klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Egentlig burde jeg være gået i seng, men det blev lige til lidt af dagens forsømte...:

4 x 15 ab-crunch med sammenrullet tæppe under lænden.

I sidste sæt måtte jeg snyde på de sidste reps, maven brændte som ind i helv...

Jeg opdagede desværre noget MEGET træls for lidt siden. Jeg er ved et uheld kommet til at vaske min squatdragt sammen med en masse andet i vaskemaskinen ved 40 grader, uden skyllemiddel. Nu håber og beder jeg bare til, det ikke har ødelagt stoffet. Det mener jeg at have hørt, det kan gøre (skælve). Og JFK er naturligvis gået i seng, så jeg må ha mareridt om det i nat. :retard:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu håber og beder jeg bare til, det ikke har ødelagt stoffet. Det mener jeg at have hørt, det kan gøre (skælve). Og JFK er naturligvis gået i seng, så jeg må ha mareridt om det i nat.

:D :lol: :D :lol:

Nej, undskyld :bblush: - men det er sq for godt det der KJ. :D

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 8. januar 2002

Varighed: <10 minutter

Center: Stuegulvet

Extra/recovery workout

Ab crunch med sammenrullet tæppe under lænden supersættet med 5 pushups - uden pauser overhovedet

15 reps + 5 reps

10 reps + 5 reps

8 reps + 5 reps

8 reps + 5 reps

7 reps + 5 reps

Mave-sæt til failure

Lidt ekstra til maven og recovery til bænkpres-apparatet.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Dato: Fredag, 10. januar 2002

Varighed: 2 timer 30 minutter

Center: Horsens Styrkeløft Klub

WSB - Squat/DL ME

Squat (m. dragt uden stropper og løse-medium knæbind)

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 70kg

8 x 2 @ 90kg

1 x 2 @ 110kg

1 x 2 @ 130kg

Squat-Walkouts + 10 sek hold

1 @ 170kg

1 @ 220kg

1 @ 240kg (kun lockout og hold, ville ikke ud med dem)

Speed-Dødløft stående på klods

1 x 3 @ 90kg

3 x 2 @ 130kg

2 x 2 @ 150kg

1 x 1 @ 170kg

Dødløft (alm.)

1 x 1 @ 200kg

Powercleans

3 x 3 @ 60kg

2 x 1 @ 80kg

4 x 1 @ 90kg Alle miss

Skulle lige lege, mens jeg ventede på SAB dødløftede færdig. :)

Dumbell Sidebends

1 x 10 @ 32kg

1 x 10 @ 42kg

2 x 10 @ 52kg

Reverse Hypers

1 x 15 @ 20kg

Widegrip træk til brystet

1 x 8 @ 50kg

1 x 8 @ 75kg

1 x 8 @ 80kg (tvivlsom stil)

1 x 8 @ 75kg

+ Lidt forsøg med closegrip pulldown, men håndleddene knurrede lidt så jeg droppede dem

Preacher Curls :D

1 x 8 @ 17kg

1 x 5 @ 22kg

1 x 8 @ 19,5kg

1 x 7 @ 19,5kg

1 x 8 @ 17kg

1 x 7 @ 17kg

1 x 8 @ 17kg

Rotator - Ind

1 x 15 @ 5kg

1 x 15 @ 6kg

Rotator - Ud

2 x 15 @ 5kg

Overall

Fin træning. En smule slinger i squat, da jeg tabte koncentrationen, men ellers fint. Trænede med SAB i 2,5TIME (den er til dig SquatFather), fordi vi er seriøse og ikke japper tingene igennem! :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Ingen spottere og 37,5kg mere end gammel walkout-PR er ikke pylret, det er decideret dumt. Det var det jeg fortalte mig selv inden jeg gik under stangen. SAB kunne godt stå bagved, men hvad skulle kan gøre? Hoppe op og støtte mit læg, hvis noget gik galt?? :D

SkvatFadder - Måske får du lidt mere aktive spottere end du vil bryde dig om søndag. [gnæk gnæk gnæk gnæk] :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SkvatFadder - Måske får du lidt mere aktive spottere end du vil bryde dig om søndag. [gnæk gnæk gnæk gnæk] :tongue:

Det kunne være, at jeg efter nærmere eftertanke, skulle finde en anden ME-øvelse end Board press til på søndag. Jeg ligger på en bænk med en tung stang i hænderne imens den ene spotter (som jeg oven i købet har fornærmet) står og holder en stor træklos på mit bryst!

Link to comment
Share on other sites

Dato: Lørdag, 11. januar 2002

Varighed: 5 minutter

Center: Stuegulvet

Extra/recovery workout

Ab crunsch med sammerullet tæppe under lænden supersættet med Pushups

15 mave + 10 pushups

12 mave + 10 pushups

7 mave + 10 pushups

4 mave :chicken: + 10 pushups

Mave kørt til max 15 reps eller failure - alt kørt med den pause det tager at rulle en albino-blåhval fra ryggen om på maven eller tilbage. Min mave døde totalt. :chicken:

Kommer først lige nu i tanke om, der er dynamisk bænkpres på programmet i morgen kl. 13. Ups :blink:

Oh well...

Og så fik jeg også trænet mine evner med en symaskine i eftermiddags, da jeg syede min bænkprestrøje ind i ærmerne. Det var nok ikke realistisk at at få mine guns til at vokse 7cm den næste måned, så istedet syede jeg den 7cm ind. ;)

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Og så fik jeg også trænet mine evner med en symaskine i eftermiddags, da jeg syede min bænkprestrøje ind i ærmerne. Det var nok ikke realistisk at at få mine guns til at vokse 7cm den næste måned, så istedet syede jeg den 7cm ind.  

Hm... er det ikke meget? Eller er det bare mig der er pivet :D

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Der er flere, der har opfordret mig til at sy den ind, så selvom det er ret meget, var den også ret stor i ærmerne. Efter et løft eller to gled den lidt op af biceps. Den skulle jo helst blive siddende, for at virke bedst. Jeg kan nu med stort besvær få den over underarmen og op på overarmen. Men den nederste kant rykker sig nu INGEN steder under løft, det tør jeg godt garantere. :)

Nu er jeg bare spændt på, om syningen holder - og om trøjen "virker" bedre.

Link to comment
Share on other sites

Dato: Søndag, 12. januar 2002

Varighed: 2 timer 15 minutter

Center: Horsens Styrkeløft Klub

WSB - DE Bænkpres

Bænkpres

1 x 6 @ 50kg

7 x 2 @ 70kg

2 x 1 @ 90kg

Legede lidt med opspænd og benenes positionering idag. Jeg kan mærke at stilen med overarmene næsten lige ud til siden piller kilo af mit bænkpres nu og her. Men på lidt længere sigt skulle det jo blive bedre, siger de kloge.

Boardpress (~15cm board)

1 x 3 @ 90kg

1 x 8 @ 90kg (amok)

1 x 5 @ 90kg

Squatfather lavede boardpress som ME-øvelse, så jeg ville lige prøve. :)

Lateral Raise

1 x 10 @ 5kg

2 x 8 @ 14,5kg

Dumbell Sidebends

1 x 8 @ 42kg

1 x 8 @ 52kg

Widegrip træk til brystet

1 x 5 @ 50kg

2 x 8 @ 70kg

1 x 5 @ 80kg

Preacher Curls

5 x 8 @ 17kg

Og så sluttede jeg af med at blive udfordret af Squatfather til et head-to-head pinchgriup-battle med 20kg skiver - først med højre hånd og så med venstre. Jeg vandt dem begge. :tongue:

Overall

Trænede med SAB og Squatfather. Hjalp SAB i sin trøje. Squatfather måtte endnu engang sande, at seriøs træning på 45 minutter er ren SciFi. :D :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Squatfather måtte endnu engang sande, at seriøs træning på 45 minutter er en SciFi

Tsk tsk tsk....man skal være færdig med sin træning indenfor 45 minutter. Ellers falder testosteron niveauet og dermed produktiviteten af træningen :retard:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk tsk....man skal være færdig med sin træning indenfor 45 minutter. Ellers falder testosteron niveauet og dermed produktiviteten af træningen :retard:

Efter et træningspas med klausjensen og SAB vil jeg tro at mit testosterone-niveau ligger på samme niveau som min 13 måneder gamle datters. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Søndag, 12. januar 2002

Varighed: 10 minutter

Center: Stuegulvet

Extra/recovery workout

Ab crunch med sammerullet tæppe under lænden

3 x 15

Strækøvelser mellem sættene for haser, inderlår, lægge, skuldre, bryst, mave, lænd, biceps...

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

jeg kan se du er begyndt at strække meget ud. Betyder det så også at du er begyndt at hækle??? :lol:

Ja Klaus strækker ud og TJ render rundt på voldene og laver cardio i stor stil - mon vi er ved og nærme os den skøre tid op til dommedag? B)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 13. januar 2002

Varighed: 2 timer 30 minutter

Center: Horsens Styrkeløft Klub

WSB - ME Squat/Dødløft

Squat

1 x 5 @ 50kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 3 @ 90kg

1 x 2 @ 110kg

1 x 2 @ 130kg

1 x 2 @ 160kg (begge for høje, skulle kun ha været en, men jeg blev gal over den første)

1 x 1 @ 170kg (Tangering PR)

2 x 1 @ 180kg (begge løftet, men ikke dybe nok)

Første løft på 180 var tungt og grimt og jeg måtte træde en smule frem til sidst for ikke at ryge forover, men løftede den dog selv. Den var dog for høj. Andet løft var lige i banen, men jeg vendte den for tidligt. Det føltes som om der var papskiver på. :blink: Den laver jeg næste gang.

Archback Goodmornings

5 @ 70kg

5 @ 110kg

Dødløft stående på 20cm klods

3 @ 130kg

2 @ 150kg

1 @ 170kg

Overall

Jeg er simpelt hen så træt, jeg ikke orker at krydre med lidt farverige beretninger lige nu. Kort fortalt trænede jeg med hele licens-banden + Johan Westerberg, der gav gode råd.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share