Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      385,743
      posts
    2. 128,280
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,525
      posts
    5. 40,165
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,681
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,621
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,304
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,132
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,822
      posts
    12. Billedgalleri   (228,241 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 8 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Lidt hjemmetræning af stængerne. Okkusionselastikkerne blev viklet om lårene. Knæbøjninger: 10 Bulgarsk splitsquat: 3 x 8 Knæbøjninger: 2 x 10 Elastikkerne blev lagt på plads Tåhævninger på et ben: 4 x 25 Tåhævninger: 50, 100 Onsdagsholdet har fået en ekstra tid på cykelbanen på søndag og jeg har fri. Bagefter er der 2 timers fri træning for alle voksne ryttere. Hvis vejret bliver godt, så er der forhåbentlig mange på landevejen og god plads til at lege. Så holder ieg nok lidt igen til "onsdagstræningen" og vil prøve at skyde nogle antrit/spurter af fra barrieren med sprintergear monteret.
    • 16 November 2018 Boksen   Bænkpres med stop 3x105 3x105 3x105 3x107,5 3x107,5 3x110 3x110 3x110 3x110 3x110   massere af tryk i dag
    • Jeg kan lige uddybe på "chatten". Men kort sagt, så føles det som jeg er lidt mere ovenvande. Og som vi så ofte har erfaret før, så viser det sig også i træningen. Jeg synes jeg gør det samme, men styrken kommer bare stille og roligt tilbage nu. Det er fedt. I presse øvelserne, stiger jeg fra pas til pas (selvfølgelig har det en begrænset udsigt, men anyway) 
    • De samme 47,5km på cyklen som sidst jeg var ude.  Første tredjedel stille og roligt med 5 spurter undervejs, så en bid med stram kæde og roligt det sidste kvarter hjem. Det er ikke så langt jeg får kørt men er dog liiidt stolt over, at jeg kom fri af dynen kl 8:30, for at cykle en udendørstur alene. I dag var det i øvrigt ikke plagsomt som sidst men helt rart.
    • Træning i FW Lat pull downs 2x7x60 kg Milipres 5x5x45 kg SDL 3x5x85 kg
  • Recent Status Updates