Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg ikke ekpert, men kunne du måske træne øvelser, hvor du ikke bruger armen så meget. Jeg tænker squat og andre benøvelser, samt ryg og mavebøjninger ?

Men jo. Du har nok ret. Udfordringen er at finde ud af hvad der går og hvad der ikke går. Dødløft feks? Tjaaa

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Du er jo stærkmand. Hvad med et super simpelt program kun med squat og militær press. Det kan man sagtens blive stærk af :-)

Selv military gør et eller andet ved armen i den nedadgående bane. Men mit bedste bud er at det bliver noget i den stil jeg gør den næste måned. Skal bare udvælge øvelserne med omhu

Link to comment
Share on other sites

Selv military gør et eller andet ved armen i den nedadgående bane. Men mit bedste bud er at det bliver noget i den stil jeg gør den næste måned. Skal bare udvælge øvelserne med omhu

God idé. Find den presseøvelse der irritere skaden mindst og squat, squat, squat. Supersæt lortet. Volumen er din ven.

Link to comment
Share on other sites

Du har da lige lavet en otter på 110kg. Det vil jeg da kalde at bænke. Hvad sagde skaden til det?

Det var igår ja, og det har umiddelbart ikke påvirket skaden tilnærmelsesvis lige så meget som mine sten løft. Lige nu kan jeg ikke hælde sodavand op uden det gør nas. Det havde været fedt hvis jeg havde løftet en 200kg sten. Så var det en krigsskade. Nu er det bare dumt

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sgu dumt :bigsmile:

Men ok, ok, ok... Jo, mere dumt du gør inden FHK challenge jo større er er chancen for at du bliver ownet på dagen :happy:

Der er næppe risiko for at jeg bliver andet end en flot flot cheerleader på dagen.

Jeg burde nok have en anden til at lave et program jeg kører slavisk den næste måned, for ikke at gøre noget dumt, men omvendt er det kun mig selv der kan vurdere hvad jeg kan og ikke kan med nuværende skade.

Oh well

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Random gøgler træning

Military pres

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

2 x 4 x 77,5

1 x 4 x 75

1 x 3 x 75

One arm db pres (H)

1 x 3 x 31

1 x 3 x 36

1 x 3 x 41

1 x 1 x 46

1 x 1 x 51

3 x 3 x 41

One arm db pres (V)

1 x 3 x 31

1 x 2 x 36

1 x 1 x 41

3 x 3 x 36

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 90

2 x 3 x 110

2 x 3 x 112,5

2 x 3 x 115

1 x 3 x 117,5

1 x 3 x 110

Link to comment
Share on other sites

Siger du til mit ansigt at du kan lave rene dumbell Press med 51kgs håndvægt?? Fy for pyffer...

Mit max i pushpress var 50kg og så snakker du om at blive ownet. Hold nu kæft, da... :-D

Rooolig nu. Det siger jeg ikke.

Det er push pres der er tale om. Jeg kan i bedste fald presse 41kg rent, men det er også det. Jeg skal lige prøve igen når jeg ikke har klovnet med military inden. Dagens mål var egentlig bare at presse mere end dig, men det blev altså ikke i dag 😃

Link to comment
Share on other sites

Rooolig nu. Det siger jeg ikke.

Det er push pres der er tale om. Jeg kan i bedste fald presse 41kg rent, men det er også det. Jeg skal lige prøve igen når jeg ikke har klovnet med military inden. Dagens mål var egentlig bare at presse mere end dig, men det blev altså ikke i dag

Ok ok...Det ser ud til at vi ligger utroligt tæt. Du er bare stærkere i din bryster. Du lavede da 51kg hvor jeg lavede 50kg så det med at overgå mig lykkedes da påtrods af skader og anden dårligdom :-D

Link to comment
Share on other sites

Ok ok...Det ser ud til at vi ligger utroligt tæt. Du er bare stærkere i din bryster. Du lavede da 51kg hvor jeg lavede 50kg så det med at overgå mig lykkedes da påtrods af skader og anden dårligdom :-D

Narh, jeg tror desværre du er cirka lige så stærk på den front. Mon ikke du kunne ligge 150-155 død også hvis du satte dig det for. Jeg tror det. Meeeeen det er ok. Af alle de mennesker jeg kunne være "cirka lige så stærk som, i presse øvelser", så er du absolut ikke den værste :laugh:

Skal jeg forresten ikke se jeres nye hytte?

Link to comment
Share on other sites

Der bør nok laves en form for nødhospital på stedet hvor FHK bliver afviklet. Eller i det mindste laves en underretning til nærmeste sygehus om eventen.

Lader jo til at feltet møder op med diverse skader og hvorfor jeg nu tænker på Monrad&Rislund VM i skidrop er mig en gåde :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er sjovt hvordan FHK ikke kun er et spørgsmål om træning, men om vores kroppen er faldet far hinanden inden ;o)

Og dertil kan adderes, hvor mange, der overhovedet kan gennemføre, hvis jeg liner alle 9 events op. Shizzle....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share