Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      386,431
      posts
    2. 128,282
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,525
      posts
    5. 40,165
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,688
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,621
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,306
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,134
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (228,778 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Lårene noget flade efter i går aftes. Alligevel en tur i FW - lysten er vendt tilbage, nu det ikke regner og jeg så skal forlade lejligheden Siddende læg: 25x50, 20x50, 20x50, 20x50 - klart rep-PR
      Squat: 10x60, 10x60, 10x60, 10x60 - ikke helt i bund, for så stak det i knæet men ellers ingen problemer. Udover at det føltes meget tungere end det burde
      Liggende lårcurl: 10x105, 10x105, 10x105
      Kropshævninger neutralt greb: 8, 8, 7
      Bagskuldermaskine: 10x34, 10x34, 10x34
      Bicepmaskine: 10x40, 9x40, 6x40
      Bænkpres DB: 10x32,2 , 8x32,5, 10x32,5
      Laterals: 10x9, 10x9, 10x9
      Mavebøjninger: 20, 20
      Skrå mavebøjninger: 12, 12
      Hyperextensions: 20, 20

      Planen er en nuldag i morgen, hvor jeg skal møde allerede kl 8  og så satser jeg på en gang Zwifteri i weekenden, for jeg har fri.
    • 20 Marts 2019 Boksen Bænkpres med stop 3x110 3x120 3x135 1x145 1x150 3x130   Rumænsk dødløft 5x130 5x140 5x150 5x162,5
    • Jeg havde 20 minutter før fri end jeg først troede og det gjorde, at jeg lige akkurat kunne nå banecykling. Jeg kørte med hold 2 og hvis jeg kan køre et par gange inden sæsonen slutter, så burde jeg kunne hoppe op på hold 1 igen. Opvarmning Kombi af pointløb (5 spurter) og Først til Mølle, her sad jeg på hjul af én der jagtede ham der gik i udbrud og da han gik ud efter anden omgang, sad jeg forrest med 30 meter hul og skulle bare bade den hjem. Opdeling i 2 grupper på blå streg og spurt frem til næste gruppe - 5 i alt. Var forsigtig i antrittet både for ikke at risikere knæet  men mest for ikke at brænde sammen. Den gik direkte over i scratch over 6 omgange. Med 3 tilbage, er der to plus mig der stikker af fra feltet og jeg hapser den i spurten, uden topfarten er tæt på hvad den var for 4 måneder siden, men jo god nok til hold 2, trods alt. Til sidst øvelsen med at halv tids interval og halv tids pause. Træneren stod og snakkede, så intervallerne var længere og færre end de plejer at være. Jeg sprang afrulning over for at gå i bad med det samme. 31,1km. Jeg mangler helt sikkert mod til at køre i bund. Men formen er også smårådden uden det er en katestrofe.
    •   Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 5 110 kg x 15   D. Suitcase holds 70 kg x 20 sek/side   Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Dips Kv x 5 Kv+15 kg x 15, 13, 11, 10   Cable n. Rows 20 plader x 11, 10 18 plader x 12, 12   D. Hammer incl. Curls 22 kg x 13 D. Incl. Curls 18 kg x 11   Pull-aparts Rød x 20   Maskin laterals 60 x 20, 4
    • 19. marts: 7,5 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:48. Maxpuls 177. Vægt bagefter 77,0 kg. 20. marts: 7,5 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:45. Maxpuls 170. Forbløffende ubesværet, måske var båndet ikke kalibreret korrekt. Vægt bagefter 77,3 kg.  
  • Recent Status Updates