træning

Start: 17:39

Slut: 20:22

Vægt: 84,6

Mennesker:Big Mike, Jens, Sir Prise, Torben F

Status: Hårdste dag endnu Boris har sendt mig igennem. Lidt træt har været en kedelig dag på work. Nu er der 4 der har sagt op i den her måned. Det skaber ikke den fedeste stemning.

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 3. Day 2

DeadLift

1 x 5 x 50

1 x 4 x 112,5

1 x 4 x 132,5

2 x 3 x 155

3 x 3 x 177,5

3 x 2 x 190

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

1 x 6 x 27,5

1 x 5 x 32,5

2 x 4 x 37,5

2 x 3 x 42,5

2 x 2 x 45

2 x 1 x 47,5

2 x 2 x 45

2 x 3 x 42,5

1 x 5 x 37,5

1 x 7 x 35

1 x 9 x 32,5

1 x 11 x 32,5

1 x 13 x 32,5

Flat Dumbell flies

5 x 10 x 30

DeadLift from boxes (Rack pull, svarer til 3 skiver)

I dag tog jeg den nemmeste vej og satte vægten op på noget, i stedet for mig. Det var lidt fessent, men sådan vil Boris jo ha det.

1 x 5 x 145

2 x 5 x 167,5

4 x 4 x 190

Squat Scissors

5 x 5 x 55

Abs

Hanging bench crunches

3 x 10

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja den er stor :4thumbup:

Nå men Boris vandt, og Torben F fik ret.

Da jeg startede sagde Torben at det næsten er umuligt at gennemføre et Sheiko uden at blive syg. Jeg forklarede at jeg ikke har været syg i det her ferie år, og at jeg mente at hvis det skulle kunne lade sig gøre, så er det nu.

Well jeg tog fejl.

I morgen og Lørdag Søndag skulle jeg være "baby sitter" for nogle gode venner som skulle ha en fri weekend.

Onsdag Torsdag Fredag Skal jeg på kursus.

Næste Onsdag rejser jeg.

4 Trænings pas tilbage før Sheiko var gennemført.

Og nu ligger jeg her under dynen og er helt smadret. Boris vandt og jeg er syg.

:unhappy::mad::dry::crazy::blink:

Link to comment
Share on other sites

Narhj hvor er jeg sølle når jeg er syg.

Jeg havde helt glemt for ynkelig en organisme jeg bliver det øjeblik min krop ikke er sig selv.

Ondt i skallen, trykken for øjnene, øm i kroppen, totalt stoppet i kraniet, nedsat balance evne, og ingen energi.

Fantastisk dag.

Jeg havde troet at det gik over med alderen, men det er åbenbart noget der forfølger mig. Jeg er bare ynkelig.

Oven i det, så er min mor på arbejde i dag og i morgen. Hva silvan er det for noget når jeg er syg :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Han er et svin. Lige som jeg synes det kørte bedst.

ØV

Jeg har så mega ondt af mig selv at du ikke forstår det :laugh:

Hejsa BLACKICE :smile:

Vil lige sige tak for hjælpen igår,du er bare en guttermand :4thumbup:

Nice log du har dig her :cool:

MVH Jane Doe : )

P.s Håber du snart er frisk igen.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa BLACKICE :smile:

Vil lige sige tak for hjælpen igår,du er bare en guttermand :4thumbup:

Nice log du har dig her :cool:

MVH Jane Doe : )

P.s Håber du snart er frisk igen.

Hey

Det var skam så lidt.

Thanks. Håber også snart jeg er frisk igen. Skal rejse til USA d 13 så har ikke vildt lang tid at løbe på.

:unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det Søndag. Har ligget syg siden Torsdag og er i dag stadig ikke på toppen. Dog bedste dag ud af de sidste 4.

Jeg rejser til USA om 10 dage, og jeg stoppede med at tage kreatin fra og med Fredag da jeg kom i tanke om at det nok alligevel var et godt tidspunkt at unloade lidt når der nu alligevel ville blive nogle uger med lav trænings volume.

Jeg kommer ikke til at træne i morgen, og kommer uanset hvad ikke på job. første arbejds dag bliver altså tideligst Tirsdag. Onsdag skal jeg dog meget gerne være klar da jeg starter stort projekt der :crazy:

Sygdom giver altid lidt tid til eftertanke omkring træningen. Samtlige nætter har jeg drømt noget trænings relateret. Ja man bliver altså lidt syg i potten af det træning, når det lige frem er det drømmene går i retning af.

Jeg kan dog ikke beslutte hvor mit fokus skal ligge, og jeg håber at mine uger i usa kan bruges på at finde ud af hvad jeg egentlig vil med det her træning, om det for fremtiden skal være motionist træning, om jeg skal fokusere på stryken, eller gå lidt mere hårdhændet til værks for at få masse på.

Svært at vide, som altid vil jeg jog egentlig gerne det hele. :dry:

Link to comment
Share on other sites

En lille pudsig oplevelse

For nogle uger siden fortalte mine forældre mig om nogle af deres gode venner (som jeg også kender), hvor hun er i kemo behandling for kræft.

Hun får stort set intet at spise, og er er naturligvis meget mærket af den hårde behandling.

pga den manglede mad får hun protein tilskud fra hospitalet (det offentlige) men det smager simpelthen så grimt at hun ikke kan få det ned, og det er en pine at skulle igennem.

Jeg sagde til mine forældre at jeg meget gerne ville prøve at give hende to forskellige prøver af det jeg bruger, (jordbær og chokolade ) og hun fik 100gram af hver.

De ringede så tilbage til mine forældre og sagde at jordbær var super godt.

Hun fik så min 2kg spand, da jeg alligevel bruger chokolade for tiden.

De har så lige ringet til min mor og sagt tusind tak, og at det bare er super godt, og at det går fuldstændig ubesværet med at "få det ned" nu.

Så Protein pulver er ikke kun for os der dyrker styrke sporten. Det skulle drengene fra shoppen hvor det er købt bare vide.

Nu skal jeg så ha bestilt noget jordbær til mig selv på et tidspunkt.

:smile:

Jeg arbejder på et hospital - og har da nappet et par smagsprøver :innocent: Og de har faktisk en ret klam, nærmest medicin-agtig, smag :crazy: Deres shakere - det er i sådan nogle små plastik-flasker, indeholder dog en del mere fedt (ca. 10g fedt på 150-200ml) og sukker-kulhydrater end 'vores' pulver gør - hvilket nok skal ses i sammenhæng med de syge mennesker skal have nogle Kcal indenbords :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share