Henning Friis - 2004


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2/4-2004 - Tung bænkpres og deslige.

Starttid: 15.15

Sluttid: 17.30

Sted: OBBC

Bænkpres

1 x 6 @ 20 kg

1 x 3 @ 50 kg

1 x 3 @ 70 kg

2 x 3 @ 90 kg

2 x 3 @ 95 kg

2 x 3 @ 100 kg

Jeg kunne stadig mærke lidt af strækket i halsen, men langt fra så meget som sidst.

1 Boardpress

1 x 3 @ 100 kg

1 x 2 @ 105 kg

Ved 1 forståes 1 stk. Eleiko bumperskive. Den mindre afstand gjorde det ikke meget lettere, så der er noget at arbejde med der.

Floorpress

1 x 2 @ 80 kg

1 x 2 @ 90 kg

1 x 2 @ 95 kg

1 x 2 @ 100 kg

1 x 1 @ 105 kg

1 x 2 @ 100 kg

1 x 1 @ 100 kg(Skulle have været 2 rep, men missede den sidste)

Troels svinede mig godt og grundigt, hvilket jeg også bad ham om.

Sidepress

1 x 3 @ 22,5 kg

1 x 3 @ 26 kg

1 x 3 @ 29 kg Ny PR!

Herefter prøvede jeg Glass rows, men den synes jeg ikke om.

Cable rows

1 x 8 @ 12 blokke

2 x 8 @ 13 blokke

1 x 8 @ 14 blokke Ny PR!

1 x 13 @ 11 blokke

5 min. stræk.

Så blev der skruet op for volumen og intensiteten men til gengæld ned for frekvensen. Stilen er lidt inspireret af Metal Militia. Jeg synes at det kørte bedre og mindre smertefrit i dag, så noget tyder på at denne frekvens måske passer mig bedre(Hver 4-5 dag).

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

5/4-2004 - Tung squat

Starttid: 15.45

Sluttid: 18.00

Sted: OBBC

Squat

1 x 3 @ 50 kg

1 x 3 @ 90 kg

1 x 3 @ 110 kg

1 x 3 @ 140 kg

Squat med knæbind og bælte

3 x 3 @ 160 kg

1 x 1 @ 170 kg

1 x 1 @ 180 kg

Man skal lige vænne sig til knæbind igen. Teknikken var ikke helt som ønsket, men det var generelt let nok i dag.

Frontsquat

1 x 3 @ 90 kg

1 x 3 @ 95 kg

1 x 3 @ 107,5 kg

1 x 1 @ 122,5 kg Ny PR!

1 x 1 @ 125 kg Ny PR!

1 x 0 @ 130 kg

Jsc komplimentede den flotte vertikale stil. Denne stil har også givet mig DOMS nu her. Det var egentligt meningen at det skulle være en stille og rolig gang frontsquat, men sådan går det sjældent når man træner sammen med den brovtende og hånende jsc. :chicken:

Decline situps

1 x 6 @ kropsvægt

2 x 6 @ kropsvægt + 10 kg

Squat

2 x 3 @ 140 kg

Jeg skulle lige vride det sidste ud af mine stænger. :dead:

10 min. stræk

Jeg var stadig øm i skulderen efter fredags afbrændning. Jeg ved ikke rigtigt om jeg er begyndt at få ondt i skulderen igen(som ved den tidligere skade) eller om det er bare denne ømhed. <_<

Link to comment
Share on other sites

4/4-2004 - DM i styrkeløft 2004(Coaching)

Starttid: 09.00

Sluttid: 15.15

Sted: Lalandia, Lolland

Slæbe-sig-ud-af-sengen kl. lort

1 x mig @ kl. 5.00 :dozingoff:

Fræse-afsted-imod-Lolland

1 x mig + Troels, Hippo, Baardi og Kreasvin @ bil

Dizze-gammel-Scandlines-færge

1 x trashtalk @ færge

Fræse-afsted-over-Lolland-til-Lalandia

1 x mig + Troels, Hippo og Baardi @ bil

Opvarte-Troels-til-opvarmning-og-løft

1 x mig @ Troels (Med hjælp fra Baardi og Hippo)

Bitchslappe-og-svine-Troels-til-sidste-dødløfts-forsøg

1 x :devil: @ Troels (Med hjælp fra Baardi af)

Race-afsted-for-nå-færge-som-alligevel-var-forsinket

1 x mig + Troels, Hippo og Baardi@ bil <_<

Brænde-skidesækken-aw

1 x slænget @ McDonalds i Svendborg

En fed dag til stævne, dog kun som coach, men det er stadigvæk enormt sjovt at være med. Det er en superfed fornemmelse at følge en løfter op til platformen, peptalke ham og juble/ærge sig med ham bagefter løftet. Joh joh, man lever sig ind i det...

Jeg var dog og grundigt bustet, så da jeg kom hjem var det lights out indtil næste dag. :dead:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

7/4-2004 - Medium bænkpres

Starttid: 12.15

Sluttid: 13.45

Sted: OBBC

Bænkpres

1 x 6 @ 20 kg

1 x 3 @ 50 kg

1 x 2 @ 70 kg

10 x 2 @ 90 kg

Floorpres

5 x 2 @ 85 kg

Sidepres

1 x 3 @ 20 kg

2 x 3 @ 29 kg

DB Lying triceps extensions

2 x 6 @ 15 kg

DB Bent over rows

1 x 8 @ 30 kg

4 x 6 @ 40 kg

Widegrip pulldowns

2 x 8 @ 11 blokke

5 min. stræk

Jeg har været lidt stresset de sidste par dage, så dagens omgang blev ikke helt så god, omend den hellere ikke var dårlig. Den lave frekvens er jeg dog blevet glad for(stærkt inspireret af jsc)

Jeg har tænkt lidt over min situation mht. diæt og har besluttet mig for at droppe ideen om at komme i -90 kg. Jeg er nok mere egnet til -100 kg alligevel. Diætten gik dog temmelig godt, røg fra 99,x kg til 92,8 kg men dog op igen til 93,8 kg på nuværende tidspunkt. Det huer mig ikke at skulle bekymre sig alt for meget om styrken på nuværende tidspunkt så den nye plan hedder at spise ordentlig og så tillægge sig kvalitetsmasse, så jeg nok ender på 97-98 kg, dog med en rimelig fedt%. Så kan man altid snuppe sig en hurtig diæt igen og tabe 5 kg, hvis ens forfængelighed trænger sig på.

Jeg vil hellere være halv-nasty end halv-puny. :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

9/4-2004 - Squat, tung dødløft og general afbrænding :devil:

Starttid: 11.30

Sluttid: 14.00

Sted: TSK

Boxsquat

1 x 1 @ 60 kg

1 x 2 @ 100 kg

Og så ville jeg hellere dødløfte alligevel... :rolleyes:

Sumo-dødløft

1 x 1 @ 100 kg

1 x 1 @ 140 kg

1 x 1 @ 160 kg

Og så skulle jeg prøve min nye dragt, METAL VIKING SQUATTER V-TYPE.

Sumo-dødløft med dragt og bælte

2 x 1 @ 170 kg (En kamp for komme ned til stangen :cry: )

1 x 1 @ 190 kg

1 x 1 @ 200 kg Ny PR!

1 x 1 @ 210 kg Ny PR! Ikke 100% godkendt, meen det er jeg ligeglad med i dag. :D

Det var generelt noget af en kamp at komme ned til stangen. Den nye METAL-dragt er ret genstridig og strækker sig ikke meget. Der er potentiale i skidtet, så den er købt... ;)

Sumo-dødløft

2 x 2 @ 160 kg

2 x 1 @ 170 kg

1 x 1 @ 170 kg (Konventionel dødløft)

Goodmornings

1 x 3 @ 60 kg

3 x 3 @ 100 kg

Boxsquat med kæder(ca. 30 kg i toppen)

1 x 1 @ 130 kg

1 x 1 @ 150 kg

Boxsquat med kæder(ca. 50 kg i toppen)

1 x 1 @ 170 kg

1 x 1 @ 190 kg

1 x 0 @ 210 kg Der sad jeg og kogte på boxen :dead:

Feee' øvelse. Jeg skulle naturligvis lige spille op til ballade, og havde lige præcist fået strainet 190 kg hjem, da jeg så provokerede Anders og gik på 210 kg, som bare blev siddende i hullet. :D Jeg havde i forvejen DOMS i mine ben fra i mandags og dagens awbrænding gjorde ikke det ihvertfald ikke bedre. :lol:

Generelt var det en kanon hyggelig dag. Foruden at jeg fik brændt lidt aw selv, så fik jeg også råbt af Hoosier :D, snydt Kern med hans squatvægte så det basker(Det må I læse om i hans log) :D og pint hesten i hans Titan Fury bænktrøje, noget jeg virkelig nød. :king:

Ellers så stod den på kæwe med anyone, Zoa, Hoosier og Mååxpowah, foruden at jeg vist også fik hilst på b_skaal og Rommelkuglen.

Efter traning brændte vi sækken aw først på BurgerKing og så ParadisIs med Ripper som gæst.

Tak for en fee' dag drenge og piger. Vi ses jo nok snart igen. :4goodbye:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

1 x 0 @ 210 kg Der sad jeg og kogte på boxen

for helvede Henning...

nu må du tage dig sammen...det er meningen du skal rejse dig OP igen...

ikke bare sidde og slappe af på boxen :graduate: :teachingfinger:

fyyy....

:flipa::santa2:

Den fortjente jeg nok :D

Men næste gang Hippøh, så skal boxen straffes. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Udover Baardi's onde squat så var den største oplevelse at se selveste Hr. Friis sidde og koge i hullet :lol: det var nu ellers godt løftet når man tænker på alt det du havde lavet inden... jeg er ked af at indrømme det men du er sgu bedre til squat end jeg er :4ranting: :weeping: nok også dødløft tror jeg... mon ikke bænk også :lol: du er bare stærkere end mig din lille... arrgghhh jeg bruger dig som box næste gang... så kommer jeg da helt under vandret :tongue: rigtig hyggeligt at se dig igen Henning... glæder mig til at blvie straffet af dig i OBBC ;)

Link to comment
Share on other sites

Lunæu, det var en sand fornøjelse at besøge jer i TSK. Folk er åbenbart helt tosset med at se mig koge i hullet, selv Hippo har svinet mig(hvilket han aldrig gør), men sådan skal det være. :D

Vi glæder os til at se jer i ÅBBC, foruden at du/I skal se vores box, så skal I da også prøve vores patenteret HammerStrength™ Fullbody maskine. Det bliver max fee'. :devil: B)

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Vi glæder os til at se jer i ÅBBC, foruden at du/I skal se vores box, så skal I da også prøve vores patenteret HammerStrength™ Fullbody maskine. Det bliver max fee'. :devil: B)

YIIIIIRH! Glæder mig allerede til at komme over og BRÆNDE AW i det fynske!!! Og der møder jeg op frisk og udhvilet og uden tudefjæs!!! :devil:

Mit tudefjæs vendte dog da jeg så dig sidde og koge i hullet, det var GAL var det! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

du er bare stærkere end mig din lille... arrgghhh jeg bruger dig som box næste gang... så kommer jeg da helt under vandret  :tongue:

:lol: :lol: :lol:

god humor der zoa....

ja det var en ren fryd at se zhee nazi sidde og koge på boxen.... :D

Læs min titel. ;)

Jeg sidder og propper mig med ærwelige carbs(Chokoladekiks med karamelindtræk) så mine energilagre er klar til at battle dig i morgen. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Heya Henning :)

det er sku nogle nasty løft du køre med der - men vil give MaxP ret i at du slipper for hurtigt under de 210kg :tongue:

der er to ting:

den ene er at jeg, set i lyset af diskussion omkring immaterielle rettigheder under teknisk forum, lige vil spørge om det er ok jeg linker til din 190kgs squat film. der er en gut der har brug for lidt hjælp til hvordan han skal holde sin ryg og jeg synes klippet illustrer det meget godt :)

Hér

Den anden ting:

jeg har set dit indlæg inder generelt og jeg bor i Nordjylland og vil gerne undersøge muligheden for at nogle kan bo her(spørge de gamle) - men jeg aner ikke hvor Thy er og krak kender ikke thy så jeg ved ikke om det overhovedet er tæt nok på til at været relevant(bor i Frederikshavn )

Props

DN :king:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share