Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Har lovet mike lige at poste mit mad indtag indtil videre i dag. Lidt svært da intet er målt jo

07:30 Morgen mad:

Youghurt med Havregryn.Jeg tror ikke der har været mere end 3DL youghurt, og 4 spisesker med havregryn, men ja. Missede min morgen prot shake )0:

Lunch: 11:30

1 skiverugbrød med en skive flæskesteg med rødkål (nej der var intet under)

1 gang blandet salat med en masse agurk, oliven, kerner, tomater, tun, brune bønner, og noget torsk (en del af den varme ret)

12:30 : 1 gullerod

13:30 et æble

17:30 ½ L kakako ligt, ½ liter mælk, 25gram drue sukker

18:50 En bagekartofel med kylling og bacon. Et glas cola light

22:20 En prot shake med 2 spiseske fulde prots.

Pt alt jeg har indtaget. Ik mange prots, men hey jeg kan ski da ikke blive fee af det

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Som du os selv skriver.. ikke nok prots... plus at der går alt for lang tid mellem dit første måltid til det næste.. Jeg ville smide en snack aka shake ind imellem de to, 4 timer er alt for meget.. 3 max, og ville enda nok sige 2½ specielt nu når du er på diæt.. Men, slet slet ikke nok prots.. no good no good

Link to comment
Share on other sites

Jeg "plejer" også at starte dagen med en prot shake på 30-40Gram.

Men den missede jeg så i dag.

Skal prøve at få skudt noget ind mellem morgen mad og frokost.

Ellers skal jeg skubbe den rigtige morgen mad lidt.

Så det feks bliver 07:00 Shake

09:30 Morgen mad

12:00 frokost

Forresten er der god fedt forbrænding i at cykle? Overvejer at købe en MTB nemlig. Bor tæt på bagsværd sø, og kunne være spas nok at cykle lidt rundt om den.Der er 9½ km, så lige i overkanten til at gå

Link to comment
Share on other sites

Jeg "plejer" også at starte dagen med en prot shake på 30-40Gram.

Men den missede jeg så i dag.

Skal prøve at få skudt noget ind mellem morgen mad og frokost.

Ellers skal jeg skubbe den rigtige morgen mad lidt.

Så det feks bliver 07:00 Shake

09:30 Morgen mad

12:00 frokost

Forresten er der god fedt forbrænding i at cykle? Overvejer at købe en MTB nemlig. Bor tæt på bagsværd sø, og kunne være spas nok at cykle lidt rundt om den.Der er 9½ km, så lige i overkanten til at gå

Når det kommer til diæten er det altså bare ikke godt nok bare at "glemme" at tage den. det jo vigtigt, specielt fordi du på diæt.. ja det ku være en ide, eller at spise morgenmad kl 8 efter morgencardio(ved ikke hvornår du møder) og så snack kl 10 og frokost kl 12-12:30... det faktsik sådan jeg gør lige pt jo..

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til diæten er det altså bare ikke godt nok bare at "glemme" at tage den. det jo vigtigt, specielt fordi du på diæt.. ja det ku være en ide, eller at spise morgenmad kl 8 efter morgencardio(ved ikke hvornår du møder) og så snack kl 10 og frokost kl 12-12:30... det faktsik sådan jeg gør lige pt jo..

PT er mine møde tider rimelig mystiske.

Mandag: 08

Tirsag 07

Onsdag 07

Torsdag 09

Fredag 07

Men lige så snart jeg får mine prots og nye shakere fra den skod shop (rest ordre) så bliver det forhåbentlig bedre med shakes.

Link to comment
Share on other sites

Pyy what a day.

Har lige været ude og køre en times go-cart træning. Mega spas. Men hårdt

Start: 15:55

Slut: 17:25

Vægt: 85,1

Mennesker: Marco, BB, Spøer og Makker, Steffen, og det halve af dk`s 15årige.

Status: Ik tilfreds med formen i dag. Og knæet driller

Dødløft : 1X10X50 1X5X100 3X10X140

Chin ups 3X10

Pull downs T-Bar 2X10X87,5

Benpres 3X10X235

Dumbell rows 3X10X42,5

cabel rows 2X10X92,5

Back Extensions 2X15 + 12,5

Standing calf raises 3X10X180

Link to comment
Share on other sites

Det kan altså godt klares trods sære møde tider :wink: - mine er:

8.30

6.42

9.30

7.30

7.30 - 9.30 (lige - ulige uger)

Men det kræver lidt forberedelse og godt med tupperware

Hehe, ja ja ja. LALALLALALLALA er alt hvad jeg hører du siger. :4thumbup:

Anyway, så ser det ud som der sker en underlig udvikling nu. Vægten er for så vidt uforandret. Men jeg synes mine abs er blevet mere markede. Så jeg tror muligvis jeg gainer en smule masse. (TROR)

HVIS det nu er tilfældet kan det have noget at gøre med at min kost generelt har været så ringe, så det at jeg nu er rimelig strict med det gør at det har en positiv indflydelse

Link to comment
Share on other sites

Skal prøve at logge min mad. Det er desværre ikke optimalt da jeg stadig ingen vægt har til rådighed. Men kan nok "pejle" mig bare lidt ind.

08:00 Prot shake. 2 spiseske fulde prot pulver, og 2½ dl mælk. (skumme)

10:18 3-4 spiseske fuld havregryn, og 2-3 DL youghurt. (3,5g fedt pr 100gram)

Mit ellers så fine kost program knækkede her. Jeg havde møde 11:30, det var så først overstået 13:00, hvor efter jeg bliver nød til vores administrative direktør som har problemer med en applikation som de bruger til at oploade information til fondsbørsen: SMUKKKT.

Så da jeg er færdig med det hele er klokken 14, og så venter der et kald til usa, og et til tyskland, så næste måltid blev

15:00 Chicken Bacon Salad fra Mac D, med cola light, og light dressing.

16:30 85gram gullerod

17:45 225gram hytte ost, 145gram majs, 125gram tun, og lidt karry

23:05 1 gullerod, en portion havregryn med mælk, og en spisesku prots drysset over

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Lige én til selvopfattelsen.

Spøer spurgte mig igår om jeg havde set dig for nylig "For han har godt nok tabt sig meget og det ser pis' fedt ud!"

Spis nogle flere prots :devil:

NICE :cool: :4thumbup: :4thumbup: :superman:

Det gav lige 2 point ekstra på morgen humøret. Jeg følte mig mega fessen igår da der var flere af de store i huset. Bla Bo og Marco

Havde ellers en griner oplevelse igår. Det var dog Børsten det drejede sig om.

Men hørte nogle af knægtene der nede snakke, om ham den store svømmer, der taper ekstra vægte på håndvægtene. Og hvordan vægtstængerne bøjer når han træner tungt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er da ok morgenspiser :smile: .... haha, kanon, svømmer er vist det sidste jeg efterhånden er ... mine delts kan jo intet i butterfly længere :crazy: men feee nok at stængerne bøjer når jeg træner :blush: (det er vist ikke den nystartede HST de har set på.... :laugh: )

Og jeps ... det ser nu altså fedt ud (altså dig og dit cut) så selvom vi stikker til dig med maden, så er du stadig lækker at se på :wink:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det gav lige 2 point ekstra på morgen humøret. Jeg følte mig mega fessen igår da der var flere af de store i huset. Bla Bo og Marco

:crazy: For satan Marco er blevet lee'... Han "bulker" jo mere eller mindre i øjeblikket og render alligevel rundt i en form, der er unbelievable. Den mand har de bedste gener jeg nogensinde har set!

Link to comment
Share on other sites

:crazy: For satan Marco er blevet lee'... Han "bulker" jo mere eller mindre i øjeblikket og render alligevel rundt i en form, der er unbelievable. Den mand har de bedste gener jeg nogensinde har set!

Korrekt. Jeg snakkede lidt med ham igår. Han vejede lige over 90kg. Jeg spurgte til hans kost osv. Han gør intet for det. Drikker i weekenderne, æder som han vil, og han har altid været cut. Det er jo insane.

Men når det så er sagt, så ved jeg ikke om du har set philipsen for nylig. Måske Marco er atletisk og bad ass cuttet, men philipsen ligner altså en der har mere hormon i kroppen end end velvoksen tyr i parings tid. For silvan den knægt har insane propertioner.

Mine gener er pænt skidt i forhold til

Link to comment
Share on other sites

Nu syntes jeg lige jeg må være med.. Marco er evil, jeg er enig.. Dog ser det altså også mere vildt ud fordi han er drænet 24/7, han drikker måske 2 liter vand på træningsdage plus weekenden med øl som os dræner, det gør altså looket mer evil..! Men Ole, ja.. Trænede bryst med ham forleden, det jo ik sjovt, ubehagelig fyr..

Link to comment
Share on other sites

Nu syntes jeg lige jeg må være med.. Marco er evil, jeg er enig.. Dog ser det altså også mere vildt ud fordi han er drænet 24/7, han drikker måske 2 liter vand på træningsdage plus weekenden med øl som os dræner, det gør altså looket mer evil..! Men Ole, ja.. Trænede bryst med ham forleden, det jo ik sjovt, ubehagelig fyr..

Ja, hans look er altid drænet. Meget hårde muskler, udstående vener, og så er han jo ultra ripped. Men ja Ole er Bad ass i det hele.

Har forresten lige fået bestilt 3kg druesukker også. Havde jeg glemt.

Så nu er der bestilt aminos, og normal prut pulver (som jeg naturligvis også har i forvejen) og drue sukker.

Så skal jeg lige ha lidt instructions. Hvor meget drue sukker skal jeg skyde i en post trænings shake. Husk på at jeg er et lille nips :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er da ok morgenspiser :smile: .... haha, kanon, svømmer er vist det sidste jeg efterhånden er ... mine delts kan jo intet i butterfly længere :crazy: men feee nok at stængerne bøjer når jeg træner :blush: (det er vist ikke den nystartede HST de har set på.... :laugh: )

Og jeps ... det ser nu altså fedt ud (altså dig og dit cut) så selvom vi stikker til dig med maden, så er du stadig lækker at se på :wink:

Hehe, jeg tror det var dit dødløft de har set. Ellers ved jeg ikke lige hvilke stænger du har bøjet. Du er først vild når dumbelsne bøjer (0:

Lækker at se på.............Hmm som i en meget protein holdig snack??..................hmm Henrik tror måske diæten begynder at være farlig for dig

Link to comment
Share on other sites

Aften Cardio

Start: 21:30

Slut: 22:45 cirka

Mennesker: Mike var i huset

Vægt: 84,1

Status: Nuppede et par druesukker tabs inden jeg kom for at få lidt at køre på

20 Min på cyklen

30 Min på det 7 vidunder. Lykkedes mig at gennemføre Trin 6 uden at stoppe eller justere. ARHHg den bed.

8 Min på stepperen

Link to comment
Share on other sites

Man skulle tro at man blev klogere med tiden. Men næh nej. Hvert år når det gode vejr kommer, bliver jakken smidt, og ruderne rullet ned. Og næste dag har man vold ondt i halsen. Tsk tsk tsk :sneaky2:

Food i dag

06:30 Prot shake

08:30 havregryn med youghurt, og en snittet banan

12:40 ½ Krebinet, 3 skiver gris af en art, noget kål,en skive rugbrød, en ordentlig øv fuld tun, majs, ærter, hytteost,

14:20 æble

Var hjemme og faldt i søvn

18:45 (første synd) 2 hjemmelavede burgere. Alt undtagen bollerne af hvidt brød var ok. Pepsi Max til

20:45 en portion is, med lidt chokolade stykker i. TSK TSK (problemet ved at være på besøg)

24:00 en gullerod og et glas mælk

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hey sortis......

På side 9 i min log er der en forklaring på hvad jeg laver i Sportsclub :blush:

Det er ikke frivilligt , men nødvendigt !!!

Fundet, og besvaret.

...................................................................

Ja vanen tro, ligger jeg her hjemme og glor. Min "det er sommer" overbevisning i Torsdags har sat sine spor, og jeg er ikke meget værd i dag. Overvejer hvor vidt man bør prøve at træne eller ej

Link to comment
Share on other sites

Hmm nu fandt jeg så "forklaringen". Med alt respekt så har jeg svært ved at se problemet. Naturligvis forstår jeg "problemet", men synes ikke det er så udpræget som du "får det til at se ud"

Måske fordi jeg træner aften 2 ud af 3 gange, og ikke møder ret mange der nede, men jeg har ikke problemer der nede.

Generelt synes jeg de er gode til at vise de "ældre" eller mere "rutinerede" medlemmer respekt, og at der er en ikke aftalt deal om at de ikke blander sig i "vores" træning.

Måske man oplever nogle ting ved at træne i dag timerne, men jeg må erkende at jeg synes det spiller fint.

Når jeg laver medlemstjek er der heller ingen problemer.

Hmm måske jeg skulle gå efter en bestyrelses post næste gang, men jeg synes der er møder for ofte.

Hey Nikolaj .

Du har læst det forkerte indlæg :wink: Der er et senere hvor jeg beskriver at jeg blev stresset af at være dernede . Så stresset at det

påvirkede mig fysisk . Søvnløshed , sur , ond , vægttab , svimmelhed der var skyld i flere fald på trapper og et enkelt i badet der gav hul i hovedet........

Så det er ikke sikkert at problemet er udpræget for andre , men når jeg bliver syg af at være dernede , så er det et stort problem for mig .

Og så valgte jeg at pakke mit grej , ikke at det var en nem beslutning , men det var det eller stoppe helt med at træne.......

Og jeg har faktisk fået det fantastisk godt af at komme væk fra LVK , min træningsglæde/lyst er helt i top og det har den ikke været

i lang tid......

Håber det forklarer lidt om min situation/faneflugt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du har læst det forkerte indlæg :wink: Der er et senere hvor jeg beskriver at jeg blev stresset af at være dernede . Så stresset at det

påvirkede mig fysisk . Søvnløshed , sur , ond , vægttab , svimmelhed der var skyld i flere fald på trapper og et enkelt i badet der gav hul i hovedet........

Så det er ikke sikkert at problemet er udpræget for andre , men når jeg bliver syg af at være dernede , så er det et stort problem for mig .

arhh ok. Sorry. Jammen så er der jo ikke mere at "sige". Naturligvis det rigtige valg for dig så. Hvis ikke man har det godt det sted man er, og det lige frem påvirker en som voldsomt psykisk så er der absolut ingen grund til at blive. Helt enig.

Håber bare vi ser dig igen, du er jo en af dem der hører til som "fast inventar" :unhappy:

:unhappy::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nikolaj :bigsmile:

I slipper aldrig helt for mig , jeg er stadig medlem i LVK og planen er at træne dernede i week-enden :weight_lift:

Men det bliver nok først efter sommer ferien , efter 14 år i den samme klub skader lidt luft forandring sikkert heller ikke !!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share