Henning Friis - 2004


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

16/4-2004 - ME Squat/Dødløft

Starttid: 16.35

Sluttid: 19.00

Sted: OBBC

Først lige ude at hente æ spliterny dyt med det fee' anlæg. Det spillede jo max at cruise rundt inde i Odense by med max bas på anlæg. B)

Squat

1 x 3 @ 70 kg

1 x 3 @ 100 kg

1 x 1 @ 130 kg

1 x 1 @ 150 kg

Squat med dragt, knæbind og bælte

1 x 1 @ 170 kg (Kun løse knæbind og bælte)

1 x 1 @ 205 kg

1 x 1 @ 220 kg Ny PR!

1 x 1 @ 230 kg (Jeg løftede den selv, men stort alt andet var galt, så ingen PR)

1 x 0 @ 230 kg (Var ved at falde bagover i bunden, så stangen var ved at glide af mig)

Første gang i min METAL VIKING V-TYPE SQUATTER samt med de nye METAL knæbind. Dragten sidder rigtigt stramt om lårene, og den giver sig ikke meget, det er næsten som at løfte i cowboystof. Man kan mærke at det strammer, men det giver sig ikke rigtigt. :crazy: Knæbind føltes lidt specielle grundet den store mængde gummi der er brugt(25%), men de er rigtigt gode så dem er jeg godt tilfredse med.

Måske var der til 225 kg, men det primære var at få dragten til at spille, hvilket den også gjorde i nogen grad, men der er meget at vinde på teknik endnu samt styrkelse af mavemuskulaturen.

Goodmornings

1 x 3 @ 80 kg

1 x 3 @ 100 kg

1 x 4 @ 110 kg

Massere af overskud her.

Glute-Ham Raise

3 x 4 @ kropsvægt

Jeg snyder lidt med momentum fra bunden af her i starten, men ellers ikke helt så svag som forventet, men svag nok. <_<

Decline situps

1 x 5 @ kropsvægt

1 x 5 @ kropvægt + 10 kg

2 x 5 @ kropvægt + 15 kg

5 min. udstræk.

Credits går ud til possét for al den service man fik i dag, oprullet knæbind, spotning, coaching og hjælp til at få udstyr på. :bigsmile: Jeg var ond i dag ved folk :4whip: dvs. Hippo og Anton, siden der skulle battles, men der kom også en fee' stemning ud af det. :cool3:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din PR Henning - det nasty squattet :)

Jeg er sikker på at de 230 snart er der ..

Tak for battlen, men hvem vandt :unsure: ?

Vi fik begge en PR ud af det, så det må blive uafgjort :bigsmile:

Selvom... Ja.. Du.. Squattede godt nok.. Amen.. Altså.. :chicken: :lol:

Edited by Anton
Link to comment
Share on other sites

Tak Max og Herk. :bigsmile:

Vi har to stativer af den slags som kan bruges. Den ene og den sværreste af dem er den her:

hypback.jpg

Jeg er ikke 100% på at om det er mærket, men sådan ser det ud.

Jeg bruger et andet stativ, som er lettere. :chicken: dvs. det er egentlig et stativ til alm. back extensions, dog med lange puder ved lårenene, samt en fodstøtte som man kan sætte foden ind under. Jeg skubber stativet helt ind til væggen, så jeg simulerer den plade der er på et ægte GHR-stativ.

Jeg håber det gav mening.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nogle film med den lille Panda og hans squatten. Der er også et par gode nogle, hvor Pytgnaveren sidder og koger i hullet, meen PR'en er der også :)

Vildt weird :blink: Jeg forsøgte at rette pytgnaveren til Pytgnaveren, men den vil sq ikke :blink::blink:

Damn!! Man kan ikke skrive B-a-m-b-u-s!!!! Jeg lugter en Pyt-virus :angry: :devil:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nogle film med den lille Panda og hans squatten. Der er også et par gode nogle, hvor Pytgnaveren sidder og koger i hullet, meen PR'en er der også :)

Vildt weird :blink: Jeg forsøgte at rette pytgnaveren til Pytgnaveren, men den vil sq ikke :blink::blink:

Damn!! Man kan ikke skrive B-a-m-b-u-s!!!! Jeg lugter en Pyt-virus :angry: :devil:

:lol:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share