Henning Friis - 2004


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

25/4-2004 - DE Bænkpres

Starttid: 15.00

Sluttid: 15.35

Sted: OBBC

Bænkpres

1 x 6 @ 20 kg

1 x 3 @ 50 kg

8 x 3 @ 70 kg

God eksplosivtet i dag, kører dem på et lidt anden måde end jeg gjorde før. Højre skulder havde ingen problemer med bænkpres i dag, men jeg venter stadig lidt med at køre tung bænkpres.

DB Rows

1 x 6 @ 30 kg

2 x 6 @ 40 kg

1 x 6 @ 45 kg

Rear Laterals maskine

2 x 10 @ 25 lbs?

JM Press

1 x 8 @ 50 kg

2 x 8 @ 60 kg

Den skulle jeg nok have holdt mig fra, da skulderen ikke var så glad for dette.

5 min. udstræk.

God intens træning med korte pauser. Bagefter blev der hængt ud sammen med slænget og råbt lidt af Hoosier. :devil:

Link to comment
Share on other sites

27/4-2004 - DE Squat/dødløft

Starttid: 16.55

Sluttid: 17.35

Sted: OBBC

Boxsquat

1 x 2 @ 90 kg

8 x 2 @ 120 kg

Dødløft

1 x 1 @ 110 kg

8 x 1 @ 140 kg

Gispede efter vejret, og sveden drev af mig. :firebounce:

Backextensions

2 x 6 @ kropsvægt + 15 kg

Sidebends

1 x 5 @ 35 kg

2 x 5 @ 48 kg

5 min. udstræk

Utroligt hvor hårdt DE kan blive når man begynder at skrue på pauserne. :dead: :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

Jeg får som regel også autoritære titler af de andre, f.eks. evil coach, ayatollah, partileder, etc, så Sifu er ikke helt ved siden af.

:lol: må jeg tilføje "Hizbut Tahrir - Henning" :D

Utroligt hvor hårdt DE kan blive når man begynder at skrue på pauserne.

Afmonter TUDEFJÆS :chicken: ... det er en ordre :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Lige til en lidt mere seriøs ting Henning... jeg snakkede med Hippo her i eftermiddags... fik spurgt ham om I var tilmeldt ligaen... han bekræftede det jeg jeg selv troede nemlig at I ikke er... hvordan kan det være? I har jo super-gode løftere og I ville sagtens kunne gøre jer i ligaen ;)

Link to comment
Share on other sites

28/4-2004 - RM Dips

Starttid: 16.55

Sluttid: 17.35

Sted: OBBC

Dips

1 x 6 @ kropsvægt - 30 kg

1 x 6 @ kropsvægt

3 x 6 @ kropsvægt + 15 kg

Sidepress

1 x 6 @ 22,5 kg

1 x 4 @ 29 kg

1 x 3 @ 30 kg

1 x 5 @ 30 kg

Jeg eksperimenterede lidt med pausernes varighed, deraf det ujævne mønster.

Widegrip pulldowns

1 x 9 @ 9 blokke

2 x 8 @ 13 blokke

5 min. udstræk.

Min gamle skade i højre skulder ulmer efterhånden, har gået alt for hurtigt i gang med tung bænkpres igen, så efter Thy Cup så må jeg være lidt kreativ mht. overkropstræning. <_<

Link to comment
Share on other sites

Og så gik det galt for ham igen...

Jeg var et smut i tænkeboxen, skulderen gør ondt, på den grumme ufede måde :( , men at droppe det kommende stævne, Thy Cup, er hellere ikke sagen, så derfor vil jeg nøjes med at bænke 75 kg i 1. forsøg, og så skippe resten af bænk-forsøgene, og det dertil kommende bænkprestræning op til stævnet.

Jeg har igen lært det på den hårde måde at man IKKE skal starte for hurtigt og hårdt op efter overstået skade. :4slap: :headwall:

Link to comment
Share on other sites

Og så gik det galt for ham igen...

Jeg var et smut i tænkeboxen, skulderen gør ondt, på den grumme ufede måde :( , men at droppe det kommende stævne, Thy Cup, er hellere ikke sagen, så derfor vil jeg nøjes med at bænke 75 kg i 1. forsøg, og så skippe resten af bænk-forsøgene, og det dertil kommende bænkprestræning op til stævnet.

Jeg har igen lært det på den hårde måde at man IKKE skal starte for hurtigt og hårdt op efter overstået skade. :4slap: :headwall:

Der var sgu ærgeligt Henning :(

God bedring - vi håber at du snart er game igen.

Anton :wave:

Link to comment
Share on other sites

Og så gik det galt for ham igen...

Jeg var et smut i tænkeboxen, skulderen gør ondt, på den grumme ufede måde  :( , men at droppe det kommende stævne, Thy Cup, er hellere ikke sagen, så derfor vil jeg nøjes med at bænke 75 kg i 1. forsøg, og så skippe resten af bænk-forsøgene, og det dertil kommende bænkprestræning op til stævnet.

Jeg har igen lært det på den hårde måde at man IKKE skal starte for hurtigt og hårdt op efter overstået skade.  :4slap: :headwall:

:weeping:

Ahhhh, pis :thumb_down:

Du skulle jo ellers være det gode eksempel, evil coachzzzzz ;)

Men så hold da den skulder i ro, så du kan blive ordentligt rask... Det' en ordre! :teachingfinger:

Og så forventer jeg også at se dig blive rigtig, rigtig, RIGTIG nasty bagefter :4boxing:

God bedring :wave:

Link to comment
Share on other sites

Tror såmen du har ventet længe nok, under normale omstændigheder. Problemet er, at du skal tilbage til den øvelse, du har fået (eller aggraveret) skaden med. Jeg tror jeg ville tage en periode med, fx, udelukkende håndvægtspres, og så arbejde lidt mere hypertrofiorienteret, så du får et ordentlig fundament for din overkropstræning.

Link to comment
Share on other sites

Det er immervæk bittert Henning! :(

Tror du ikke det kan være "the-evil-shoulderkiller-dips-from-hell" der har gjort det?

Uanset, rigtig god bedring med skulderen. Sidst jeg havde bøvl med skulderen lykkedes det mig at holde styrken nogenlunde ved lige, ved at lave high boardpress, det gik uden smerter, men det kommer selvfølgelig an på HVAD der sker i din skulder.

Link to comment
Share on other sites

jsc

Håndvægtspres er ENDNU mere smertefuldt for mig, hvad prøver du på?!?! :angry:

Alle presseøvelser gør ondt nu, så det kan jeg glemme alt om, og det besvarer også anyones kommentar.

Klog af skade har jeg også lært at total inaktivitet kan virke(dog kombineret med lette elastikøvelser og den slags). Det var sådan jeg kom af med min underarmsskade, som i dag er totalt væk.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

30/4-2004 - RM Squat/dødløft

Starttid: 15.55

Sluttid: 16.50

Sted: OBBC

Boxsquat

1 x 3 @ 90 kg

1 x 3 @ 120 kg

1 x 3 @ 130 kg Ny PR!

4 x 3 @ 140 kg Ny PR!

Bundstyrken er ringe, større røv ønskes. :bootyshake:

Goodmornings

1 x 4 @ 90 kg

2 x 3 @ 120 kg :dead:

Glute-Ham Raise

3 x 4 @ kropsvægt

Roman Chair Situps

1 x 5 @ kropsvægt

2 x 5 @ kropsvægt + 5 kg

1 x 5 @ kropsvægt + 10 kg

5 min. udstræk

Hurtigt og intenstivt, hårdt for lænden i dag.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share