Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Det ser jo lee ud som jeg også fortalte den anden dag. :4thumbup: 5-6 kilo mere og så er du klar til et undertøjskatalog :wink: De mange kilo skal du bare glemme, for det ser ud af meget mere nu :cool:

Hehe, thanks mate. Glad for du mener det går den rigtige vej.

Fik diskoet den lidt af i dag

Start: 15:00

Slut: 15:45

Mennesker: Børste

6 Minutter på stepperen.

High Incline dumbell pres 1X10X17,5 1X10X35 1X8X35

Bend over barbell rows 2X10X90

Dumbell shoulder pres 1X8X27,5 1X10X27,5

Pulldowns med spadegreb 2X10X95

Mere blev det ik til.

Link to comment
Share on other sites

Træningen igår gik i smadder. Har været en total hektisk weekend, og jeg klaskede totalt sammen igår da jeg kom hjem.

Torsdag sendte jeg 4-5 ansøgninger til nogle interessante steder.

Fredag fik jeg første tilbagemelding og blev spurgt om jeg kunne komme Mandag. Så igår tog jeg halv fridag.

Var til samtale klokken 14 til 15.

Mødet gik som sådan fint nok, jeg var udvalgt ud af en større flok, og der var samteler hele dagen. Fik at vide at der ville være tre runder endnu, og jeg ville få svar i løbet af ugen. Egentlig mener jeg selv at jeg nok er lidt underkvalificeret rent teknisk til opgaven, men det sociale aspekt virkede ret godt.

Nå men da jeg kom hjem lå der endnu en indkaldelse til en samtale som jeg så skal til på Onsdag. 2 timer efter samtalen ringede de allerede tilbage og spurgte om jeg kunne komme Torsdag og snakke igen. Crazy

Så nu havde jeg samtale igår, og har igen Onsdag, og så Torsdag, og torsdag kommer min forsikrings assurandør også, og Fredag skal jeg til 3 timers go-cart lemans, og lørdag endnu et arrangerhalløjsa

For silvan da...

Nå men igår var jeg hjemme noget der ligner halv otte, og var klar til at ligge mig til at dø.

Det blev til 45min gå tur med min mor som havde lyst til lidt motion.

Link to comment
Share on other sites

Start: 21:30

Slut:23:23

Vægt: 90,0

Status: Pass 12 Cyklus 2 HST 10 Rep

Mennesker: Nobody

Løst og fast: Droppede ben igår pga knæet. Tror dog jeg smutter ned i aften og squatter lidt. Min energi igår og generelt er 100% udtømt. Øv

6 Minutter på Stepperen

Flat dumbell pres 1X15X17,5 1X10X25 3X6X42,5

High Incline db Bænkpres | b 1X6X37,5 1X7X37,5

Yates Row | b 2X10X92,5

db shoulder pres | c 1X8X30 1X730

Pulldown med spade greb| c 97,5 2x10

Closegrip benchpres 82,5kg 1X9 1X8

Hammer Curl | d 30kg 2X10

Push Downs| e 87,5kg 2X10

Ronnie curls | e 67,5kg 2X10

3D Shoulder (laterals trisæt) 12,5kg 2X10

Link to comment
Share on other sites

Trods travlt skema og awbrændthed og cutheee så ser vægtene da fino nok ud :smile: God stil at du alligevel får brændt alligevel - og det lyder da til at folk er vilde med dig og dit nye look siden du skal til samtaler hele tiden :wink:

Jeg er så wasted lige for tiden. Får sovet noget der ligner 5-6 timer i snit.Men jeg prøver at hænge i . Det bliver vidst kun til to trænings pas i den her uge, men det er jo bedre end ingen ting. Vægtene ser nogenlunde ud. Dog ikke helt tilfreds med mit flat dumbell pres.

Mine skuldre, og high incline kører dog overraskende godt den her gang.

Hehe, looket spiller næppe ind da de ikke ser mig før samtale :laugh::tongue: men noget må jeg da gøre rigtigt siden jeg kommer ind. Nu ser vi. Den står på samtale i eftermiddage og igen i morgen tidlig.

Link to comment
Share on other sites

Til sammenligning så mine løft i sidste HST omgang sådan her ud.

Med Kreatin og bulk

Dødløft 3X10X145

Flat Dumbell pres 1X9X42,5 2X8X42,5

Low Incline db pres 2X8X40

Yates Rows 2X10X80

Db shoulder pres 2X8X30

Pulldowns med spadegreb 2X10X100

Hammer curls 1X10X30 1X8X30

Push Downs 2X10X92,5

Ronnie curls 2X10X72,5

Link to comment
Share on other sites

Endnu en dag gik.

Endnu en job samtale, efterfølgende indkøb til på Lørdag, og faldt i søvn på sofaen.

Var i LVK 22:30 cirka

6 Minutter på stepperen

Squat

1X10X50

1X5X80

3X10X110

Vores nye incline rack, må simpelthen være et resultat af et ekstremt overforbrug af hash. Aldrig har jeg set så mystisk en konstruktion. For silvan det er griner :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Når alt det job halløj er på plads så burde du da også få lidt bedre tid - Ellers så se at få sovet, som Mike før har påpeget så tror jeg at også at det er der en stor del af det du føler dig knaldet ud aw skal hentes :wink:

Og den nye Incline bænk er feeee'e :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Når alt det job halløj er på plads så burde du da også få lidt bedre tid - Ellers så se at få sovet, som Mike før har påpeget så tror jeg at også at det er der en stor del af det du føler dig knaldet ud aw skal hentes :wink:

Og den nye Incline bænk er feeee'e :laugh::laugh:

Ja det true... Når du får det hele på plads, må du lave dig nogle nye rutiner ang kost timing :bigsmile: og søvn.. Det vil gøremeget for dig..!!

Haha den nye incline ligner jo noget fuck.. Utroligt at den har været væk i 4-5 uger pga den "lille" ombygning som betyder at en relativ bred gut ikke engang kan spotte.. hvis man laver lat spred i den, støder man på :devil:

Link to comment
Share on other sites

Når alt det job halløj er på plads så burde du da også få lidt bedre tid - Ellers så se at få sovet, som Mike før har påpeget så tror jeg at også at det er der en stor del af det du føler dig knaldet ud aw skal hentes :wink:

Og den nye Incline bænk er feeee'e :laugh::laugh:

Ja det håber jeg godt nok. Tjek log om to sek.
Ja det true... Når du får det hele på plads, må du lave dig nogle nye rutiner ang kost timing :bigsmile: og søvn.. Det vil gøremeget for dig..!!

Haha den nye incline ligner jo noget fuck.. Utroligt at den har været væk i 4-5 uger pga den "lille" ombygning som betyder at en relativ bred gut ikke engang kan spotte.. hvis man laver lat spred i den, støder man på

Hvis du laver latspread i den kan du ikke komme ud.

Nå her er lidt Update:

Fredag:

Op 06:00

Job: 06:45

Fri:14:30

Træning 15:20

Slut:16:52

Vægt:89,9

Mennesker: Kong tana

6 Minutter på Stepperen

Dødløft 1X8X50 1X5X90 1X3X130 1X5X170 1X5X172,5 1X5X175

Flat dumbell pres 1X15X17,5 1X8X27,5 3X4X45

High Incline db Bænkpres | b 3X4X45

Yates Row | b 2X5X97,5

db shoulder pres | c 1X5X32,5 1X4X32,5

Pulldown med spade greb| c 1X5X100 1X6X100

Closegrip benchpres 1X5X90 1X5x92,5

Hammer Curl | d 2x6x32,5

Klokken 17:00 var jeg hos en af mine venner. og spiste

17:30 var vi til Go-cart i Hammersholt

Fra 18-21 kørte vi 7 Holds lemans

Jeg er hold leder på hold 5.

Da jeg skal køre min anden gang , bliver jeg påkørt fra siden. Speeder kablet knækker. De skifter carten ud og fylder benzin på. Den går i stå 3 gange inden jeg er der hvor jeg skal starte. Fedt

Nå men jeg giver gas, og i første sving flyver benzin dækslet af, og der står benzin ud over det hele, på tøj, i ansigtet, i øjene. Jeg flyver op af karten og skrider ud og får skyllet mine øjne (har kontakt linser)

Nå men en af de andre kørere tager over. Da det så bliver mig igen kører jeg mine 10 minutter, og skal i pit, så knækker rattet af. :w00t:

Så det lykkedes mig altså at spolere 2 karts, og vi ender med at få vores 3 kart. Flot

Der efter kører vi på rengøring i 3 timer, og jeg var i seng 02.

Lørdag morgen op 07:00. Hente en kammerat som ikke ved han skal til polterabend.

Klokken 11:00 var vi så 10 gutter på Amager.

Vi starter med gladiator kamp , her efter sumo brydning i sumo dragter, og så tyre ridning. Alt for spas.

Men hvis ikke man var smadret i areme i forvejen efter 3 timers go cart, og træning osv, så var man det bagefter.

Her efter ud og spise herre frokost, og en times bowling. Og så gik resten af aftenen i min lejlighed hvor tøserne kom da de var færdige.

Stod op 09 i dag og åd rester fra i går. Så den stod på rødvins marineret argentinsk okse kød, med gorgonzola sovs og flødekartofler :laugh:

Sikke en weekend mand

Link to comment
Share on other sites

Nappede lige en halv træning her til aften

Start: 20:07

Slut:21:09

Vægt: 88,9

Status: Pass 14 Cyklus 3 HST 5 Rep

Mennesker: Nobody

Løst og fast: Er noget smadret . Især i underarmene efter gocart, gladiator kamp og tyreridning.

6 Minutter på Stepperen

Flat dumbell pres 1X15X17,5 1X10X27,5 1X4X45 1X3X45 1X4X45

Squat 1X8X50 1X5X80 3X5X130

Push Downs| e 95kg 2X7

Ronnie curls | e 75kg 1X9 1X8

3D Shoulder (laterals trisæt) 15kg 2X15

Link to comment
Share on other sites

Ny pr i dag 86,8kg i bar morgen mås. Nice :4thumbup:

Dagen aktiviteter

15 min på cyklen

8 min på stepperen.

Start: 23:02

Slut:23:43

Vægt: 90,00

Mennesker: Hva tror du selv. Klokken var 23:02??

High Incline dumbell pres 1X10X20 2X5X40

Yates Rows 2X5X100

Dumbell shoulder pres 2X5X32,5

Pulldowns med spade greb 1X6X102,5 1X5X102,5

Closegrip benchpres 2X5X95kg

Hammer curls 2X5X35

Thats all

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din pr.. 86.. skinny shit :w00t::devil: Min har stabiliseret sig på 97,5 ca.. Burde gå igang med noget cardio, så den rykker sig lidt igen :bigsmile:

jaaa jeg er dog svært utilfreds med at jeg ikke er mere cuttet end som så. Men det kommer vel. Må jo bare længere ned så.

:superman:

97,5 og abs. Bad baaaaad

Link to comment
Share on other sites

jaaa jeg er dog svært utilfreds med at jeg ikke er mere cuttet end som så. Men det kommer vel. Må jo bare længere ned så.

:superman:

97,5 og abs. Bad baaaaad

Det er intet andet for! lægere ned med dig.. Men hold dig lige i 80 kg klassen ik? :4thumbup:

Hehe ja det fandme skidt.. Har dog kunne fornemme en lille vene på inderisden af min quad :devil: , se det nice.. Abs er jo bar Abs :innocent::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er intet andet for! lægere ned med dig.. Men hold dig lige i 80 kg klassen ik? :4thumbup:

Hehe ja det fandme skidt.. Har dog kunne fornemme en lille vene på inderisden af min quad :devil: , se det nice.. Abs er jo bar Abs :innocent::w00t:

Ja , tror dog også de abs er lige på trapperne. Har altid haft svært ved at smide det sidste blæver lige på maven.

Hehe Mad man

Link to comment
Share on other sites

Ja , tror dog også de abs er lige på trapperne. Har altid haft svært ved at smide det sidste blæver lige på maven.

Hehe Mad man

Det jeg sikker på de der!!! :devil: De ligger og gemmer sig, og lige pludselig hopper de frem.. baf

Hehe always u know that.. Har btw købt nogle vægtløfter sko, de kval!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det jeg sikker på de der!!! :devil: De ligger og gemmer sig, og lige pludselig hopper de frem.. baf

Hehe always u know that.. Har btw købt nogle vægtløfter sko, de kval!! :bigsmile:

Ja det håber jeg. De må være liige ved at være der. Synes resten er ved at være rimelig pænt cåt nemmerlig.

Ueee nice. Kan være jeg skulle investrere i sådan et par hvis du bliver glad for dine

Lyder som en lee' polterabend... og så er du jo blevet lee cåt oven i hatten!

Det var ihvertfald mega spas. Selv om vi alle var træt til døden omkring klokken 17. På et tidspunkt i løbet af aftenen sad vi og snakkede om det var ved at være tid til at bryde op, da det måtte være tid. Vi mente klokken vel var 01-02 stykker. Et kik på uret afslørede at klokken var 22 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en lee' polterabend... og så er du jo blevet lee cåt oven i hatten!

Big M>> Nice med et par VL sko... Vil gerne lige prøve dem en dag. Er selv vild efter at få sådan et par :wub:

Det finder vi bar ud af mr. Q.. synes self de super nice.. står rigtigt godt i dem!! det lee´t

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke det her kører optimalt. Altså vægt tabet er jo fint, men jeg har ondt i knæ, albue, er træt, tappet for energi, og her til aften har jeg ondt i halsen og føler jeg er ved at blive syg igen.

:crazy:

Og styrken er også tydeligt mærket af det. Ikke godt nok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share