Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er IKKE megen Viking Power over at nørde computer
Jo da. Det er da totalt Viking Power at nakke monstre fra helvede :lol:
1024x768 med medium indstillinger er hvad jeg kan klare

Det er samme settings jeg kører med. Overvejer om det var bedre at køre 800x600 med high detail istedet for ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ret spændt på hvad mdk's talknuser; celleri, intel exxtreme og onboard lyd kan præstere?

Jeg tror at den er udlånt til DMI...... :lol:

Rommel

:lol: :lol: :lol:

Det er samme settings jeg kører med. Overvejer om det var bedre at køre 800x600 med high detail istedet for ??

Ved ikke.... der er vel ikke meget sjov i at gøre "billedet" mindre og jeg tror ikke der er nogen forskel på billedets kvalitet.... med mindre man flueknepper.

Jeg foretrækker næsten altid en højere opløsning :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrækker næsten altid en højere opløsning

Jeg har bare læst i flere anmeldelser af spillet at folk med systemer ala mit var bedre tjent med 800x600, og så mere eye-candy, end 1024x768 med mindre af det sjove slået til. Men hvad, det er vel en smagssag. Jeg holder mig til de settings jeg har nu. Det ser ganske godt ud synes jeg. Jeg er ikke fanatisk hvad det angår.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrækker næsten altid en højere opløsning

Jeg har bare læst i flere anmeldelser af spillet at folk med systemer ala mit var bedre tjent med 800x600, og så mere eye-candy, end 1024x768 med mindre af det sjove slået til. Men hvad, det er vel en smagssag. Jeg holder mig til de settings jeg har nu. Det ser ganske godt ud synes jeg. Jeg er ikke fanatisk hvad det angår.

Thomas

Jeg er heller ikke fanatisk... det har jeg ikke compen til ;)

Jeg synes bare ikke 800x600 virker 100% for mig... det er ca. 40 til "kan ikke vende mig til billedet" og 60 går til "800x600....altså, det var minimumsopløsning for pacman i 1990" :bigsmile:

Er ved at *host*skaffe*host* en iso med Win xp med intr. servicepack 2..... så laver jeg reetablering og så bencher vi B)

Link to comment
Share on other sites

Er ved at *host*skaffe*host* en iso med Win xp med intr. servicepack 2..... så laver jeg reetablering og så bencher vi

Så kan du se om din ærgelige Nordskov kan nappe Krea's all-time bedste Aquamark score på 46.393 :w00t:

Jeg synes også at 800x600 bliver lige grynet nok at se på...så hellere højere opløsning og mindre detajler.

Link to comment
Share on other sites

Var lidt træt idag, men det gik da OK. Fik 6 reps med 56 kg håndvægtene i bænkpres. Det er 1 rep mere end sidste gang jeg kørte med dem.

MANDAG DEN 16/8-2004

Dumbell bænkpres

1 sæt x 6 reps med 20 kg håndvægte

1 sæt x 6 reps med 32 kg håndvægte

1 sæt x 6 reps med 44 kg håndvægte

1 sæt x 6 reps med 56 kg håndvægte

Bænkpres lockouts

1 single med 140 kg

1 single med 170 kg

1 single med 200 kg

1 single med 230 kg *miss* :blink: :angry:

Chinups

1 sæt x 5 reps med kropsvægt

1 sæt x 5 reps med kropsvægt + 5 kg

1 sæt x 5 reps med kropsvægt + 10 kg :devil::devil:

Shrugs på bænkpres maskine

4 sæt x 6 reps med 135 kg

Fransk pres

1 sæt x 8 reps med 25 kg

1 sæt x 8 reps med 35 kg

1 sæt x 6 reps med 45 kg

1 sæt x 6 reps med 55 kg

1 sæt x 6 reps med 65 kg

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Squat> fra pins. Og ROM er vel cirka 15-20 cm. Det underlige er at jeg i 10 cm lockouts har en PR på 300 kg. Så det undrede mig at jeg ikke kunne få 230 kg. Men hvad, sålænge min full-range bænk stiger, så fuck lockouts. Det er bare for at vende kroppen til noget tungere, og 200 kg er også rigeligt tungt ;)

Link to comment
Share on other sites

10 cm lockouts har vel nærmest en overførsel der er lig nul til bænkpres. Så det er meget bedre at kører med den længere ROM.

På daværende tidspunkt kørte jeg den ikke for overførlighed. Udelukkende fordi det var sjovt at se hvor meget man kunne løfte. Vi havde en lille indbyrdes konkurrence kørende dengang :)

Link to comment
Share on other sites

Tunge singles i delince bænkpres, tunge singles i dødløft fra palle og lidt ultra-high repping cable rows beskriver vist dagen meget godt.

En lille note til de høje reps i dødløft. Jeg laver dem IKKE for hverken masse eller styrke, hvis nogen skulle undre sig. Det er udelukkende som et alternativ til HIIT træning. Fungerer ganske godt som anaerob konditioneringsværktøj. Lavede de 3 sæt med relativt korte pauser imellem sættene.

Low decline bænkpres m. medium greb

1 sæt x 6 reps med 60 kg

1 sæt x 3 reps med 80 kg

1 single med 100 kg

1 single med 120 kg

1 single med 140 kg

1 single med 155 kg

Dødløft fra palle

1 single med 100 kg

1 single med 120 kg

1 single med 140 kg

1 single med 160 kg

1 single med 180 kg

1 single med 210 kg

High-rep cable rows

1 sæt x 20 reps med 100 kg

1 sæt x 30 reps med 70 kg

1 sæt x 100 reps med 40 kg

+ lidt blandet grebstræning

Thomas

Link to comment
Share on other sites

En lille note til de høje reps i dødløft. Jeg laver dem IKKE for hverken masse eller styrke, hvis nogen skulle undre sig. Det er udelukkende som et alternativ til HIIT træning. Fungerer ganske godt som anaerob konditioneringsværktøj.

Dødløft fra palle

1 single med 100 kg

1 single med 120 kg

1 single med 140 kg

1 single med 160 kg

1 single med 180 kg

1 single med 210 kg

Henning Friis har ikke levet forgæves :tongue: Var det også med MEGET korte pauser?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Var det også med MEGET korte pauser??
Korte og korte...lidt korte er de vel altid :tongue:

Sålænge den lave volumen virker efter hensigten, så gider jeg da ikke lave mere :D

Henning Friis har ikke levet forgæves

Ja, hvad er der egentlig sket med gode gamle xax. Han kommer ikke på MOL mere så vidt jeg kan se. Kommer han op og træner stadigvæk ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvad er der egentlig sket med gode gamle xax. Han kommer ikke på MOL mere så vidt jeg kan se. Kommer han op og træner stadigvæk ??

Sidst jeg snakkede med ham, for nogle uger siden over msn, fortalte han at der stadig blev brændt ca. 2 gange om ugen, gerne efter kl. 19.30, men jeg har ikke set ham i en evighed.

Hippo har en del gange skrevet til ham over msn, men er logget af efter få min.

Og så er han vist flyttet ud med de gamle til Søndersø.

Englen fortalte at han skal ha' sin skulder scannet pga. vedvarende smerte og ubehag og ifølge Moos overvejer han at starte på noget kampsport, hvis delten virkelig er fucked.

Han skriver dog stadig lidt inde på vores eget forum, men det er mest opdatering mht. tilmeldelse osv. til stævner.

Vi kan ikke rigtig finde ud af om det er kærestesorger eller om det er fordi han måske ikke kan komme til at lave styrkeløft igen... måske en kombination... anyhow, vi snakker sjældent med ham, ja der er nærmest noget spøgelse over ham....

Link to comment
Share on other sites

Nu er TJ's log vel så forholdsvist øde, at det NÆSTEN svarer til at PM'e hinanden :lol:

(Man kn næsten forestille sig de der "dust devils", der svæver-hopper hen over skærmen, når man er herinde ;) )

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Til ære for den store overhead-gud jsc, så har jeg uppet volumen lidt idag :tongue:

FREDAG DEN 20/8-2004

DE-bænkpres

1 sæt x 6 reps med 50 kg

1 sæt x 3 reps med 80 kg

4 sæt x 3 reps med 110 kg

4 sæt x 3 reps med 120 kg

1 sæt x 3 reps med 130 kg

Pullups

5 sæt x 5 reps med kropsvægt

Shrugs på bænkpres maskine

4 sæt x 8 reps med 135 kg

Dumbell side laterals

4 sæt x 8 reps med 14 kg håndvægte

Triceps pushdows

1 sæt x 8 reps med 30 kg

1 sæt x 8 reps med 35 kg

1 sæt x 8 reps med 40 kg

1 sæt x 8 reps med 45 kg

Standing calf-raises

1 sæt x 12 reps med 180 kg

1 sæt x 12 reps med 220 kg

1 sæt x 12 reps med 250 kg

Seated calf-raises

2 sæt x 12 reps med 80 kg

+ lidt diverse grebstræning

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Til ære for den store overhead-gud jsc, så har jeg uppet volumen lidt idag  :tongue:

Kan du så få skruet ned for den volumen. Din log bliver jo fuldstændig uoverskuelig.

Hehe....bare rolig, det bliver IKKE en vane at lave så meget. Tunge singles og lav volumen styrer :D

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share