Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Det hele var tungt i dag. Meget tungt. Jeg havde besluttet at gå efter 270, men ombestemte mig på dagen. På de 255 var der et eller andet i bagskulderen der bristede, og gav en stærk (men kort varig) brændende smerte. Det var dejligt

Få det tjekket. Ellers falder dit hoved måske af...

Link to comment
Share on other sites

Igær var jeg hos Porsche i Stutgart.

Der bestilte jeg en Primerib der inden stegning vejede 1020gram. Postulatet var at den efter stegning, og uden ben, skulle veje cirka 600 gram. 600 gram er ikke hvad det har været. Bøffen røg ned, det gjorte kartfolerne og løg ringene også. Og en dessert

Det skulle være sydtysklands bedste Steak restaurant

http://www.porsche.com/museum/en/kulinarischesangebot/

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

WSB dag 3 uge 6

Jeg har været oppe siden 04 i morges qua hjemrejse fra Stutgart. Min krop har valgt at gå i selv opløsning, og jeg har haft bøvl med bagskulder og biceps de sidste dage. Det lader til at min biceps er blevet tirret af ultralyds behandlingen, ihvertfald er den pludselig mere smertefuld end før

Bænkpres med pause ME

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

1 x 3 x 137,5 - Løft på 3 rep

1 x 2 x 142,5

Elendighed med elendighed på. Min højre lat var fuldstændig til hest. Oppe i armhulen, og så fat rundt om latten og trykke til. Den er så øm at jeg næsten får tårer i øjene ved at trykke til. SDS behandleren, som er formand i klubben, fik fat i den, og gav den en omgang, og det udløste spontant sved i hele masken. Sveden piplede af mig........Great

Ovenstående serie var noget under hvad jeg lavede for 4-5 uger siden

Db shoulder pres

4 x 10 x 31

Pullovers (var spændt på om dette kunne gå med latten, men det gik)

4 x 10 x 41

Prøvede cable rows, men det var umuligt. Nas nas nas

Shrugs

1 x 10 x 120

3 x 10 x 125

Sikke noget bras

Link to comment
Share on other sites

Ok venner, jeg er lidt demotiveret for tiden. Men men men

Lørdag

COC 1 træning 3 x 8 med hver hånd, efterfulgt af 2 x statisk hold

Efter det tog jeg en tur om huset med Bertha

BVK i dag

WSB dag 4 uge 6 DE

Squat - 1 min mellem workset

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

12 x 2 x 112,5

Dødløft 30 sec mellem workset

1 x 3 x 130

15 x 1 x 172,5

Goodmornings

4 x 8 x 75

Jeg havde lovet konen at tage med hende på hendes aften løbetur, da hun var blevet brændt af. Så det er gjort

Da vi kom hjem tog en en tur om huset med Bertha

Qua min ingefær kur, laver jeg hver aften en shake. Konen synes det er perfekt, så hun kan få sin rædselsfulde grape samtidig.

Her til aften kylede jeg et par æbler, en grape, en citron, en gullerod, og lidt spinat i.

For ikke at smadre hendes, laver jeg min egen med 200gram rå ingefær, og i dagens andledning fik jeg den formidable ide at kyle lidt frisk chili i. dvs jeg toppede den med at tyre en halv , frisk, jalapeno i........idiot

Stor idiot....som om det ikke var rædselsfuldt nok i forvejen. Shit jeg nuker det betændelse

Link to comment
Share on other sites

I dag er jeg sur. Altså ikke sur som at jeg er vred, men sur som i "ammmmmen altså"

Efter en fornuftig periode på arbejde, blæser det op igen til massivt arbejdsload, oh well.

Det der irriterer mig mest, er de to småskader jeg går med. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre med dem, og om jeg skal træne uden om, tsk

BVK i dag

WSB dag 1 uge 7 DE

Bænkpres med pause 1 min mellem workset

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

10 x 3 x 110

Military pres

1 x 3 x 77,5 - Wut

1 x 4 x 77,5

3 x 3 x 77,5

1 x 4 x 75

Mjarh. Ik prangende, slet ik. På den anden side er det ikke så langt fra mit all time greatest

Her efter skulle jeg lave dips. Der var blot intet at skyde med. Intet som i intet. Om det er pga armen, albuen, eller lats, i dont know, men det virkede ik

Barbell rows

Jeg tænkte egentlig at dette ikke ville gå, men det gjorte det , på mærkværdigvis

1 x 8 x 70

1 x 8 x 90

3 x 8 x 100

Jeg sender i de her dage mange tanker til de mollere der har bokset med langvarige skader i lange lange perioder. My goodness det er irriterende

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

WSB dag 2 uge 7 ME

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 1 x 110

1 x 1 x 120

1 x 1 x 130

1 x 1 x 140

1 x 1 x 150 - Bælte

Droppede sidste tunge og legede teknik med power squat i stedet

3 x 1 x 130

2 x 1 x 135

Rumænsk dødløft

1 x 5 x 50

1 x 3 x 120

5 x 5 x 175

Cable Crunch

1 x 10 x 50

1 x 10 x 55

1 x 10 x 60

1 x 10 x 65

Back raises

4 x 10 x 25

Farmer walk

4 x 25 Meter x 102kg (51kg eleiko håndvægt i hver hånd)

Push pres

2 x 3 x 80

2 x 3 x 85

1 x 3 x 87,5

Link to comment
Share on other sites

Har måtte skippe træningen i dag, da det ene kræ tilsyneladende er alvorligt syg. Dyrelægen siger kræft, eller alvorlige problemer med nyrene. Vi får svar Onsdag. Øv :cry3:

Anyway, jeg er alligevel noget demotiveret træningsmæssigt. Det her skades snot irriterer mig

Link to comment
Share on other sites

Well Mandag droppede jeg træningen og kørte hjem, da det ene kræ åbenbart er blevet alvorligt syg. Konen havde været til dyrelæge hvilket ikke havde været en god oplevelse.

Tirsdag arbejdede jeg hjemme. Jeg tænkte at jeg kunne køre lidt chins, men end ikke en rep kunne jeg lave pga kraftige lat smerter. Great

Senere på dagen joinede jeg konen på hendes løbe program og sluttede med at tage Bertha på en dans om huset

I dag var jeg i BVK

WSB Dag 3 uge 7 "ME" (uge 7 og 8 er en form for deload i det her)

Flat db pres

1 x 15 x 21

1 x 15 x 31

3 x 12 x 41

Seated dumbell shoulder - Her i består det svære at får den i udgangspoistion pga højre bicep

3 x 6 x 36

1 x 5 x 36

Pullovers

2 x 8 x 46

1 x 10 x 41

1 x 8 x 41

Barbell shrugs

4 x 10 x 130

Db rows

3 x 8 x 41 - Højre side meget hæmmet, men det gik dog uden nævneværdige smerter

En i klubben skal op til reeksamen i hans "personlig træner uddannelse". Det er en case hvor han skal lave et program til en mand på 41, som naturligvis har lidt forskellige ønsker selv, og lidt blandet baggrund. Det har han så spurgt om min hjælp til

Great. Den opgave (for mig) bestod bla i at drøfte om det nu er triceps eller biceps man bruger når man laver Chins............Super

Nå ja, og Katten. Den har tilsyneladende en arvlig nyre sygdom, der er uhelbredelig, og lægen giver den "nogle få måneder".

Hvor irationelt man end kan sige det er, så har vi haft de to små kræ fra helt små, og det er brae møg frusterende at det lodne lille kræ, som ellers på alle andre områder virker frisk og som den plejer, tilsyneladende er uhelbredeligt syg. Øv

Link to comment
Share on other sites

I dag blev jeg enig med mig selv om at det var tid til at indvie en ny sten. Så jeg gik i konens hindbær bed, og brækkede en god stor bamse op.

Den har jeg gået 3 x 30 meter med i dag.

Ud over det, flyttede jeg den 3 gange i forbindelse med vejning. Så den er blevet løftet fra jorden, og op i "position" 6 gange.

Dyret vejer 91,3kg. Det er faktisk en ok vægt at vandre rundt med i armene. Dog er den største udfordring når den skal fra jorden. Feeee

Link to comment
Share on other sites

Venner, jeg har måtte sende mig selv i time out.

Jeg har været hos Kauf i dag, da det de senere uger har virker til at jeg blot ophober skavanker.

Kauf tog sig , som altid, god tid, og det bedste bud pt, er at det hele er et resultat af den syge biceps, som jeg i sagens natur skåner ved rows, chins, osv osv osv. Det gør at skulder, lat, triceps, alt bliver påvirket, hvilket mildt sagt er noget skrald. Det passer meget godt med at det hele er blevet dårligere og dårligere efter biceps skaden.

Nå, så den næste uge bliver uden træning, og jeg har shoppet en batch Eskimo 3, og B vitamin. Ligeledes skal jeg se om jeg kan overtale en læge til at lave en ultralyds scanning af bicepsen for at sikre at jeg ikke har en eller anden overrivning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share