Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      388,667
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,168
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (238,362 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Mandag:   MTB - 1time og 18min   Onsdag: MTB - 1time og 30min + Lidt abeskuret.. Hyper ext - 4sæt x 25reps Incline DB press - 20x20kgs, 12x27,5kgs, 12x35kgs, 12x35kg Pullups - 2sæt x 10reps    
    • 92,2kg efter 3375kcal.

      Jeg var i LIDL i morges og Friheden Butikscenter (Hvidovre Øst) i går. Jeg så ikke en eneste der brugte håndsprit. To gange fik jeg dem bag mig i køen til at gå foran, fobi de åndede mig i nakken, så vi fik holdt afstand. Og en enkelt gang stod jeg ud af elevatoren før jeg nåede op, da person 3 og 4 steg ind - vi kører med max 2 personer for at reducere smitterisiko. Er jeg lige hysterisk nok? Muligvis. Men det er ikke noget jeg forventer af andre og det forsinker ingen andre end mig selv, så det bør ikke genere nogen, at jeg er forsigtig når andre ikke glemmer det. Men i hvert fald - det GIK altså bedre i det jyske DOMS mange steder i kroppen og et eller sted også sært tilfredsstillede igen at tisse grønt. Ben og baller lidt for ømme i forhold til at skulle cykle i dag men det er vist mest en komfort-ting, så det er bare trist Tiden begyndte at skride - vejret er ikke just indbydende. I stedet hoppede jeg på turbotræneren og fandt mine hadeintervaller frem: 4/2 Det var ikke sjovt men forhåbentlig gør de noget godt..  
    • Tillykke med familieforøgelsen.
    • 06-07-2020 Løb 9,4 km 56m28s.   07-07-2020 Styrke Opvarming: Crosstrainer 15 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Squat: 1 x 10 x 20kg.  2 x 5 x 60kg.  2 x 5 x 65kg.  2 x 5 x 60kg. Flad brystpres db. 3 x 10 x 20kg. Row db. 3 x (10+10) x 22kg. Baglår(pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg stående 1 ben. 3 x (15+15) x Bw. Curl db. 3 x (10+10) x 12kg. Triseps ekstension db: 3 x (10+10) x 10kg. Laterals raise db. 2 x 15 x 8kg.   Ved ikke helt hvad jeg vil med min træning, så har besluttet at målet er at få lidt mere volumen på i forhold til corona pausen.
    • Nej, MOL Logbog er en lille, sluttet kreds  Har vist ønsket tillykke med familieforøgelsen andetsteds, men kan da sagtens gøre det igen. Det er sgu fantastisk at stifte sin egen familie og se den vokse   
  • Recent Status Updates