Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Er det også med KORTE(!) pauser melem dine singler?? :lol: Han laver heller ikke backoff sæt, da det ødelægger hans force-output. Han skal heller ikke have så mange muskler på overkroppen. Det ødelægger nok noget andet.. :tongue::chicken:

Læs igen i din log, hvorfor jeg ikke finder backoff-sæt så interessante. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg sad og havde ondt af mig selv fordi jeg stadigvæk er snotforkølet. Så læste jeg i jsc´s log at han havde taget 135 kg i incline bænkpres. Jeg fik lige pludselig en ekstrem lyst til at sætte ham på plads i incline. Og trods forkølelse og hovedpine dragede jeg på jernhesten ned til det lokale gym.

Jeg tror jeg skal til at træne tungt og meget lav-volumiøst, for jeg havde mega power idag. Jeg nakkede 140 kg, og der var sikkert til mindst 5 kg mere. Men nu vil jeg give jsc chancen for at slå mig, og så voldtager jeg ham endnu engang. Når jeg ikke kan eje overhead press øvelserne, så må jeg eje incline presses ;)

Det blev så heller ikke til meget mere, da jeg hellere ville hjem og lide foran computeren :D

FREDAG DEN 11/6-2004

Incline bænkpres

1 sæt x 6 reps med 60 kg

1 sæt x 2 reps med 80 kg

1 single med 100 kg

1 single med 120 kg

1 single med 140 kg *KAPOW EASY WEIGHT*

Barbell shrugs

1 sæt x 12 reps med 100 kg

1 sæt x 10 reps med 140 kg

1 sæt x 8 reps med 180 kg

Og så hjem og pleje forkølelsen igen.....

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Mine pecs er dog uberørte. Jeg må ikke have kørt tungt nok :D

Eller også har du ikke kørt reps nok. ;)

Shhhhh, det er nok det, men sig det ikke til nogen ;)

Det er sjovere at sige at det var fordi at de 140 kg var så lette at de umuligt kunne give DOMS :D

Link to comment
Share on other sites

T:I:R> det var TOTAL VIKING POWER. Jeg gik totalt amok. Var helt balstyrisk. Men det er et ganske normalt vikinge-instinkt, at når man ser en eleiko stang, så går man totalt amok. Og jo flere skiver der er på, jo mere amok går man. Der stod faktisk en lille diskopumper ved siden af, da jeg løftede de 140 kg, og han begyndte at græde da jeg havde løftet dem, fordi jeg simpelt hen gik så meget amok.

Men diskopumpere er også vikingernes værste fjende. Under normale omstændigheder, så er diskopumpere ikke farlige, men problemet er at der er så mange af dem, og det gør dem til vikingernes værste fjende. Det gode er at diskopumpere er overfølsomme overfor tung træning, så man skal bare løfte nogle ekstremt tunge vægte mens man skriger så meget at man får næseblod. Så begynder diskopumperne enten at græde uhæmmet, eller også løber de hjem og cutter lidt mere. Så reelt har en diskopumper aldrig en chance mod en jern-viking.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

og hvis vikingerne en dag begyndte at cutte, så ville de til deres rædsel finde ud af, hvor meget fedt de i virkeligheden havde, og hvor stor bounceeffekt dette fedtlag ville have i bunden af alle deres løft. Og så ville de komme rendende til diskopumperne og høre, hvordan man helt præcist bygger ren muskelmasse :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Men diskopumpere er også vikingernes værste fjende. Under normale omstændigheder, så er diskopumpere ikke farlige, men problemet er at der er så mange af dem, og det gør dem til vikingernes værste fjende. Det gode er at diskopumpere er overfølsomme overfor tung træning, så man skal bare løfte nogle ekstremt tunge vægte mens man skriger så meget at man får næseblod. Så begynder diskopumperne enten at græde uhæmmet, eller også løber de hjem og cutter lidt mere. Så reelt har en diskopumper aldrig en chance mod en jern-viking.

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

og hvis vikingerne en dag begyndte at cutte, så ville de til deres rædsel finde ud af, hvor meget fedt de i virkeligheden havde, og hvor stor bounceeffekt dette fedtlag ville have i bunden af alle deres løft. Og så ville de komme rendende til diskopumperne og høre, hvordan man helt præcist bygger ren muskelmasse 

FORKERT. En rigtig viking har et godt spæklag der kan forsvare ham modkulden her oppe mod nord. Det er derfor der ikke var mange diskopumpere under vikingetiden. De frøs ihjel når vikingerne sendte dem ud for at vaske tøj, og sladre med de andre diskopumpere der stod i våde kjoler.

En rigtig viking ville heller ikke opgive masse og stabilitet i kamp for at kvinderne kunne se en sixpac. Jeg kan simpelthen høre Stærkodder og Sigurd Fafnirsbane rotere i graven, på grund af denne slaphed. Og de fik altså kvinder nok. Kvinder viol hellere have en halvtyk fyr der kan tage ved end en eller anden ussel splejs der skal vokses hver anden uge plus lidt manicure

WIIKKKIIINNNNNGGGG POOOOOOWWWWEEEEERRRRRR

u got the message ????

Link to comment
Share on other sites

Endnu en hurtig omgang træning :D

Bænkpres

2 sæt x 6 reps med 50 kg

1 sæt x 3 reps med 80 kg

1 sæt x 3 reps med 100 kg

1 sæt x 3 reps med 110 kg

1 sæt x 3 reps med 120 kg

1 sæt x 3 reps med 130 kg

1 sæt x 3 reps med 140 kg

Military presses

5 sæt x 5 reps med 60 kg (korte pauser og bredt greb)

Barbell shrugs

1 sæt x 5 reps med 100 kg

1 sæt x 5 reps med 130 kg

1 sæt x 5 reps med 160 kg

1 sæt x 5 reps med 190 kg

Standing calf-raises

1 sæt x 20 reps med 150 kg

1 sæt x 15 reps med 200 kg

1 sæt x 10 reps med 250 kg

Thats it, and thats that....

Thomas

Link to comment
Share on other sites

det var TOTAL VIKING POWER. Jeg gik totalt amok. Var helt balstyrisk. Men det er et ganske normalt vikinge-instinkt, at når man ser en eleiko stang, så går man totalt amok. Og jo flere skiver der er på, jo mere amok går man. Der stod faktisk en lille diskopumper ved siden af, da jeg løftede de 140 kg, og han begyndte at græde da jeg havde løftet dem, fordi jeg simpelt hen gik så meget amok.

Men diskopumpere er også vikingernes værste fjende. Under normale omstændigheder, så er diskopumpere ikke farlige, men problemet er at der er så mange af dem, og det gør dem til vikingernes værste fjende. Det gode er at diskopumpere er overfølsomme overfor tung træning, så man skal bare løfte nogle ekstremt tunge vægte mens man skriger så meget at man får næseblod. Så begynder diskopumperne enten at græde uhæmmet, eller også løber de hjem og cutter lidt mere. Så reelt har en diskopumper aldrig en chance mod en jern-viking.

God værkstedshumor!! :lol: :lol: :4thumbup:

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Bliver spændende at se, hvor meget du kan få ud af så lavvolumen træning. Det er virkeligt en lav volumen du holder dig, må jeg sige.

Du skrev du har mega power? Tror du det vil blive ved, eller kunne man tænke du har superkompenseret?

>>Disco-Dasco JesperT: Vi vikinger bygger sku også ren muskelmasse!

Ingen krudt her!

Folk, der bygger muskler uden fedt (yeah right) er enten på krudt, eller også adderer de ca 5 gram om måneden!

Link to comment
Share on other sites

T:I:R> det var TOTAL VIKING POWER. Jeg gik totalt amok. Var helt balstyrisk. Men det er et ganske normalt vikinge-instinkt, at når man ser en eleiko stang, så går man totalt amok. Og jo flere skiver der er på, jo mere amok går man. Der stod faktisk en lille diskopumper ved siden af, da jeg løftede de 140 kg, og han begyndte at græde da jeg havde løftet dem, fordi jeg simpelt hen gik så meget amok.

Men diskopumpere er også vikingernes værste fjende. Under normale omstændigheder, så er diskopumpere ikke farlige, men problemet er at der er så mange af dem, og det gør dem til vikingernes værste fjende. Det gode er at diskopumpere er overfølsomme overfor tung træning, så man skal bare løfte nogle ekstremt tunge vægte mens man skriger så meget at man får næseblod. Så begynder diskopumperne enten at græde uhæmmet, eller også løber de hjem og cutter lidt mere. Så reelt har en diskopumper aldrig en chance mod en jern-viking.

Thomas

:headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger: :headbanger:

Rock'n Roll

SaintPauli :viking:

Link to comment
Share on other sites

Bliver spændende at se, hvor meget du kan få ud af så lavvolumen træning. Det er virkeligt en lav volumen du holder dig, må jeg sige.

Nej, det bliver ganske givet ikke ved. Når superkompensationsprocesserne er færdige, så begynder jeg ganske givet at stagnere. Men lad os se hvor længe jeg kan holde den gående. Det passer mig fint at få det overstået hurtigt her i sommer varmen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Havde endnu en gang ganske god power idag. Fik 5 reps med 120 kg i incline bænkpres (som faktisk kun er 10 kg fra min all-time PR på 130 kg x 5 reps), og der var stadigvæk lidt i reserve. Er underligt nok meget stærk i incline press for tiden.

Jeg fik også 1 single med 230 kg i dødløft, hvor jeg står på 2x25 kg. Det giver et nasty langt træk, når man i forvejen er næsten 2 meter høj :D

Derudover fik jeg 5 reps med 150 kg i cable rows :devil:

Dødløft stående på 2x25 kg gummiskiver

1 single med 100 kg

1 single med 140 kg

1 single med 170 kg

1 single med 200 kg

1 single med 230 kg

Incline bænkpres

1 sæt x 5 reps med 50 kg

1 sæt x 5 reps med 80 kg

1 sæt x 5 reps med 110 kg

1 sæt x 5 reps med 120 kg

Cable rows

1 sæt x 5 reps med 60 kg

1 sæt x 5 reps med 80 kg

1 sæt x 5 reps med 100 kg

1 sæt x 5 reps med 120 kg

1 sæt x 5 reps med 150 kg

Dumbell preacher curls

2 tripledrop sæt x 6, 6 ,6 reps med 16, 12, 8 kg håndvægte

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share