Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Det ser godt ud! god form.

Forresten lavede jeg ny pr i squat i daw, tjek min log..

b

Du skal snart oppe dig hvis jeg ik skal reppe med dit max :tongue: det gaz

Det er nu at sporene efter bulken for alvor sætter ind. Så jeg ser større og større ud, men defineringen forsvinder også langsomt. Well det er ikke svært at reppe mit max i squat. Mine hjul hører til en trillebør

Start: 20:34

Slut: 22:29

Vægt: 84,4

Mennesker: Ingen kendte

Status:

Var millimeter fra at droppe træningen. Jeg var flad, og træt, og det var mørkt, koldt og vådt. Men det lykkedes. Det blev bare en sindsyg lang træning da der gik kæve i den med to. En skulle ha hjælp til et helt program, og skulle lære at squatte og dødløfte, og en anden blev det bare til snak med.

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 95

1 x 5 x 105

1 x 5 x 115

1 x 5 x 127,5

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

15 x 1 x 137,5

Barbell benchpres teknik træning

1 x 10 x 20

1x 10 x 45

1 x 10 x 65

1 x 10 x 75

1 x 10 x 85

Dips Ladders

1 x 1

1 x 2

1 x 3

1 x 4

1 x 5

1 x 6

1 x 7

1 x 8

1 x 6

1 x 23 Reps

Sitting Calf Raises

3 x 15 x 105

Bend over Dumbell Rows

3 x 8 x 60

Bend over Laterals

3 x 8 x 22,5

Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t: :4thumbup: :4thumbup:

Det er dælme flot løftet!!

Superstil at hamre 2 prs op og så på en "dårlig" dag :devil: Har en anelse om at det er nok med kalorier og kreatin der er på spil .... plus at du self. bare er lee!! :wink::cool:

Topfee stil!! Så er det bare med at komme deropaf i squatten også :superman:

Nåja... og selvom man ikke bænker med stang men med dbs og har en ærwelig skulder, kan man da godt få flyttet en lille smule kilo i bænk. Det vil jeg da gerne være med til at bevise til konkurrencen :wink:

Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t: :4thumbup: :4thumbup:

Det er dælme flot løftet!!

Superstil at hamre 2 prs op og så på en "dårlig" dag :devil: Har en anelse om at det er nok med kalorier og kreatin der er på spil .... plus at du self. bare er lee!! :wink::cool:

Topfee stil!! Så er det bare med at komme deropaf i squatten også :superman:

Nåja... og selvom man ikke bænker med stang men med dbs og har en ærwelig skulder, kan man da godt få flyttet en lille smule kilo i bænk. Det vil jeg da gerne være med til at bevise til konkurrencen :wink:

Jaaaa det var en fantastisk dag. Gotta love it. Men det er helt sikkert kombinationen mellem kalorie overskud og kreatin der spiller. og så har jeg åbenbart alligevel ikke være udsat for det helt store styrke tab. Rigtig feeeee

Så skal squatten som du siger også bare ha en over nakken. Men det kræver nok i første omgang at jeg får ordentlig styr på stilen.

Jeg skal nok bænke et pænt antal kilo no matter what. hehe, det bliver bare ikke så vildt som hvis jeg rent faktisk kunne bænke. Vil tro at jeg ihvertfald kan smide 120kg op, og forhåbentlig også noget mere med lidt forberedelse. Men nu må vi se om jeg overhovedet bliver klar til Januar. ellers er jeg bare personale :superman:

Link to comment
Share on other sites

Start: 16:17

Slut: 17:55

Vægt: 83,7

Mennesker:BB og Makker, Sir Prise

Status: Havde lidt travlt i dag. Fik kævet meget med BB som var vældig imponeret over min nye Dødløft PR :superman: . Ellers ikke en unik dag

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 72,5

1 x 8 x 75

1 x 8 x 77,5

Db Benchpres

1 x 15 x 17,5

3 x 8 x 45 :superman:

1 x 7 x 45

1 x 6 x 45

WindMils

3 x 8 x 16

Snatch

4 x 5 x 24

1 x 5 x 32

T - Bar Pull Down

3 x 8 x 105

One arm cabel curl

3 x 8 x 31,25

Standing Calf Raises

3 x 10 x 250

Sit up, Get up KB

3 x 10 x 16

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 20:23

Slut: 23:36

Vægt: 83,3

Mennesker: Torben F, og en masse knægte

Status: Jeg har vidst rodet mig ud i noget jeg ikke kan løfte. Det her boris sheiko beginners 2 er jo blæst.

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 1. Day 1

Db Benchpres

1 x 5 x 22,5

2 x 4 x 32,5

2 x 3 x 40

6 x 3 x 45

Squat

1 x 5 x 75

1 x 4 x 90

2 x 3 x 105

5 x 3 x 120

Db Benchpres

1 x 5 x 27,5

1 x 5 x 32,5

5 x 5 x 40

Flat Dumbell flies

5 x 10 x 20

Squat

1 x 5 x 82,5

1 x 4 x 97,5

5 x 3 x 112,5

Goodmornings

5 x 5 x 70

Disco:

Concentrated biceps cabel curl

3 x 8 x 31,25

Lateral pull down til bryst

3 x 8 x 85

Hanging bench crunches

3 x 10 x 5

Mine bag lår kramper stadig her lang tid efter. Det er for vildt. Jeg kan ikke bevæge højre arm uden musklen begynder at te sig underligt

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 20:23

Slut: 23:36

Vægt: 83,3

Mennesker: Torben F, og en masse knægte

Status: Jeg har vidst rodet mig ud i noget jeg ikke kan løfte. Det her boris sheiko beginners 2 er jo blæst.

Mine bag lår kramper stadig her lang tid efter. Det er for vildt. Jeg kan ikke bevæge højre arm uden musklen begynder at te sig underligt

Enten så ødelægger du sig selv.. om en uge eller to... eller så bliver du kanon stærk af det.....

Skal vi se hvad det ender med om to uger... :4crutches:

Link to comment
Share on other sites

Enten så ødelægger du sig selv.. om en uge eller to... eller så bliver du kanon stærk af det.....

Skal vi se hvad det ender med om to uger... :4crutches:

Ja men hvis jeg nogensinde skal blive mere end en middelmådig wannabe inden for den her sport, skal jeg ind i kampen. Og så skal der presses lidt mere end jeg er vandt til.

Især stængerne trænger til at blive tævet.

Kan ikke være rigtigt at jeg kan dødløfte 222,5kg, og synes triplere med 120kg i squat er hårdt. Det er på grænsen til det pinlige.

Link to comment
Share on other sites

Dagens "træning

Start: 16:38

Slut: 19:15

Vægt: 84,4

Mennesker: Ingen kendte

Status: I dag blev jeg straffet. RIGTIG straffet. For silvan. Doms fra Mandagen har på ingen måde lagt sig, og så bliver jeg slæbt igennem enden en psyco træning. Tror ikke jeg holder 4 uger. Ud over det får man mange "beundrere" :wub: af Sheiko. Alle skal lige hen og høre hvad det er for noget psyco træning der bliver kørt

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 1. Day 2

Deadløft:

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 4 x 112,5

2 x 4 x 132,5

2 x 3 x 166

5 x 3 x 177,5

Dumbell benchpres

1 x 15 x 17,5

1 x 5 x 27,5

1 x 5 x 32,5

2 x 4 x 37,5

2 x 3 x 42,5

2 x 2 x 45

2 x 1 x 47,5

2 x 2 x 45

2 x 3 x 42,5

1 x 4 x 37,5

1 x 6 x 35

1 x 8 x 32,5

1 x 10 x 30

1 x 12 x 27,5

Flat Dumbell flis

5 x 10 x 22,5

Deadlift from Plats (25kg plate)

1 x 5 x 132,5

2 x 4 x 155

3 x 3 x 177,5

Failure

Her skulle jeg ha kørt 4 x 2 x 200. De flyttede sig ikke. Min ryg var Totalt smadret, og den ville bare ikke op. Jeg forsøgte med 190 men jeg var bare brugt op. Jeg er dog ikke så glad for at køre helt flad allerede i andet trænings pas. Hmm

Lunges (squat scissors)

1 x 5 x 20

1 x 5 x 30

1 x 5 x 35

1 x 5 x 40

1 x 5 x 45

Cabel crunches

1 x 10 x 30

1 x 10 x 35

1 x 10 x 37,5

Biceps Curls

1 x 8 x 20

Skyd mig. Det vil få smerten til at stoppe.

Link to comment
Share on other sites

Husker du, at det er stangen og ikke dig, som skal stå på plates. Men en 25kg skive er i øvrigt også en meget lav box. :cool:

Af hvad siger du?

Det mener du ikke. Så går jeg lige ud og grave mig ned. For i så fald giver det hele meget mere mening.

Nej nej nej. Jeg stod skisme på en 25kg skive og tænkte han er jo vanvittig ham russeren

Link to comment
Share on other sites

Husker du, at det er stangen og ikke dig, som skal stå på plates. Men en 25kg skive er i øvrigt også en meget lav box. :cool:

Jeg er ikke færdig med den her kombination af latter, og irritation.

For silvan, jeg vidste da ikke at stagen skulle stå på boxen, og ikke mig :laugh:

Men det giver da mere mening at de 200kg var for tunge. Jeg var ellers voldsomt bitter.

Det værste er at jeg nu har øvet vold på mit sheiko. Det ik smart jo :dry:

Link to comment
Share on other sites

LOOOL.. :4thumbup:

Det er god styrkeløfter-humor.. :laugh:

Din log er et must at følge med i de næste par uger, dine sarkastiske udfald vil nå uanende højder.. :bigsmile:

LOL, det havde dog været sjovere hvis det var lykkedes. Så havde jeg fået vist ham boris hvordan det pjat skal gøres. Som om jeg sætter min vægt op på nogle kasser. Har man hørt mage :laugh:

Hehe, nå, ja men sådan er jeg. Nu kan man så prøve at ræssonere sig frem til hvorfor mine resultater ind i mellem halter lidt :laugh:

Men meget kan i sige, jeg springer da ikke over hvor gærret er lavest :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Shite... Har du fået instruktion af Phillip igen?

Heeeey Luk skuffen.

Der stod bare box deadlift. Det var for silvan ikke til at gennemskue om det var mig eller stangen der skulle ophøjes.

Ehh altså :laugh:

Det skal da også være så teknisk alt sammen. Jeg er blot en simpel IT mand. How should i know :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil godt vise dig lidt elementær forced + curl teknik en dag.

Tror du er nødt til at holde dig til den slags fremover - det der er jo helt udenfor din rækkevidde.

Så kan Anders Phillip også vise dig det videre forløb - helt i tråd med hvad Q skriver

(Og jeg glæder mig også til de næste 4 uger hvor du skal kissemisse med Boris :laugh::wink: )

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Ehh i er flabede. Bare vent. Når jeg repper jeres max (fra plate endda) så griner i nok ikke :laugh:

Jeg vil godt vise dig lidt elementær forced + curl teknik en dag.

Tror du er nødt til at holde dig til den slags fremover - det der er jo helt udenfor din rækkevidde.

Så kan Anders Phillip også vise dig det videre forløb - helt i tråd med hvad Q skriver

(Og jeg glæder mig også til de næste 4 uger hvor du skal kissemisse med Boris :laugh::wink: )

Ja, i dag havde feks været godt. Hvis der havde været forced havde jeg jo fået de plate dødløft uden problemer. Eller også skulle jeg have curlet svinet. (altså ikke AP, men vægten)

Boris bliver revet rundt. Nu tror jeg vi har overstået den fase hvor han spiller smart. Han kunne måske bare skrive et trænings program der er til at forstå. Men hvem kunne forvente andet når en russer forsøger sig med at skrive et trænings program på dansk.

Tsk tsk

nææh min store bekymring går på hvor vidt hans lille nummer med mig, har dårlig indflydelse på resten af programmet. Jeg overvejer at køre ned i morgen aften og få gennemført det box deadlift som jeg valgte at lave om til deadlift on plate i stedet.

Link to comment
Share on other sites

æihhh så gik serveren ned, og mit svar døde i cyberspace. Men det var noget i retning af;

Jeg skulle have blevet og givet dig kridtlussinger på de 200kg.

Men - du opdagede tydligvis ikke min tilstedeværelse :dry:

Jeg undrede mig lidt over at du og ikke stangen skulle stå på boxen - men tydeligvis ikke nok til at jeg gjorde indsigelser :blush:

Link to comment
Share on other sites

æihhh så gik serveren ned, og mit svar døde i cyberspace. Men det var noget i retning af;

Jeg skulle have blevet og givet dig kridtlussinger på de 200kg.

Men - du opdagede tydligvis ikke min tilstedeværelse :dry:

Jeg undrede mig lidt over at du og ikke stangen skulle stå på boxen - men tydeligvis ikke nok til at jeg gjorde indsigelser :blush:

Hehe, jeg opdagede ikke din tilstedeværelse? Ikke forstået? De der 45min snak indikerer ellers noget andet :laugh:

Men kridtlussinger havde været godt. Så var de kommet op.

hehe, jeg har blot øget sværhedsgraden af Sheiko. Den russer er ganske enkelt for fessen til mig. Hvis ikke snart han dukker op med noget hardcore træning så skifter jeg til HST igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 16:22

Slut: 18:15

Vægt: 84,4

Mennesker: BB, Big Mike, og JEns

Status: Rimelig fornuftig dag. Under to timer. Har dog lidt ømhed i venstre knæ efter squat

Program: Boris Sheiko Beginners 2. Week 1. Day 3

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 75

2 x 4 x 90

2 x 3 x 105

5 x 3 x 120

Db benchpres

1 x 15 x 17,5

1 x 5 x 27,5

2 x 4 x 32,5

2 x 3 x 37,5

6 x 2 x 45

Dips

1 x 6 x 10

4 x 6 x 15

Squat

1 x 5 x 75

2 x 5 x 90

4 x 4 x 105

Dumbell frenchpres

5 x 10 x 12,5

Goodmornings (Seated)

1 x 5 x 40

4 x 5 x 60

Straight barbell curls

2 x 8 x 35

Dumbell curls

1 x 8 x 20

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share