Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Nå, det bliver lidt godt og blandet

Vi var i jylland i weekenden, så mit weekend pas røg desværre. Søndag lavede jeg:

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 60

10 x 3 x 112,5

Fat bar curls

3 x 8 x 43

Mandag:

Chins

10,11,12,13,14

Jeg fløj til US mandag eftermiddag, og ankom kl 20 ish, US tid Mandag.

Kl er 06:40 her, og jeg har været nede og svømme et par baner, og kører lidt pushups.

Der er stort set ingen vægttrænings faciliteret på hotellet her, så det bliver meget begrænset i denne uge. Øv

Link to comment
Share on other sites

Der går ren Kauf protocol i den. Dvs dog ingen kage, men firmakortet får lov til at bløde noget fornuftig mad.

Jeg skal blankt indrømme at jeg ikke kan tage mig sammen til at træne. For det første har jeg Jetlag, og er konstant lidt omtåget, for det andet arbejder jeg relativt mange timer om dagen, og for det tredje er det eneste der minder om vægte, nogle max 10kg tunge håndvægte nede i Fitness rummet. Det kan ikke hidse mig op.

I stedet starter jeg hver morgen med at køre nogle elavatede wide stand push ups bare for at få lidt blod til overkroppen.

Her til aften har jeg trænet lidt greb:

COC 1

8,5

COC 1,5

3,3,3

Tears

7,9,10

Lad os gætte på at "cleaning" undrer sig over de xxx antal hundrede sider danske overrevne aviser i min skraldespand. Oh well

Til aften vandrede jeg ned til Mall of America og shoppede gaver til niecen og nevøen, konen, og åd, og gik hjem igen. i 30 graders varme, og skod luftfugtighed var det en klam fornøjelse.

BTW, det center er lige så åndsvagt som det var første gang jeg så det for nogle år siden. Det er fuldstændig urealistisk stort. Jeg tror seriøst Fields kan stå i parkerings huset

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Findes der ikke andre fitnesscentre i byen, ud over lige det på hotellet ?

Naturligvis. Men offentlig transport findes tilgengæld ikke. Men så igen, det skal ses i forhold til at jeg kom Mandag aften, og flyver hjem Fredag aften. Så det er stærkt begrænset hvor stor indsats jeg gør for det. Skulle jeg være her 2-3-4 uger eller mere, havde jeg naturligvis haft en lejebil, og fundet et center

Link to comment
Share on other sites

Så er der 4 timer til at jeg kører mod lufthavnen. Jetlaggen er ikke et stort problem (denne vej), men nøj jeg er træt. Når jeg leger "konsulent" på den her måde, er jeg på hele tiden mens jeg er her, og sproget er i sagens natur ikke mit modersmål. Godt jeg har ferie om et par uger

Igår snuppede jeg 20 baner i poolen inden jeg gik til aftensmad.

Alle dagene har jeg haft en lille push up konkurrence med mig selv. Det sker med enten ultra wide stand, eller helt smal. Alle med elavated feet.

Tirsdag: 100 Reps

Onsdag: 130 Reps

Torsdag: 180 Reps

Fredag: 185 Reps

Disse blev udført før jeg tog på job. Utroligt så meget blæs man kan få på triceps og tidels skuldre/pecs, ved lidt push ups.

Link to comment
Share on other sites

Takker. Det gik op for mig at jeg i 2007 dødløftede 235kg. Dvs jeg på de sidste 6 år er blevet 10kg stærkere. Det er simpelthen ikke godt nok. Jeg går fluks i gang med at fikse det

Man må bare indse som clean og uden de helt fantastiske gener, så må man vælge mellem styrke og en fizzform. Jeg lavede også 10'ere på 120 kg i patpressen for nogle år siden. Det kunne jeg med garanti godt gøre igen (formentlig endnu mere) hvis jeg bulkede 10 kg.

Link to comment
Share on other sites

Man må bare indse som clean og uden de helt fantastiske gener, så må man vælge mellem styrke og en fizzform. Jeg lavede også 10'ere på 120 kg i patpressen for nogle år siden. Det kunne jeg med garanti godt gøre igen (formentlig endnu mere) hvis jeg bulkede 10 kg.

Yeah. Jeg har så åbenbart lagt mig midt i mellem. Jeg er hverken RIGTIG stærk, eller i RIGTIG god form. Oh well, average is good

Link to comment
Share on other sites

Yeah. Jeg har så åbenbart lagt mig midt i mellem. Jeg er hverken RIGTIG stærk, eller i RIGTIG god form. Oh well, average is good

Nu er det jo også relative begreber og du er jo stærkere og i bedre form end de fleste :)

Din træning ligger jo også op til, at du skal være lidt midt imellem og hvis du gerne vil maksimere dit styrkepotentiale, bør du jo gå mere målrettet efter kun det.

Hvis jeg var blev sent til udlandet en uges tid, ville jeg tage ud at se nogle serværdigheder og bekymre mig mindre om jeg nu lige fik trænet optimalt, en uge betyder intet, absolut intet for et styrkeprogram, så længe man kommer ud og bevæge sig lidt, men mindre man lige præcis har en bestemt dato, man skal ramme.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo også relative begreber og du er jo stærkere og i bedre form end de fleste :)

Din træning ligger jo også op til, at du skal være lidt midt imellem og hvis du gerne vil maksimere dit styrkepotentiale, bør du jo gå mere målrettet efter kun det.

Hvis jeg var blev sent til udlandet en uges tid, ville jeg tage ud at se nogle serværdigheder og bekymre mig mindre om jeg nu lige fik trænet optimalt, en uge betyder intet, absolut intet for et styrkeprogram, så længe man kommer ud og bevæge sig lidt, men mindre man lige præcis har en bestemt dato, man skal ramme.

Enig. Men jeg er sikker på at du ved hvad jeg mener når jeg siger "Rigtig stærk" og "rigtig god form". I forhold til en gennemsnits dansker, er jeg naturligvis både stærk og i fornuftig form. Men lige præcis her, er jeg ligeglad med gennemsnits danskeren.

Men du har ret i at min træning ligger op til "average". Ingen tvivl om at styrken (og især det stærkmands inspirerede) er det sjove for mig. Men jeg er ikke villig til at veje 100-110kg og være en tyksak. Og i det game må man bare erkende at der skal et massivt kalorie overskud til at blive en viking.

Link to comment
Share on other sites

Jeg formåede at holde mig kørende til kl 24 Lørdag, og fik 9 timers søvn. Til trods for det havde jeg, og har jeg stadig, rimelig meget Jetlag hjerne.

Planen var egentlig at jeg skulle træne hjemme igår, men jeg kunne slet ikke mønstre et nævneværdigt overskud. Det blev kun til en serie bænk. Normalt er ferie jo ikke en skidt ting, men lige pt irriterer det mig, at jeg allerede om 2 uger, skal på 2 ugers sommerferie, hvor trænings mulighederne ser ud til at være minimale.

Easy Gym igår

Bænkpres m. pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 60

1 x 5 x 100

1 x 5 x 110

1 x 5 x 115

3 x 5 x 120

Link to comment
Share on other sites

My goodness det kører ikke pt. Jeg er sindsygt træt, og føler mig godt gammeldags brugt.

I dag fik jeg lavet en smule, og i morgen håber jeg på at komme i BVK igen

Easy Gym

Chins

10,11,12,13,14,10

Rock clean and pres

4 x 5 @ Tre forskellige sten. De sidste to sæt, på den tungeste jeg pt har.

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede kort forbi BVK. Kom sent fra job, og skulle ud og se på køretøj til konen. Så det blev på nedsat tid. Bilen viste sig naturligvis at være bullshit all over. Jeg er dog for høflig til at fortælle folk at de burde tage sig sammen

BVK

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 140

1 x 5 x 160

1 x 5 x 172,5

1 x 5 x 165

2 x 5 x 160

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 12 x 80

1 x 8 x 110

1 x 8 x 120

1 x 8 x 125

1 x 8 x 120

og så nåede jeg ikke mere. Øv

Link to comment
Share on other sites

100 reps dagligt i færrest mulige sæt :-) og med en vægt du mener er fair :-)

Hallo. Hvor store er dine biceps i omkreds? Svarer du under 430mm i kold tilstand, så må jeg henvise dig til Arobic tråden. Salt har +450mm biceps, hvorfor han bestemmer.

Sorry

Link to comment
Share on other sites

Spørg Manfred Hoberl og hvis han ikke er hjemme så spørg Arnold....

Personligt ville jeg bare mene at man skulle bøje sine arme med en masse vægt i hænderne en hel masse gange..

Nååå det gjorte jeg igår 70 gange med mellem 85 og 90kg i hænderne. Det næmt!

Link to comment
Share on other sites

Chins? Det er også godt til armene.

Seriøst så tror jeg ligesom med læggen at biceps er meget genetisk bestemt men også at det er en muskel med en høj andel at udholdende langsomme muskelfibre. Dvs. Noget man kan tæske igennem meget og ofte samt gøre som Arnold. Kombinere tunge cheat curls med strict as hell Jane fonda isolatede kig på biceps curls...

Link to comment
Share on other sites

Det kommer helt an på hvordan man er disponeret mht. aktivering af biceps. Jeg her personligt sindsygt svært ved at få aktiveret mine biceps ordentligt. Derfor bliver alle bicepsøvelser udført med let vægt og kontrol. Chins gør fx. intet for mine biceps.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share