Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg arbejder på et hospital - og har da nappet et par smagsprøver :innocent: Og de har faktisk en ret klam, nærmest medicin-agtig, smag :crazy: Deres shakere - det er i sådan nogle små plastik-flasker, indeholder dog en del mere fedt (ca. 10g fedt på 150-200ml) og sukker-kulhydrater end 'vores' pulver gør - hvilket nok skal ses i sammenhæng med de syge mennesker skal have nogle Kcal indenbords :smile:
Tjo dem kan man vel gi dem via Druesukker hvis det er. Utroligt at de ikke har noget der smager godt. Man har det jo ikke just godt i forvejen når man har brug for sådan noget som behandling
Hey BLACKICE

Det er sku da trist at blive syg når man står og skal rejse :wink: kan se du desværre også lider som jeg når man bliver ramt :santa2: God bedring og god rejse :xmas:

Kenn

Ja det sucks. Men det går den rigtige vej. Men mange tak

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver revet rundt for tiden.

Tog på job igår, og har også været i dag. Men føler mig ik ordentlig rask. Der er bare ik noget alternativ da vi startede projekt igår som jeg er teknisk ansvarlig for.

Kørte til træning igår for at få lavet lidt. Efter 6 dages sygdom føler mig sig noget som en gummi mand

Start: 21:50

Slut:22:48

Vægt: 84,0

Mennesker: Rimelig tomt

Status: Tja sheikoen døde jo med min influenza. Så nu kører jeg bare lidt hst inspireret mens jeg er i usa. Når jeg kommer hjem bygger jeg et nyt hst kombineret med Thomas J`s single cyklus tror jeg

Back squat

1 x 5 x 50

3 x 5 x 110

Flat dubmell pres

1 x 15 x 17,5

1 x 8 x 42,5

1 x 7 x 42,5

1 x 8 x 42,5

Dumbell shoulder pres

2 x 8 x 30

Pull down Spade Greb

2 x 10 x 90

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 1 x 165

1 x 1 x 170

1 x 1 x 175

Ez Curls

2 x 8 x 47,5

3D Shoulders

2 x 10 x 10

Crunch Aka Ulrik

2 x 10

Jeg er helt wasted. Presset fra arbejdet er rimelig ekstremt kombineret med at jeg er halv syg, og skal rejse tirsdag nat, og har tusind ting der hænger.

Mit søvn behov er grundet sygdom stort og jeg får bare ikke sovet nok.

Jeg har flere gange i dag haft lyst til at sætte mig ned og hyle :nissegrin:

men det nytter ikke ret meget. Det er bare svært at skulle være 110% på når man mest af alt ville ligge i sin seng.

Link to comment
Share on other sites

Sygdom / arbejde har gjort at der er blevet skubbet vildt meget med min tidsplan og normale rytme.

Så det kostede mig altså min træning i dag, og i morgen er der ikke tid.

Jeg hader at misse et trænings pas. Især når jeg ikke har en god grund.

Jeg er rigtig utilfreds med min indsats og form for tiden. Møg

Nå men der kommer vel en dag igen hvor tingene flasker sig.

Har fået ny kontrakt i dag, og er pr 1.1.2007 ansat af den nye ejer af firmaet, og min chef, jeg selv var med at ansætte for et halvt år siden, er pr 1.1.2007 ikke min chef mere, da han skal forblive i det resterende firma.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt til hest med træningen for tiden.

Var lige kort nede i dag, men var så bombet, træt, og stresset at jeg måtte give op.

2½ trænings pas på 14 dage. Det ligner ikke mig :annoyed:

Øv. Håber det bliver bedre i det nye år. For tiden går det hele bare skævt med tiden

Start: 22:18

Slut:22:49

Vægt: 82,4

Back Squat

1 x 5 x 50

2 x 5 x 115

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 17,5

3 x 8 x 42,5

Pull downs T-Bar

1x 10 x 92,6

EZ Curls

2 x 10 x 47,5

Crunch aka Ulrik

2 x 10

Link to comment
Share on other sites

Så er det hele vidst ved at gå op i en højere enhed efter 14 dage intenst stres.

Out of office er sat til, skrive bordet er ryddet pænt op, opgaver overdraget, nøgler overdraget, fuldmagter skrevet, kuffert og tasker pakket, reptil sendt på pension, penge vekslet (så man har lidt) pas fundet frem, billetter lagt kla afhentning aftalt.

Om 5 timer og 50 minutter bliver jeg hentet og kørt i lufthavnen af min kammerat, og kl 08:20 flyver jeg til USA.

Endelig. Der er naturligvis tegnet abo på en måned i det lokale gym

Nå men var lige nede og træne i dag

Så her er log

Start: 20:30

Slut:21:36

Vægt: 83,0

Mennesker: Big Mike og Jens

Status: Big mike og Jens var i huset, og der var godt med pump på pecs. Det var imponerende at se forskel allerede. Anyway, jeg havde lyst til at dødløfte, og selv om jeg føler mig svag, slap, og fessen efter sygdom, stres osv, synes jeg der skulle lidt vægt på

Dødløft:

1x 5 x 50

1 x 3 x 130

1 x 1 x 180

1 x 1 x 200

1 x 1 x 215

1 x 1 x 230 Ny pr med 7,5Kg. Vejen frem er klart 6 dage med influenza. Det bliver man lee af :cool::devil:

Så var den træning reddet. Mike råbte godt af mig, og så har jeg da bevis på at møget kom op.

Blev løftet med bælte og straps, uden sko, uden magnesium da vi igen er løbet tør.

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 17,5

3 x 8 x 42,5

Dumbell Shoulder pres

1 x 7 x 30

1 x 8 x 30

Pull downs spade greb

2 x 10 x 95

Ben pres

3 x 8 x 250

EZ Curls

2 x 8 x 50

Crunch aka Ulrik

2 x 10

Ved ikke hvor super smart det er at maxe i dødløft 10 timer før man skal flyve i 12 timer. Men hey, man skal løfte tungt når man føler for det

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Lidt workout i dag i USA

Jeg fik gæste pas til og med 1 januar.

Det har været et voldsomt storm vejr i nat, så over 300.000 mennesker er uden strøm i staten. Der ligger en del væltede træer rundt omkring.

Nå men jeg var lidt spændt på det nye gym, hvordan med dødløft osv. Man ved jo aldrig.

Da jeg kom var deres lokale Woman power lifting team dog i gang. Hold da fast. De kunne spise mig så let som ingen ting. De kørte dødløft med bands med noget der ligner 210-220kg (ja vi taler kvinder), og der lå kæder, bælter og meget andet ved siden af.

Crazy

Nå men jeg kørte følgende

Flat dumbell pres (bemærk Pund)

1 x 15 x 42,5

1 x 8 x 90

1 x 8 x 90

1 x 8 x 90

1 x 8x 95

1 x 7 x 100

Squat (plus barbell)

1 x 8 x 70

3 x 5 x 210

deeadlift (plus barbell)

Deres skiver er en 10cm mindre i diameter i forhold til OL skiver, så de her er noget dybere end normalt.

1 x 5 x 90

1 x 4 x 270

1 x 2 x 320

1 x 1 x 340

1 x 1 x 350

Life fitness biceps curls med ecentrisk fase

3 x 12

Life fitness latt pull down med ecentrisk fase

1 x 12

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Så nuppede jeg lige en dag mere i lege stuen

Cirka 1 time

(vægt angivelser er i pund)

Goodmornings standing

(vægten er plus barbell)

2 x 8 x 90

1 x 8 x 110

Iso Laterals Dorian Yates Rows Hammer Strenght

1 x 10 x 90

1 x 10 x 140

1 x 10 x 160

2 x 10 x 170

Incline Dumbell pres

1 x 15 x 50

3 x 8 x 95

Life Fitness Abs (med negativ fase)

3 x 12

Leg pres

1 x 10 x 450

1 x 10 x 540

1 x 8 x 590

1 x 8 x 630

1 x 8 x 720

Iso Lateral behinde the nck pres Hammer Strenght

1 x 10 x 90

1 x 10 x 140

1 x 10 x 150

1 x 10 x 150

Life Fitness shoulder pres (med negativ fase)

2 x 12

Seated biceps hammer strenght

1 x 8 x 45

1 x 8 x 90

Life fitness arm curl (med nagativ fase)

2 x 12

Hammer strenght Decline pres

1 x 8 x 90

1 x 8 x 180

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det sådan helt præcist, det er ? :blush:

Det er fordi jeg træner i et center i usa for tiden da jeg er her nogle uger. Og de har alle mulige sjove maskiner. Og da jeg alligevel ikke forventer at få super struktureret træning og lave en masse nye rekorder kan jeg lige så godt have det lidt sjovt. Jeg prøver bare at få en rimelig fornuftig full body træning 2-3 gange om ugen.

Anyway det her center har alle mulige sjove ting. Bla har de en masse Life Fitness maskiner, en masse Nautilus, en masser Hammer Strenght, og en masse der kører på trykluft, og til sidst en masse frievægte.

Men de her hammer strenght maskiner er faktisk ret fede. Den du spørg til er egentlig bare en form for siddende yates rows. Der er lavet en maskine til det.

Så laver du et normalt barbell underhånds rows, også kaldet yates rows, så har du egentlig den samme. Det her er bare lavet i en mekanisk maskine. Ganske sjovt.

Men Life fitness maskinerne er simpelthen geniale. Jeg forstår ikke at de ikke er blevet en større success end de er.

Maskinen er elektronisk. Når du sætter dig i den, vælger du at køre en "set up test" hvor den registrerer hvor langt du udfører løftet, og hvor stærk du er. Den øger altså belastningen stille under liftet, og stopper så når du ikke kan løfte den mere.

Ud fra det sætter den vægten på den koncentreriske fase. Når du har udført denne, øger den vægten med cirka 30% på den negative fase. Ydermere overvåger den hastigheden på begge faser, og range of motion.

Så du bliver tvunget til at kører full range of motion, du får større vægt på den negative fase, og du bliver tvunget til at føre den kontroleret tilbage. Alle ting der er super godt for god hypertrofi.

Jeg er jo relativt rutineret uden at være ekspert. Men på trods af det bider de maskiner bare fra sig alligevel i langt de fleste øvelser. Super sejt :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for den gode beskrivelse :xmas:

Life fitness maskinerne lyder meget spændende. Det er ærgeligt, at det ikke er så nemt at finde et center med sådan nogle i Danmark

For et par år siden da jeg prøvede dem første gang undersøgte jeg det. Så vidt jeg har kunne finde er der ikke nogen i DK. Jeg overvejede at forsøge import men jeg tror markedet i dk er alt for lille i forhold til de udgifter der er ved at importere dem. Og jeg forestiller mig at stk prisen for en sådan maskine er for høj i forhold til det budget et typisk dansk center kører med

Link to comment
Share on other sites

Lidt workout i dag i USA

Squat (plus barbell)

1 x 8 x 70

3 x 5 x 210

deeadlift (plus barbell)

Deres skiver er en 10cm mindre i diameter i forhold til OL skiver, så de her er noget dybere end normalt.

1 x 5 x 90

1 x 4 x 270

1 x 2 x 320

1 x 1 x 340

1 x 1 x 350

Er jeg gået glip af noget? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fik en ok workout i dag

Db benchpres

1 x 15 x 50

1 x 8 x 100

1 x 7 x 100

2 x 8 x 95

Deadlift (deep) (plus stang)

1 x 5 x 90

1 x 3 x 270

2 x 1 x 360

2 x 3 x 270

Front squat (plus stang)

3 x 5 x 120

Decline Hammer Strenght pres

1 x 8 x 180

3 x 8 x 230

Biceps life fitness

1 x 12

Barbell curl

1 x 8 x 90

2 x 8 x 100

Mave

3 x 12 Life fitness

Laterals (dorian yates rows, hammer strenght)

1 x 10 x 110

3 x 10 x 180

Dumbell shoulder pres

3 x 10 x 60

Cabel rows

1 x 8 x 175

3 x 8 x 190

HUSK PUND

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Lidt workout i dag

Deadlift (vægt plus stang)

1 x 5 x 90

2 x 3 x 270

3 x 1 x 360

Goodmornings (plus stang)

3 x 8 x 90

Flat db pres

1 x 15 x 55

3 x 5 x 105 :devil:

Iso Incline Hammer Strenght

1 x 8 x 180

1 x 8 x 230

1 x 7 x 230

Biceps curls Life fitness

1 x 12

cabel rows

3 x 8 x 205

Ud over det har jeg været ude og skyde nogle bolde i dag på driving rangen, og spillet lidt bowling til aften.

man får rørt alle mulige mærkelige muskler som man ikke lige gør normalt når man leger med de her unger, og spiller golf.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

ARghh

Har gået 16 huller i dag.

Det er hårdt mentalt, og fysisk når man er den klart dårligste og mest urutinerede.

Man glemmer nogen gange hvor svært, og hårdt det kan være er lære noget nyt. Især noget der er helt nyt. Altså ikke bare en ny øvelse i trænings centeret, men en hel ny sport.

Jeg spiller gerne lidt golf når jeg er i USA. Men det er ikke reglmæssigt nok til jeg får rutine.

Håber jeg kan komme til at øve lidt i dk til sommer.

Men nush man føler sig brugt.

Link to comment
Share on other sites

Nu skriver jeg lige indlæget igen, da det besluttede sig at forsvinde da jeg trykkede "udfør" Lovely

Anyway, jeg er i Portland hos min svorger for tiden, og skal hjem d 1. Så det kan blive snart.

Min svorger påtænker at skifte sin Passat 2,0T ud med en BMW i løbet af sommeren.

Så vi smuttede ned til den lokale bmw "pusher" i dag.

Min svorger kender en af sælgerne, så det var aftalt på forhånd.

I udstillingen stod der en M5 (nye) en E46 M3 Cab, og en Z4 M, som alle var åbne, så jeg var lige inde og sidde i dem alle icon_cool.gificon_biggrin.gif

Z4 er næsten feddest at sidde i. Lidt go-kart

Anyway forhandleren er kæmpe stor. De betjener 6-700 biler om dagen, med klargøring, service osv. De har 4 lagre i byen med biler.

Vi var lige forbi sammen med sælgeren på to af dem, og se en M6 og en 650. Han ville dog helst ikke give tur i dem, da de skal holde km tallet nede.De sælger ikke så mange af dem.

Min svorger regner med at købe en 335 Twin turbo. Sådan en bandit smider alligevel 350hk ( er opgivet til 300) og nupper 100 på 4,9

Sælgeren har været sælger i 23 år, og har solgt først volvo, og så VAG produkter (VW, og Audi)

I de har har han aldrig fået en fart bøde. Hos bmw har han fået 3 icon_biggrin.gif

Anyway, som normen er her, giver sælgeren lige en tur først. Så han rev os rundt i sådan en 335 med Sports pack. Nusj den er vild. Det er er ubeskriveligt så fed den lyder, og så både konfortabel, og aggresiv den er på samme tid.

Min svorger fik en tur bagefter. Jeg fik desværre ikke icon_cry.gif

Anyway jeg må misunde claus møller hvis han får sådan et svin som firma vogn.

Men i dk ryger den op i over 800.000kr med det rigtige udstyr. Her koster den 45000$ altså under 300.000kr

mums

Link to comment
Share on other sites

Min sidste træning her i US. Tiden flyver og der er allerede gået små 3 uger.

Nu er jeg i dk et par uger, og så skal jeg til tyskland og arbejde.

Dagens træning

Hack Squat

1 x 8 x 90

3 x 8 x 230

Goodmornings

1 x 8 x 90

2 x 8 x 110

Flat Db pres

1 x 15 x 55

1 x 7 x 100

2 x 5 x 100

D.y Hammer strenght Rows

1 x8 x 180

2 x 8 x 200

Iso Decline HAmmer Strenght pres

1 x 8 x 180

1 x 8 x 270

1 x 8 x 230

Hammer Strenght Curl

1 x8 x 70

1 x8 x 95

1 x 8 x 95

Link to comment
Share on other sites

Min træning den sidste måned er bare ikke god nok

Jeg missede træning d 1 december, og igen d 4 december. jeg trænede d 7 december. Missede et pas d 9, og fik trænet d 11og igen d 13 hvor jeg lavede dødløft pr igen.

Så tog jeg til usa, og der trænede jeg d 16, d 18, d 22, d 24, d 27, d 29, og d 31

Det er 10 dage i alt, på en måned.

Men ok, med 3 ugers ferie, og 6 dages sygdom, er det vel ok.

Men stadig rimelig frustrerende. og nu er jeg totalt jetlag ramt. Så nu må vi se hvornår jeg bliver i stand til noget igen.

Sløjt

Link to comment
Share on other sites

JetLag træning

Start 21:15

Slut: 22:12

Vægt: 83,6

Mennesker: Gab

Status: Havde det elendigt. Men der var nye vægte. Nice

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 130

1 x 5 x 160

1 x 3 x 180

1 x 1 x 200

Dumbell Benchpres

1 x 20 x 15

3 x 8 x 45

Kettelbell snatch

1 x 5 x 24

KongTana Crunch

3 x 8

Db rows

3 x 8 x 45

T bar pull downs

3 x 8 x 80

Ronnie curls

1 x 8 x 70

2 x 8 x 75

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share