klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er da verdens mest underlige sted at gå død, tænkte jeg. Men her ser man hvorfor!! AFSLØRING! SquatFather stod og pressede ned! Så er det jo klart jeg ikke kunne løfte den, når den elastik-bonde står og læner sig op at skidtet som var det en anden bardisk! :D :lol:

Fuldstændigt korrekt, Hr. Jensen. Jeg mente at 20kg i PR ville være for meget af det gode på en dag. 15kg var enda i overkanten, så jeg overvejede at bruge tricket allerede på de 135, men den fik du som bekendt så meget fart på, at jeg ikke kunne stoppe den. :lol: :D :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Torsdag, 23. januar 2002

Varighed: 4 timer

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Besøget fra Fynland

Xax og Baardi invaderede HSK idag, og Xax skulle maxe.

Knæ og lyske fik fred for squat idag, hvor jeg bare lavede lidt småtterier inden skiferien. Jeg kan ikke helt huske det helt nøjagtigt, men det var noget i retning af...:

Bænkpres

2 x 6 @ 60kg

2 x 3 @ 80kg

1 x 1 @ 90kg

Dødløft

2 x 3 @ 130kg

1 x 2 @ 150kg

1 x 1 @ 190kg

Closegrip Benchpress

6 x 5 @ 80kg

Overall

En rigtig fin og sjov dag. SAB og Squatfather var der osse, så der blev givet gas med kæbetøjet. :D Xax og Baardi fik flotte, nye rekorder, men det skal de selv ha lov at fortælle om. :)

Link to comment
Share on other sites

En hurtig hilsen fra de sneklaedte Italienske alper, naermere bestemt Livigno. Vejret er fantastisk, omgivelserne er helt perfekte, og ski-forholdene er fuldstaendig outta-this-world gode. Det er haard kost for benene, men det gaar fint.

Jeg er nu ved at ha styr paa skiene, og har efterladt de foerste dages frygt i sneen. Jeg har lavet mange styrt de foerste dage, men idag er det kun blevet til et enkelt, saa ham Hermann maier skal passe paa.

Jeg laver lidt pushups hver dag for at holde brystmusklerne igang - andre muskler faar fint fra skiturene.

Over and out.

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem i topform efter en KANON-ferie natten mellem lørdag og søndag. Træningen fortsætter idag, og jeg er supertændt til C-DM på lørdag.

Min ADSL-forbindelse er desværre brudt ned, og bliver først fikset tidligst i morgen, så indtil da bliver det småt med opdateringer.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage Klaus! B)

Og kan så få lidt seriøs træning, her efter at du har dorsket i det sydlige og fået små nuller-fnug på alle lemmer. ;)

Velkommen tilbage Klaus og pøj pøj de næste par træningsdage.

Kender du noget til ham fra Rødby. Ud fra listerne er de altid uhyggelig stærke.?

Jeg kommer og hepper lørdag

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 3. februar 2002

Varighed: 1 time + 2 timers snak og coladrikning :bblush:

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Deload/stævneforberedelse

Squat

1 x 5 @ 70kg

1 x 2 @ 100kg

1 x 1 @ 130kg (dragt-stropper nede)

6 x 1 @ 130kg med medium knæbind og dragt, uden bælte

Alle 6 løft var dybe nok. 130kg bliver startvægten til C-DM, når den er godkendt kan det rigtige løfteri begynde. :)

Om det er koncentration, manglende bælte, de daglige strækøvelser eller noget komplet andet, der gør squat idag var dybt nok hver gang ved jeg ikke - men rart var det. Jeg skulle virkelig holde mig selv i ørerne for ikke at gå efter ny PR i både squat og dødløft, der var så meget power i kroppen idag.

Dødløft

1 x 2 @ 100kg

1 x 2 @ 130kg

1 x 1 @ 170kg

Træk til brystet, bredt greb

1 x 8 @ 60kg

1 x 8 @ 85kg

1 x 8 @ 80kg

1 x 8 @ 75kg

1 x 8 @ 70kg

Overall

SPRÆNGfyldt med energi som en fræk lille løvfrø. Ingen smerter, bare power. En uges aktiv pause har gjort mig godt. :)

Tirsdag hopper jeg nok i bænkpres-trøjen og laver startvægt 120-125kg.

Badevægten svinger lige omkring 125kg om morgenen, så ved at opføre mig fornuuftigt ugen igennem og manipulere lidt med væsken fredag/lørdag morgen, skal jeg nok ende i -125.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 4. februar 2002

Varighed: 1 time + 2 timers snak og coladrikning :bblush:

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Deload/stævneforberedelse

Squat

1 x 5 @ 70kg

1 x 2 @ 100kg

1 x 1 @ 130kg (dragt-stropper nede)

6 x 1 @ 130kg med medium knæbind og dragt, uden bælte

Alle 6 løft var dybe nok. 130kg bliver startvægten til C-DM, når den er godkendt kan det rigtige løfteri begynde. :)

Om det er koncentration, manglende bælte, de daglige strækøvelser eller noget komplet andet, der gør squat idag var dybt nok hver gang ved jeg ikke - men rart var det. Jeg skulle virkelig holde mig selv i ørerne for ikke at gå efter ny PR i både squat og dødløft, der var så meget power i kroppen idag.

Dødløft

1 x 2 @ 100kg

1 x 2 @ 130kg

1 x 1 @ 170kg

Træk til brystet, bredt greb

1 x 8 @ 60kg

1 x 8 @ 85kg

1 x 8 @ 80kg

1 x 8 @ 75kg

1 x 8 @ 70kg

Overall

SPRÆNGfyldt med energi som en fræk lille løvfrø. Ingen smerter, bare power. En uges aktiv pause har gjort mig godt. :)

Tirsdag hopper jeg nok i bænkpres-trøjen og laver startvægt 120-125kg.

Badevægten svinger lige omkring 125kg om morgenen, så ved at opføre mig fornuuftigt ugen igennem og manipulere lidt med væsken fredag/lørdag morgen, skal jeg nok ende i -125.

Godt gået Klaus

det tegner rigtigt godt - vi holder vejret lørdag....

Hvad forventer du dig i totalvægt 3 kamp?

Du er jo blevet stærk i bænk, men hvad starter du med i død - store dreng?

Vi ses

Link to comment
Share on other sites

Dato: Tirsdag, 4. februar 2002

Varighed: 2 timer

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Bænkpres

1 x 20 @ 20kg

1 x 8 @ 50kg

1 x 4 @ 70kg

1 x 1 @ 90kg

1 x 1 @ 100kg

På med trøjen

1 x 1 @ 110kg (kom ikke til brystet)

1 x 1 @ 120kg

2 x 1 @ 130kg *miss* :blink: :blink: :blink:

1 x 1 @ 130kg Ok, men jeg er i tvivl om røven lettede

Bænk var skod. ALT var tungt, tungt, tungt. De 130 jeg blæste op for 2 uger siden ville ingen steder idag. Jeg fik den til sidst, men det var en fighter. DEt var ikke meningen jeg skulle lave fightere idag, men når nu jeg havde misset den kunne jeg ikke ta derfra uden at ha løftet lortet. Fucking pis. Det er helt klart ikke bænkpres der har haft godt af min lille feriepause.

Lateral Raise

2 x 8 @ 14,5kg

Trøste-preacher-guns (Dumbell)

1 x 8 @ 17kg

1 x 2-6 @ 22kg (kunne kun tage 2 med venstre :bblush:

1 x 8 @ 19,5kg

Overall

En rigtig pisdag. Humøret var HELT i kælderen under bænkpres, og jeg var ikke så lidt tvær (SAB gik klogeligt lidt for sig selv mens jeg skumlede mellem sættene). ;)

Men hvad.... Jeg har haft en dårlig dag før, og det kan vende fra den ene gang til den anden. Jeg fortsætter nok med lidt eksplosiv bænk en gang eller to mere inden lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage Klaus og pøj pøj de næste par træningsdage.

Kender du noget til ham fra Rødby. Ud fra listerne er de altid uhyggelig stærke.?

Jeg kommer og hepper lørdag

Zoro>> Det virker som om du kender mig?? Hvem er du? Skriv eventuelt en PM, hvis du ikke vil ud med det her. :)

Jeg kender ikke Rødby-fyren, men jeg kæmper udelukkende mod mig selv på lørdag. Målet er at lave 500kg total, og det afhænger af squat, om det lykkes. Laver jeg kun 130 der, begynder det at knibe.

I dødløft starter jeg nok omkring 200kg, vil jeg tro. Måske under. Skal bare ha et konservativt første løft godkendt, før jeg hidser mig alvorligt op til en ny PR efterfølgende. Så skal I få mit raseri at se.

Link to comment
Share on other sites

Klaus, du skal ikke ligge for meget i, at det gik dårligt i bænk. Sådan vil det altid være, når man holder pause, men jeg må nok erklære mig enig med XAX. Det er ikke så klogt, at presse sig selv for meget få dage inden et stævne. Jeg har skam prøvet konsekvenserne på min egen krop. DEt kan ikke lade sig gøre at løfte max 2 gange på en uge. Hvis du skal være frisk til lørdag, så skal du nok "nøjes" med at træne lidt let på torsdag, og så er er sikker på at du nok skal runde de 500 kg i total :)

Held og lykke herfra

Link to comment
Share on other sites

Dato: Torsdag, 6. februar 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Squat

2 x 4 @ 60kg

1 x 2 @ 100kg

4 x 1 @ 130kg (dragt og medium knæbind)

Første med tvivlsom dybde, tre sidste okay.

Bænkpres

2 x 4 @ 60kg

4 x 2 @ 80kg

Overall

Okay... Vægten sagde 123,6kg, da jeg kom hjem fra "træning". Jeg kan dog ikke helt stole på den vægt, så efter arbejde i morgen svinger jeg indenom HSK og bliver vejet på den vægt, der skal bruges til stævnet - for lige at være sikker...

Jeg har vist fået bildt flere ind indvejningen sluttede kl. 10, men der starter den først. Selve stævnet begynder kl. 12. Så skulle den være rettet.

Link to comment
Share on other sites

Træning på kun 1 time??? Hvad sker der Don K? Er du blevet HIT'er?? :lol:

Det var kun en time fra omklædning til sidste sæt...

...Men faktisk var jeg der i 1½ time mere og snakkede... :bblush: :bblush: :bblush:

Og jeg har sommerfugle jo, men de bliver holdt stangne af stress, fordi jeg har så meget om ørerne lige pt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share