Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Køb dig et par voodoo bands og få dem smækket rundt om armen. Det hjælper på helingen af armen og giver mindst 1 cm på armen!

Hvad er der galt med din lat? Kan du forklare det så godt som muligt?

Ked at høre det med katten. Det er aldrig sjovt at sige farvel til kæledyr.

Hvis du har mulighed for at lave high rep pushdowns med en elastik til din triceps, så gør det. Det hjælper på armen, hvis du kan holde smerten ud. Ellers lad være.

Link to comment
Share on other sites

Køb dig et par voodoo bands og få dem smækket rundt om armen. Det hjælper på helingen af armen og giver mindst 1 cm på armen!

Hvad er der galt med din lat? Kan du forklare det så godt som muligt?

Ked at høre det med katten. Det er aldrig sjovt at sige farvel til kæledyr.

Hvis du har mulighed for at lave high rep pushdowns med en elastik til din triceps, så gør det. Det hjælper på armen, hvis du kan holde smerten ud. Ellers lad være.

Det ser funky ud. Det ligner en tynd udgave af et knæbind. Skal det kun bruges under træning, eller hur?

Svært at forklare mht latten. Men efter jeg fik min fiber (eller hvad det nu er) i biceps, er højre del af overkroppem bare blevet dårligere og dårligere. Det skal siges at jeg har opretholde træningen i den grad jeg kunne. Det viser sig i form af nedsat bevægelighed i højre skulder, som giver en stikke de smerte fr bagskulder og op i triceps . Selve latten er fuldstændig ristet og øm som var der betændelse i. Jeg gik fra at kunne lave 3x10 weighted chins til ikke at kunne lave en, med kropsvægt. Kauf's bud er at der som sådan ikke er noget af det der fejler noget. Men når jeg kører chins, dips, Rows varianter, pres, osv, som alt sammen i en eller anden grad aktiverer biceps, så overkompenserer jeg med skulder/lat osv for at skåne armen. Det passer meget godt med hvad jeg selv har iagttaget .

Jeg har tidligere lavet high rep push downs når der har været bøvl med albuen. Men her er det helt tydeligt biceps. Smerten er i øvrigt ikke stærk. Det gør faktisk ikke specielt ondt, men tilgengæld gør det ondt uanset om jeg løfter en bog eller en håndvægt

Link to comment
Share on other sites

Jeg er all in på ikke at træne. Så jeg bulker op på Eskimo 3, C vitamin, B Vitamin, Zink og ZMA.

I dag har jeg været til Body SDS, og er du vild det gjorte nas. Hvis ikke det har boosted blod omløbet så ved jeg ikke hvad det har. Jeg bliver crazy stærk af det her

Link to comment
Share on other sites

Igår var jeg i BVK, men trænede ikke.. Dygtig

Tilgengæld brugte jeg 1½ time på at hjælpe et andet medlem med at forberede sig på sin "personlig træner" eksamen. Det var en mindre god oplevelse

Jeg undrer mig pt over den grad af træthed jeg tilsyneladende akkumulerer. Igår gik jeg i seng around 21, og sov vel kl 22. Kl er nu 13:47 og jeg føler mig træt. Funky, gad vide hvad jeg bærer rundt på i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Har du fået tjekket dit D vitamin hos lægen?

Niks.

Men jeg tror det er fordi jeg løfter for få tunge sten. Dette konsekvente misbrug af min krop, hvor jeg i timevis sidder og skriver dybsindige mails fra min computer, fordrer akkumuleret træthed.

Hvis jeg derimod fokuserede på at løfte tunge sten, så ville jeg få frigivet noget af alt den energi som har sat sig i klumper, i musklerne.

Link to comment
Share on other sites

Niks.

Men jeg tror det er fordi jeg løfter for få tunge sten. Dette konsekvente misbrug af min krop, hvor jeg i timevis sidder og skriver dybsindige mails fra min computer, fordrer akkumuleret træthed.

Hvis jeg derimod fokuserede på at løfte tunge sten, så ville jeg få frigivet noget af alt den energi som har sat sig i klumper, i musklerne.

D lyjer faaanme klågt!

Link to comment
Share on other sites

Så blev arm og skulder scannet. Selv om jeg "svagt" fornemmede at doktor mand og assistent synes at den slags kunder som mig, som ødelægger sig selv ved at løfte på tunge ting, er nogle kvajpander, så var det meget hjælpsomme.

Dog havde de problemer med skulderen fordi den ikke kunne måle dybt nok. :laugh:

Anyway, der var intet at se, hverken på biceps eller skulder. Hans bedste bud var at det hverken var en rift/overrivning, eller senen der var problemet, men blødning i musklen, som skulle have den tid den nu skulle, for at hele.

Tja

Link to comment
Share on other sites

hvad ville Kauf-protokollen foreskrive i den situation ?

er nysgerrig fordi jeg selv har noget plimmer-værk i mine underarme og højre albue (det er dog nok bare en overbelastningsskade ...)

1: Ro(søvn)

2: Fiskeolie

3: B vitamin

4: C vitamin

5: Zink

6: ZMA

Virker det ikke, så hold fuld hane, for hvis armen alligevel ryger af, så kan det lige så godt ske mens du foretager dig noget barskt

Link to comment
Share on other sites

Jeg bragte easy gym til live i dag. Jeg har fået mast det ind i vores skur. Så må vi se om jeg kan leve med at der er minus plads

post-89-0-01849900-1396028064_thumb.jpg

Da jeg nu alligevel var i gang, kørte jeg lidt bench for at få blod til brystværket

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 60

2 x 8 x 100

1 x 8 x 102,5

1 x 8 x 105

1 x 8 x 107,5

1 x 8 x 110

Fint nok. Længe siden jeg har kørt 8'ere

Link to comment
Share on other sites

Well, aftalen med Kauf var at jeg lige ventede til Mandag med at lave noget. Men armen har været so so de sidste dage, så tænkte "det går nok" og gik i haven på en dag med forrygende vejr.

Stone carries

2x30 meter med Olau

1x75meter med Barthas mor.

Hvordan har armen det så nu? Tjooo den er øm og irriteret. Great

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share