Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      382,260
      posts
    2. 128,137
      posts
    3. 27,183
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,499
      posts
    5. 40,074
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,613
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,606
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,226
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,055
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,773
      posts
    12. Billedgalleri   (220,687 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • rec1 - 300x250 - Desktop
  • Nyeste indlæg

    • Puha den sidste uge har været styg. Stort set alt er gået i kage inde på arbejde og kun 1½ time med formanden for fagforeningen stoppede mig i at kyle nøglerne ind til en af lederne. Men det er en alt for lang historie. Sagen er at intet i uddannelsen er som det burde og modsat andre, som prøver at hutle sig igennem den svære første tid på egen hånd og drejer sporskifter midt under eget tog eller ham der afsporede på sin første tur, så nægter jeg at kaste mig ud i noget jeg ikke har helt styr på. Jeg forsøger stadig - rettere igen - at vende tilbage til S-tog, da de kun kommer med ubrugelige lappeløsninger og alt er gået på pause i to måneder, hvilket også pisser mig af. Men jeg sidder nok fast hvor jeg er. Desværre, for jeg er lige så træt af store-DSB som de er af mig. Kosten har fungeret nogenlunde fornuftigt, hvilket jeg er sikker på skyldes hjemmetræneren. Små korte intervalpas, der ikke udfordrer sulten - det er vejen til et vægttab modsat cykling udenfor, hvor jeg bagefter voldtager køleskabet. Lige i dag er en udtagelse, men eftersom jeg har styrketrænet så er det OK. Alexanders "insider-tips" har vendt noget op og ned på mine planer for styrketræningen men jeg tror jeg har sporet mig ind på noget, som jeg kan holde fast i. Med tanke på at vægttab og cykling nok er der jeg burde satse mest, er jeg nok kommet frem til at to gange FW om ugen er nok - med mulighed for at "lege" med ekstra træninger. Og i stedet for at træne quads tungt og med ganske få reps, så vil 4x6 være en slags base - sådan nogenlunde.

      Jeg starter som altid (for) let ud og så må jeg se hvad der kan puttes på efterhånden. Det er vist en uges tid siden sidst, så ekstra skånsomt i dag, så jeg ikke drukner i DOMS:
      FW:
      Romaskine: 5 min (og løbende 2 set leg ext og opvarminigs-squat med stangen, for at varme op)
      Læg i benpres: 20x100, et bens: 6 x 10 x 60
      Læg, siddende: 15x40, 15x40, 15x40, 15x40, 15x40
      Kropshævninger: 5, 5, 5, 5, 5
      Frontsquat: 5x60, 5x60, 5x60, 5x60
      Squat: 6x70, 6x70, 6x70, 6x70
      Liggende lårcurl: 8x90, 8x90, 8x90, 8x90, 8x90
      Bænkpres, DB: 15x16, 8x26, 8x26, 8x26, 8x26
      Bulgarsk split squat: 15, 15, 15
      Arnold pres: 8x12, 8x12, 8x12
      Laterals: 8x8, 8x8, 8x8
      Bicep curls: 8x18, 8x18
      Tricep pushdowns: 8x30, 8x30
      Hypers: 8, 8, 8, 8
      Mavebøjninger: 8, 8, 8, 8
      Sidebøjninger: 8, 8, 8, 8
      Planken: 45sek, 45sek, 45sek, 45sek
    • Nej jeg gider ikke når du poster nøjagtigt det samme to steder. Det er retti dårlig stil  Og så havde det måske hjulpet hvis du havde antydet hvad det gik ud på 
    • Besvare dette og gør din træning letter og smertefrit! https://da.surveymonkey.com/r/DVNVYF2
    • Åh jaja.... 1:45 på en stationær cykel ER bare lang tid og føles meget hårdere en samme tid på en rigtig cykel.
    • Besvare dette og gør din træning letter og smertefrit! https://da.surveymonkey.com/r/DVNVYF2
  • rec2 - 300x250 - Desktop
  • Recent Status Updates