klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Dato: Tirsdag, 12. november 2002

Varighed: 3 timer

Center: AK Frem, Randers

Luciferase og jeg tog op for at lege med JFK og Herkules, for at kigge lidt på noget udstyr etc. Det blev en kanon-dag!

Min gamle PR i squat var 110 med knæbind.

Squat

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 1 @ 90kg

På med udstyret...

1 x 1 @ 130kg

1 x 1 @ 150kg

1 x 1 @ 170kg

1 x 1 @ 190kg

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. De var dog ikke helt dybe nok, som video (kommer om lidt) nok afslører. Mine knæ vandrer igen for meget, og derfor kan jeg ikke nå dybde. Men jeg er MEGET tilfreds. For det er ikke noget problem, der ikke kan løses, det skal nok komme.

Overall

Det kan man vist godt kalde en god dag. :D

Herkules og JFK sled rigtig for mig med dragt og knæbind, så sveden væltede af os, tak for det! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skide med at de ikke var under vandret, det skal nok komme.

med lidt styr på teknikken, og noget hastighed i løftene, kommer der hurtigt en 25-30 kilo mere på toppen.

der er jo ingen grund til at holde pause i bunden af løftet.

men tillykkke med det, det er jo dejligt at se når det går den vej.

hygge

Link to comment
Share on other sites

Ja endnu engang tillykke med det. Det blev jo til et hyggeligt besøg også fik du endda en ny PR med hjem. God indstilling du har når du prøver til på ny vægt, havde det været mig havde jeg overbevist mig selv om at den var for tung. Jeg må komme et smut til horsens engang ;)

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Tak tak. Men de skal altså dybere. Det skal dog nok komme, jeg ved jeg kan løfte med mindre knævandring end jeg gjorde idag - det gjorde jeg forleden. Så når jeg slår de ting sammen skal det nok komme. Nu hedder squat-målet til C-DM iøvrigt 200kg godkendt.

Troels>> De 110 var næppe et reelt max, jeg ved ikke hvad det er uden udstyr idag.

Herkules>> Tak for hjælpen. Jeg håber du kan mærke fingrene endnu. Du ligger nu stadigvæk et mean knæbind, selvom Jan er endnu vildere. :D

Det skal siges, det tog noget der ligner 20 minutter at få mig i den dragt jeg bruger på 170 og 190, og det var hårdt ved fingrene, så Herkules sled rigtig. :)

Og du er naturligvis altid velkommen i HSK. :)

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

De 110 var næppe et reelt max, jeg ved ikke hvad det er uden udstyr idag
De 110kg fik du i sin tid nu til at se legende let ud, så jeg havde på fornemmelsen at du nok kunne flytte omkring 130-140kg! (hvilket jeg stadig tror er omkring dit egentlige max u dragt/knæbind)

At du så squatter 190kg, ja det er så en anden side af sagen.... :D men DAMN! det er sgu flot Klaus... :huh: så stort tillykke med den bedrift. :thumbwink:

Det er fanme utroligt hvad den dragt giver dig  
Det er emmervæk lidt af et spring..... :blink: Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share