Henning Friis - 2004


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Tak tak

Gaarnhof

Det er en splinterny VW Lupo 3L 1.2 TDI. Der er ikke så meget Brian over bilen, men da jeg kører omkring 140 km hver arbejdsdag, så er driftsøkonomi det vigtigste for mig, da denne bil kører omkring 100 km på 3 liter diesel. :blink:

Ok, lidt Brian er der nok alligevel, eftersom der er betalt lidt mere for ordentlig lyd, som at der skal installeres fartpilot i bilen. Lidt Brian er man vel altid. :santa2:

Krawfar

Hvordan med de klip? Har vi sted de er blevet oploadet eller skal jeg smide dem ind på vores site?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er en splinterny VW Lupo 3L 1.2 TDI. Der er ikke så meget Brian over bilen, men da jeg kører omkring 140 km hver arbejdsdag, så er driftsøkonomi det vigtigste for mig, da denne bil kører omkring 100 km på 3 liter diesel. 

Ok, lidt Brian er der nok alligevel, eftersom der er betalt lidt mere for ordentlig lyd, som at der skal installeres fartpilot i bilen. Lidt Brian er man vel altid.

Har for ikke så langtid siden købt nøjagtig den samme model og kan kun sige kanon bil B) Bliver godt nok drillet lidt af arbejdskammeraterne, fordi jeg er så stor (192 cm og 108 kg.) og bilen er så lille :lol: Men den er billig og har ok komfort ;)

Link to comment
Share on other sites

du får os lige et tilløøk herfra...

fin squat der Henning :)

meeen, lidt nazi skal man vel være...

du virkede lidt ukoncentreret på de sidste par løft og fjollede lidt rundt,

sé, det spiller eww jo... :graduate:

så, det var vist en ret beskeden sviner B)

Link to comment
Share on other sites

18/4-2004 - RM Triceps, RM Skulder

Starttid: 12.55

Sluttid: 13.40

Sted: OBBC

Widegrip Pulldowns

1 x 6 @ 9 blokke

1 x 6 @ 13 blokke

2 x 6 @ 15 blokke Ny PR!

Sidepress(Kun venstre arm)

1 x 6 @ 22 kg

1 x 6 @ 28 kg

1 x 6 @ 29 kg

1 x 9 @ 26 kg

One armed DB Lying triceps extension

1 x 6 @ 13 kg

3 x 6 @ 16 kg

Den var tung i dag.

Rear Laterals maskine

1 x 8 @ 20 lbs?

1 x 8 @ 25 lbs?

1 x 8 @ 30 lbs?

5 min. udstræk.

Stille og roligt, mødte først MOL'ere da jeg var færdig med træningen.

Link to comment
Share on other sites

20/4-2004 - DE Squat/dødløft

Starttid: 16.45

Sluttid: 17.30

Sted: OBBC

Havde glemt mit bælte.

Boxsquat

1 x 2 @ 80 kg

8 x 2 @ 110 kg

Sumo Dødløft

1 x 1 @ 110 kg

8 x 1 @ 140 kg

Backextensions

1 x 6 @ kropsvægt + 10 kg

1 x 6 @ kropsvægt + 15 kg

Sidebends

1 x 5 @ 35 kg

1 x 5 @ 45 kg

1 x 5 @ 48 kg

5 min. udstræk

Selvom det er eksplosivt, så kan det godt være hårdt, bare pauserne er korte nok.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

21/4-2004 - RM Triceps, RM Skulder

Starttid: 16.45

Sluttid: 17.50

Sted: OBBC

Sidepress(Kun venstre arm)

1 x 3 @ 21 kg

1 x 3 @ 30 kg

1 x 3 @ 34 kg Ny PR!

1 x 3 @ 35 kg Ny PR!

1 x 3 @ 32,5 kg(Lidt for kort pause)

1 x 6 @ 30 kg

Ind imellem sæt fik jeg lokket Anton i fordærv med noget breathing squat på fredag. :evillaughter:

One armed rope triceps extension

1 x 8 @ 15 lbs?

2 x 8 @ 25 lbs?

2 x 6 @ 25 lbs?

Suverænt pump på triceps. :4flex: :bblush:

Pullups

1 x 6 @ kropsvægt - 30 kg

Det gav et lidt smertefuld stræk i højre skulder, så no-go.

Closegrip Pulldowns

1 x 8 @ 13 blokke

1 x 6 @ 16 blokke Ny PR!

1 x 5 @ 16 blokke

5 min. udstræk.

Det var ok, men det kan blive bedre.

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket tilløk med din squat PR :)

Hvordan kan det være at du kun laver sidepress med venstre arm? :unsure:

Og så kan jeg forstå på det hele at jeg åbenbart har en masse afstraffelse, der venter på mig, når jeg er i orden igen... Glæder mig :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Tak tak.

Grunden til jeg kun træner venstre skulder er at jeg har lidt problemer med ekstrem ømhed i højre skulder(sikkert den gamle skade <_< ) efter tunge presseøvelser.

Nogen vil måske mene at jeg bliver asymmetrisk(både masse og styrke), men det står kun på indtil først maj, og så har jeg læst et sted, at selvom man kun træner den ene halv af en kropsdel, det være så arm, ben, etc. så responderer den anden halvdel også med vækst i masse og styrke(alt afhængig af træningsprotokol). :blink: dog begrænset, men stadigvæk med vækst. Derfor så synes jeg godt at jeg kan tillade mig selv at træne lidt asynkront i en begrænset tidsperiode, også fordi jeg for så vidt muligt også træner triceps i begge arme, samt ryg og bagskulder, så helt asymmetrisk bliver det ikke.

Ang. din kommende afstraffelse, så skal jeg nok finde på noget... :ondvidenskabsmandsmiley: :evillaughter:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Jeg hørte faktisk nøjagtigt det samme i centret idag :blink: At hvis man kun træner det ene ben f.eks, så responde rdet andet ben også, han sagde at man fik 25% ud af det ca.. HVilket lyde rlidt utroligt syntes jeg nu nok..

Men du har åbenbart også hørt at man kan responde i den modsatte side hvis man træner asynkront, har du evt et link til det ??

Tillikke med dine Pr`s forresten :)

Link to comment
Share on other sites

23/4-2004 - ME Squat/Dødløft

Starttid: 16.00

Sluttid: 17.45

Sted: OBBC

Sumo dødløft

1 x 3 @ 105 kg

1 x 1 @ 140 kg

Sumo dødløft med dragt og bælte

1 x 1 @ 160 kg(Halv dragt)

1 x 1 @ 190 kg

1 x 1 @ 205 kg

1 x 1 @ 215 kg Ny PR! men underkendt af den strenge kragefar. :cry: så nok ikke...

Jeg havde vendt min dragt om i dag, og det var absolut lettere at komme ned til stangen.

Dødløft med dragt og bælte

1 x 0 x 230 kg

Storhedsvanvid, eller forsøg derpå...

Dødløft bælte

1 x 0 x 230 kg

Stædig stodder med Faber-tendenser(hæmmet af udstyret). Den var en smule bedre end med dragt. Det positive er dog at den kommer hurtigt fra bunden af, og jeg er i stand til at holde den meget længe i mit stickingpoint(over knæet), så grebet, som før var min nemesis, er blevet klart bedre. Awbræningseffekten er også enorm når man koger over knæet i så lang tid. :lol:

Goodmornings

1 x 4 @ 80 kg

1 x 3 @ 112,5 kg

1 x 3 @ 120 kg

Det går fremad...

Glute-Ham Raise

3 x 4 @ kropsvægt

Bedre end sidst, lovende... B)

Decline situps

1 x 6 @ kropsvægt + 10

1 x 7 @ kropvægt + 15 kg

2 x 6 @ kropvægt + 15 kg

Hmmm, mere end jeg skulle have lavet. Jeg overlever nok. Det blev også til gang forced reps til Baardi i Preacher Curls i pauserne. Han er jo helt tosset med det... :rolleyes:

5 min. udstræk.

Herefter mavetræning- og spot-delle-type seminar med Nasty Norah™ :4smartass:

endda med hands-on-learning med Gluteus involveret. :bootyshake: :4whistling: :angelgrin:

Højt humør og godt med tempo på dagens træning. Vores powerrack er kommet og ligger klar til samling. :drool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share