Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Ingen træning igår, og i dag måtte jeg blive hjemme fra job. Det er helt til hest.

Gør mig lidt overvejelser omkring min træning de næste 2-3-4 uger. Det spiller åbenbart ikke med kalorie underskud, træning, stres, for lidt søvn, og et wasted imun forsvar.

Link to comment
Share on other sites

Gør mig lidt overvejelser omkring min træning de næste 2-3-4 uger. Det spiller åbenbart ikke med kalorie underskud, træning, stres, for lidt søvn, og et wasted imun forsvar.

Hvem ville have gættet det :tongue: Lettere træning må være vejen frem! Mit forslag er at drosle lidt ned i de store øvelser, da det er dem der tærer mest på nervesystemet. Du kan jo køre lidt flere reps i stedet for 5'ere el lign.

Bare lidt strøtanker... God bedring mester

Link to comment
Share on other sites

Hvem ville have gættet det :tongue: Lettere træning må være vejen frem! Mit forslag er at drosle lidt ned i de store øvelser, da det er dem der tærer mest på nervesystemet. Du kan jo køre lidt flere reps i stedet for 5'ere el lign.

Bare lidt strøtanker... God bedring mester

Ja tror du har ret. HST er ihvertfald droppet for nu. Sådan må det være.

Tror jeg kører noget "regulare" 8 rep træning, i en eller anden form for split.

Link to comment
Share on other sites

Er ved at blive lidt små hysterisk. Ikke så meget fordi jeg er syg, ja det er godt nok surt, men det står ikke til at ændre på. Men fordi jeg er 90% sikker på at det er lunge betændelse. (har haft det 20 gange før, kender symptomerne)

Og jeg skal være forlover på Lørdag (d 25) . Jeg har i dag været ude og få taget mål til ny habit osv, så gæt lige hvor muggen jeg er hvis ikke jeg har fået has med det om en uge. Desværre siger erfaring at lunge snask, kan tage tid at komme over. SKOD

Noget helt andet er at jeg skal i gang med at se hvordan mit nye "træn som en calvin klein model" program skal se ud.

Det må være noget med 15 sæt pat, 15 sæt biceps, 6000 crunches, og ikke andet. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det så du har trænet indtil nu :w00t::tongue:

Ej det med at droppe ell. ihvertfald drosle ned på de store onde øvelser er nok ikke en ringe ide. Har selv den latterligste fornemmelse i kroppen for tiden hver gang jeg er færdig med squatten i min HST - det dræner simpelthen som intet andet og jeg ved at DL ville gøre det samme ved mig.

Kør lidt benpres og extensions. De er ikke nær så belastende som squatten (vi snakker jo altså en tung lee stang lige på rygsøjlen - alt andet lige er det altid godt at give kroppen lidt fri.

En 3 dages udgave hvor der der på "dobbelt" dagen er fokus på det du gerne vil styrke (gøre større :wink:) kunne evt se sådan her ud:

Dag 1

Pat - delts - triceps - biceps

Dag 2

Ben, ryg og læg

Dag 3

Pat - delts - triceps - biceps

Hvis det altså er diskofokus der er planen :4flex: :cool: og så selvf. holde en ok progression, men altid i 6 - 12 reps genren

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det så du har trænet indtil nu :w00t::tongue:

Ej det med at droppe ell. ihvertfald drosle ned på de store onde øvelser er nok ikke en ringe ide. Har selv den latterligste fornemmelse i kroppen for tiden hver gang jeg er færdig med squatten i min HST - det dræner simpelthen som intet andet og jeg ved at DL ville gøre det samme ved mig.

Kør lidt benpres og extensions. De er ikke nær så belastende som squatten (vi snakker jo altså en tung lee stang lige på rygsøjlen - alt andet lige er det altid godt at give kroppen lidt fri.

En 3 dages udgave hvor der der på "dobbelt" dagen er fokus på det du gerne vil styrke (gøre større :wink: ) kunne evt se sådan her ud:

Dag 1

Pat - delts - triceps - biceps

Dag 2

Ben, ryg og læg

Dag 3

Pat - delts - triceps - biceps

Hvis det altså er diskofokus der er planen :4flex: :cool: og så selvf. holde en ok progression, men altid i 6 - 12 reps genren

Jaaa lige præcis sådan der. Noget i den stil. Vil prøve at fylde nogle øvelser ind, og lave lidt progresions beregning, og så poster jeg skidtet her inde. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Suk.........

Ligger stadig syg , nu på 5 dag. Morgen vægten i dag er 85,1kg

Virkelig trist så lille og fesen jeg er blevet. Der er intet gas på ballonen.

Jeg tror jeg skal have en masse kropsvægts øvelser i mit nye program. Mine knæ og albuer, og stadig tydeligt mærket. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Godt nok svært at holde sig en fornuftig kost med det her sygdoms sjov.

Spændende at se hvor længe det tager. Har meldt mig syg på jobbet for i morgen. Er stadig helt off.

Er godt nok træt af det hele lige pt.

Venstre knæ er helt skidt stadig. Ik godt.

:unhappy:

Tror jeg må droppe squatten et stykke tid

Link to comment
Share on other sites

Ja skulle lige til at spørge dig om det... HVis du er syg skal du jo æde igennem for at blive rask igen.. Og det tror jeg ikke du gør?? så det bare en mega ond cirkel du er inde i, hvis du samtidig er sløj og du er i kcal underskud, bliver du bare mer og mer tavlig..

ÆD ÆD ÆD indtil du bliver klar igen

Link to comment
Share on other sites

Knæmøg selvom du intet laver - damn!! Det lyder ikke godt :nonono:

Får du smidt nogle kcal og vitaminer i sækken?? For ellers tror jeg da aldrig du kommer på højkant

Nej det er noget bras. Det er absolut ikke tilfredsstillende.

Jeg er begyndt at æde multivitamin, c vitamin, drikke en del juice, og fiske olie.

Ja skulle lige til at spørge dig om det... HVis du er syg skal du jo æde igennem for at blive rask igen.. Og det tror jeg ikke du gør?? så det bare en mega ond cirkel du er inde i, hvis du samtidig er sløj og du er i kcal underskud, bliver du bare mer og mer tavlig..

ÆD ÆD ÆD indtil du bliver klar igen

I know, i know. Men orker ikke at smide hele diæten på gulvet pga det. :unhappy::unhappy:

Det er noget bras.

Link to comment
Share on other sites

Morgen vægten sagde 84,8kg i dag :dry:

Godt jeg ikke ved hvor meget af det gode kød der er røget. Helt sikkert for meget.

Har været til lægen, men de kunne ikke sige noget ud over ro, og tålmodighed. Ikke noget specifikt.

Der er åbenbart mange der er blevet ramt flere gange i træk i denne tid.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Det er noget skidt.

Jeg tænkte på at du måske kunne lave et kompromi, ved at du tager ned og tager 2*10 bænkpres og 2*10 yates rows, på den måde kan du ihvertfald minimere styrke og massetabet rimeligt meget, uden at det skulle sætte sygdomsrestitutionen alt for meget tilbage.

Men jeg ved sæføli ikke hvor færdig du er i showbizz..

God bedring!

Link to comment
Share on other sites

Nej det er noget bras. Det er absolut ikke tilfredsstillende.

Jeg er begyndt at æde multivitamin, c vitamin, drikke en del juice, og fiske olie.

I know, i know. Men orker ikke at smide hele diæten på gulvet pga det. :unhappy::unhappy:

Det er noget bras.

hehe du er endelig ved at få en diæt holdning.. Men bare rolig, du smider ikke hele diæten på gulvet bare ved at carbe lidt op i en uge for at blive rask.. Det kan du roligt gøre.. Specielt nu hvor du har været syg, tigger din krop bare for næring.. give it some..

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Det er noget skidt.

Jeg tænkte på at du måske kunne lave et kompromi, ved at du tager ned og tager 2*10 bænkpres og 2*10 yates rows, på den måde kan du ihvertfald minimere styrke og massetabet rimeligt meget, uden at det skulle sætte sygdomsrestitutionen alt for meget tilbage.

Men jeg ved sæføli ikke hvor færdig du er i showbizz..

God bedring!

Ja jeg tror du har ret. Jeg tror også jeg i morgen må ned. Hvis ikke jeg snart kommer i gang begynder det nok at gå voldsomt ud over massen. I dag er det præcis en uge siden sidste pas. Hvilket burde være ok. Det er "kun" 5 rigtige syge dag pt. Igår og i dag har jeg fået lidt i skuffen da jeg har været hos min bror og svigerinde, og de har taget sig lidt af mig :4mewantfood:

Så der er blevet kørt lidt culotte og whisky sovs ned.

hehe du er endelig ved at få en diæt holdning.. Men bare rolig, du smider ikke hele diæten på gulvet bare ved at carbe lidt op i en uge for at blive rask.. Det kan du roligt gøre.. Specielt nu hvor du har været syg, tigger din krop bare for næring.. give it some..

Jeg er faktisk lidt overrasket over hvordan det virker. Jeg ville tro man var mest diæt minded i starten. Men jeg bliver mere og mere stædig, og mere og mere sur hvis jeg "bukker" under for noget skod mad. Ganske pudsigt.

Men som skrevet oven over er der blevet kørt lidt food ind de sidste par dage. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forøvrigt er jeg tilbage. Er gået i gang med en hst efter godt et års dekonditionering. Så watch out, all you striving young lads.. :devil:

KEWL. lææænge siden man har set dig jo.

Når jeg er tilbage på pinden går jeg i Fitness Mode. Mit knæ, mine albuer, og mine led generelt gør hvad de kan for at forklare mig at tung styrke løft nok ikke er det jeg er egnet til. Nu gik det ellers lige så fint med det der dødløfts pjat :unhappy:

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Så føler jeg mig endelig næsten oven på.

Har lovet jobbet at komme i morgen.

Tog til lidt "dont loose all your mass tranning" til aften.

Trænings vægt: 86,8 :blink: (vildt)

Startede med 6 minutter på stepperen

Flat Benchpres 1X10X50 2X10X70

Yates rows 2X10X60

Dumbell Shoulder pres 2X10X20

Dumbell sitting hammer curls 2X10X20

Reverse crunches 2X10

Link to comment
Share on other sites

Lidt strø tanker om det nye disko

Dag 1

Pat - delts - triceps - biceps

Low incline dumbell pres. 3X10

Cabel cross 2X10

Military Pres 3X8

Laterals 3X8

Rear Laterals 3X8

Skull chrushers 3X8

Close grip benchpres 2X8

Weighted push ups?

EZ Curls 3X8

Ronnie Curls 2X8

Dag 2

Ben, ryg og læg

Benpres 3X8

Lex extensions 3X15

Dødløft 3X8

Yates rows 3X8

Cabel rows 3X8

T-Bar Pull dows 2X8

Chin ups 3X Max

Sitting Calf raises 3X15

Dag 3

Pat - delts - triceps - biceps

Flat Dumbell pres 3X10

Incline dumbell flyes 3X10

Dumbell shoulder pres 3X8

Pull ups 3X max

Dips 3X15

Cabel push downs 3X10

French pres 3X10

One arm concentrated curls 2X8

Preacher curls 2X8

Det er ihvertfald en mulighed

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share