Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Søndag kørte jeg 7 sæt chins, 5 konventionelt, og 2 random

Mandag tog vi i Fitness World Skanderborg og rodede lidt rundt 1½ time

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 60

1 x 8 x 110 (der var vidst noget i mellem, men husker det ikke)

1 x 5 x 120

1 x 5 x 130

1 x 5 x 135

1 x 5 x 140

1 x 5 x 130

Techno gym incline chest pres

1 x 8 x 40

2 x 8 x 80

1 x 8 x 90

Technogym leg pres

1 x 8 x 100

1 x 8 x 140

1 x 8 x 180

1 x 8 x 220

1 x 8 x 240

1 x 8 x 260

To forskellige techno gym row maskiner 3 sæt af 8 rep

Link to comment
Share on other sites

For ud over at have slået hul i selve huset, flække drevet, og mose skruen, løber der olie ud alle mulige steder fra. Jeg tænker at det nok ikke er rigtig godt.

Ja, man skal jo passe på at lave hurtige konklusioner når det ikke er ens felt :laugh:

Men bortset fra det er det noget hø! Jeg håber da at du får fikset det mens det stadigvæk er sæson for at tage på ture i den.

Link to comment
Share on other sites

Ja, man skal jo passe på at lave hurtige konklusioner når det ikke er ens felt :laugh:

Men bortset fra det er det noget hø! Jeg håber da at du får fikset det mens det stadigvæk er sæson for at tage på ture i den.

Haha true. Den blev hentet til rep igår. Så må vi se hvad der sker. Men ja, håber ikke det tager alt for lang tid

Link to comment
Share on other sites

Igår var jeg i Fitness World Skanderborg igen. Selv om jeg selv synes jeg gav det et fair shoot at blive smidt ud, havde det ingen effekt.

Jeg vil tage FW lidt i forsvar og sige, at det IMO absolut ikke er nogen undskyldning for ikke at blive stærk der. De har hvad der skal til.

FW var meget meget tomt. Jeg tror vi har været 7 der, med personale

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 60

1 x 5 x 100

1 x 5 x 110

1 x 5 x 115

1 x 5 x 120

1 x 5 x 125

1 x 5 x 127,5

Sumo dødløft

1 x 5 x 60

1 x 5 x 100

1 x 3 x 140

1 x 3 x 160

1 x 3 x 175

1 x 3 x 190

2 x 3 x 180

Techno Gym Rows

1 x 10 x 72,5

1 x 8 x 82,5

3 x 8 x 92,5

Da jeg kom hjem kørte jeg 3 x 10 hammer grip chins

Link to comment
Share on other sites

Hvordan prøvede du at blive smidt ud :-)?

Historisk set er mine erfaringer med fitness World og dødløft ikke alt for gode. Så det var egentlig kun fordi jeg havde en formodning om at jeg måske ville blive bedt om at lade være, men det skete ikke

Link to comment
Share on other sites

Ingen yderligere træning siden sidste logning. Ferien er nu slut, og jeg føler mig tilpas klammo til igen at gå all in på træningen.

Ferien har, som ferier nu bør og skal, bestået af uanede mængder is, pandekager, god mad, osv. Jeg tør ikke gætte på mit kalorie overforbrug, men massivt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte på at skrive det inden du kom... Det er jo lige præcis det der skal til! Pause og æde! Kaufmann protokollen holder hver gang. Havde du kørt en ægte Kaufmann protokol havde du ikke trænet i 4-5 uger. Tænk på hvad det kan blive til! BOOM!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, true story

Igår aftes kom jeg hjem efter en uge i det Jyske. jeg har fået gennemført 2 ud af 3 pas, men har ligget i massivt kalorie overskud. På vej hjem løb der en SMS ind fra Kaptajn Kauf, med ordre om fremmøde kl 10 i Farum.

Så jeg stod semi tidligt op Søndag, ordnede lidt regnskab, spiste morgenmad, og drog til farm.

Det blev til den bedste omgang idiot træning længe. Selv om det tog mig 1½ time at komme bare lidt op i omdrejninger, så var det super alligevel. og da vi havde vejret med os, gjorte det kun fornøjelsen større.

Detaljer kan findes i Kauf´s log fra i dag, men helt kort, startede vi ud med 10 minutters serie, hvor vi kørte 1 min dæk flip, 1 min 15kg sledge hammer, og 1 minut i rebet (som jeg dog stinker max til)

Efterfølgende trak vi slæde, cirka 25meter, 70kg, henholdsvis baglæns og forlæns. Sidste sæt var på 80kg. Som altid, bliver jeg splittet i atomer når det kræves kondi.

Så hoppede vi på sækken, hvilket jeg elsker.

2 x 2 x 81kg

2 x 1 x 91kg

1 x 1 x 101kg

1 x 1 x 111kg

1 x 0 x 121kg. Jeg fik den op på knæene, men baksede med balancen i hvad der føltes som en evighed. Da jeg endelig fik den ind på plads, mistede jeg alligevel balacen på vej op

1 x 1 x 121kg. Og der var den. Ingen tvivl om det missede forsøg inden kostede kilo, jeg går tungere en anden dag. Jeg har dog MINUS leg drive

Vi sluttede på farmer walk, hvilket gik forbavsende godt. Vi gik med 2 x 70kg kufferter, på Kauf´s Villa vej, og jeg tænker at naboerne synes vi er nogle idioter

Der efter kørte jeg ud og afleverede 7000 tomme flaske, handlede ind til frokost, spiste frokost, slog græs, klippede hæk, kørte på genbrugs pladsen, fik gæster, spillede spil, lavede mad, kørte til JægersprIS og fik is, og nu er jeg her...............God dag

Stemnings billede af undertegnede

post-89-0-46288700-1374440601_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvad angår legdrive er jeg, efter i dag, endeligt overbevist om at en pirat med bilaterale træben har mere legdrive end du. Holy smokes! :laugh: :laugh:

Mine naboer er begge over 80, de har set værre. Ham med poolen i forhaven skal jeg fedte mig ind hos!

Link to comment
Share on other sites

Hvad angår legdrive er jeg, efter i dag, endeligt overbevist om at en pirat med bilaterale træben har mere legdrive end du. Holy smokes! :laugh: :laugh:

Mine naboer er begge over 80, de har set værre. Ham med poolen i forhaven skal jeg fedte mig ind hos!

Leg drive er for folk med manglende ryg styrke.

Link to comment
Share on other sites

Sikke en produktiv søndag, gid det var mig! Havde I en boom blaster kørende på villavejen? Det har man næsten brug for, med sådan noget ubehagelig træning.

Mht. Drama World, så tror jeg, de er ved at bløde lidt op for den slags... I Valby, har de lige får monteret T-bar tingeling i gulvet O_O Men man har altid måtte DL'e, bare ikke på den dér vildmandsmåde.

Link to comment
Share on other sites

Og i FW Farum må man bruge magnesium... altså det flydende... ikke almindeligt. Wooooow!!

Ingen boomblaster. Kun skældsord og hånende kommentarer.

Nogen har brug for NOX og dødsmetal. Andre skal bare have verbale skridt spark none stop i 120 minutter.

Det er så rart inden i

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag efter job

Var lidt stiv i apperatet efter idiot leg igår. Dejligt

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 80

1 x 3 x 110

1 x 1 x 130

1 x 1 x 135

1 x 1 x 140

1 x 1 x 142,5

1 x 1 x 145

2 x 3 x 120

1 x 3 x 122,5

1 x 3 x 125

1 x 3 x 127,5

Ik optimalt, men bedre end ingenting

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 75

1 x 5 x 80

1 x 5 x 85

1 x 5 x 80

Massere af leg drive, ingen leg power. Det er kun for at undgå at tabe bukserne at jeg kører den slags

Link to comment
Share on other sites

Og i FW Farum må man bruge magnesium... altså det flydende... ikke almindeligt. Wooooow!!

Ingen boomblaster. Kun skældsord og hånende kommentarer.

Det må vi også i FW vanløse så kan være de er blevet lidt bløde om hjertet i HQ for FW ?

nej ingen boomblaster men Ipod nano er godkendt

Mvh Jens

Link to comment
Share on other sites

Rotator

2 x 15 x 5

Y Raises

1 x 15 x 5

Et sæt skulder rehab

Tearing (5 dobbelt foldning)

6,7,8,9,10,8,11,12-PR

Det er sindsygt længe siden jeg har lavet tears kan jeg se. Men de var meget fornuftige i dag

Chins

10,11,12

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg har arbejdet hjemme i dag, og det har været ulidelig varmt.

Da min makker nummer 2, ikke kom til træning i dag, valgte jeg at tage den i Easy gym. Måske ikke en ideel beslutning, i forhold til varme og kamp gejst, men jeg fik da lavet lidt, selv om jeg havde sovs i armene

Bæmkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 90

1 x 8 x 110

1 x 8 x 112,5

1 x 7 x 112,5

1 x 7 x 112,5

1 x 7 x 110

Stone Clean and pres

3 x 5 x 52

Sumo Dødløft

1 x 5 x 60

1 x 5 x 100

1 x 5 x 130

1 x 5 x 150

1 x 5 x 160

1 x 5 x 170

2 x 5 x 160

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share