Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      380,797
      posts
    2. 127,969
      posts
    3. 27,131
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,467
      posts
    5. 40,016
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,652
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,587
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,201
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,035
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,263
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,744
      posts
    12. Billedgalleri   (218,708 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner


  • Nyeste indlæg

    • træningsprogram til nybegynder
      og husk det er afgørende at du går fra 70 til 67,5 i uge 5. Ellers failer du hele programmet. 
    • Pige styrke program - fokus på bagdel
      Prøver at lede i morgen efter fyraften. Men nej, det er ikke noget man normalt anbefaler, så håber jeg kan finde konklusionen på studiet og se hvad de kom frem til.... 
    • Langt pokker i MOL
      97km med licensholdet. Modsat de sidste to hverdagstræninger hvor jeg var med, var det på alle måder en rodebutik i dag. Folk lå over flød over hele vejen. Kørte højre og venstre om biler. Ved de heller, hvor der er én kørebane i midten og cykelsti på begge sider, var der flere gange at enkelte ryttere - ingen grund til at køre i samlet flok - tog midten af vejbanen så biler måtte bremse og vente. Samme når vi skulle til venstre, så blokerede vi også bare vejen i byzone når bilerne kørte langsomt. Sådan har licensholdet altid en tendens til at køre men i dag var markant værre end det plejer, hvor vi også kun sjældent var samlet i en gruppe. Træningen var også noget rod, eller.... Det var bare røvsygt og ingen hørte efter. Først et langt vo2max kørt 4 og 4. Mine makkere fandt sammen uden mig og jeg kørte med én anden der tog nogle pisselange føringer i stedet for de 30-40sek der var meldt ud, hvorefter han røg af hjulet når jeg overtog. Næste interval var et cykelløb der tog ca. 20 minutter. Langt hen ad vejen lå de samme foran og skiftedes internt til at trække, så det var pisse kedeligt. Til sidst igen et interval i omegnen af de 5 minutter. Igen tog folk alt for lange føringer og holdene flettede sammen med andre hold eller folk der var sat. Jeg nåede aldrig at komme op foran pga sammenlægningerne. Tempoet friskt mellem intervallerne, så en NP i den høre ende. Alligevel kommet nogenlunde frisk hjem, da jeg aldrig havde pulsen helt oppe.
    • kost program? eller App
      suuuper dem kigger jeg lige på...
    • Pige styrke program - fokus på bagdel
      OK det lyder spændende .. jeg kørte fakisk selv på et tidspunk benøvelser - squat og lunges - lige efter mine spinning timer. hvis du finder ud af det vil jeg rigtig gerne høre om det - det kunne jo faktisk også være en løsning da jeg jo ligesom er godt varm efter timen. Er bare altid blevet frarådet styrke efter spinning og synes også selv jeg er for træt på det tidspunkt!

  • Recent Status Updates