Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Fra Lidl :smile:

Hvad er det for en uddannelse prinsessen har taget, og hvilken praktikplads?

Hun starter 1 Oktober som Lægesekretærelev. Og da hendes uddannelse var udelukkende erhvervs faglig, tog hun til hendes læreres store fortrydelse bare en HG, for at kunne komme ind som lægesekretær.

Link to comment
Share on other sites

Trænede som logget i Søndags.

Mandag havde konen sidste eksamen, og jeg havde taget fri for at hygge lidt i dagens anledning.

Derfor blev det også kun til en serie chins 10,11,12,13, og rotator.

I dag har jeg indviet en lille ny i min børnehave. Det er seriøst noget man får varme i kinderne af

Rock clean and pres

5 x 45

5 x 48

5 x 50

5 x 52

5 x 57 (Ny sten)

post-89-0-63099000-1372185826_thumb.jpg

I morgen er sidste pas med min makker igennem 18 måneder. Jeg regner med at jeg efterfølgende IGEN forsøger at omstrukturere min træning lidt. Jeg synes træningen pt tager lige lovlig meget af min fritid. Jeg overvejer derfor at tage en morgen træning på jobbet (som jeg hader) , og ellers forsøge at møde lidt tidligere.

Jeg er sygt dårlig til at komme op om morgenen, og sjovt nok dårlig til at gå i seng. og qua mit job er der ik rigtig nogen der blander sig , så jeg er stort set aldrig på job før kl 9, kører kl 16, og hænger så en time eller to over pc`en om aftenen. Det spiller ik

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

21 dage så en nye vane kørt i stilling ;)..

Yepper. Udfordringen med den slags vaner er dog, at jeg pt ikke ønsker at ændre mit søvn mønster for alle dage, men kun enkelte. Jeg ved ikke rigtig om det kommer til at spille, eller jeg bare skal beslutte at stå op kl 6 feks alle dage, og gå i seng kl 22:30 feks. Pt lyder det helt ulideligt

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en god plan.. Se at komme igang mens det stadig er lyst om morgenen..

Det garanteret ammestuesnak, men 1000gr grønt om dagen hjælper fantastisk på min nattesøvn og vågner næsten altid udhvilet..

Jeg elsker grønt. Jeg elsker bare ikke at lave det. Og af en eller anden grund er jeg ikke vildt begejstret for valgmulighederne i kantinen, selv om det egentlig bare er at fylde op..........

Shut it, og sæt i værk.......

Link to comment
Share on other sites

Ok. Hvis du starter på de gode vaner med tidligt op og tidligt i seng + grønt, så starter jeg med at logg igen, når du har kørt kontinuerligt i 10 dage.

Jeg anbefaler 2 kapsler ZMA kl. 20.30-21. Jeg sover som et lille barn, når jeg spiser det.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Hvis du starter på de gode vaner med tidligt op og tidligt i seng + grønt, så starter jeg med at logg igen, når du har kørt kontinuerligt i 10 dage.

Jeg anbefaler 2 kapsler ZMA kl. 20.30-21. Jeg sover som et lille barn, når jeg spiser det.

Pffftt

Hvor køber i jeres supplements? Jeg må hellere give det et fair skud

Link to comment
Share on other sites

Hun starter 1 Oktober som Lægesekretærelev. Og da hendes uddannelse var udelukkende erhvervs faglig, tog hun til hendes læreres store fortrydelse bare en HG, for at kunne komme ind som lægesekretær.

Jamen det lyder som en spændende elevstilling. Vil du hilse hende fra mig, og sige mange gange tillykke :smile: Træner hun egentlig ikke?

PS DU holder haven flot

Matas..

Lol, like a boss.

Link to comment
Share on other sites

Takker PP, det skal jeg gøre.

Mht haven, så er det en halv sandhed. Baghaven er rimelig pæn, men vores "Forhave/indkørsel" er rædselsfuld. Der er desværre broligger arbejde for 125-150.000kr, sååå det ender nok med at jeg må prøve kræfter med det selv. Men alene i sten er der nok brug for 50.000kr indkøb. På listen over ting jeg ikke gider bruge 1-2 uger på, og 50.000kr, er fliser............

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

God stemning, mange var mødt op til at vinke farvel til min prospekt.

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 15 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 130

1 x 3 x 142,5

1 x 3 x 152,5 PR - Let

1 x 1 x 160

1 x 0 x 167,5 Såååå tæt på. Men nok lige optimistisk nok

3 x 3 x 145

Deadlift - Konventionel

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 5 x 120

Mixed her fra

1 x 3 x 150

1 x 3 x 180

Bælte her fra

1 x 3 x 195

1 x 3 x 205

1 x 3 x 215

1 x 3 x 200

One arm cable rows

1 x 8 x 50

2 x 8 x 55

Link to comment
Share on other sites

Har haft fri i dag. Konens translukation, så huset har været "fyldt" med familie og venner.

Relativt træt nu alligevel.

Af samme grund har jeg kun lavet lidt rotator træning, og grip

Tearing (Lag x 5 dobbelt foldning)

6,7,8,9,10,11,9

COC 1

3 x 8

Link to comment
Share on other sites

Gæsterne er taget hjem, men jeg gad simpelthen ikke køre til Bagsværd i dag kl 16-17 stykker da jeg endelig var klar til træning

Så jeg linede lidt op i Easy Gym. På den positive front er min skulder ved at være rask igen. Fedt!

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 60

1 x 8 x 90

10 x 3 x 110

Squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 60

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 115

1 x 3 x 120

1 x 3 x 122,5

1 x 3 x 125

1 x 3 x 120

EZ Curls

2 x 10 x 35+stang

2 x 10 x 37,5 + stang

Gad ikke mere i dag. Mere i morgen

Link to comment
Share on other sites

Konen er blevet syg, så stille og rolig der her hjemme. Det primære har været oprydning.

Det er blevet til lidt rotater og skulder Rehab. Ud over det 6 sæt chins (4 sæt konventionel, 2 sæt hammer grip) og et enkelt sæt med den tunge sten. I morgen skal jeg forsøge at komme en time tidligere op, så nu er det ved at være senge tid

Link to comment
Share on other sites

Jamen det lyder som en spændende elevstilling. Vil du hilse hende fra mig, og sige mange gange tillykke :smile: Træner hun egentlig ikke?

.

Nej pt træner hun ikke. Hun havde i lang tid halvpart i en hest, og så blev ridningen træningen. Men det blev mere og mere besværligt med en krillende konstant var halt osv, så det blev droppet. Så har hun været i FW noget tid, men efter en lang periode med ferie og eksamener , og ingen FW i vores by , er det lagt på hylden.

Det ville selvfølgelig være fint hvis hun fik lyst igen, men det skal være hendes valg, ikke mit :)

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Jeg tænkte at det var tid til bench, og det blev det

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 10 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 125.......Jeg var lige ved at lave en "Mussetrussen på lakrids pulver" og tænke jeg skal ........

men besluttede at bruge knoppen, og tage det roligt i dag

4 x 8 x 110

1 x 8 x 105

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 5 x 85

1 x 5 x 92,5

1 x 5 x 85

1 x 5 x 80

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at se, at du er blevet klog igen.

PS: Jeg har skidesyge. Vender lige tilbage, når jeg kan lege.

Arhh njiet. Der er ikke mange ting der suger livslysten ud af en på samme måde.

Btw jeg var på job kl 0745 igår. Oppe kl 0600. Jaaaaa

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share