Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg kan ikke falde i søvn om aftenen. Jeg er en natte ravn, og selv om jeg beslutter at gå tidligere i seng, ligger jeg bare og roterer om mig selv, indtil klokken alligevel er hvad den plejer at være.ARGHHHH

Har du prøvet melatonin-piller? Ikke at det er en mirakelkur men de gør helt klart en forskel.

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet melatonin-piller? Ikke at det er en mirakelkur men de gør helt klart en forskel.

I forbindelse med rejse aktivitet ja, men ellers ikke. Min udfordring er at jeg gerne vil ændre mit søvnmønster, men når jeg går i seng kl 22:30 feks, så er jeg lysvågen

Link to comment
Share on other sites

ZMA inden sengetid. Guidet meditation 10-20 min. i øregangene, når du ligger i sengen.

Du sover som et lille barn.

Jeg må få købt noget ZMA ASAP

Skal du have noget med fra Bulkpowders?

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Dr. Durden, on 03 Jul 2013 - 2:38 PM, said:

Præcis - det kommer ud mellem linjerne i din MOL-adfærd.

Det er der som sådan heller ikke noget "hemmeligt". Jeg er "desværre" meget bevidst om den slags, men er også frygtelig bevidst om hvor svært det er at bryde dårlige mønstre. Især når jeg ikke ved hvad jeg skal ned prioritere. (-:

BVK i dag

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 150

1 x 3 x 165

1 x 3 x 175

1 x 3 x 187,5

2 x 3 x 177,5

Som er primært indarbejdet for at skåne ryggen lidt (ikke fordi det har givet mig store problemer før, men jeg frygter at det kommer pga slid), og for at tvinge benene i aktivitet. Jeg går derfor relativt forsigtigt frem, og det lader til at være nok til at stimulere ryg og ben i tilstrækkelig grad til at det koster minimalt (hvis overhovedet) på styrken i konventionel dødløft.

Flat db pres

1 x 20 x 21

1 x 10 x 31

1 x 10 x 41

1 x 9 x 46

3 x 8 x 46

Kauf skrev undervejs og spurgte om jeg var game på lidt aften Gok. Kaufes defnitation af Gok var i dag Prowler, og upåagtet af at jeg hader det som pesten, så siger man ikke nej til godt selskab , så efter at have handlet, kørte jeg forbi Farum, og legede. Det var forfærdeligt. Jeg elsker det

post-89-0-09794000-1372879597_thumb.jpg

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg er et par dage bag ud i logningen

Fredag - BVK

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 15 x 80

1 x 8 x 110

1 x 5 x 135

1 x 4 x 145 - Missed pr forsøg

3 x 5 x 140

1 x 5 x 137,5

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 100

1 x 5 x 105

1 x 5 x 107,5

1 x 5 x 110

1 x 5 x 112,5

Da konen og jeg havde 5 års bryllups dag Fredag (men hun var syg) kørte jeg tidligt, og hjem og hente Sushi og andet.

Til aften fik jeg lyst til at løfte lidt sten, og tog en runde med hver af de små. Jeg opdagede at klokken var blevet 23, så af hensyn til naboer stoppede jeg hurtigt

Igår havde vi familie besøg, og jeg nåede 3 runder med de to tunge sten, og et par sæt fat bar curls

Dagen tog en uventet kedlig drejning, da jeg påsejlede en sten i Roskilde Fjord, som satte båden ud af spillet rimelig kontant. Øv

Link to comment
Share on other sites

Efter at have været en tur i havnen i dag, og få lavet parmanente fortøjringer (morsomt nu hvor dyret pt er død), bød Kauf på idiotmands træning

Mr. Specialized him self var fremmødt , og pga fortroligheden der er ved at træne med ham, måtte jeg udføre alt dagens træning med en hætte over hovedet. Men det var det værd

I dag gik ganske enkelt ud på log amok.

Vi startede med at lave 1RM, og for mit vedkommende blev det til sølle 83kg. Mit leg drive, svinger mellem minimalt, til ikke eksisterende. Jeg mener ellers at have nogenlunde stærke skuldre og triceps, men uden legdrive, bliver det ikke til meget mere end et sted midt i 80`erne. Kauf lavede PR, og det blev til 97kg, omend der er til mere. Jeg selv havde nok max kunne hente et par kilo mere. Mr. XXX stoppede på 72.

Efterfølgende kørte vi en serie på 6 sæt. Jeg startede på 5 x 70, og lavede 4 x 5 x 65 efterfølgende.

Sidste set blev all out, og det blev til 8 rep for mig.

Her blev XXX pænt dominerende, med 26 rep på 57kg..........Enough said

Kauf lavede 10 rep på 70, men der var klart til mere. Kauf er åbenbart blevet lidt mindre idiot med alderen, og valgte at tage hensyn til en skulder der klynkede

Dette bonanza brugte vi et par timer på, i den bagende sol. Der var store muskler, og halvnøgne mænd, og irsk folke musik. What´s not to like?

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle have en rolig hjemme dag, og få noget administrativt (læs, lave powerpoint ghost deck´s.....) . Dagen blev dog alt andet end rolig. Njiet

Anyway, jeg vågnede op, godt stiv i lænden, og relativt stiv i skulder, triceps og lats..My goodness min krop har fået bank

Nå, men timerne gik, og jeg kunne se at jeg hverken nåede det ene eller andet. Det eneste jeg har fået lavet i dag er:

Rotator

Y Raises

Chins 5 x 10

Fat bar curls 3 x 10

Jeg kørte ud til min makker og hjalp 1½ times tid med at pille beton fliser op (dem i dobbelt størrelse), så jeg fik da rørt mig lidt

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft sådan en pudsig latent varme i armene hele dagen. Om det er fordi jeg er blevet skam skoldet, eller fordi mine arme stadig er lidt små hævede efter vores udskejelser ved jeg ikke. Men det er fedt!

Det eneste problem er at jeg ikke er stærk nok. Jeg skal være stærkere, MEGET stærkere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke falde i søvn om aftenen. Jeg er en natte ravn, og selv om jeg beslutter at gå tidligere i seng, ligger jeg bare og roterer om mig selv, indtil klokken alligevel er hvad den plejer at være.

ARGHHHH

har du prøvet med cardio og et brusebad lige inden sengetid?

begge dele gør mig træt.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, jeg ruller bare om på den anden side og falder i søvn.

Badum Tshhhhh

Annnnnyway.

1: Jeg har aldrig doms i lats. Jeg har de sidste to dage haft massiv doms i lats. YEAH!

2: Jeg fandt et lille skov flåte svin på låret til morgen. DØ!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ik nået så meget igår, så jeg tænkte at jeg kunne holde kroppen i gang.

I dag var jeg på havnen, men de havde ikke tid til at lege med kran. Så det lille skiv er lagt klar ved service kajen, og i morgen bliver hun hevet op.

Easy gym i dag

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 3 x 87,5

1 x 3 x 95

1 x 3 x 100

1 x 3 x 102,5

1 x 3 x 100

1 x 3 x 95

I mens legede jeg med COC 1 + 1½ (som jeg har lånt af Kauf)

Til min store glæde kunne jeg reppe 1½`eren med det samme. Jeg har dog behov for at fiksere den med modsatte hånd for at det kører fornuftigt

Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg båden fisket op med kran. Konklusionen er at jeg har gjort det godt. Ik noget med bare lige at give skruen et lille hak. Niksen, jeg har fyret en big ass sten, lige i smasken på drevet (der hvor skruen hæfter), og stenen har tilsyneladende vundet. For ud over at have slået hul i selve huset, flække drevet, og mose skruen, løber der olie ud alle mulige steder fra. Jeg tænker at det nok ikke er rigtig godt. Nå men det gode er at forsikringen hader mig

Oh well

Lang dag på job, kort tur i BVK

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 140

1 x 5 x 150

1 x 5 x 160

1 x 5 x 167,5

1 x 5 x 160

1 x 5 x 155

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 10 x 80

1 x 4 x 110

1 x 4 x 115

1 x 4 x 120

1 x 4 x 122,5

1 x 4 x 125

1 x 4 x 120

Link to comment
Share on other sites

Fredag kørte jeg hjem og trænede, da alle alligevel var nogle dovne svin der ikke gad træne med mig

12 Juli 2013 Easy Gym

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 127,5

1 x 3 x 122,5

1 x 3 x 115

Bp m. pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 8 x 90

1 x 3 x 110

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

1 x 3 x 132,5 - Grind på sidste rep

1 x 3 x 125

Her efter EZ Rows 4 x 8

og Fat bar curls

yeeees

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share