Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Den er sådan set færdig. Men indtil videre er det kun min makker som har en kopi af den (den er brændt ud på en DVD). Vi har snakket om at lave en lav-kvalitets version vi kunne smide på nettet, men den kommer stadigvæk til at fylde en bondegård, og jeg kender ikke nogen som kan hoste så store filer.

- Har du ikke dsl ? Host den selv :) .. smæk den op på en web/ftp server-et-eller-andet .. der er ingen lov om at man SKAL garantere 24/7 oppe tid .. B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den er sådan set færdig. Men indtil videre er det kun min makker som har en kopi af den (den er brændt ud på en DVD). Vi har snakket om at lave en lav-kvalitets version vi kunne smide på nettet, men den kommer stadigvæk til at fylde en bondegård, og jeg kender ikke nogen som kan hoste så store filer.

- Har du ikke dsl ? Host den selv :) .. smæk den op på en web/ftp server-et-eller-andet .. der er ingen lov om at man SKAL garantere 24/7 oppe tid .. B)

Jo, jeg har dsl, men med min 128 kb upload, så kommer det til at tage en krig, og jeg gider ikke sidde med en udblokket linie når jeg selv skal bruge nettet :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Fik lige banket lidt træning af igen idag, da jeg var ude og hjælpe min far ;)

MANDAG DEN 12/7-2004

Pullups

2 sæt x 6 reps med kropsvægt

Dødløft

2 sæt x 6 reps med 160 kg

Sæt af 6 reps i dødløft er altså en dræber, når man er vant til singles. Pulsen hamre jo bare derud af sammenlignet med når man laver singles. Tænk at der er nogen som laver 15 reps i dødløft i deres HST program. Jeg gjorde det aldrig. ALDRIG siger jeg :D

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg hoppede lige på jsc´s femmer-trip idag, og kørte sæt af 5 reps i det hele. Kørte også lige lidt flad bænkpres med håndvægte, for at overgå ham i det også :D

Fik 2 sæt x 5 reps med 56 kg håndvægtene, og de var egentlig OK nemme. Desværre har vi ikke tungere :(

Så kan man altid køre flere reps, men det bruger vi jo ikke :D

ONSDAG DEN 14/7-2004

Flad bænkpres med håndvægte

1 sæt x 5 reps med 30 kg håndvægte

1 sæt x 5 reps med 38 kg håndvægte

1 sæt x 5 reps med 44 kg håndvægte

1 sæt x 5 reps med 56 kg håndvægte

1 sæt x 5 reps med 50 kg håndvægte

1 sæt x 5 reps med 56 kg håndvægte

Barbell shrugs

1 sæt x 5 reps med 120 kg

1 sæt x 5 reps med 150 kg

1 sæt x 5 reps med 180 kg

Seated maskin skulderpres

1 sæt x 5 reps med 55 kg

1 sæt x 5 reps med 65 kg

1 sæt x 5 reps med 75 kg

supersetted med

Pullups

3 sæt x 5 reps med kropsvægt (føles ekstremt nemt, tror jeg vil lave en maxtest i pullups snart)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg hoppede lige på jsc´s femmer-trip idag, og kørte sæt af 5 reps i det hele. Kørte også lige lidt flad bænkpres med håndvægte, for at overgå ham i det også :D

Nyd det mens det varer, fløs :devil:

Du slår mig....jeg slår dig....du slår mig...jeg slår dig....hey, vi ender med at blive stærke af det her :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår det ikke helt. Jeg æder ikke særligt meget, og taber mig stille og roligt. Vejede imorges 115,8 kg. Alligevel stiger man pressestyrke støt og roligt. Jeg begynder ligeså langsomt at nærme mig den styrke jeg havde da jeg var 25 kg tungere. Jeg tog idag 150 kg i closegrip bænkpres, og der var vel omkring 5 kg i reserve så let den var :devil:

Det virker som om mit super-spartanske træningsprogram er godt for min presse-styrke.

Jeg tror jeg vil fokusere lidt på min pressestyrke den næste måneds tid, og så se om jeg ikke kan tvinge mit bænkpres op på 170 kg igen. Der kan ikke være mere end 5 kg op, vil jeg skyde på :)

Dødløft hænger dog stadigvæk lidt, men det er helt sikkert fordi jeg ikke squatter. Idag nuppede jeg en single med 230 kg, og der var nok ikke til meget mere end 10-15 kg ekstra. Så de 250 kg er jeg nok ikke god for endnu. Men hvad, sålænge jeg stiger i noget ;)

FREDAG DEN 16/7-2004

Closegrip bænkpres

1 sæt x 6 reps med 60 kg

1 sæt x 3 reps med 90 kg

1 single med 120 kg

1 single med 130 kg

1 single med 140 kg

1 single med 150 kg

Dødløft

1 single med 110 kg

1 single med 150 kg

1 single med 190 kg

1 single med 230 kg

Seated skulderpres på maskine

1 sæt x 6 reps med 55 kg

1 sæt x 4 reps med 75 kg

1 sæt x 2 reps med 85 kg

Pulldowns

1 sæt x 6 reps med 100 kg

1 sæt x 4 reps med 110 kg

1 sæt x 4 reps med 120 kg

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg vil fokusere lidt på min pressestyrke den næste måneds tid, og så se om jeg ikke kan tvinge mit bænkpres op på 170 kg igen. Der kan ikke være mere end 5 kg op, vil jeg skyde på :)

Var der ikke noget med at du skulle have en trøje og til stævne, såfremt du kom op på 170kg RAW igen. :poking:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg vil fokusere lidt på min pressestyrke den næste måneds tid, og så se om jeg ikke kan tvinge mit bænkpres op på 170 kg igen. Der kan ikke være mere end 5 kg op, vil jeg skyde på :)

Var der ikke noget med at du skulle have en trøje og til stævne, såfremt du kom op på 170kg RAW igen. :poking:

Hehe...jeg er jo ikke på 170 kg endnu ;)

Men det er da bestemt en mulighed :)

Hvis man kun stiller op i bænkpres, så slipper man jo for den der nasty øvelse de kalder squat :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fik 2 sæt x 5 reps med 56 kg håndvægtene, og de var egentlig OK nemme. Desværre har vi ikke tungere :(

Læste lige dette også. Og det er jo vitterligt en skam, at du ikke har noget modsvar, når jeg om nogen uger går op på de 58 :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Fik 2 sæt x 5 reps med 56 kg håndvægtene, og de var egentlig OK nemme. Desværre har vi ikke tungere :(

Læste lige dette også. Og det er jo vitterligt en skam, at du ikke har noget modsvar, når jeg om nogen uger går op på de 58 :chicken:

Hehe....ja, det er faktisk en skam. Så må jeg jo bare svare igen med 150 kg i incline bænkpres ;)

Snupper dog nok lige de 145 kg først. Der er ingen grund til at forcere :)

Link to comment
Share on other sites

Fik lige lavet en omgang kardio og lidt disko-pump idag :tongue:

Kardio

40 minutters interval-træning på kondicyklen

Dumbell concentration curls

1 sæt x 12 reps med 12 kg håndvægt

1 sæt x 10 reps med 17 kg håndvægt

1 sæt x 6 reps med 22 kg håndvægt

Overhead dumbell 2-arm extensions

2 sæt x 15 reps med 35 kg håndvægt

+ lidt CoC

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Dumbell concentration benchpress

1 sæt x 12 reps med 12 kg håndvægt

1 sæt x 10 reps med 17 kg håndvægt

1 sæt x 6 reps med 22 kg håndvægt

Overhead dumbell 2-arm press

2 sæt x 15 reps med 15 kg håndvægte

+ lidt CoC

Thomas

Går du ikke lidt til yderligheder med det lave volumen og nu lave vægte program? Kan du godt få noget ud af det, tror du?? :unsure:

Det er da OK at sænke vægten lidt, for bedre at kunne mærke det, men alligevel??? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share