Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Har lige siddet og kigget den video jeg havde af dig fra konkurrencen..... der er ikke 160 på, :nonono: der er 170 - så mon ikke det er derfor at du tror der er en mere .... :wink:

Det er bare mig der har fejldøbt den fra starten af :blush:

Arhhh tjoo det kan måske godt ske. He, må lige tjekke hjemme på de gamles pc. mener nemig at jeg har "begge" klip der, hvis ikke jeg tåger totalt

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja der er vist ik den store tvivl om jeg er en svækling i forhold til dig.. :tongue: men hva faaan. Det kommer nok en dag :=)

Well jeg tror godt jeg vil bytte styrke, for din form hvis det er :laugh:

Min kost har været helt i hækken siden fredag. Men well det er der ik noget at gøre ved.

Dagens workout blev sen

Vægt: 87,4 i trænings tøj

Lagde ud med 8 minutter på reergometeret da alt andet var taget fra. 1800 meter blev det til i roligt tempo.

Low Incline dumbell pres 1X10X15 3X10X30

Cabel flyes 2X10X25

Military Pres 1X10X35 2X8X35

Laterals 3X10X7,5

Rear Laterals 3X10X5

Skull chrushers 1X8X27,5 2X10X27,5

Closegrip benchpres 2X8X70

Weighted pushups 3X10 Med 10kg på ruggen

EZ Curls 3X8X32,5

Ronnie curls 2X8X55

Reversed crunches 3X10

Og hvis nogen tænker der er jo ingen vægt på, så er det helt rigtigt. Jeg har skåret helt ned til benet for at få en clean start, og få styr på alle øvelserne igen.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

syyyg job samtale jeg har været til. De ringede i Fredags for at høre om jeg ville komme i dag, og skulle også lige tjekke med lønnen. Jeg lå en slat over det de forventede, men de ville nu gerne se mig alligevel.

Kort inde i vores samtale siger han, ja du er vel 26-28år, og da jeg halv grinende fortalte at det var jeg nu ikke, vendte de faktisk lige på stedet. Resten af samtalen var han bund arrogant og nedladende.

Totalt skørt. Vi fik en længere diskussion om løn, som de selv havde ringet og spurgt om inden, og han mente jo bestemt at han sagtens kunne få en der var bedre for meget mindre. Jammen så hej hej, :laugh:

Det er det mest mystiske jeg længe har prøvet. Han fik flere gange ud mellem side benene at jeg jo ikke havde andet end 6 år i branchen, og kun havde været 2-3 steder før, og der var mange der var lige så gode som mig.

Det sjove er at min alder har stået i min ansøgning lige fra starten, og jeg har to gange overtaget stillinger fra folk som fik cirka det dobbelte af mig, så min løn er absolut ikke i den høje ende for det de søgte.

Haha, det er for skægt. Men who cares, jeg har job, og bliver betalt fint, så behøver ikke skifte. Men meget pudsig oplevelse.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Aftenens workout

8 Min på stepperen.

86,1 aften vægt med kluns

Start :22:10

Slut 22:53

Status: Stadig noget tarvelig efter sygdom og stres. Men nu er jeg da med på vognen igen.

Dødløft : 1X10X50 3X10X100

Chin ups 3X8

Pull downs T-Bar 2X10X75

Benpres 3X10X200

Dumbell rows 3X8X32,5

cabel rows 2X10X75

Back Extensions 2X15

Sitting calfraises 1X10X60 1X13X60 1X15X60

Var til samtale igår, og det var bare den totale modsætning til Tirsdag. Alt var i den skønneste orden. Ansvaret her var egentlig en smule mindre, da man var to mand om samme arbejds byrde. Her var lønnen bare præcis som forventet, og vi var enige om mere eller mindre alt. Ganske pudsigt så stor forskel der kan være.

Da jeg kom hjem fra træning lå der et lille brev fra politiet. Til min skræk er det en foto bøde. 131kmt i en 80 zone. 61% overskridelse.

Det pudsige er bare at det er en bil jeg ikke har ejet siden 30/1-06

Så aben har ikke omregistreret. Så nu kan han hoste om med 2 måneders forsikring, og skylder politiet en anstændig bøde. Så skal jeg bruge tid på at ringe til dem i morgen. tsk tsk tsk

Link to comment
Share on other sites

Aftenens træning

Start: 21:32

Slut: 22:56

vægt: 87,2

10 Min på cyklen

6 Minutter på stepperen

Flat Dumbell pres 1X15X15 2X8X32,5 1X10X32,5

Incline dumbell flyes 3X10X17,5

Dumbell shoulder pres 3X8X22,5

Pull ups 3X10 (underhånd)

Dips 3X10

Cabel pushdowns 3X10X75

French pres 2X10X27,5

One Arm Concentrated curls 2X10X12,5

Preacher curls 2X8X37,5

Reversed crunches 3X12

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 87,2 i trænings tøj

9 Minutter powerwalk på vores nye løbebånd. Den er hævngerrig, og man skal lige lære at tæmme dyret ellers bliver man smidt af.

10 Min på motions cyklen.

Low Incline dumbell pres 1X15X12,5 3X10X32,5

Cabel flyes 2X10X26,25

Military Pres 3X10X37,5

Laterals 3X10X7,5

Rear Laterals 3X10X5

Skull chrushers 3X10X30

Closegrip benchpres 2X8X72,5

Weighted pushups 3X10 Med 12,5kg på ryggen

EZ Curls 1X10X12,5 3X8X35

Ronnie curls 2X8X57,5

Reversed crunches 3X12

Siddende cabel Crunch 1X10X55 1X10X70

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er kommet igang igen!!! :devil:
Ja det er super nice. Selv om vægtene er lave, så er det rart at være på hesten igen.
Hvor høj er du gamle dit lange dyr?

Jeg er et nips på cirka 181 cm

Hvon' kan det være at du laver dit cardio inden træning og ikke efter?

Godt spørgsmål. Det har taget overhånd. Oprindeligt var det ment som opvarmning, men nu er det blevet mere. Bør nok skrue lidt på det

Link to comment
Share on other sites

87,1

Start :16:07

Slut 17:33

Mennesker: Ole P. Bo B, Marco, Saabye

Status: Tjaa bob bob. Generelt er jeg rimelig utilfreds. Styrken stinker, og formen er stadig fessen. Generelt den rene elendighed. Man skal ikke tænke alt for længe over hvor mange års træning der ligger bag en halv dårlig form. Tsk tsk. klokken 17 under træningen bibbede min mobi, det var min kiropraktor aftale. Flot, så jeg hoppede i tyskeren, og susede over til ham, og vendte tilbage 15min senere og fortsatte

Dødløft : 1X10X50 3X10X110

Chin ups 3X9

Pull downs T-Bar 2X10X77,5

Benpres 3X10X210

Dumbell rows 3X8X35

cabel rows 2X10X80

Back Extensions 2X15

Standing calfraises 3X8X160

12 Minutter på vores nye vidunder af et løbebånd

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at din form ser god ud på de billeder du postede!

Kører du kreatin i øjeblikket? Ellers var det måske en idé at snuppe en måned eller to for lige at få lidt fremgang i træningen?

Narh har stoppet med kreatin sådan lige omkring LVK klub championship tingen.

Igår blev det til 45 min gå tur med moderen , og så kørte jeg efterfølgende til LVK og nappede 18 intense minutter på det nye vidunder.

Link to comment
Share on other sites

Start: 15:03

Slut: 16:15

vægt: 85,9

Mennesker: Ingen kendte

Status: Har ikke spist så godt et par dage. Igår fik jeg et stykke æble tærte, og nogle kartofler. I dag har jeg så fået en del hvidt brød, lidt is, og igen kartofler. No good.

Men omvendt så går det ellers ret godt, og synes både træning og diæt er rimelig i orden.

Flat Dumbell pres 1X15X17,5 3X10X35

Incline dumbell flyes 3X10X20

Dumbell shoulder pres 3X10X22,5

Pull ups 1X10 , og 2X8 med clusegrip. (Alle 3 sæt underhånd)

Dips 3X10

Cabel pushdowns 3X10X77,5

French pres 2X10X30

One Arm Concentrated curls 2X10X15

Preacher curls 2X8X40

Reversed crunches 3X12

Godt med ild i trisserne i dag.

Link to comment
Share on other sites

Ja som LB siger, så tror jeg altså du skal skrue dit prot indtag op engang.. Du taber dig ikke lige så hurtigt then, men så passer du altså bedre på din mass!!!!

Og det jo gerne den du vil bibeholde... eller? :laugh:

OG BTW::

Har først lige set dine pics..

Ser godt ud min ven!! Go fremgang.. Stadig blød, men meget meget bedre end før!! godt at se :devil:

Edited by Saabye 3450
Link to comment
Share on other sites

Der bliver stadig spist meget kød, en del tun,en del shakes, en del mælk, så der kommer nu ok med prots ind. Men skal lige overvåge indtaget lidt da.

Nappede 24 min på det nye vidunder i dag.

10 Min på cyklen og

12 Min på stepperen. Var godt smadret.

Honkey kom lige forbi og fik set mig i en pøl af sved

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share