XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7/5-2002:

Startede kl. 16.00, sluttede kl. 17.00

Dagens arbejde:

BB Rows:

3 x 8 x 70 kg(Ny 8RM rekord! )

Bænkpres(DE):

1 x 3 x 40 kg

8 x 3 x 57,5 kg

2 x 1 x 65 kg

Skulderpres:

2 x 6-8 x 24-26

Miltary Press:

2 x 8 x 40 kg

Shrugs:

4 x 6 x 44-46 kg (Uden straps denne gang)

Og lidt sjov med therealhurra

Closegrip pushups:

4 x 3-6 med 10-20 kg

Eksplosiv bænkpres kørte ret godt i dag, på trods af en lidt for lang skoledag(Stadig projekt) og for lidt søvn her de sidste par dage. Jeg har næsten glemt hvor skulderpres udføres :) - flere måneder siden efterhånden, og derfor løftede jeg ikke særligt meget her, så jeg hoppede over til Miltary press i stedet for, og så er der ikke ret meget mere at bemærke...

En gennemsnitlig træningsdag i dag :whatsthat:

Link to comment
Share on other sites

8/5-2002:

Startede kl. 16.10, sluttede kl. 17.30

Dagens arbejde:

Goodmornings(ME):

1 x 3 x 40 kg

1 x 3 x 70 kg

1 x 1 x 90 kg

1 x 1 x 110 kg

1 x 1 x 122,5 kg

1 x 1 x 135 kg

Frontsquat:

4 x 6 x 90 kg (Ny 6RM rekord, +20 kg )

Weighted Backraises:

3 x 6 med 15 kg

Ab wheel øvelse med stangen og skiver

3 x 6 på knæ

DB Sidebend:

2 x 6 x 46-48 kg

Squat walkouts:

1 x 130 kg i 30 sek.

1 x 150 kg i 30 sek.

1 x 170 kg i 30 sek.

Det kørte ret godt i dag, kom til sætte 5 kg mere på i Goodmornings end jeg havde planlagt, men heldigvis røg de også med op. Jeg fik også en ny rekord i Frontsquat, føltes dog lidt for tungt, så jeg må nok hellere pille et par kg af næste gang. Resten kørte fint nok, therealhurra fik mig overtalt til at prøve noget ab-wheel træning, dejlig øvelse egentlig...

En dejlig solbeskinnet træningsdag i dag :sun:

->xjyden

Det er såmænd bare armstræk med tæt afstand mellem hænderne :)

Link to comment
Share on other sites

10/5-2002:

Startede kl. 16.00, sluttede kl. 17.30

Dagens arbejde:

Illegal Widegrip benchpres- 6RM (ME):

1 x 6 x 20 kg

1 x 6 x 40 kg

1 x 6 x 50 kg

1 x 6 x 62,5 kg

1 x 6 x 72,5 kg

1 x 6 x 75 kg

BB Row:

4 x 6 x 70 kg

Paused DB Press:

1 x 6 x 28 kg

3 x 8 x 26 kg

J.M Press:

4 x 8 x 50 kg

Side Laterals:

3 x 6 x 8-10 kg

Stresset fra de sidste par uger er ved at gøre sit indtog på mig, min kostplan og søvnmønster har været helt til rotterne, og det var nok det som dagens træning led under. Jeg satte godt nok en overraskende god rekord i min ME øvelse, +5 kg for 6RM på 5 uger er ganske godt, men herefter var der ikke meget at hente, må sågar pille vægte af i nogle af øvelserne, men sådan er det bare. Jeg er nok på vej til at overreache lidt i nogle af mine hjælpeøvelser, så jeg tager den med ro i næste uge, ganske som planlagt...  :satisfied:

En ok træningsdag i dag :bored:

Link to comment
Share on other sites

Normalt foretrækker jeg 8 eller flere timer pr. nat. På normale skoledage bliver det til 6-7 timer + 2-3 timers lur et par gange om ugen.

Lige for tiden sover jeg så kun 5-6 timer pr. nat, og har hellere ikke haft mulighed for at sove længe i weekenden, ligesom jeg ikke har mulighed for at tage en middagslur pga. tidspres. Det er efterhånden ved at blive ret belastende, men heldigvis stopper det her på søndag, og så kan jeg endelig få  sovet ud de næste par uger...  :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste på text-tv om en undersøgelse foretaget på 1.1 mio amerikanere, at 5½-7½ time var ideelt. Mere end 7½ time viste sig faktisk at have været livsforkortende og ligeså "farligt" som mindre søvn end 4 timer!!!

Tankevækkende. At 1.1 mio har været med i undersøgelsen, gør den rimelig troværdig.

Link to comment
Share on other sites

12/5-2002:

Startede kl. 16.00, sluttede kl. 17.15

Dagens arbejde:

Squat(DE):

1 x 2 x 42,5 kg

1 x 2 x 77,5 kg

5 x 2 x 115 kg

Dødløft(DE):

1 x 1 x 70 kg

5 x 1 x 110 kg

Rumænsk dødløft:

3 x 6 x 60 kg

DB Sidebend:

2 x 6 x 42 kg

Weighted Situps:

1 x 6 med 10 kg

Og lidt andet gøjl mens jeg ventede på min makker, cablecurls og chinups...

Squat og dødløft kørte godt eksplosivt idag, meget lækkert endelig. Dette er den sidste uge inden jeg tester i de rigtige løft, så jeg har reguleret mine hjælpeøvelser med færre kg og lidt færre sæt.

Og så fik jeg lejlighed til at lege indpisker for vores stærkmand i centeret, som iøvrigt er ingen ringere end Flemming Bruntse. Det er nu en sjov fornemmelse at stå og råbe "KOM NU", "DU ER SVAG!!!", osv. til sådan en stor mand, men det var det han bad mig om... :devil::biggrin:

En god træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

14/5-2002:

Startede kl. 10.20, sluttede kl. 11.35.

Dagens arbejde:

Bænkpres(DE):

1 x 3 x 30 kg

8 x 3 x 57,5 kg

2 x 1 x 65 kg

BB Rows:

2 x 8 x 60 kg

DB Skulderpres:

2 x 6 x 22 kg

J.M Press:

2 x 6 x 50 kg

DB Shrugs:

3 x 5 x 42 kg

Og lidt bodybuilder tam-tam :p

Preachercurls: 3 x 8 x 32,5-37,5 kg

Donkey Calf raise: 1 x 18 x 145 kg(Hele stakken og en 25 kg skive ovenpå)

Det kørte godt ganske godt i dag, god eksplosiv bænk, kan mærke at der er ved at ske ting og sager med mit bænkpres. Jeg er ved at gøre klar til at maxe i de rigtige løft, så derfor er der pillet nogle kg af mine hjælpeøvelser. Heldigvis har jeg også overstået mit eksamensprojekt, så der er udsigt til mindre stress og bedre træningstider... :)

En god og lidt svedig træningsdag i dag. :rolleyes:

Fik iøvrigt lige målt et par kropdele i dag:

Arm: 40 cm (+1 cm)

Læg: 43 cm (+2 cm)

Bryst: 108 cm

Lår: 68 cm (+1 cm)

Skulder: 119 cm

Tallene i parentes er min vækst siden sidste måling for ca. 2 måneder siden. Det ser jo ganske pænt ud :cool:

Link to comment
Share on other sites

Pæn vækst. Men jeg skal lige høre. Er de mål der lige efter træningen, eller sådan inden for to timer efter træninge?

Og hvad er et skulder mål? Hvor måler ud? og hvor måler du bryst. Det eneste mål jeg tror jeg er større i end dig. He det er bryst mål.

Link to comment
Share on other sites

15/5-2002:

Startede kl. 9.20, sluttede kl. 10.40

Dagens arbejde:

Sumo dødløft(ME):

1 x 3 x 40 kg

1 x 3 x 70 kg

1 x 1 x 110 kg

1 x 1 x 135 kg

1 x 1 x 157,5 kg

1 x 1 x 165 kg

1 x 1 x 170 kg(Missed)

Fronsquat:

3 x 5-6 x 75 kg

Backraises:

2 x 6 med 10 kg

Squatwalkouts:

1 x 120 kg i 30 sek.

1 x 150 kg i 30 sek.

1 x 185 kg i 30 sek.

Weighted situps:

2 x 6 med 5 kg

DB Sidebend:

1 x 6 x 42 kg

Fik +15 kg som regnet med i sumodødløft, desværre havde det en dårlig effekt på min fronsquat, kunne næsten ikke løfte det, selvom jeg havde taget 10 kg af. Resten kørte dog ok.

En god træningsdag i dag :cool:

-> Blackmoore

Går nu mest efter 4 store skiver på hver side i de store løft, svarende til 220 kg, så er jeg for alvorlig ond :devil2: , og nok blandt de 2-3 stærkeste i min center, og uden tvivl den stærkeste drugfree person. Jeg ser dog også frem til den dag hvor mit bænkpres rammer +100 kg, hvem ved, måske sker det næste gang... :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester!!!!! Jeg tænkte på det der styrketræf tam tam? Skulle vi ned og se på det? Hvornår var det osv? Vi kan bare rykke i min auto derned, hvis i stadig er game.. er sikker på sil også gerne vil med... og er lige plads til 4-5 i min bil........ hygge hej, jeg vil tage op og få min til alle tider hårdeste bænk pres session, wish me luck :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Ja xax det er svært at bruge målene lige efter træning.

Jeg er 112cm i bryst mål, på en dag hvor jeg ik har trænte. Så det er min ondeste mål.

Tro du batler mig i alle de andre.

Øv.

Bænk er vidst også den eneste øvelse hvor jeg kan slå dig.

Måske stadig lidt DL. ved ikke hvad du efterhånden er oppe på.

Link to comment
Share on other sites

-> BLACKICE

Tja, selv min ben er vokset, så jeg tror godt at jeg kan udelukke pump eftersom jeg ikke trænede ben den dag.

Battle mig i DL? Er oppe på 165 kg i sumodødløft, hvilket ikke er min normale stil, så kom bare an du :p

Som sagt, bænkpres er ikke min kop te... :)

->Thomas J

Kanon, håber at han vil med... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share