Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min rekord fra dødløft lige under knæet rører jeg ikke lige med det samme. Den er så vidt jeg husker 330 kg. Men dengang jeg kørte WSB lavede jeg den også mindst 1 gang i måneden som ME øvelse, og nogen gange på speed dag som ME øvelse. Tror jeg kunne have taget 280 kg eller deromkring idag.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

FORDØMT :angry: :devil:

Så skulle jeg alligevel have prøvet noget før <_< Jeg er 100 på at jeg kan tage dem, havde bare ventet på at dagen var der.. :(

Nå, så bliver jeg den første, der rammer 170 :skrydesmilie:

Link to comment
Share on other sites

FORDØMT :angry: :devil:

Så skulle jeg alligevel have prøvet noget før <_< Jeg er 100 på at jeg kan tage dem, havde bare ventet på at dagen var der.. :(

Nå, så bliver jeg den første, der rammer 170 :skrydesmilie:

Hehe....det vil tiden så vise ;)

Hvis det fortsætter som det kører nu, så nakker jeg dem om 1 måneds tid :D

Men alt godt har som bekendt sin slutning, så måske kører jeg fast i næste uge. Og så skal jeg igen til at hæve volumen. Øv bøv. Det er ellers så dejligt kun at tage derned 2-3 gange i ugen, og kun lave 3-4 øvelser med lave volumen :D

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Vi kan godt sige 180 kg. Det vil så være mega all-time PR for mig. Så snakker vi altså også om en tidshorisont på 1 års tid. MINDST. Men vi kan da tage 170 kg først, og så 180 kg som det næste. Det med indenfor 1 måned var nu mest pis ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu godt ud med de 160kg i bænkpres :devil: Nu kommer jeg jo snart ned og leger lidt med Farmeren i Olympia ;) Jeg regner med at give den gas med bodybuiding træningen sammen med HC. Vi skal lige have fundet et program vi begge gider at køre :)

Cool. Så må vi håbe at i skal træne samtidig med mig og hvalen, så vi kan lave lidt konkurrencer :tongue:

Vi plejer at være dernede mellem 13-15. Hvornår bliver det fra ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de 160kg i bænkpres, men - og jeg kan tage fejl - den feud der var igang var da vidst kun mellem Krøa, Deltor og jeg selv? Så vores lille interne race om at nå de 160kg køre ufortrødent videre (med den kasse elefanter der er på højkant :elephant: )

Jeg er dog helt sikkert frisk på at lave endnu en feud med flere deltagere der går til de 180kg! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de 160kg i bænkpres, men - og jeg kan tage fejl - den feud der var igang var da vidst kun mellem Krøa, Deltor og jeg selv? Så vores lille interne race om at nå de 160kg køre ufortrødent videre (med den kasse elefanter der er på højkant :elephant: )

Jeg er dog helt sikkert frisk på at lave endnu en feud med flere deltagere der går til de 180kg! :devil:

Jeg tror jeg startede 160 kg dysten med jsc inden i røg med på den. Men det er jo efterhånden længe siden, og der var heller ikke noget på spil. Troede at i var med på den dyst også ;)

Men når du har nakket jsc også, så laver vi bare en ny dyst :D

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Må hellere lige opdatere loggen lidt :)

SØNDAG DEN 27/6-2004

Var ude og æde ved mine forældre, så jeg nappede lige et hurtigt træningspas i mit gamle træningsskur.

Chinups

1 sæt x 5 reps med kropsvægt

1 sæt x 6 reps med kropsvægt

1 sæt x 5 reps med kropsvægt

Dødløft

1 sæt x 3 reps med 150 kg

1 sæt x 3 reps med 160 kg

1 sæt x 5 reps med 175 kg

Stående "non-lock" dumbell overhead presses

2 sæt x 15 reps med 25 kg håndvægte

De 5 reps med 175 kg i dødløft var iøvrigt ekstremt lette :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg var underligt træt idag. Og mine 20 minutter på kondicyklen var ulidelige. Synes jeg havde små-kvalme og var træt. Pulsen steg også meget hurtigere idag end normalt. Synes ikke rigtigt det kan være overtræning, så jeg håber ikke jeg er ved at være syg eller noget :unsure:

Jeg fik dog løftet en temmelig tung vægt i skulderpres på smith-maskinen. Jeg kan godt lide at lave skulderpres på smith-maskinen fra tid til anden (en af de ting den er OK til), og fik idag en single på 120 kg. Tror aldrig jeg har løftet en så tung vægt i den øvelse før.

TIRSDAG DEN 29/6-2004

Incline bænkpres

1 sæt x 5 reps med 50 kg

1 sæt x 3 reps med 80 kg

3 sæt x 3 reps med 110 kg

Barbell shrugs

1 sæt x 8 reps med 110 kg

1 sæt x 8 reps med 150 kg

1 sæt x 8 reps med 190 kg

Front presses på smith-maskinen

1 sæt x 3 reps med 60 kg

1 sæt x 3 reps med 90 kg

1 single med 120 kg

1 sæt x 3 reps med 90 kg

1 sæt x 3 reps med 60 kg

Pulldowns

1 sæt x 8 reps med 60 kg

1 sæt x 8 reps med 80 kg

1 sæt x 6 reps med 100 kg

Olympisk squat

1 sæt x 3 reps med 60 kg

1 sæt x 2 reps med 100 kg

1 sæt x 2 reps med 140 kg

20 minutter på kondicyklen

Thomas

Link to comment
Share on other sites

skulderpres på smith-maskinen? Du får da ikke trænet balancen her, og jeg troede da også at der var risiko for skader?

Trænet balancen siger du ?? Tror du mener træne stabilisatorene og koordinationen. Men det betyder ikke så meget, når jeg skifter mellem mange forskellige typer overhead press. Jeg laver den jo ikke fast. Derudover er det meget godt at man ikke skal bruge stabilisatorer i samme grad, når man lige har brændt dem af i fri incline press.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg var underligt træt idag. Og mine 20 minutter på kondicyklen var ulidelige. Synes jeg havde små-kvalme og var træt. Pulsen steg også meget hurtigere idag end normalt. Synes ikke rigtigt det kan være overtræning, så jeg håber ikke jeg er ved at være syg eller noget :unsure:

Hvad foretager du dig helt konkret, når du sidder på kondicyklen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share